Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Jul 2009 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Natuurlijk. Pokémon wordt dagelijks uitgezonden. Dat is de enige die ik momenteel op tv gevonden heb.

Hmmmm.... Pokemon vindt ik wat kinderachtig, zeker in het Nederlands
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 18 Jul 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Nu kan je ook Death Note volgen op jim tv
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Akatora BerichtGeplaatst: 18 Jul 2009 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Wat is Jim-TV?

EDIT: Oh, ik woon niet in Belgie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

streetfighter schreef:
Nu kan je ook Death Note volgen op jim tv


Vind het maar niks met die nederlandse ondertitelingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Aug 2009 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hellsing Ultimate 6 heeft weinig Alucard/Integra/Anderson en is toch goed :O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 08 Aug 2009 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Joni Philips schreef:
Hellsing Ultimate 6 heeft weinig Alucard/Integra/Anderson en is toch goed :O


Ik vond 'm met momenten beter als het origineel :x
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Aug 2009 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

MaartenL schreef:
Joni Philips schreef:
Hellsing Ultimate 6 heeft weinig Alucard/Integra/Anderson en is toch goed :O


Ik vond 'm met momenten beter als het origineel :x
Natuurlijk. Logisch ook. hoe stoer het origineel ook was, de verhaallijn was nogal haperend. Na 6 episodes werd overgeschakeld op een ander plot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Zo, FMA Brotherhood episode 19 net gezien... dat was toch wel de beste FMA episode die ik ooit heb gezien. Niet iedereen zal 't hier mee eens zijn, maar ik vind Brotherhood nu al veeeel beter dan de originele serie. Wat zijn die homunculi met name ongelofelijk afschrikwekkend in de nieuwe serie, elke keer als er een op het scherm is ben ik bang dat er weer een van de good guys dood gaat.

Als deze serie klaar is ga ik de manga maar eens lezen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Ik ben nu bezig met de Zone of the Enders anime, episode 9 om precies te zijn, ik vind het wel leuk. Maar ik snap het verband met de games niet helemaal. Gelukkig lijkt de orbital frame wel op Jehuty Ik ben zelf een grote ZOE fanboy dus ik vind het best raar dat ik nog niet op deze serie ben gestrand. Naja, maar even verder kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

En wederom weer een goede Fullmetal Alchemist Brotherhood aflevering. Ik vind deze serie echt stukken beter dan de vorige serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Ik ben tot nu toe meer een fan van de vorige Fullmetalalchemist, ook al loop ik nog een paar afleveringen met brotherhood achter, dus ik zou mijn mening nog kunnen herzien.
Ik vind dat het verhaal van Brotherhood tot nu toe minder diep is, minder goed is uitgewerkt (opzich logisch, want Brotherhood heeft minder eps) en minder spannend is. En ook vind ik de endings, de intro's en de muziek van de originele FMA beter, maar dat is denk ik puur mijn smaak.
Maar vooral die Chinezen in het verhaal vind ik eigenlijk wat overbodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Goof schreef:
Maar vooral die Chinezen in het verhaal vind ik eigenlijk wat overbodig.
Die gasten van Xing vind ik inderdaad ook zo dom. Maar de meeste Homunculi, behalve Pride, vind ik veel stoerder dan hun 'anime' equivalenten.. En Mustang komt nu een pak brutaler uit de hoek zoals in episode 19. En er zijn nog enkele superpersonages in aantocht, die nog stoerder zijn dan Mustang/Armstrong.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik neem aan dat die gasten uit Xing nog wel een grotere rol spelen, later...?

Qua character development was het origineel wel superieur. Maar Hughes' dood vond ik in Brotherhood veel beter gedaan - en sinds de ene anime de ander heeft ingehaald lijken ze 't iets rustiger aan te doen en zit er (wat mij betreft) meer dan genoeg character development in. Sommige eps van het origineel waren bijna irritant omdat Al weer eens emo zat te doen, dat zit hier gelukkig allemaal niet (of nauwelijks) in.

Ben niet zo'n fan van de nieuwe OP maar de vorige (Yui <3) vond ik de beste FMA OP ooit. ED liedjes maken me niet zo veel uit, kijk ik bijna nooit. Muziek vind ik ongeveer gelijk, en Brotherhood is veel mooier/meer indrukwekkend grafisch (vooral de animaties dan).

De emoties van de characters, en daarmee ook de algemene uitwerking, vind ik de laatste eps zo veel beter gedaan... en dan is het manga verhaal ook nog eens veel sterker dan de 2de helft van de originele anime (die werdt bijna pijnlijk saai af en toe...). Dus ja, no contest wat mij betreft
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Uchiha_Shadow schreef:
Ik neem aan dat die gasten uit Xing nog wel een grotere rol spelen, later...?
Ik hoop het ja. Eén van hun gaat een grote rol spelen, maar na 17 volumes in de manga zijn de anderen nog altijd nutteloos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Joni Philips schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Ik neem aan dat die gasten uit Xing nog wel een grotere rol spelen, later...?
Ik hoop het ja. Eén van hun gaat een grote rol spelen, maar na 17 volumes in de manga zijn de anderen nog altijd nutteloos.


2 spelen in de manga een grotere rol.

Spoiler: Dat meisje die envy laat ontsnappe en die gast die een homuc wordt. kan niet op name kome
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Uchiha_Shadow schreef:
Ik neem aan dat die gasten uit Xing nog wel een grotere rol spelen, later...?

Qua character development was het origineel wel superieur. Maar Hughes' dood vond ik in Brotherhood veel beter gedaan - en sinds de ene anime de ander heeft ingehaald lijken ze 't iets rustiger aan te doen en zit er (wat mij betreft) meer dan genoeg character development in. Sommige eps van het origineel waren bijna irritant omdat Al weer eens emo zat te doen, dat zit hier gelukkig allemaal niet (of nauwelijks) in.

Ben niet zo'n fan van de nieuwe OP maar de vorige (Yui <3) vond ik de beste FMA OP ooit. ED liedjes maken me niet zo veel uit, kijk ik bijna nooit. Muziek vind ik ongeveer gelijk, en Brotherhood is veel mooier/meer indrukwekkend grafisch (vooral de animaties dan).

De emoties van de characters, en daarmee ook de algemene uitwerking, vind ik de laatste eps zo veel beter gedaan... en dan is het manga verhaal ook nog eens veel sterker dan de 2de helft van de originele anime (die werdt bijna pijnlijk saai af en toe...). Dus ja, no contest wat mij betreft

Mja, ik vind alle 4 de oude openings van FMA echt geweldig, vooral de laatste. Voor de rest ben ik het wel grotendeels met je eens, denk ik.
Maar goed, ik vond de tweede helft van de oringele serie niet eens zo saai eigenlijk, wel waren de dialogen daar langer en wat moeilijker en daarom zou je het ook wel saaier kunnen noemen, maar er zat nog genoeg spanning en humor in.
Wel vind ik de eerste eps van Brotherhood iets minder, doordat ze snel door het verhaal gaan en weinig stil staan bij belangrijke momenten, maar volgens jullie wordt het alleen nog maar beter. Iig, door jullie heb ik weer zin gekregen om verder te kijken.

Ed: heb zojuist ep 19 gekeken.. Echt een geweldige aflevering! Dit is er niet eentje die ik snel zal vergeten. Zonder twijfel de beste ep van fma, en 1 van de beste eps die ik ooit heb gezien! Al zijn wel nog wat dingen onduidelijk voor me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group