Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
NoCaH BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 11:45    Onderwerp: [Wii] Super Mario Galaxy Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 36



Op de gamecube hebben we maar één echt Mario avontuur mogen beleven. Super Mario Sunshine was niet het beste avontuur dat Mario ooit beleefd heeft. Nintendo is van plan dit met Super Mario Galaxy te verbeteren. De naam zegt het al. Je zult ditmaal met 'Meneer de Loodgieter' van planeet naar planeet door de 'Galaxy' moeten reizen.



Dat reizen zul je in dit spel met de Wii-mote moeten doen. Druk op de 'A' knop en Mario zal springen, met de Wii-mote zal je naar dingen op het scherm kunnen wijzen, en met een druk op de 'B-trigger' zal je de aangewezen objecten kunnen activeren.
De Nunchuck heb je nodig om Mario te laten lopen. Een leuke nieuwe 'move' is het rondzwaaien van zijn armen. Dit doe je door de met de Wii-mote te slingeren.



De besturing in combinatie met de graphics maken mij enorm benieuwd naar deze game.

Kijken jullie ook zo uit naar deze nieuwe Mario?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Dit word natuurlijk een Must-Have voor de echte Wii bezitter,
kijk er echt na uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik vind dat galaxy idee echt geniaal, kan je heel wat leuke dingen mee doen, ben erg benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 17:52    Onderwerp: Re: [Wii] Super Mario Galaxy Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

NoCaH schreef:
Kijken jullie ook zo uit naar deze nieuwe Mario?

Nee. Het lijkt me wel even leuk, maar op de hoofdrolspeler na heeft deze game niets met Mario te maken. Ik zit nog altijd (sinds 1997) te wachten op een écht vervolg op SM64.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wickey de Viking BerichtGeplaatst: 28 Sep 2006 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Nov 2005
Berichten: 114

Toegevend dat dit naast Mario inderdaad weinig met het "Mario genre" te maken heeft, lijkt het mij toch wel een fantastisch leuke game. Enige verwarrende lijkt mij wel dat het niet altijd even duidelijk is waar je heen moet lopen/vliegen... Is deze game ook met de "classic" controler te spelen?

Een goed vervolg op Mario 64 zou op de Wii inderdaad niet misstaan. Maar wie weet, dit is pas het topje van de ijsberg van alle games die er in de komende jaren uit gaan komen op deze console... misschien wordt er allang aan een goed vervolg op SM64 gewerkt.

En trouwens.. een stap terug naar een 2D vervolg op Super Mario World, in de trend van New SMB (DS), zou mij ook niet tegen m'n borst stuiten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Sep 2006 17:50    Onderwerp: Re: [Wii] Super Mario Galaxy Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Tom schreef:
NoCaH schreef:
Kijken jullie ook zo uit naar deze nieuwe Mario?

Nee. Het lijkt me wel even leuk, maar op de hoofdrolspeler na heeft deze game niets met Mario te maken. Ik zit nog altijd (sinds 1997) te wachten op een écht vervolg op SM64.
Die zal er wss wel komen op de Wii over een jaar of twee, ze hebben tijd genoeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NoCaH BerichtGeplaatst: 28 Sep 2006 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 36

Ik hoop idd wel dat ze op de Wii meer dan één mario platformer maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
De Dijk BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Sep 2006
Berichten: 321

Hoe zit het dan met Mario 128? Of was dit Mario 128 en is dit de nieuwe titel?

Of is iedereen deze game alweer vergeten en is hij nog ergens bezig in stille ontwikkeling?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arrie BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Ik hoop het laatste eigenlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 79

Nintendo had ooooooooit een screenie van iets van 128 Mario's maar hoe groot is de kans dat mario 128 nog komt?
Galaxy zal echt inet de nieuwe naam zjin van Mario 128 denk ff na
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Mario 128= er niet meer,
daarvoor is Galaxy er nu.

Simpele verklaring:
Waarom 2 mario game's maken?
1 is genoeg, zeker voor de volgende 2-3 jaar, en het zou geen Ninty style zijn in 1-2 jaar weer een gloednieuwe mario platformer de releasen.
Dus het lijkt mij dat Mario 128 nu Galaxy heet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Mario 128 is gewoon gecancelled, Super Mario Galaxy heeft wel ideeën meegenomen van Mario 128. En, robert, als ze 1 jaar na Galaxy nog een Super Mario brengen, verkoopt die nog altijd sterk. Daarom brengen ze ook Super Paper Mario in 2007.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 79

Ik wil gewoon weer die kasteel met die leuke schilderijen ik weet nog hoe vaak ik speelde vroeger echt grappig Vooral als je je pet kwijt was kon je ze lekker gaan zoeken die kutvogeles ik weet het nog
Sunshine was daarom ook heel klote was eral snel klaar mee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rovinix BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Okt 2006
Berichten: 7

Is opzich wel een geinig spel om te spelen tussendoor, maarja niet mijn ding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sidar BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 02:45    Onderwerp: Re: [Wii] Super Mario Galaxy Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2006
Berichten: 7

Tom schreef:
NoCaH schreef:
Kijken jullie ook zo uit naar deze nieuwe Mario?

Nee. Het lijkt me wel even leuk, maar op de hoofdrolspeler na heeft deze game niets met Mario te maken. Ik zit nog altijd (sinds 1997) te wachten op een écht vervolg op SM64.


sorry hoor maar m64 was geen echte mario game alle voorgangers dat ware echte mario games, ik bedoel het ging van iets naar heel iets anders.
btw mario64 en sunshine daar was miyamoto niet echt bij betrokken zei hij zelf....en heeft gezegt bij galaxy wel ......dus ik ga er vanuit dat het een vet spel word
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Galaxy lijkt mij echt een super game worden Het straalt nu al zoveel meer sfeer uit dan SMS; ongelofelijk. Ik weet niet of iemand de hands-on van IGN gezien heeft, maar daar legt Mat precies uit (aan de hand van videobeelden!) hoe de game werkt en het steekt gewoon erg goed in elkaar. Ook het gebruik van de WiiMote is erg goed, als je de mensen mag geloven die het hebben gespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
E-man BerichtGeplaatst: 09 Nov 2006 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Volgens mij word galaxy heel goed ik heb de hands on ook gezien en ik ben het met je eens Gideon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svcreapy BerichtGeplaatst: 08 Dec 2006 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Dec 2006
Berichten: 70

CKR die wordt voor mij ^^
ik houd van mario en SSB
Wii is vet
Wanneer komt Hij eigenlijk uit
en excite truck iets meer over bekent?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group