Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 03:48    Onderwerp: Nintendo Switch Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Officieel topic over de Nintendo Switch. Voor al je opmerkingen en vragen over de Switch!

-----

Ik heb de Nintendo Switch vorige week vrijdag om 9 uur bij de Intertoys mogen ophalen, ik stond in een rij met nog wat mensen voor me die de Switch niet hadden gereserveerd en gingen met lege handen weer de speelgoedzaak uit. Toen ik aan de beurt was kreeg ik er 2 mee, 1 voor mezelf en 1 voor een vriend van me. (Het is altijd handig als je kennissen hebt werken bij de Intertoys) En uiteraard zat Zelda er als game bij.

Toen ik thuiskwam heb ik de Switch uit de doos gehaald maar ik had de dock van de Switch nog een paar dagen laten zitten. Ik had namelijk meer zin om de Switch als handheld te gaan testen. Had hem meegenomen naar mijn werk en later naar vrienden toe. Natuurlijk waren die ook benieuwd naar de nieuwe console van Nintendo dus kon ik vervolgens niet meer spelen maar zaten mijn vrienden een paar uur lang op de Switch te spelen en dat terwijl ze nooit interesse toonde naar mijn Vita en 3DS. Op zich is het niet vervelend maar ik had op dat moment nog geen multiplayer games..

De eerste multiplayer game die ik had gehaald was FAST RMX in de eshop. Een f-zero kloon. Toffe game maar veel te chaotisch om hem met 2 of meerdere personen op een 6inch scherm te spelen, je ziet namelijk niet waar je naartoe gaat.

Vervolgens had ik Shovel Knight opnieuw gekocht voor de Switch, ik had hem al op Steam maar ik wou hem ook graag portable bij me dragen. Het was ook gelijk een test om te kijken hoe de Swtich het doet met 2D games. Ik moet zeggen dat de 'd-pad' op de linker joycon het nog redelijk doet, het went na een tijdje wel ook al is het geen echte d-pad! Later met Super Bomberman R moet ik er wel weer bij zeggen dat het bijna geen doen is, je hebt voor 2D games de pro controller sowieso nodig. En dat is eigenlijk het eerste echte gebrek wat me stoorde aan de Switch.

Ik heb de Switch een paar keer al in docked modus gehad, bij mij thuis en bij vrienden thuis. De joycon verbinding met de Switch zijn naar mijn ervaring echt matig, ik hoop dat het op te lossen is voor Nintendo want dit gaat zo niet leuk worden met 4P mp games. Ik ben van plan om de pro controller te halen maar ik ga geen 4 pro controllers halen van 70 Euro per stuk om een beetje fatsoenlijk Mario Kart te spelen. Beide joycons maken bij mij vaak geen verbinding als ik de knoppen indruk of de Switch registreerd gewoon de verkeerde knoppen.. dit is echt heel matig en voor een Nintendo console ben ik eigenlijk wel beter gewend, het kan eigenlijk gewoon niet. Ik wou Zelda spelen op de TV maar dat gaat gewoon niet, ik heb de pro controller nodig en ik ga mijn Zelda ervaring niet verpesten door dit probleem, dus ik ben maar wat anders gaan doen.



Ik heb een screen protector van glas op mijn Switch zitten want toen ik hem voor het eerst uit de doos haalde merkte ik al gelijk hoe kwetsbaar de console wel niet is. Ik vind het eigenlijk vreemd dat er niet standaard een screen protector opzit. En ik heb een hoesje deze vrijdag binnengekregen om de Switch mee te vervoeren. Big Ben travel case, niet de deluxe editie waar je de dock ook in kan zetten maar waar alleen de Switch in kan. Goeie case is het, want onder de Switch kan je nog extra games en joycon straps kwijt. boven de switch zit nog een vakje waar je nog wat spulletjes in kan doen.

Er zit geen regiolock op de Switch en je kan ook heel makkelijk op de Japanse eshop komen als je een Japanse Nintendo account hebt. Zo kun je de demo van puyo puyo tetris en dragon quest heroes 1-2 spelen, ik zeg er alleen wel bij dat van de laatst genoemde game de framerate wel heel matig is. Ik hoop dat het met de westerse release van DQH 1-2 is verbeterd want je kan hem met deze framerate beter op de pc of op de PS4 halen!

Wat ook heel opmerkelijk is dat als ik de Switch in de dock plaats mijn tv en versterker automatisch aangaan. Ik weet niet hoe dat kan maar ik vind het wel cool!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 12:41    Onderwerp: Re: Nintendo Switch Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Negasonic Warhead schreef:

Ik heb een screen protector van glas op mijn Switch zitten want toen ik hem voor het eerst uit de doos haalde merkte ik al gelijk hoe kwetsbaar de console wel niet is.


