Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 18:12    Onderwerp: GEZOCHT grafische vormgever illustrator/indesign/photoshop Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Ik moet voor school paar kleine opdrachtjes maken met deze 3 programmas ik ben er alleen erg slecht in. Als iemand geintresseerd is mail ik je de opdrachten en als je bereid bent de opdrachten voor me te maken geef ik uiteraard ook een vergoeding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Je moet dus opdrachten maken voor je studie, maar wil het anderen laten doen? Lijkt me toch niet helemaal het doel van je opleiding, of mis ik iets hier?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Rene Groen schreef:
Je moet dus opdrachten maken voor je studie, maar wil het anderen laten doen? Lijkt me toch niet helemaal het doel van je opleiding, of mis ik iets hier?
neej snap ik, als het een groot aspect van mijn studie was zou ik er moeite in stoppen om er goed in te worden. Ik volg alleen een opleiding waarbij grafische vormgeving zo goed als onrelevant is. Alleen het eerste periode werken we ermee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 19:35    Onderwerp: Re: GEZOCHT grafische vormgever illustrator/indesign/photosh Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Hey, dat is de gebruiker die de fake 538 prijsvraag bedacht.

no-ps4-no-living schreef:
Ik moet voor school paar kleine opdrachtjes maken met deze 3 programmas ik ben er alleen erg slecht in. Als iemand geintresseerd is mail ik je de opdrachten en als je bereid bent de opdrachten voor me te maken geef ik uiteraard ook een vergoeding.

Dus omdat je slecht bent in 3 programma's vind je het logisch om hier niet beter je best voor te doen en anderen het voor je laten doen?

Er is niks waar je tegen jezelf zegt van ''Fuck it, ook al ben ik er slecht in, toch maak ik het, dan leer ik er tenminste nog wat van en heb ik tenminste de voldoening dat ik het zelf heb gedaan''?

no-ps4-no-living schreef:
[neej snap ik, als het een groot aspect van mijn studie was zou ik er moeite in stoppen om er goed in te worden. Ik volg alleen een opleiding waarbij grafische vormgeving zo goed als onrelevant is. Alleen het eerste periode werken we ermee.

Als het zo onrelevant is, waarom is het er dan bij inbegrepen? (Hint: Toch misschien wel relevant?)

Je volgt een studie (Daar mag je blij mee zijn als je in NL woont) en je zegt dus eigenlijk dat je voor bepaalde onderdelen van die studie bewust geen moeite voor wilt doen, want ''Het is geen groot onderdeel van de studie'', ''We werken er toch alleen maar de eerste periode mee''.

Vind je dan dat je op die studie moet slagen/doorgaan?

Laat dat even op je inwerken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 14:33    Onderwerp: Re: GEZOCHT grafische vormgever illustrator/indesign/photosh Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Redneckerz schreef:
Hey, dat is de gebruiker die de fake 538 prijsvraag bedacht.

no-ps4-no-living schreef:
Ik moet voor school paar kleine opdrachtjes maken met deze 3 programmas ik ben er alleen erg slecht in. Als iemand geintresseerd is mail ik je de opdrachten en als je bereid bent de opdrachten voor me te maken geef ik uiteraard ook een vergoeding.

Dus omdat je slecht bent in 3 programma's vind je het logisch om hier niet beter je best voor te doen en anderen het voor je laten doen?

Er is niks waar je tegen jezelf zegt van ''Fuck it, ook al ben ik er slecht in, toch maak ik het, dan leer ik er tenminste nog wat van en heb ik tenminste de voldoening dat ik het zelf heb gedaan''?

no-ps4-no-living schreef:
[neej snap ik, als het een groot aspect van mijn studie was zou ik er moeite in stoppen om er goed in te worden. Ik volg alleen een opleiding waarbij grafische vormgeving zo goed als onrelevant is. Alleen het eerste periode werken we ermee.

Als het zo onrelevant is, waarom is het er dan bij inbegrepen? (Hint: Toch misschien wel relevant?)

Je volgt een studie (Daar mag je blij mee zijn als je in NL woont) en je zegt dus eigenlijk dat je voor bepaalde onderdelen van die studie bewust geen moeite voor wilt doen, want ''Het is geen groot onderdeel van de studie'', ''We werken er toch alleen maar de eerste periode mee''.

Vind je dan dat je op die studie moet slagen/doorgaan?

Laat dat even op je inwerken.
ga maar huilen jongen met je halve levensverhalen die je altijd deelt hier kneusje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 12 Okt 2015 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Betaal je uit in een XBOX One? Zo niet, nee.

Probeer het lekker zelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Okt 2015 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Mochten mensen nog willen helpen lijkt het me verstandiger om no-ps4-no-living een PM te sturen, dan kan ik dit topic sluiten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group