Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende  
Nash BerichtGeplaatst: 08 Okt 2007 23:54    Onderwerp: Algemene anime topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Wat vonden jullie de beste comedy anime van het afgelopen anime seizoen? Zelf kan ik niet kiezen uit Hayate no Gotoku (eerste helft van de serie) en Seto no Hanayome op nr 1 en 2 gevolgd door Lucky star.

Iik heb best veel anime gemist vandaar deze post. Misschien dat een van jullie een comedy anime opnoemt van het afgelopen jaar die ik nog niet heb gezien maar wel moet zien. Heb het onwijs druk gehad door school en heb daardoor niet alles kunnen volgen. Nog aanraders?


Laatst aangepast door Nash op 15 Apr 2008 09:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 09 Okt 2007 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik heb ook verdomd veel Anime gemist.

Zo heb ik Bleach niet meer kunnen volgen en zelfs Naruto niet, 2 series die ik normaal elke week zeker zie...

Zal ik niet moeten zeggen dat er van extra anime al helemaal geen sprake was. Nu ja, dat krijg je als je veel toppers binnenkrijgt in een redelijk korte periode.

Helaas zie ik het met de komst van Mass Effect, Naruto RoaN en Assassin's Creed niet echt verbeteren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 21 Okt 2007 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Mei 2006
Berichten: 556

School Rumble Nigakki (2de seizoen/semester)

Raad jullie aan om School Rumble te volgen als je van comedy houdt. Niet bekend. Toch een goede serie, must watch.

''Tsukamoto Tenma is a second grader in high school who, like other girls her age, falls in love. Though she can't bring herself to confess, she finds out Karasumaru (her crush) will transfer the following year! With the help of her friends and little sister, she tries to confess her love. On the other hand, Harima Kenji, a delinquent, has feelings for Tenma. This love triangle takes on most of the light atmosphere in the anime''
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 30 Okt 2007 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Jaja, School Rumble (beide seizoenen) zijn een van m'n favoriete series. Tevens een van de eerste comedy's die ik heb gezien toen ik weer met anime begon.

Iemand nog andere goede comedy aanraders?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Heb net weer GTO gezien, deze blijft gewoon goed. Onizuka is de man . (voor de geinteresseerden: zal hem a.s. maandag op usenet gooien, dus houd usenet of ftd in de gaten).

Ook eindelijk Baccano afgekeken: In mijn ogen een van de beste series van de laatste tijd (!).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Thx Joni voor de anime reviews, vooral Neon Genesis Evangelion: End of Evangelion lijkt me erg interessant, maar is deze de moeite eigenlijk waard als je de serie nooit hebt gezien? Of begrijp je er dan niets van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Michaël_ schreef:
Thx Joni voor de anime reviews, vooral Neon Genesis Evangelion: End of Evangelion lijkt me erg interessant, maar is deze de moeite eigenlijk waard als je de serie nooit hebt gezien? Of begrijp je er dan niets van
Zonder de serie begrijp je er niets van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 19 Dec 2007 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Joni Philips schreef:
Michaël_ schreef:
Thx Joni voor de anime reviews, vooral Neon Genesis Evangelion: End of Evangelion lijkt me erg interessant, maar is deze de moeite eigenlijk waard als je de serie nooit hebt gezien? Of begrijp je er dan niets van
Zonder de serie begrijp je er niets van.


Zelfs met het zien van de serie had ik er bij sommige stukken wat moeite mee. Maargoed, dat gevoel had ik eigenlijk ook al bij de serie.

---------------------------------------

Kan iemand mij vertellen of Hellsing een goede serie is? Ik heb namelijk bij bol.com gezien dat je de hele serie (13 episodes) voor 24,99 euro kunt kopen, dus ik vroeg mij af of dit de moeite waard is. Ik wil namelijk eigenlijk wat anime kopen, en een kleine serie is natuurlijk een goed begin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Dec 2007 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hellsing is een beetje verouderd, beetje zwak verhaal de laatste 3-4 episodes, maar zooooooooooo kickass. Het is de anime die Devil May Cry had moeten wezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 19 Dec 2007 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Joni Philips schreef:
Hellsing is een beetje verouderd, beetje zwak verhaal de laatste 3-4 episodes, maar zooooooooooo kickass. Het is de anime die Devil May Cry had moeten wezen.


