Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:11    Onderwerp: spookie Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

er gebeuren de laatste tijd vreemde dingen met mijn wii,gebeuren er bij jullie ook vreemde dingen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

hij maakt,vreemde geluiden,de lichtjes van mijn wii mote slaat telkens op hol,weet er iemand alstjeblieft hiervoor een logische verklaring,anders ben ik bang datr mijn wii kapot gaat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Zijn je batterijen bijna leeg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

Joni Philips schreef:
Zijn je batterijen bijna leeg?
]

even kijke,ben zo terug

bij de instellingen zie ik dat er nog 2 blokjes zijn

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja,denk wel dat ze bijna leeg zijn,maar wat heeft dat te maken met die geluiden,oh ja over geluiden gesproken,dat,geluid van mijn wii mote is ook slecht,maar ik denk dat het zo bij iedereen zo is,wantt bij feel mensen die ik ken ,waren hun wii mote zo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cubic X BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Hoe bedoel je lampjes knipperen? tijdens het spelen of na/tijdens het aanzetten van je Wii. Dat geluid uit je Wii-mote hoort bij het spel (?) en het geluid uit de Wii-mote is idd nogal slecht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

robert.wittenaar schreef:
Hoe bedoel je lampjes knipperen? tijdens het spelen of na/tijdens het aanzetten van je Wii. Dat geluid uit je Wii-mote hoort bij het spel (?) en het geluid uit de Wii-mote is idd nogal slecht.


die lampjes,knipperen steeds,waardoor ik naar de wii moet gaanen aan moet doen,maar als die lampjes knipperen ,dan zie ik die cursor(die blauwe hand waarmee je een optie kunt kieze)niet

die lampje,knipperen altrijd als ik op en knop druk,maakt niet uit welke knop,ze knipperen door die knoppen

weetje,ik kijk wel even op de wii handleiding, mischien find ik daar wel een oplossing,ben zo terug

hei wacht eens even,hoe kan dat,toen ik zonet keek voorde batterijen,toen knipperden ze niet meer,maar...he oooooooooooooo
denk dat ik het snap,had de wii ook vanochtent,volledig afgesloten(zodat het rode lichtje van de power knop niet zou brande)dus mijn wii,dacht datr ik opnieuw wou,dat betekent dat mijn wii wellicht weer inorde is,ja,bedankt jongens,hij doet het weer

Deze topic kan wel sluiten(als dat kan)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group