Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

ik koop ........
FIFA 2012
66%
 66%  [ 4 ]
PES 2012
16%
 16%  [ 1 ]
FIFA 2012 en PES 2012
16%
 16%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 00:13    Onderwerp: Demo FIFA vs PES 2012 mening Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Ik zou graag ff weten of de demo's van vandaag nog iemand heeft beinvloed ?
Jullie mening graag .
Ik hou van PES omdat je daar nog het gevoel van voetbal hebt .
Al moet ik toegeven dat fifa toch heel mooi is en de animaties ook .
Als ik mocht punten geven geef ik FIFA een 9.2 , en PES 2012 een 8,5.
Maar PES spreekt me meer aan omdat het voetbal meer de bovenhand heeft .
mijn vraag is duidelijk denk ik en mening ook ? , nu aan jullie ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

Ik ga zeker nog even de demo van pes2012 bekijken, want op het moment vind ik dat er (op het tacklesysteem en de aanrakingen) vrijwel niets veranderd is in Fifa12
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Wat bedoel je met 'dat voetbal meer de bovenhand heeft'? Beide spellen draaien toch 100% om voetbal, hoe kan het dan de bovenhand meer hebben in een spel? Dat is zeggen als dat racen meer de bovenhand heeft in GT dan in Forza!

Anyway, ik ga geen van beide kopen. Logisch dat die poll-optie er niet is, maar toch meld ik het even.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 04:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@GekooktEi
Ik bedoel daarmee dat PES alleen meer de gewone hedendaagse voetbal weergeeft , Fifa
gaat meer voetbal mengen met animaties zoals een hollywood film . daarom zeg ik ook dat fifa beter zal scoren in punten , terwijl bij PES alleen het liedje van de CL te horen is .
punt 2 dat jij aanhaalt Forza is voor mij dan ook geen sim racer , koop je dan F1 en race zonder enige optie aan . Ik vind GT op ps3 ook geen race sim , dus spreek ik u tegen dat u iedere racegame over de zelfde kam scheert . tja als je dit begrijp ademt FIFA veel meer uit dan een potje voetbal , PES houd het simpel geen balletje over het hooft in een wedstrijd , Ik bedoel dit is het ABC van gamen soms is teveel in een game erover hou het simpel . gamen moet kunnen met 1 joystik en 4 knopjes , geen 14 combinaties.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 07:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

zie sang schreef:
@GekooktEi
Ik bedoel daarmee dat PES alleen meer de gewone hedendaagse voetbal weergeeft , Fifa
gaat meer voetbal mengen met animaties zoals een hollywood film.


Micheal Bay presents: FIFA 12. When 11 players are doomed to play football for the rest of their lives, there's only one solution: explosions
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik vind zelf de FIFA12 demo een beetje tegenvallen. Heb al 2x gehad dat de 2 voetballers van de computer die de aftrap nemen gewoon struikelen als ze de bal naar elkaar spelen
Ik had ook het idee dat normaal snelle spelers nu minder snel waren, waardoor fysiek sterke spelers het nu nog makkelijker winnen. Met andere woorden we gaan online weer alleen maar Chelsea, Man. City en Man. United zien...
PES12 vind ik t.o.v. zijn voorganger wel enorm verbeterd. Vooral de flankspelers die nu automatisch diepte zoeken als het kan spreekt me heel erg aan. Bij FIFA heb ik nog veel te vaak dat de back weigert diep te gaan als ik als rechts/linksbuiten wat naar binnen trek.
Maja ik heb ze beide nog te weinig gespeeld voor een definitief oordeel. Al denk ik dat je de keus gewoon moet baseren op het online spelen net als met Modern Warfare. 90% van je friendslist gaat gewoon FIFA halen en dat is gewoon een enorm voordeel als je wat online wil ballen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Aangezien ik liever op PC speel is de keuze voor mij al gemaakt: FIFA 12.

