Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 07:51    Onderwerp: Het grote booooooooee topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Ok, ik beken, ik heb een haat-liefde verhouding met de paranormale wereld.
Langs de ene kant heb je figuren als mediums, waarzeggers, wichelroedezwaaiers, weervoorspellers, enz... die beweren over bepaalde gaven te beschikken. Zij zorgen ervoor dat bij een grote groep mensen paranormale verschijnselen per direct in de mand met onzin verdwijnen.

Maar dan is er ook de andere kant van de zaak. Heel af en toe duiken er op het internet filmpjes en foto's op waarbij je minstens even moet slikken en waarvan het een tijdje duurt voor er bewijs komt dat ze fake zijn. Als dat er al komt.

Voor de liefhebbers van het paranormale dit topic. Post hier foto's, links, filmpjes, verhalen en dergelijke waarvan je zelf denkt dat ze wel eens echt kunnen zijn. Of niet natuurlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 07:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

http://www.youtube.com/watch?v=tBGzyZyWJ98

Kort samengevat:
Een moeder ontdekte dat haar baby vaak zonder verklaarbare redenen huilend wakker werd. Ze installeerde in de babykamer een camera en filmde het geheel van de baby weg, om de anonimiteit van haar kind te waarborgen.
Wat we hier zouden zien is een geest die de baby komt treiteren. De geest zou over de capaciteiten beschikken om stemmen van mensen te imiteren (zie het geluid van een wenende volwassen vrouw -> de moeder) Dit filmpje haalde zelfs een heel nieuwsitem op CNN omdat men nog niet heeft kunnen aantonen dat het fake is.


Laatst aangepast door Tom_V op 25 Jun 2007 11:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

tarantino schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=tBGzyZyWJ98

Kort samengevat:
Een moeder ontdekte dat haar baby vaak zonder verklaarbare redenen huilend wakker. Ze installeerde in de babykamer een camera en filmde het geheel van de baby weg, om de anonimiteit van haar kind te waarborgen.
Wat we hier zouden zien is een geest die de baby komt treiteren. De geest zou over de capaciteiten beschikken om stemmen van mensen te imiteren (zie het geluid van een wenende volwassen vrouw -> de moeder) Dit filmpje haalde zelfs een heel nieuwsitem op CNN omdat men nog niet heeft kunnen aantonen dat het fake is.


wow ,die is zwaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

maar hij moet fake zijn,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

dnarbeis schreef:
maar hij moet fake zijn,


En jij moet je posts leren editten, is niet de eerste keer dat ik dat zeg.

Ontopic: Ik heb net als jij een haat-liefde verhouding met dit soort dingen. Als ik een Char bezig zie doet me dat eerder lachen dan dat ik het serieus neem, toch zijn filmpjes als bovenstaande weer erg lastig om zomaar naast je neer te leggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Neerhof BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

http://bartonmansion.com/video.html

Bekijk dit filmpje maar eens. Ik schrok me de tyfus toen ik dit zag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ja ik schrok ook ff maar het slaat nergens op Gewoon een man in het wit met zelfs een zaklantaarn gast!

Die van tarantino vind ik ook echt nep, die kan je zooo makkelijk editen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Nelus schreef:
Die van tarantino vind ik ook echt nep, die kan je zooo makkelijk editen.


Mjah, met de originele footage zou niet geknoeid zijn, vandaar dat het CNN haalde.
Nu, ik zou ook wel veel liever geloven dat het filmpje aan een montagetafel ontstaan is. Ik hoop het zelfs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

ik geloof best dat er wat is aan de andere kant. Ik had twee dagen geleden een soort droom waarin ik me overleden oma zag, zij waarschuwde me omdat ze dacht dat ik binnenkort aangereden zou worden. Vandaag liep ik naar school en er kwam idd een vrachtwagen om de hoek sjeezen...tis dat ik optijd weg kon duiken anders was het "splatss". Maar goed, ik denk meer dat het soort van toeval was oid.

Toch denk ik erover om gewoon voor de 'fun' eens een reading te laten doen, alleen voor mezelf of te kunne bepalen in hoeverre het betrouwbaar is

Ik heb zelf wel eens geoefend met uittreden en ben nu weer bezig, merk wel enige kleine succesjes maar echt een volledige 'out of body experience' heb ik (nog) niet gehad. Maar zoals gezegt: ik ben nog bezig met oefenen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hahaha, nu ik het zo nog een keer zie. Het is TE ge-edit Echt heel nep.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ja echt..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007 09:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712



In Londen (Greenwich) heb je het National Maritime Museum met zijn fantastische "Tulip Staircase," een mooie ronde trap, ideaal om plaatjes te schieten.
In 1966 bezocht Canadees Ralph Hardy met zijn echtgenote deze locatie en ook hij probeerde er enkele foto's te maken, waaronder deze (uitvergroot detail). Pas toen hij de foto's thuis had laten ontwikkelen, merkte hij de schimmen die langs de trap zweefden.

Experts (o.a. van Kodak) die het negatiefje van deze foto onderzochten bevestigden dat er niet mee geknoeid werd. 30 jaar later is het tegendeel nog steeds niet bewezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

ik heb nu vakantie(eindelijk ) en ga vannacht maar eens wat plaatjes schieten hier in huis, je weet maar nooit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

robert.wittenaar schreef:
ik heb nu vakantie(eindelijk ) en ga vannacht maar eens wat plaatjes schieten hier in huis, je weet maar nooit


Gebruik een heel lage sluitersnelheid (als je dat met je toestel kunt)... zie je altijd wel wat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Die van Greenwich is mooi!