Dat is alleen nog mijn grote zorgen. De dock is ook van lage kwaliteit die er ook weinig aan doet om krassen enzo te voorkomen wat ik veel lees op het internet. Heb nog geen Switch wacht wel op de volgende levering, maar als er meer naar nieuws over de Switch komt wacht ik wel op een betere versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Heb de Switch afgelopen januari besteld en op de releasedag kwam hij binnen. Persoonlijk gebruik ik hem voornamelijk als console en om deze reden al op voorhand een Pro Controller besteld. Dit blijkt ook een goede keuze want ik vind de Joy-Cons niet heel lekker in de hand liggen. De schouderknoppen zijn wat mij betreft iets te klein - ondanks dat ik geen grote vingers heb - en daardoor ligt hij net niet lekker in de hand. Zelda spelen op de handheld vind ik dan ook niet ideaal, maar daar had ik de Switch ook niet voor gekocht. Selen in Tabletop modus is wel fijn, gewoon het scherm neerzetten en met een Pro Controller spelen werkt goed. Daarentegen zal ik de Switch niet snel ergens mee naartoe nemen, maar dat is vooral omdat ik bang ben om hem te beschadigen.

Dit brengt me meteen op een zwak punt van het systeem en dat is de kwetsbaarheid. Zowel de dock als de handheld zelf voelen niet heel erg solide aan en ik ben bang dat we hier nog wel wat problemen over vermeld gaan worden in de loop der tijd. Het neemt niet weg dat ik het een heerlijk systeem vind om Zelda op te spelen en zeker niet teleurgesteld ben over mijn aankoop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 16:11    Onderwerp: Re: Nintendo Switch Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lawliet schreef:
Negasonic Warhead schreef:

Ik heb een screen protector van glas op mijn Switch zitten want toen ik hem voor het eerst uit de doos haalde merkte ik al gelijk hoe kwetsbaar de console wel niet is.


Dat is alleen nog mijn grote zorgen. De dock is ook van lage kwaliteit die er ook weinig aan doet om krassen enzo te voorkomen wat ik veel lees op het internet. Heb nog geen Switch wacht wel op de volgende levering, maar als er meer naar nieuws over de Switch komt wacht ik wel op een betere versie.


Het zijn alleen de krassen die je kan krijgen op het plastic scherm van de Switch, ik begrijp ook wel dat Nintendo voor een plastic scherm heeft gekozen i.v.m. kleine kinderen en zo maar het is wel jammer dat er al heel snel mensen waren die er krassen op kregen en wat ik vooral jammer vind is dat het zo opgeblazen werd door de media, sloeg echt nergens op. Gelukkig dat de Switch daarom nog wel records wist te verbreken qua verkoop.

YouTube: toon


Ik zou deze video even kijken, dan zie je dat de Switch wel een behoorlijke weerstand kan hebben.

Ik vind het vooral cool dat je de Switch op allerlei verschillende manieren kan gebruiken, docked, handheld, tabletop.. ik gebruik op dit moment het meeste de handheld modus, binnenkort wil ik een capturecard kopen om Switch games te gaan streamen, maar helaas wertkt Nintendo niet mee op YouTube en zullen het voor non-Nintendo games gaan worden.

Persoonlijk vind ik het nog steeds het fijnst om op de PC te gamen, bijna altijd draaien de games daar gewoon het soepelst op. Ik heb nu Lego City Undercover gekocht en betaald voor de Switch maar misschien had ik achteraf toch beter even kunnen wachten hoe de Switch het gaat doen t.o.v. de pc versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Heb de Switch zelf echt in huis gehaald voor de tabletmodus. Toen ik vorig weekend bij m'n ouderlijk huis langs ging (toch twee uur met de trein), kon ik onderweg gewoon lekker Zelda spelen. Als m'n vriendin thuis op de PS4 wilt gamen of TV/Film wilt kijken kan ik nu ook gewoon het apparaat uit z'n dock halen en op de bank naast haar verder spelen. Heb voor onderweg een BigBen-case gehaald en heb bij Game Mania een glazen schermbeschermer in bestelling staan.

Vanaf de bank (+/- 3meter) heb ik geen problemen met de Joy Con, of ik moet er echt half op gaan zitten. Dat laatste gebeurt nog wel eens omdat ik zonder de grip speel, dus in elke hand een losse Joy-Con en dan zo lui mogelijk met m'n armen waar ze maar willen rusten. Vind dat echt een fijne manier van spelen.

