Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
The Source BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 21:30    Onderwerp: Psp geheugen Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Hallo, ik ben binnenkort van plan om een Psp Slim te halen, maar ik wou aan jullie vragen of jullie mij tips kunnen geven hoeveel geheugen ik het best kan halen voor me Psp.

Ps: Ik ga de geheugen alleen voor savegames gebruiken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Dan heb je maar 32 Mb ofzo nodig. (en ik denk dat elk PSP pakket al zoveel geheugen heeft) (Niet zeker, dus best wel vragen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Heel erg bedankt Joni voor je antwoord.

Ik hou echt van Gamed, omdat je hier professionele mensen hebt.

en als je ongeveer 20 Psp games leuk vind ( heb alvast uitgerekend ) moet je dan nog steeds 32 mb nemen ?

Offtopic: Heeft iemand nog tips voordat ik een Psp Slim misschien ga kopen ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan L BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2006
Berichten: 667

Een vogeltje heeft mij ingefluisterd dat de 32 Mb die je er standaard bij krijgt genoeg is voor ongeveer 10 savegames. Als je echter ook updates van spellen wil hebben dan passen er minder op. Dus voor 20 spellen + updates zou ik meer nemen dan 32 mb .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Ongeveer 1GB dus

Oja, hebben jullie nog voor mij een voorkeur bij bepaalde winkels ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bats BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

als het even kan moet je ook proberen een wat grotere mee te pikken (ik heb een van 2 Gigabyte) is erg handig als je ook muziek enzo via je PSP wilt luisteren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Moest je je PSP alleen gebruiken voor games neem dan gwn 32mb, moest je na een jaar ofzo toch plaats te weinig hebben dan zet je gwn enkele savefiles op je pc

Maar zoals bats zegt met muziek enzo. De PSP is een echte multimediamachine. Als je demo's, afbeeldingen, films, muziek, tv series, enz. op je PSP wil zetten dan is 1GB toch een vereiste.

Ik zou dan ook gaan voor een PSP pakket met 1GBstick erin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
consolegamert BerichtGeplaatst: 09 Jan 2008 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jan 2008
Berichten: 7

Als ik jou was zou ik gewoon een 1 GB kaartje nemen. Deze zijn goedkoop en je kan altijd wat downloadable content kwijt. Demo's, kaarten (kijk naar fired up etc.) trailers enzovoort. Ik gebruik de PSP ook niet voor films foto's en muziek, maar ik was snel door m'n standaard 32 MB kaartje heen. Die krijg je overigens niet bij de nieuwe PSP pakketten, dus je moet zowieso wel een kaartje halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Jan 2008 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik gebruik de PSP eigenlijk best weinig voor gamen Ik kijk er vooral video's op, series enzo. Ik heb dan ook een 4 gb kaartje. Je kan het beste een 1gb kaartje nemen, die zijn best goedkoop. Zorg wel dat je Memory Pro Duo kaartjes koopt.

Laatst aangepast door Nelus op 10 Jan 2008 14:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 10 Jan 2008 08:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Nelus schreef:
Ik gebruik de PSP eigenlijk best weinig voor gamen Ik kijk er vooral video's op, series enzo. Ik heb dan ook een 4 gb kaartje. Je kan het beste een 1gb kaartje nemen, die zijn best goedkoop. Zorg wel dat je microSD kaartjes koopt.

Juist geen MicroSD kaartjes, die passen niet.
Memory Pro Duo heb je nodig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Jan 2008 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Oh ja fuck, dat bedoelde ik, haha...so sorry.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group