Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende  
SILK_24 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mrt 2008
Berichten: 135

owh zo thanks
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nieuwe Soul Eater episodes waren trouwens goed, nu we een beetje meer geavanceerde technieken zien ben ik onder de indruk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SILK_24 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mrt 2008
Berichten: 135

soul eater is tof

ik moet die nog kijken weetje welke goed is welke anime

tengen toppa gurren lagann echt een hardcore actie anime
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Lezen jullie trouwens ook de manga van Soul Eater? Ik wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SILK_24 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mrt 2008
Berichten: 135

ik lees geen soul eater manga je moet fairy tail lezen of
666 satan
mangaka van die manga 666 satan is de 2ling broer van maker van naruto. ook goeie manga 666 satan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

wat vinden jullie van de blue dragon anime? ik vind de characters erg naruto achtig maar wel best leuk miss ben ik er nét iets te oud voor maar ik blijf het wel volgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Aug 2008 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

http://www.cs.utah.edu/~duongsaa/more_htm/jk_100animeRules.htm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Aug 2008 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Joni Philips schreef:
http://www.cs.utah.edu/~duongsaa/more_htm/jk_100animeRules.htm


Ha ha ha, geweldig

Ik mis alleen,

more hair= more power
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Lawliet schreef:
Joni Philips schreef:
http://www.cs.utah.edu/~duongsaa/more_htm/jk_100animeRules.htm


Ha ha ha, geweldig

Ik mis alleen,

more hair= more power


hahah zo was het ook alyd bij dbz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Mwoah, wel aardig, maar ik vind TVTropes grappiger/beter uitgewerkt. Bovendien werkt ie niet alleen voor anime maar dus ook tv series en films.

EDIT: Even voor de duidelijkheid: het stukje text is in principe gewoon een intro, de waslijst die volgt legt uit welke tv elementen (tv tropes, dus) er in zitten. Sommige zijn erg grappig, zoals "Death is cheap" op de DBZ pagina.

Enkele voorbeelden:
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/Dragonball?from=Main.DragonballZ

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/CrowningMoment/DragonBallZ

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/Tsundere

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/Lolicon

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/SlapSlapKiss

Ik kan er wel uren lezen

EDIT2of3ofzo: Die namen zijn ook zo geweldig, zoals "red shirt"
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/RedShirt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 07:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik heb geluk precies, Nabari no Ou is misschien gedumpt door iedere subgroep, maar Crystal Blaze en Gunslinger Girl - Il Teatrino worden opnieuw gesubt. Nu hopen dat hetzelfde gebeurt met Nabari en de andere series die ik moet voltooien. Allisson to Lillia bijvoorbeeld zit zonder vertaler. Ik heb nog vijftien incomplete series, hopelijk kan ik ze allen afwerken. (Nu ja, gelukkig heb ik bij drie shows maar 1 episode meer nodig)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Ik zoek een nieuwe anime om te bekijken. 't liefst eentje waar een echte verhaal in zit. Ik zat te denken tussen Cowboy Bebop en Samurai Champloo. Welke zou ik moeten kijke.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

EenGeregistreerdeGast schreef:
Ik zoek een nieuwe anime om te bekijken. 't liefst eentje waar een echte verhaal in zit. Ik zat te denken tussen Cowboy Bebop en Samurai Champloo. Welke zou ik moeten kijke.
Bebop is een aanrader.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Om 't je lekker lastig te maken raadt ik Samurai Champloo aan.

Maar beiden zijn toppers, als je per se wilt kiezen (kijk ze allebei ) moet je je gewoon afvragen welke setting je meer trekt: samurais of space cowboys? Sword fights of gun fights? Champloo heeft meer gevechten en heeft meer het "avontuur" gevoel, in Cowboy Bebop zitten detective-achtige elementen omdat ze headhunters zijn en hun prooien dus op moeten zoeken. Cowboy Bebop heeft betere muziek. Samurai Champloo is iets nieuwer (en dus mooier, beter geanimeerd) maar Cowboy Bebop staat over het algemeen bekend als de betere (ben ik het dus niet mee eens ).

EDIT: Ik lees dat je eentje wil waar een echt verhaal in zit? Geen van beiden zijn nou echt dat je denkt "beste verhaal ooit" - daar zijn bepaalde andere anime beter in. Ze zijn allebei episodic en hebben dus grotendeels 1 subplot per episode, terwijl het hoofd plot rustig door gaat en af en toe weer een beetje voorkomt. Ik denk dat ik het hoofdplot van Bebop iets beter (en dramatischer) vind, terwijl ze allebei even goede episodes hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Oew, dat maakt het me wat lastiger. Maar bedankt voor de uitleg, ik denk dat beste gewoon is om ze idd beide te bekijken. Beide zijn blijkbaar dus heel erg goed, de sfeer van SC trekt me wel wat meer aan maar ik ben toch van plan om CB eerder te gaan zien, het is wat origineler (denk ik zo te zien).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Sep 2008 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Zonder er een al te lange post over te maken wil ik even een briljante anime sterk aanraden: Detroit Metal City, toch wel een van de origineelste anime die ik dit jaar heb gezien. Even voor de duidelijkheid: je hoeft totaal niet van (death) metal te houden om deze te kunnen waarderen, het is namelijk een komedie! Het gaat over een jongen die liever Franse pop melodietjes speelt maar terecht komt in een death metal band. Zijn lieve persoonlijkheid en rustige levensstijl botst nogal met de death metal wereld en de mensen die hij daar leert kennen - wat voor hilarische scenes zorgt zoals wanneer het meisje die hij leuk vindt (en ook van Franse pop nummers houdt) per ongeluk bij een van z'n death metal concerten komt. Ook slaat hij per ongeluk 2 agenten helemaal in elkaar, haalt hij de 2 muziek werelden constant door elkaar en (een beetje a la Beck) komt hij steeds verder in de (death metal) muziek scene.

