Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
CengizMan BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 13:59    Onderwerp: Vraagje over sterren... Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Hallo,

Ik heb een vraagje over de sterren die je op de site van Nintendo kunt verdienen.
'Is het zo dat de sterren maar tijdelijk geldig zijn of kun je ze altijd gebruiken?'

En weet iemand ook waarom er helemaal geen nieuwe dingen komen in catalogus terwijl Nintendo heeft gezegd dat er veel nieuwe dingen zouden komen?

Alvast bedankt.

BTW: Sorry als ik dom overkom maar ben een beetje nieuw op het forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ze zijn tijdelijk geldig, vanaf juni 2008 beginnen je sterren te verlopen. Nintendo vult de catalogus niet regelmatig aan omdat denk ik het succes van de catalogus niet begrijpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Ow... Het is wel jammer...

Bedankt voor de info.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group