Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Fuuton BerichtGeplaatst: 09 Okt 2016 11:42    Onderwerp: Games bestellen uit de UK Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Okt 2009
Berichten: 181

Hey, iedereen!
Geen idee of ik hier een nieuw onderwerp voor mag aanmaken, maar dat zal ik wel merken zeker :p Vermits de pond nu in vrije val is, lijkt het financieel heel aantrekkelijk om nieuwe games te bestellen op een Engelse site (ongeveer 25% goedkoper). Nu was mijn vraag of jullie enkele goede sites kunnen aanbevelen, wat betreft prijs en een goede levering. Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Okt 2016 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Amazon, Zavvi UK, Base.com
Altijd zorgen dat je in Pond betaalt. Je kredietkaart doet de omzetting beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fuuton BerichtGeplaatst: 09 Okt 2016 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Okt 2009
Berichten: 181

Bedankt voor de tips! Gebeurt er geen automatische omzetting? Het is de eerste keer dat ik daar iets bestel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Okt 2016 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Fuuton schreef:
Bedankt voor de tips! Gebeurt er geen automatische omzetting? Het is de eerste keer dat ik daar iets bestel


Zavvi en Base kunnen prijzen zowel in Euro als Pound tonen. Amazon geeft je de keuze te converteren naar Euro bij het uitchecken. Dat tarief zal altijd net iets hoger zijn dan wanneer ze aan je bank vragen in Pound te betalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Okt 2016 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Heb een vraag, ik heb deze week ook voor het eerst besteld via Amazon.co.uk maar die werd verzonden door een bedrijf in Japan. Nu is het bij sommige gratis verzending, moet ik achteraf nog rekening houden met extra kosten die amazon in rekening zou kunnen brengen?

De 2 used games die ik er besteld heb zijn heel erg verdacht goedkoop dat je op playasia.com voor 70 euro kunt kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Okt 2016 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Heb een vraag, ik heb deze week ook voor het eerst besteld via Amazon.co.uk maar die werd verzonden door een bedrijf in Japan. Nu is het bij sommige gratis verzending, moet ik achteraf nog rekening houden met extra kosten die amazon in rekening zou kunnen brengen?

De 2 used games die ik er besteld heb zijn heel erg verdacht goedkoop dat je op playasia.com voor 70 euro kunt kopen.

Dat hangt volgens mij af van gewicht en grootte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Okt 2016 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
Heb een vraag, ik heb deze week ook voor het eerst besteld via Amazon.co.uk maar die werd verzonden door een bedrijf in Japan. Nu is het bij sommige gratis verzending, moet ik achteraf nog rekening houden met extra kosten die amazon in rekening zou kunnen brengen?

De 2 used games die ik er besteld heb zijn heel erg verdacht goedkoop dat je op playasia.com voor 70 euro kunt kopen.

Dat hangt volgens mij af van gewicht en grootte.


Ok, dacht ik al. Net als bij bijv. Playasia.com dat was namelijk het enige website buiten Europa waar ik had besteld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Okt 2016 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Bij het afrekenen op Amazon is de verzendprijs gezegd. Ze verhogen die later niet. Enige risico is nog de douane.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Okt 2016 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
Bij het afrekenen op Amazon is de verzendprijs gezegd. Ze verhogen die later niet. Enige risico is nog de douane.

En dat kan nog wel eens flink in de papieren lopen.

Vuistregel: Onder de 20 euro ben je safe, want dan is het voor hun teveel moeite om uit te zoeken. Ben je duurder uit, dan loop je risico dat je invoer kosten moet betalen.

Bij een Mini PC van 80 euro was dat in voorbeeld gevallen gelijk 15-20 euro. Oppassen dus.

En oh, als het aan de deur wordt bezorgd en je moet die kosten dokken, zorg er dan voor dat je contant hebt. Al mis ik vast een stuk over het waarom daarvan als je het gewoon een postbode betreft..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group