Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Sep 2016 11:19    Onderwerp: Oriëntatie 4K/HDR TV Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Gezien de stappen die Sony en Microsoft maken op het gebied van 4K / HDR TV's ben ik rustig aan het oriënteren op een nieuwe TV. Misschien om uiteindelijk te beslissen om het voorlopig niet te doen, misschien ook om over enige tijd de overstap te maken.

Het 'probleem' is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Alle hulp is op dit vlak dan ook welkom, waarbij ik de keuze in ieder geval alvast wat kan specificeren:
- Een budget van 2500 - 3000 Euro, maar dat is echt maximaal. Zijn de verbeteringen van een 3000 Euro TV significant beter dan een 1500 Euro TV dan valt erover na te denken, is dit minimaal dan heb ik het extra bedrag er minder voor over.
- TV moet 50" - 55" zijn. Gezien de afstand tot de TV is groter overbodig.
- 3D geen vereiste
- Curved geen vereiste
- Ik heb al een soundbar, dus iets minder geluid van de TV zelf kan gecompenseerd worden.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 11 Sep 2016 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

https://www.bol.com/nl/p/samsung-ue55js8500/9200000041951086/?country=BE&suggestionType=browse

Samsung UE55JS8500
55 inch - Curved - HDR
Geen 3D
Ziet er goed te combineren met een soundbar uit.
€ 1.555

Met muurbeugel kom je net boven de 1.600 euros uit.

Goede prijs/kwaliteit imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group