Dit is de eerste FIFA sinds FIFA '96 die ik ga aankopen...

De demo geprobeerd maar mijn PS3 controller valt regelmatig uit na een 5-tal minuten en wordt daarna niet meer herkend door m'n PC (met motioninjoy als X360 controller emuleren).

Dus eerst maar eens een nieuwe controller aanschaffen voordat FIFA in huis komt... Of 2 controllers beter gezegd, alleen spelen is nooit leuk...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

MaartenL schreef:

De demo geprobeerd maar mijn PS3 controller valt regelmatig uit na een 5-tal minuten
Wel geprobeerd die te resetten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

CowboySpike schreef:
MaartenL schreef:

De demo geprobeerd maar mijn PS3 controller valt regelmatig uit na een 5-tal minuten
Wel geprobeerd die te resetten?


Yup maar dan moet ik FIFA12 demo afsluiten, MotionInJoy heropstarten, de controller weer laten detecteren en dan kan ik de demo weer 5 mins spelen dus dat is niet echt optimaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Tot nu toe enkel de FIFA 12 demo gespeeld. Had hem al een keertje gespeeld op de gamescom, maar ik ben nog steeds erg onder de indruk. De vernieuwing zit hem vooral in de gameplay. Iemand die meer dan honderd uur in FIFA 11 heeft gestoken, voelt het verschil meteen. Impact Engine is enorm vet, maar veroorzaakt soms inderdaad bugs.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brastin BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Okt 2008
Berichten: 238

Ik vind Fifa 12 erg goed en idd ook op Gamescom al gespeelt:) Enige wat ik erg moet wennen is dat rondje nu echt takkelen weer is en dat je met R1 nu een 2de man moet aanroepen. Voorderest speelt het heerlijk:)

Voor mij word het dit jaar echt weer FIFA 12
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Daarnet even de PES2012 demo gespeeld en ik moet eerlijk zeggen dat ik enorm verrast ben. Misschien wordt het dit jaar wel FIFA én PES voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

FIFA FTW!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ik ga dit jaar weer voor fifa 12. Heb de PES Demo gespeeld, maar ik ben en blijf toch meer van fifa. Het is inderdaad zo dat als je veel uur in 11 hebt gestopt je het verschil meteen voelt. Het nieuwe verdedigen is wennen maar na een uur of 2 spelen voelt het gewoon lekker. Ik vind ook dat de AI is verbeterd. Er zit meer voetbal in de CPU tegenstander, en dat is fijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joraaaan BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2010
Berichten: 1063

elemeNt schreef:
Ik vind zelf de FIFA12 demo een beetje tegenvallen. Heb al 2x gehad dat de 2 voetballers van de computer die de aftrap nemen gewoon struikelen als ze de bal naar elkaar spelen
Ik had ook het idee dat normaal snelle spelers nu minder snel waren, waardoor fysiek sterke spelers het nu nog makkelijker winnen. Met andere woorden we gaan online weer alleen maar Chelsea, Man. City en Man. United zien...
PES12 vind ik t.o.v. zijn voorganger wel enorm verbeterd. Vooral de flankspelers die nu automatisch diepte zoeken als het kan spreekt me heel erg aan. Bij FIFA heb ik nog veel te vaak dat de back weigert diep te gaan als ik als rechts/linksbuiten wat naar binnen trek.
Maja ik heb ze beide nog te weinig gespeeld voor een definitief oordeel. Al denk ik dat je de keus gewoon moet baseren op het online spelen net als met Modern Warfare. 90% van je friendslist gaat gewoon FIFA halen en dat is gewoon een enorm voordeel als je wat online wil ballen.


Uhm technisch > fysiek in de demo van fifa 12, das igg mijn mening, want ik kom er soms heerlijk langs met acties van aguero en messi, en dat zijn niet de grootste spelers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Heb nog Fifa 2011 liggen. Waarschijnlijk haal ik Fifa 2012 in de zomer uit de budgetbak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group