Goed genoeg dus. Maar klopt het dat die serie maar uit 13 episodes bestaat? Dat is wel ontzettend weinig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Dec 2007 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Devilly schreef:
Joni Philips schreef:
Hellsing is een beetje verouderd, beetje zwak verhaal de laatste 3-4 episodes, maar zooooooooooo kickass. Het is de anime die Devil May Cry had moeten wezen.


Goed genoeg dus. Maar klopt het dat die serie maar uit 13 episodes bestaat? Dat is wel ontzettend weinig!
Tja, de serie is de manga voorbijgestoken en daarom zijn ze aan 13 gestopt. Een andere animestudio is nu wel bezig met Hellsing Ultimate OVAs. Er zijn er al 3 uit en die gaan het verhaal van dz manga perfect volgen. Ik vind de OVAs wel minder dan de serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 19 Dec 2007 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Ik snap even niet wat je bedoelt met 'de serie is de manga voorbijgestoken en daarom zijn ze aan 13 gestopt'. Kun je het me even uitleggen *probeert z'n ogen open te houden...van niets doen word je lui *?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Dec 2007 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Toen het werk aan de anime begon, waren er nog maar twee mangavolumes uit. Na een episode of 6 moesten ze dus een nieuw, kort plot ontwikkelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 19 Dec 2007 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Oh oke, het is dus eigenlijk een ander verhaaltje. Ach ja, 't zou ook wat, ga hem denk ik maar gewoon halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Dec 2007 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 25 Dec 2007 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Ik had ook niet verwacht dat ik dit ooit nog eens zou zien ..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Op deze site kan je iedereen laten zien welke animes/manga's je hebt gekeken.




Laatst aangepast door Kurosaki01 op 15 Jan 2008 11:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Cool @ Hitler manga

Is daar een volledige reeks van?

Vind het wel intrigerend >_<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Apr 2008 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ok, gaan we hier verder;

iedereen moet Allison & Lillia checken; dit is echt een topper in wording. Ik ben nog niet vaak zo erg gehecht aan een anime (en de karakters erin) geraakt na 2 afleveringen.

EDIT: Heb nog niks van Dennou Coil gezien; staat wel op m'n "what to watch" lijstje. Mushi-Shi wordt een stuk interessanter na de eerste aflevering, maar blijft ook wel een beetje in een traag tempo. Dat hoort gewoon bij de anime en je raakt er wel aan gewend - net als Chi's Sweet Home kun je beter er maar 1 per dag van kijken - anders wordt je er gewoon zat van. Maar de originele run zal erg fijn geweest zijn; 1 magische aflevering per week. De episodes zijn allemaal top qua verhaal en achterliggende gedachte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 14 Apr 2008 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Uchiha_Shadow schreef:
Ok, gaan we hier verder;

iedereen moet Allison & Lillia checken; dit is echt een topper in wording. Ik ben nog niet vaak zo erg gehecht aan een anime (en de karakters erin) geraakt na 2 afleveringen.

EDIT: Heb nog niks van Dennou Coil gezien; staat wel op m'n "what to watch" lijstje. Mushi-Shi wordt een stuk interessanter na de eerste aflevering, maar blijft ook wel een beetje in een traag tempo. Dat hoort gewoon bij de anime en je raakt er wel aan gewend - net als Chi's Sweet Home kun je beter er maar 1 per dag van kijken - anders wordt je er gewoon zat van. Maar de originele run zal erg fijn geweest zijn; 1 magische aflevering per week. De episodes zijn allemaal top qua verhaal en achterliggende gedachte.


Is goed, ik zal op jouw advies Mushi-shi op die manier bekijken.