Het is een OVA (van mijn favoriete anime studio: Studio 4°C), telt in totaal 12 eps maar er zijn tot nu toe 3 uit. The Triad subt het en die staan bekend voor hun kwaliteit. Wel even oppassen: je moeten tegen extreem over-the-top schelden/grofheid kunnen om de anime te kunnen waarderen. Vergelijk de humor met South Park, alleen is dit nog veel meer over-the-top.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Sep 2008 07:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Anonymous Speed Subs is zijn naam waard, sinds 20 september hebben ze nu reeds 6 episodes van Allison to Lillia gesubt. Ondertussen wordt Nabari no Ou ook opnieuw gesubt door onbekende groepen en Blassreiter (legaal) loopt ook af volgende week.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 22 Sep 2008 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

ToLoveRu is ook een leuke om te kijken volgende week wordt de laatste episode van de 26 in Japan uitgezonden. Wie van humor houdt moet maar eens een gokje wagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Ik wil nu waarschijnlijk toch weer wat anime gaan kijken en toen ik op zoek was naar wat leuke series kwam ik de volgende pagina tegen: http://anime.fansub.tv/browse.php/.

Nu staat daar af en toe 'Licensed' achter, waarna ze ook nog zeggen dat ze de serie niet aanbieden en dat je hem op een legale manier moet halen als je hem wilt bekijken. Is het dan zo dat de niet gelicenseerde series wel legaal gedownload kunnen worden? Dat klinkt me namelijk een beetje raar in de oren aangezien die series ook door iemand zijn gemaakt en daarom ook eigendom zijn van iemand. Wat ontgaat mij hier?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

In Noord-Amerika wordt gesteld dat enkel bij Liscensed animes je iemand schade berokkent. Unliscensed anime kunnen niet legaal aangekocht worden en je zit in een grijze zone van de wet. Let wel op, Japanse distributeurs kunnen evenzeer klacht indienen in het buitenland.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Dus bij ons is het wel gewoon illegaal als ik het goed begrijp. Dat is spijtig.

In ieder geval bedankt voor het antwoord!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Ik las zojuist dat Full Metal Alchemist in (april) 2009 wordt vervolgd (door de zelfde studio gelukkig). Na het lezen van dit nieuws, ben ik heel blij, aangezien FMA mijn favoriete anime is. Mijn vraag is: wat kunnen we verwachten van deze vervolgserie? Zal het de originele kwaliteit van FMA evenaren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 01 Okt 2008 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Voor mensen die geintreseerd zijn in de Live Action Dragoball movie, hier staat de trailer:
http://nl.youtube.com/watch?v=6XBYkdtkM0o&eurl

Ik zag trouwens in de trailer niet echt beelden die me enorm aan Dragonball deden denken maar eerder aan een redelijke actie film, efe afwachten dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 01 Okt 2008 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Goof schreef:
Ik las zojuist dat Full Metal Alchemist in (april) 2009 wordt vervolgd (door de zelfde studio gelukkig). Na het lezen van dit nieuws, ben ik heel blij, aangezien FMA mijn favoriete anime is. Mijn vraag is: wat kunnen we verwachten van deze vervolgserie? Zal het de originele kwaliteit van FMA evenaren?


ik denk het wel, ik vond de srie zegmaar over het algemeen even goed dus neit dat het slechter werd(miss iets minder) ligt eraan wat ze met het verhaal gaan doen enzo..het heeft gewoon heel veel potentie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 01 Okt 2008 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

dark lars schreef:
Goof schreef:
Ik las zojuist dat Full Metal Alchemist in (april) 2009 wordt vervolgd (door de zelfde studio gelukkig). Na het lezen van dit nieuws, ben ik heel blij, aangezien FMA mijn favoriete anime is. Mijn vraag is: wat kunnen we verwachten van deze vervolgserie? Zal het de originele kwaliteit van FMA evenaren?


ik denk het wel, ik vond de srie zegmaar over het algemeen even goed dus neit dat het slechter werd(miss iets minder) ligt eraan wat ze met het verhaal gaan doen enzo..het heeft gewoon heel veel potentie


Ja, dat is waar, maar ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe verhaallijnen(welke tegenstanders ze zullen ontmoeten enz.). Zouden ze het terugbrengen van hun moeder nog steeds als doel beschouwen? Maar goed, persoonlijk hoop ik dat Hawkeye en Mustang iets krijgen in de nieuwe serie , maar we zullen zien..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 11 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group