Enige probleem dat ik ondervind is dat de Wi-fi die totaal niet stabiel is. Om games te downloaden heb ik de Switch dan ook in tabletmodus naast de modem gezet, zodat alles wat sneller ging. Dat dit niet in orde is is wel redelijk belachelijk en hoop dat het met Mario Kart 8 en Splatoon niet teveel problemen gaat opleveren, want heb geen zin om nog zo'n losse internetadapter aan te schaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2017 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Ik heb gelukkig nog geen enkele keer problemen met de joycons gehad. Wel wacht ik met nog een paar te kopen tot de joycons verbeterd zijn, wat ik vermoed dat gaat gebeuren. Ik denk namelijk dat het een (verkeerde) hardware design keuze is geweest en dat dit niet op te lossen is zonder de joycons te vervangen. Ik vind de joycons nog redelijk comfortabel en erg knap gedesigned als je er rekening mee houdt op hoeveel verschillende manieren men ermee kan spelen. Zelf speel ik het liefst los van de grip. De grip zelf vind ik best oncomfortabel, vooral wanneer je een van de vier knoppen onder het linker pookje moet hebben (Edit: de "d-pad" dus ).

Waar ik me qua hardware aan erger is vooral de dock (de switch wiebelt gewoon... ) en het feit dat cartridges maar maximaal 32 GB kunnen zijn, waardoor spellen zeer waarschijnlijk niet groter dan dat worden. Dat Zelda en Dragon quest framerate problemen hebben baart me ook zorgen met het oog op de toekomst (en dan vooral third party support).

Verder heb ik het idee dat met de nieuwe president Nintendo nog veel meer economy-driven zijn dan eerst. Dat uitte zich in amiibo, vervolgens in smartphone games en nu (wat ik heel vervelend vind) overpriced accessoires voor de Switch. Vooral de prijzen voor een tweede dock en een procontroller gaan me te ver.

Ondanks dat alles ben ik toch erg blij met mijn Switch. Het hybride aspect bevalt me uitstekend. In de trein Zelda of Snipperclips (als iemand mee reist) spelen is echt heerlijk. Van Zelda krijg ik geen genoeg, wat een fantastisch spel. Voor mij persoonlijk is Breath of the Wild het beste spel wat ik ooit heb gespeeld. Zelfs mijn ouders kijken stiekem mee als ik op de tv game. Ook ben ik blij met de Nederlandse scherm teksten, want daardoor kon ik namelijk het 11 jarige stiefzoontje van mijn zus gisteren Zelda laten spelen. Hij heeft het sindsdien nergens anders meer over.


Laatst aangepast door laraishond op 13 Mrt 2017 11:29; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2017 06:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

De Switch lijkt me een erg leuk console, net als wat Laraishpnd zegt, de acc. zijn gigantisch duur.
En dat de tablet erg los in de dock zit is wel erg jammer.

Ik ga hem wel aanschaffen maar maak niet meer hetzelfde fout als bij de WiiU, geem goede games maar wel aangeschaft voor 400 euro (Monster Hunter 3 pack). Wacht dat er een goede game komt zoals een nieuwe Tales of game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2017 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

dantekloon schreef:
De Switch lijkt me een erg leuk console, net als wat Laraishpnd zegt, de acc. zijn gigantisch duur.
En dat de tablet erg los in de dock zit is wel erg jammer.

Ik ga hem wel aanschaffen maar maak niet meer hetzelfde fout als bij de WiiU, geem goede games maar wel aangeschaft voor 400 euro (Monster Hunter 3 pack). Wacht dat er een goede game komt zoals een nieuwe Tales of game.


Jij zult met de Switch wel aan je trekken gaan komen met je voorliefde voor JRPGs, ik vemoed namelijk dat het hybride aspect erg in de smaak zal vallen in Japan. Wel verstandig om te wachten met een aanschaf als je de Wii U al hebt, want tot oktober-november zal de content matig zijn. Ik hoop dat Dragon Quest XI voor de Switch in Europa uit komt tegen de tijd dat ik klaar ben met Zelda, maar dan wel zonder die framerate problemen van Heroes I&II.
Zal waarschijnlijk pas in 2018 zijn...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2017 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Citaat:
Jij zult met de Switch wel aan je trekken gaan komen met je voorliefde voor JRPGs, ik vemoed namelijk dat het hybride aspect erg in de smaak zal vallen in Japan. Wel verstandig om te wachten met een aanschaf als je de Wii U al hebt, want tot oktober-november zal de content matig zijn. Ik hoop dat Dragon Quest XI voor de Switch in Europa uit komt tegen de tijd dat ik klaar ben met Zelda, maar dan wel zonder die framerate problemen van Heroes I&II.
Zal waarschijnlijk pas in 2018 zijn...