Heb je ook aanraders in de trand van Ghost Hunt? Toch wel een van m'n favorieten van vorig jaar..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Apr 2008 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Nash schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Ok, gaan we hier verder;

iedereen moet Allison & Lillia checken; dit is echt een topper in wording. Ik ben nog niet vaak zo erg gehecht aan een anime (en de karakters erin) geraakt na 2 afleveringen.

EDIT: Heb nog niks van Dennou Coil gezien; staat wel op m'n "what to watch" lijstje. Mushi-Shi wordt een stuk interessanter na de eerste aflevering, maar blijft ook wel een beetje in een traag tempo. Dat hoort gewoon bij de anime en je raakt er wel aan gewend - net als Chi's Sweet Home kun je beter er maar 1 per dag van kijken - anders wordt je er gewoon zat van. Maar de originele run zal erg fijn geweest zijn; 1 magische aflevering per week. De episodes zijn allemaal top qua verhaal en achterliggende gedachte.


Is goed, ik zal op jouw advies Mushi-shi op die manier bekijken.

Heb je ook aanraders in de trand van Ghost Hunt? Toch wel een van m'n favorieten van vorig jaar..


Ik ken Ghost Hunt nog helemaal niet - zoals ik eerder al zei heb ik de afgelopen 2 jaar eigenlijk geen wekelijkse anime gevolgd (op Naruto na dan) en ik loop dus ook wat achter qua nieuwe anime.

Het concept klinkt wel aardig, en door de cijfers heb ik 'm maar op m'n lijstje gezet, maar ik kan niet echt zeggen dat ik vergelijkbare anime ken... is het een enge anime? Blood + was een beetje eng in het begin maar ging al snel over op een andere toon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Apr 2008 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Citaat:
iedereen moet Allison & Lillia checken; dit is echt een topper in wording. Ik ben nog niet vaak zo erg gehecht aan een anime (en de karakters erin) geraakt na 2 afleveringen.


Heb net de eerste episode gezien ik moet zeggen best cool. Maar waar heb je die 2e gedownload of waar download je die uberhaubt. Anime plaza heeft alleen de eerste.

Edit**

D.Gray-man weet iemand of dit een toffe anime is(heb alleen de eerste ep gezien en had zoiets van Mwa)?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Apr 2008 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Kurosaki01 schreef:
Citaat:
iedereen moet Allison & Lillia checken; dit is echt een topper in wording. Ik ben nog niet vaak zo erg gehecht aan een anime (en de karakters erin) geraakt na 2 afleveringen.


Heb net de eerste episode gezien ik moet zeggen best cool. Maar waar heb je die 2e gedownload of waar download je die uberhaubt. Anime plaza heeft alleen de eerste.

Edit**

D.Gray-man weet iemand of dit een toffe anime is(heb alleen de eerste ep gezien en had zoiets van Mwa)?


Ik gebruik meestal mininova of isohunt; torrents dus

Ik heb de eerste 2 eps vna D. Grayman gezien; vond ze allebei "Mwa". Misschien check ik ooit nog eens meer - veel mensen vinden het leuk - maar voorlopig heb ik (veel en veel) meer dan genoeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 15 Apr 2008 08:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Beide torrent sites die je noemt hosten ook illegale dingen, denk niet dat je dat hier mag plaatsen. animesuki.nl plaatst alleen unlicended anime, deze is dus niet illegaal. Deze gebruik ik om te kijken of er iets nieuws is, daarna haal ik het van usenet of ftp oid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Apr 2008 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Klopt, ik gebruik animesuki meestal dan ook; nou zijn de licentie rechten in Amerika wel anders dan die van Nederland, dus er zijn vele, vele anime die je niet op Animesuki zult vinden die je hier wel mag kijken - inclusief Soul Eater.

Nabari No Ou aflevering 1 gekeken - een ninja jongen heeft iets in zich gesealed waar iedereen controle over wil hebben, hij kan er kracht uit putten (het healed zelfs z'n wonden) maar lijkt ook gevaarlijk voor hem, en toch weet hij er nog niks van af, tot de eerste episode natuurlijk. Klinkt bekend? Iets te dicht bij Naruto-thuisbasis wat mij betreft, maar de animatie was wel erg mooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group