Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Mei 2015 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Hey René, heb jij toevallig een mooie lijst van je huidige Xbox 360-collectie? Ik zou 'm graag even doornemen om te zien of er nog noemenswaardige titels tussen staan waarvan ik vind dat ze ook deel mogen uitmaken van mijn collectie. Als ik het goed heb onthouden, zit jij al over de 700... een flink aantal. Maar ik hou van lange lijsten.

Oh, en mocht je een (verzegeld) promotioneel exemplaar bezitten van Final Fantasy XIII, dan zou ik deze graag van je overnemen. Ik wil 'm zelfs ruilen voor een normaal exemplaar en daar nog geld bovenop leggen. De reden dat ik het vraag, is omdat ik promotionele Xbox 360-versies bezit van "Final Fantasy XIII-2" en "Lightning Returns: Final Fantasy XIII" en ik zodoende graag het originele spel aan deze set zou willen toevoegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Mei 2015 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Asianator schreef:
Hey René, heb jij toevallig een mooie lijst van je huidige Xbox 360-collectie? Ik zou 'm graag even doornemen om te zien of er nog noemenswaardige titels tussen staan waarvan ik vind dat ze ook deel mogen uitmaken van mijn collectie. Als ik het goed heb onthouden, zit jij al over de 700... een flink aantal. Maar ik hou van lange lijsten.

Oh, en mocht je een (verzegeld) promotioneel exemplaar bezitten van Final Fantasy XIII, dan zou ik deze graag van je overnemen. Ik wil 'm zelfs ruilen voor een normaal exemplaar en daar nog geld bovenop leggen. De reden dat ik het vraag, is omdat ik promotionele Xbox 360-versies bezit van "Final Fantasy XIII-2" en "Lightning Returns: Final Fantasy XIII" en ik zodoende graag het originele spel aan deze set zou willen toevoegen.


Als ik een promo van XIII heb is deze sowieso niet verzegeld, maar ik zou na moeten kijken of het een promo betreft. M'n lijst mag je best hebben, PM anders even je e-mail, anders spam ik dit topic nogal vol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Mei 2015 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Asianator schreef:
Hey René, heb jij toevallig een mooie lijst van je huidige Xbox 360-collectie? Ik zou 'm graag even doornemen om te zien of er nog noemenswaardige titels tussen staan waarvan ik vind dat ze ook deel mogen uitmaken van mijn collectie. Als ik het goed heb onthouden, zit jij al over de 700... een flink aantal. Maar ik hou van lange lijsten.

Oh, en mocht je een (verzegeld) promotioneel exemplaar bezitten van Final Fantasy XIII, dan zou ik deze graag van je overnemen. Ik wil 'm zelfs ruilen voor een normaal exemplaar en daar nog geld bovenop leggen. De reden dat ik het vraag, is omdat ik promotionele Xbox 360-versies bezit van "Final Fantasy XIII-2" en "Lightning Returns: Final Fantasy XIII" en ik zodoende graag het originele spel aan deze set zou willen toevoegen.


Als ik een promo van XIII heb is deze sowieso niet verzegeld, maar ik zou na moeten kijken of het een promo betreft. M'n lijst mag je best hebben, PM anders even je e-mail, anders spam ik dit topic nogal vol.

Bedankt! Ik ben benieuwd! En je kunt de lijst toch ook gewoon in een PM zetten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Mei 2015 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Weet niet of er een limiet aan zit, maar ik zal je een PM sturen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Jun 2015 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Weet niet of er een limiet aan zit, maar ik zal je een PM sturen

Flinke lijst, zeg! En als ik zo eens kijk, nog genoeg titels die ik ook wel aan mijn collectie zou willen toevoegen!

Overigens... heb je nog gekeken of je een promotioneel exemplaar van Final Fantasy XIII in je bezit hebt? Zoals eerder gemeld, zou ik 'm graag van je overnemen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group