Er komt binnenkort een JRPG uit, Disgaea 5 complete! Ik ga hem misschien wel halen want ik heb hem niet op de PS4 gehaald. Dit is echt typisch een game die op een handheld zou willen spelen en soms op de tv, ik denk dat in het algemeen de Switch echt perfect is gemaakt voor JRPG games. Ik hoop dat de framerate is opgelost wanneer wij DQH 1-2 krijgen, dan haal ik die ook anders sla ik hem helaas over want op dit moment is het echt geen doen.

Ik zou echt even wachten als je nog twijfelt aan de Switch, op zijn minst tot de E3. Als het een topshow word dan zou je de Switch al direct na de E3 kunnen kopen want dan zullen er al iets meer games uit zijn, hopelijk ook Splatoon 2!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2017 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Ik vrees helaas voor DQH 1-2, denk dat dat spel geheel overhoop gehaald moet worden om soepel te draaien.

Voor Splatoon 2 hebben we geloof ik niet aankomende, maar het daaropvolgende weekend een open bèta. In de Japanse e-Store was de game al te preloaden hiervoor, hoop dat we daar hiertoe ook snel de mogelijkheid voor krijgen. Geloof overigens dat de game in augustus verschijnt en ARMS rond de E3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2017 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Ik hoop dat ARMS wat meer diepgaande content heeft dan 1-2 Switch, want dan heeft het de potentie om een soort tweede Splatoon te worden. Ben alleen bang dat het totaal geen singleplayer game is, wat betekend dat je sowieso 2 joycons bij zou moeten kopen (80+ euro, plus 50-60 voor het spel...).

Nadat ik klaar ben met Zelda kijk ik vooral uit naar Mario, de E3 (metroid plz), Xenoblade Cronicles 2 (yesss), Yooka Laylee, Dragon Quest XI, Skyrim (to go) en hou ik mijn ogen open voor eventuele indie toppertjes.

Voor Splatoooooooonnn TOO! kijk ik nog even de kat uit de bom en check ik de open beta. Splatoon 1 nooit gespeeld, het concept sprak me niet heel erg aan. Ik geloof echter dat het vooral een spel is dat je echt zelf moet spelen om te kunnen beoordelen of het de aanschaf waard is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2017 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Als ik Splatoon 2 lees moet ik gelijk denken aan deze video:

YouTube: toon


:p

Ik zou als ik jou was zeker de beta gaan spelen, Splatoon is echt retegoed. Een van de beste MP games in jaren en ik overdrijf niet eens. Splatoon hoort echt bij de toppers van Nintendo!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2017 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Thx, ga ik zeker checken dan. Ik ben benieuwd. Had ook veelal te maken met dat er geen locale mp in zat (als ik me niet vergis). Ik zoek even op hoe het precies met deeltje 2 zit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2017 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

In Splatoon zat het niet, je had wel iets van local mp maar dat was vrij beperkt. 2 zou het wel moeten hebben volgens mensen van reddit:

Klik

Als je geen splitscreen kan doen dan kan je sowieso wel met 2 Switches tegen elkaar spelen en ik denk ook online met elkaar. Dat vind ik echt cool aan de Switch.

Ik zal even een Switch friendcode topic maken dan kunnen we elkaar even toevoegen, hopelijk kunnen we dan met de beta aan de slag. Ik had wel gezien dat je niet 3 hele dagen kon gamen, het was vrij beperkt weer:



Ik weet alleen niet de omgerekende uren voor ons, of dat hetzelfde zal zijn maar dat zullen we vast wel horen tegen die tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2017 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Ooh, dat is wel heel weinig tijd

PT is Pacific Time en dat scheelt in totaal 8 uur met onze huidige tijd.

Dus dan zouden de speeltijden zijn:

Vrijdag 24 maart:
04:00-04:59
12:00-12:59
20:00-20:59

Zaterdag 25 maart:
04:00-04:59
12:00-12:59
20:00-20:59

Kan zelf in ieder geval op 24 maart 12:00 en zaterdag op de twee laatste tijden meespelen. Jammer dat er zondag voor ons niets meer is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2017 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik denk dat we vandaag World of Goo in de eshop gaan krijgen, om 3 uur is de update! De game zou officieel al 3 maart uitkomen maar de ontwikkelaars hadden nog wat extra tijd nodig, het lijkt er ook op dat de pointer controls met de joycons er heel goed voor werken.