Supervet!

Maar dat filmpje is nog steeds te nep
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Nelus schreef:
Maar dat filmpje is nog steeds te nep


Maakt niet uit... ik geloof voor één keertje CNN
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 09:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Over dat eerste filmpje schreef de uploader nog dit:
Citaat:
Im not into pranks like faces popping up and stuff. This footage is the only footage around the world which is to be taken seriously. There is WORSE footage recorded in this house that will shock the daylights out of you and im waiting to get it from the family. No cheesy pop-up's of faces...just pure origional and 100% true and proved ghost activity caught on tape.


Ik wacht vol spanning af
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

ik snap ietts niet,de moeder zegt dat ze de camera er plaatste omdat haar baby weende,maar waarom staat de camera dan niet IN de kamer,

zou dat niet logischer zijn?

Wel heel toevallig ,recht op de deur?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 09:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

dnarbeis schreef:
ik snap ietts niet,de moeder zegt dat ze de camera er plaatste omdat haar baby weende,maar waarom staat de camera dan niet IN de kamer,

zou dat niet logischer zijn?

Wel heel toevallig ,recht op de deur?


Camera staat in de kamer en is gericht op de deur en weg van de baby (anonimiteit). Ik vermoed dat ze het vooral deden om geluid op te nemen, om te weten te komen of er iets van geluid hun baby opschrikte.
Anyway, ik ben alvast benieuwd naar de nieuwe filmpjes.
Al moet ik zeggen dat de post van de uploader ("dit is het enige echte materiaal op het internet") niet echt in zijn voordeel spreekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 09:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

tarantino schreef:
dnarbeis schreef:
ik snap ietts niet,de moeder zegt dat ze de camera er plaatste omdat haar baby weende,maar waarom staat de camera dan niet IN de kamer,

zou dat niet logischer zijn?

Wel heel toevallig ,recht op de deur?


Camera staat in de kamer en is gericht op de deur en weg van de baby (anonimiteit). Ik vermoed dat ze het vooral deden om geluid op te nemen, om te weten te komen of er iets van geluid hun baby opschrikte.
Anyway, ik ben alvast benieuwd naar de nieuwe filmpjes.
Al moet ik zeggen dat de post van de uploader ("dit is het enige echte materiaal op het internet") niet echt in zijn voordeel spreekt.




ow dat is iets anders,als je even wacht,ik heb nog een eng filmje. ik edit later.


EDIT:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7883140407628127059&q=spooky+ghost+footage&total=112&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1




http://www.youtube.com/watch?v=BBLj7lv-oYc&mode=related&search=

http://video.google.com/videoplay?docid=-7883140407628127059&q=spooky+ghost+footage&total=112&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

dnarbeis schreef:
tarantino schreef:
dnarbeis schreef:
ik snap ietts niet,de moeder zegt dat ze de camera er plaatste omdat haar baby weende,maar waarom staat de camera dan niet IN de kamer,

zou dat niet logischer zijn?

Wel heel toevallig ,recht op de deur?


Camera staat in de kamer en is gericht op de deur en weg van de baby (anonimiteit). Ik vermoed dat ze het vooral deden om geluid op te nemen, om te weten te komen of er iets van geluid hun baby opschrikte.
Anyway, ik ben alvast benieuwd naar de nieuwe filmpjes.
Al moet ik zeggen dat de post van de uploader ("dit is het enige echte materiaal op het internet") niet echt in zijn voordeel spreekt.




ow dat is iets anders,als je even wacht,ik heb nog een eng filmje. ik edit later.


EDIT:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7883140407628127059&q=spooky+ghost+footage&total=112&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1




http://www.youtube.com/watch?v=BBLj7lv-oYc&mode=related&search=

http://video.google.com/videoplay?docid=-7883140407628127059&q=spooky+ghost+footage&total=112&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1


Bij het 1e filmpje zie ik niks. De 2e is nep en de derde is hetzelfde als de 1e
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

http://www.youtube.com/watch?v=nJaICpzA0xU&mode=related&search=

die is eng
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

tarantino ,die foto lijkt net geschilderd maar dat zal wel aan mij liggen.


en heb je Deathproof al gezien,de nieuwe van Tarantino,ikke gisteren en hij is zeer goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Over je 4 filmpjes
De eerste zie ik niks
De tweede zegt de auteur zelf dat hij het in scene gezet heeft
De derde zie ik weer niks bijzonders
De vierde is best grappig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

dnarbeis schreef:
tarantino ,die foto lijkt net geschilderd maar dat zal wel aan mij liggen.


Het is er dan ook eentje van 1966. Fototoestellen uit die tijd (en de meeste hedendaagse) hadden moeite met minder belichtte omgevingen.
Nu, ik zeg niet dat hij echt is, ik zeg dat Kodak zegt dat hij echt is

dnarbeis schreef:
en heb je Deathproof al gezien,de nieuwe van Tarantino,ikke gisteren en hij is zeer goed.


Dan ga ik dringend eens een zaal moeten opzoeken. Of wachten tot hij op DVD uitkomt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group