Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Okt 2015 14:40    Onderwerp: Welke TV serie heb je als laatste gezien? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Vond het een leuk idee om wat nieuw leven in de TV discussie te plaatsen dus post hier welke TV serie jij het laatst heb gekeken. De nieuwe TV seizoen is van start gegaan met veel leuke (en nieuwe) shows zoals Ash vs Evil Dead, Limitless, Fargo, The Walking Dead, Agents of S.H.I.E.L.D., Jessica Jones en nog veel meer!

Fargo Season 2
Het wordt weer een geweldige Fargo season! Het begint sterk met geweldige personages en weer een ingewikkelde situatie. Het zal veel meer anders worden dan de eerste season en ik ben er blij mee. De humor is nog sterker en wat een geweldige cast hebben ze.

The Flash Season 2
Die heerlijke comic vibe begint ook weer sterk met deze season dankzij de multi-verse. Mij boeit het niet dat ze het niet doen zoals Marvel. Dit geeft ze veel meer creatieve ruimte om met de mythos te spelen.

Agents of S.H.I.E.L.D. season 3
Man wat heeft deze serie een geweldige tempo. Dat je denkt "ok" hier gaan ze de hele season mee uitmelken en het wordt opgelost binnen 2 episodes en met een goede twist maken ze het nog spannender. Nieuwe personages zijn geweldig en de Inhumans gaan echt beginnen in deze serie voordat de film komt.

The Arrow Season 4
Haha Diggle zijn nieuwe kostuum.. Het is nog te vroeg om te zeggen hoe het gaat worden, maar ik hoop voor het besten. De batmannolan sfeer waarmee het begon is gelukkig al weg en ze proberen nu nog meer naar de comics te gaan zoals The Flash.

The walking Dead Season 6
Ik lees de comics en ik denk dat we in deze season de villian krijgen van de comics zonder te spoilen. Als iemand Negan heet prepare your self.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Nov 2015 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

De eerste seizoen van Jessica Jones is op Netflix en ben dat heerlijk aan het bingen momenteel. Marvel blijft geweldige dingen doen. Ook Agents of SHIELD blijft het goed doen.

En Fargo season 2 is echt fenomenaal met elke episode die maar beter en beter wordt! kijkers hier?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Nov 2015 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Lawliet schreef:
De eerste seizoen van Jessica Jones is op Netflix en ben dat heerlijk aan het bingen momenteel. Marvel blijft geweldige dingen doen. Ook Agents of SHIELD blijft het goed doen.

En Fargo season 2 is echt fenomenaal met elke episode die maar beter en beter wordt! kijkers hier?
Ja, beide. Ik snap niet dat de villians in de series zo goed zijn terwijl ze in de films echt wat tekortkomen. David Tennant is echt geweldig als Killgrave en Kingpin uit Daredevil was ook super. Alleen is mij niet helemaal duidelijk of Netflix en Marvel nog een aparte serie van Luke Cage uit gaan brengen. Ik weet dat het gepland was maar hij komt aardig vaak voorbij in Jessica Jones.

Ik kan alvast niet wachten op Iron Fist.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Nov 2015 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Wat ik momenteel volg:

The Flash
Blijft een leuke serie, hoewel het overkoepelende verhaal in seizoen 1 een stuk interessanter was dan seizoen 2.

Gotham
Eigenlijk een beetje hetzelfde als bij The Flash. Seizoen 1 vond ik persoonlijk stukken beter dan seizoen 2.

The Walking Dead
Het einde van de laatste aflevering zorgt ervoor dat mijn interesse weer terug is, maar ik ben er niet zo'n fan van dat iedere aflevering zich op één of twee karakters richt. Het kabbelde allemaal een beetje voort in seizoen 6, waarbij de opzet vergelijkbaar was met eerdere seizoenen en het daardoor wat spanning terug nam. Kijk toch erg uit naar de volgende aflevering, die de seizoensstop in gaat luiden.

Quantico
Een nieuwe serie die draait om een team FBI rekruten, waarvan er één uiteindelijk een aanslag pleegt. Ben er blind ingestapt zonder veel informatie opgezocht te hebben, maar vind het tot nu toe (vijf afleveringen gezien) erg goed.

Breaking Bad
Volgens velen de beste serie ooit gemaakt, maar ik heb moeite om er doorheen te komen. Zit nu bij het begin van het laatste seizoen, maar het tempo ligt zo ontzettend traag dat ik ook nooit echt de drang voel om verder te kijken. Wil de serie wel af zien omdat ik nu toch al onderweg ben, maar afgezien van enkele sterke karakters vind ik het overkoepelende plot te traag.[/b]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Nov 2015 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Paintskillz schreef:
Lawliet schreef:
De eerste seizoen van Jessica Jones is op Netflix en ben dat heerlijk aan het bingen momenteel. Marvel blijft geweldige dingen doen. Ook Agents of SHIELD blijft het goed doen.

En Fargo season 2 is echt fenomenaal met elke episode die maar beter en beter wordt! kijkers hier?
Ja, beide. Ik snap niet dat de villians in de series zo goed zijn terwijl ze in de films echt wat tekortkomen. David Tennant is echt geweldig als Killgrave en Kingpin uit Daredevil was ook super. Alleen is mij niet helemaal duidelijk of Netflix en Marvel nog een aparte serie van Luke Cage uit gaan brengen. Ik weet dat het gepland was maar hij komt aardig vaak voorbij in Jessica Jones.

Ik kan alvast niet wachten op Iron Fist.


Luke krijgt ook zijn eigen serie. In de comic trouwde hij met Jessica en hun relatie is ook een kenmerk in de comic. Hoewel Luke ook een duo is met Iron Fist als heroes for hire. Ze gaan ook cross-over doen als The Defenders die komt ook op netflix samen Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist

Reden dat ze ook weinig goede villians hebben dat ze geen rechten hebben op Dr.Doom en Magneto. Geen excuus natuurlijk om de villians die ze hebben wel te verfijnen. Nu ze met Spider-Man weer mogen spelen kunnen we wel wat verwachten. Misschien zien we King Ping weer want hij begon als een Spidy vijand.

@Rene misschien is Better call Saul wat meer jouw als je Breaking Bad niet zo vind. Zelfde universe, maar een totaal andere vibe met meer gericht op humor ala Fargo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Dec 2016 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Arrested Development, ondertussen aan seizoen 3 en nog steeds non-stop lachen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Aug 2017 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Klaar met The SHIELD. IJzersterke harde serie. Casting was spot-on.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group