YouTube: toon


Ik vind het niet chill dat ze Disney afternoon collectie niet naar de Switch brengen, nu komen de games wel op steam en is het streamen wel makkelijk omdat ik nu geen capturecard heb maar toch.. dit is toch wel een beetje vanzelfsprekend om ze uit te brengen op een Nintendo console.

YouTube: toon


Edit: World of Goo is alleen in de US e-shop te verkrijgen, gelukkig is de Switch regiovrij dus dat moet geen probleem zijn, alleen even een us account aanmaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2017 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Wohee, wat stom. Heb de verkeerde kant opgerekend met de Splatoon 2 uren. Dit zijn de correcte:

Het speelschema:
Vrijdag 24 maart
20:00 - 20:59 uur

Zaterdag 25 maart
4:00 - 4:59 uur
12:00 - 12:59 uur
20:00 - 20:59 uur

Zondag 26 maart
5:00 - 5:59 uur
13:00 - 13:59 uur


Zou World of Goo anders niet volgende week hier in Europa uitkomen? Jammer inderdaad dat de Disney collectie niet op de Switch verschijnt. Lijkt me nu ook niet meteen het lastigste om te porten, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen. Misschien is er nog hoop in de toekomst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2017 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ah, dat zijn wel fijne uren. Word leuk volgend weekend!

World of Goo komt volgende week voor ons inderdaad.

Over een paar weken mag ik weer aan de slag met lego city undercover. Leuke game op de Wii U, ik had er 60 uur inzitten. Ik had hem misschien te vroeg gehaald want ik weet niet of de game nu goed gaat draaien op de Switch.

Ik ben benieuwd hoe de E3 gaat uitpakken voor Nintendo, er komen al een aantal spellen niet naar de Switch wat ik wel jammer vind, maar ik denk dat als de Switch goed blijft verkopen dat het dan anders gaat worden. Het ligt er maar net aan wat Nintendo gaat brengen qua games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2017 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

No'tje schreef:
Ah, dat zijn wel fijne uren. Word leuk volgend weekend!

World of Goo komt volgende week voor ons inderdaad.

Over een paar weken mag ik weer aan de slag met lego city undercover. Leuke game op de Wii U, ik had er 60 uur inzitten. Ik had hem misschien te vroeg gehaald want ik weet niet of de game nu goed gaat draaien op de Switch.

Ik ben benieuwd hoe de E3 gaat uitpakken voor Nintendo, er komen al een aantal spellen niet naar de Switch wat ik wel jammer vind, maar ik denk dat als de Switch goed blijft verkopen dat het dan anders gaat worden. Het ligt er maar net aan wat Nintendo gaat brengen qua games.



Van wat ik heb gehoord draait Lego City beter op de Switch, met name de laadtijden zijn aangepakt (godzijdank).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Apr 2017 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ben blij dat we een Nintendo Direct krijgen morgennacht want ik zat er met smart op te wachten. Ik hoop dat ze wat nieuwe games zullen gaan aankondigen en een update voor de firmware met software apps zoals Netflix en een internet browser.

Ik heb Lego City op de Switch. Maar ik heb hem ook op de pc gekocht en dan word het gelijk duidelijk waarom ik games altijd op de pc koop, hij draait daar gewoon veel beter op. En ik heb nog geen streaming kaart dus is de pc ook de beste optie om te streamen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 11 Apr 2017 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Ik heb geleerd om totaal niet uit te kijken naar Directs, dan is alles wat aangekondigd wordt (naast wat ze hebben aangekondigd te laten zien) alleen maar mooi meegenomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Apr 2017 10:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik vond het een toffe Nintendo Direct, vooral qua 3DS games weer een hoop toppers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Apr 2017 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Payday 2 op Switch.

Maakt mij geen reet uit dat support van de dev kut is, Payday 2 op Switch. Zal een leuke zijn om in de gaten te houden.

(En is waarschijnlijk de vervanger van Payday: Crime War die voor IOS/Android was aangekondigd)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
switch_6 BerichtGeplaatst: 19 Jun 2020 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Jun 2020
Berichten: 2

Is dit product (Nintendo switch) ook in vernieuwde vorm verkrijgbaar?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Jun 2020 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

switch_6 schreef:
Is dit product (Nintendo switch) ook in vernieuwde vorm verkrijgbaar?

Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee bedoelt:
- Is de Switch nieuw te verkrijgen? Uiteraard?
- Is deze in een vernieuwde vorm? Ja. Er is een revisie van het origineel die je nu koopt en er is de Switch Lite welke alleen handheld play ondersteunt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group