Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 24 Jun 2007 20:38    Onderwerp: vraagje Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

weet er iemand hoe je internetverbinding kunt instellen voor je wii,ik wil heel graag,het nieuws en weerkanaal zien,alstjeblieft,weet er iemand dat

btw:zal er een tweede deel van the legend of zelda twilight princess comen,ik denk het wel,door twee redenen:ocarina of time had een tweede deel en dat was majoras mask,windwaker had ook een tweede deel en is phantomhourglass,en als je het spel had uitgespeeelt dan zecht midna tegen link:Link ...... i ......see you later.....
dus het kan zo zijn dat er een 2 deel van twilight princess zal kome
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pizzarulez BerichtGeplaatst: 24 Jun 2007 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

gewoon ff googlen voro die verbinding.

btw er komt een nieuwe zelda aan die is al +- een jaar in de maak.

Ik weet neit of et ee nvervolg is , ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

pizzarulez schreef:
gewoon ff googlen voro die verbinding.

btw er komt een nieuwe zelda aan die is al +- een jaar in de maak.

Ik weet neit of et ee nvervolg is , ...


denk ook niet,want majors mask kwam iets van 3 of 4 jaar later na ocarina of time en phantom hourglaas komt nog ergens in 2007 of 2008
en wind waker is wat te oud

btw welke site moet ik dan gaan voor internetverbinding voor de wii
nou ja ik ga wel alvast zoeke,maar je mach gerust de site opschreife,dan helpt het ook de andere mensen,die internetverbinding willen maken voor hun wii
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mr. Meth BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Mei 2007
Berichten: 21

Als je een draadloze internet verbinding bezit dan is het volgende het simpelst.

Je start je Wii en gaat bij Wii instellingen op zoek naar Internet instellingen. Daar vind je een 12 cijferige code genaamd een MAC-Adres. Ga bij je PC naar de algemene Verbindings instellingen en voeg bij 'MAC Adressen' de code van je Wii toe.
Vervolgens kies je een internet verbinding bij je Wii en klik je op Access Point zoeken. Na een korte verbindingstest zit je dan op Internet als het goed is.

Veel succes ermee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

Mr. Meth schreef:
Als je een draadloze internet verbinding bezit dan is het volgende het simpelst.

Je start je Wii en gaat bij Wii instellingen op zoek naar Internet instellingen. Daar vind je een 12 cijferige code genaamd een MAC-Adres. Ga bij je PC naar de algemene Verbindings instellingen en voeg bij 'MAC Adressen' de code van je Wii toe.
Vervolgens kies je een internet verbinding bij je Wii en klik je op Access Point zoeken. Na een korte verbindingstest zit je dan op Internet als het goed is.

Veel succes ermee.


bedankt,zal het probre,maar moet de computer ook aanstaan,is het dan goed als een ander achter de computer is en ik achter de wii aan het internette,of moet je van de computer gewoon afblijfe,en heb je hiervoor geen appaaraatje nodig,dat je in je computer moet steken en in de wii


Laatst aangepast door Nintendo Master op 25 Jun 2007 15:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cor BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Nintendo Master, het ligt er aan hoe je internet thuis geregeld is.
Als je een wireless router hebt hoef je enkel te zoeken naar een access point vanuit de Wii instellingen en dan met je router te verbinden. In dat geval is Mr. Meths methode niet eens nodig.
Volgens mij is Mr. Meths methode er meer op gericht wanneer bijvoorbeeld je pc via een kabel verbinding heeft maar ook een wireless netwerkkaart heeft, zodat je Wii via de pc verbinding met internet maakt (verbeter me als ik het fout heb).

Heb je geen wireless internet in huis, dan moet je óf zo'n USB ding aanschaffen die je in de pc steekt en waarmee je je eigen access point creëert (om te internetten moet dan de pc wel aanstaan), of je hebt de LAN adapter nodig zodat je je Wii rechtstreeks op je router aansluit.

Zie voor een schematisch overzicht en verdere uitleg de witte Wii handleiding vanaf pagina 227.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 25 Jun 2007 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

Cor schreef:
Nintendo Master, het ligt er aan hoe je internet thuis geregeld is.
Als je een wireless router hebt hoef je enkel te zoeken naar een access point vanuit de Wii instellingen en dan met je router te verbinden. In dat geval is Mr. Meths methode niet eens nodig.
Volgens mij is Mr. Meths methode er meer op gericht wanneer bijvoorbeeld je pc via een kabel verbinding heeft maar ook een wireless netwerkkaart heeft, zodat je Wii via de pc verbinding met internet maakt (verbeter me als ik het fout heb).

Heb je geen wireless internet in huis, dan moet je óf zo'n USB ding aanschaffen die je in de pc steekt en waarmee je je eigen access point creëert (om te internetten moet dan de pc wel aanstaan), of je hebt de LAN adapter nodig zodat je je Wii rechtstreeks op je router aansluit.

Zie voor een schematisch overzicht en verdere uitleg de witte Wii handleiding vanaf pagina 227.


oh,staat het ook op de wii handleiding wost ik niet,zal het straks bekeiken,bedankt voor je tip
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mr. Meth BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Mei 2007
Berichten: 21

[quote="Nintendo Master"]
Cor schreef:
Nintendo Master, het ligt er aan hoe je internet thuis geregeld is.
Als je een wireless router hebt hoef je enkel te zoeken naar een access point vanuit de Wii instellingen en dan met je router te verbinden. In dat geval is Mr. Meths methode niet eens nodig.


Mijn manier van aanpak is eigenlijk precies hetzelfde. Het enige wat je nog dient te doen na het verbinding leggen, is toegang krijgen tot het WiFi kanaal. Dit kun je doen door óf je MAC-Adres in te vullen óf de SSID code van je draadloze netwerk verbinding bij de Wii instellingen in te voeren. Ik heb in dit geval voor de MAC methode gekozen omdat dit meer beginners vriendelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 26 Jun 2007 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

[quote="Mr. Meth"]
Nintendo Master schreef:
Cor schreef:
Nintendo Master, het ligt er aan hoe je internet thuis geregeld is.
Als je een wireless router hebt hoef je enkel te zoeken naar een access point vanuit de Wii instellingen en dan met je router te verbinden. In dat geval is Mr. Meths methode niet eens nodig.


Mijn manier van aanpak is eigenlijk precies hetzelfde. Het enige wat je nog dient te doen na het verbinding leggen, is toegang krijgen tot het WiFi kanaal. Dit kun je doen door óf je MAC-Adres in te vullen óf de SSID code van je draadloze netwerk verbinding bij de Wii instellingen in te voeren. Ik heb in dit geval voor de MAC methode gekozen omdat dit meer beginners vriendelijk is.


ok
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group