Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

welke link vind jij de coolste
ocarina link(young link)
12%
 12%  [ 2 ]
wind waker link
37%
 37%  [ 6 ]
twilight link
25%
 25%  [ 4 ]
ocarina link(adult link)
25%
 25%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 15:16    Onderwerp: mooie herinneringen Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

welk spel vonden jullie vroeger de beste spel die er is,die van mij is donkey kong 64
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 16:16    Onderwerp: huh Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

heeft niemand een oude spel of had een oude spel die zijn of haar liefelings spel was of zo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 18:27    Onderwerp: Re: huh Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nintendo Power schreef:
heeft niemand een oude spel of had een oude spel die zijn of haar liefelings spel was of zo
Of misschien had niemand zin om op het topic te reageren? Er is maar een uur verstreken tussen je originele post en die post. Soms is geduld een schone deugd. Gelieve niet dubbel te posten trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 19:50    Onderwerp: mijn beste oude game Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

mijn lievilings game was super mario world
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rolf BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

The Legend Of zelda: Ocarina Of Time wekt weer prachtige herinneringen bij me op... zucht

eh.. ik vind het een hele rare poll vergeleken bij de titel en je eerste reactie is ook weer een andere kant op... ik snap jou niet helemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

rolf schreef:
The Legend Of zelda: Ocarina Of Time wekt weer prachtige herinneringen bij me op... zucht

eh.. ik vind het een hele rare poll vergeleken bij de titel en je eerste reactie is ook weer een andere kant op... ik snap jou niet helemaal.


ja he,zijn vast wat rare dingen gebeurt waardoor het niet klopt,denk ik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Nintendo Master schreef:
rolf schreef:
The Legend Of zelda: Ocarina Of Time wekt weer prachtige herinneringen bij me op... zucht

eh.. ik vind het een hele rare poll vergeleken bij de titel en je eerste reactie is ook weer een andere kant op... ik snap jou niet helemaal.


ja he,zijn vast wat rare dingen gebeurt waardoor het niet klopt,denk ik


zucht... je hebt helemaal gelijk Nintendo Master,weet je het begon toen ik een topic probeerde te maken,maar was moeilijk te weizigen daarom gebeurde dat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DarthTedious BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 01:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Dec 2006
Berichten: 20

Ik heb gestemd, dus een reactie is wel netjes...

Mijn fav spel van vroeger is... Secret of Mana

Het was voor zijn tijd de 'Beste' (geen discussie mogelijk )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 22 Jun 2007 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

DarthTedious schreef:
Ik heb gestemd, dus een reactie is wel netjes...

Mijn fav spel van vroeger is... Secret of Mana

Het was voor zijn tijd de 'Beste' (geen discussie mogelijk )


leuk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dvast BerichtGeplaatst: 22 Jun 2007 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

mijn lievelings spel van vroeger is...
tja ik kan me vroeger niet al te best heringeren dus ik ga maar voor pokemon red/blue, de enige game waarvoor ik mijn gba nog eens pak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

beste game van vroeger voor mij was Terranigma daar heb ik mooie herinneringen van

verder secret of mana natuurlijk

en niet te vergeten breath of fire II
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pizzarulez BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

lol nintendo master er power. waren jullie in een andere topic niet dezelfde persoon ? Omdat je op elkaar reageerd vroeg ik me dat af.


Mijn "lievelingsgame" was toch ocarina of time. Ik kon nooit gohma verslaan was altijd bang dat ik dood ging en op een dag haalde ik het en kon ik hyrule gaan verkennen^^ En heb em helemaal uitgespeeld ^^

De nr 2 t/m ?? zijn overige zelda's , mario games , smash bros , games , metroid games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

weet ik,ik was vroeger zelfs bang,ik vond hem eng,maar toen was ik ook heel jong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pizzarulez BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

En toen ik em versloog haalde i kmeteen alles ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

echt waar,ik zit nog vas bij jabu jabu belly,moet nog die eindbaas vinde maar weet niet waar die lafaart zich verstopt
ach ja,maar ik heb ocarina of time alleng gelede verkocht zal die spel wel weer voor 1000 wii points kopen


Laatst aangepast door Nintendo Master op 23 Jun 2007 20:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pizzarulez BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Heeft met die lift te make. ( check gamefaqs )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

pizzarulez schreef:
Heeft met die lift te make. ( check gamefaqs )


ok bedankt voor de info, als ik daar weer ben zal ik het probere
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pizzarulez BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

man nu heb ik zin om die game weer te spele xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
El Magico BerichtGeplaatst: 16 Jul 2007 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Aug 2006
Berichten: 10

Zelda OOT is en was mijn lievelingsgame. Daarvoor was het zelda voor de snes. Maar mario 64 hoort ook bij mijn favoriete games. En ik heb ook het zuchtgevoel maar als ik het nu weer speel dan heb ik dat niet. Het zuchtgevoel is voor mij hoe ik de game heb ervaren toen ik het voor het eerst speelde. Ik vraag me af of ik dat zuchtgevoel ooit nog is zal krijgen bij de games die nu gemaakt worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
El Magico BerichtGeplaatst: 16 Jul 2007 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Aug 2006
Berichten: 10

Bij Donkey kong country heb ik ook een zuchtgevoel trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Jul 2007 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

dvast schreef:
mijn lievelings spel van vroeger is...
tja ik kan me vroeger niet al te best heringeren dus ik ga maar voor pokemon red/blue, de enige game waarvoor ik mijn gba nog eens pak.


Me too
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Donux BerichtGeplaatst: 17 Jul 2007 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2006
Berichten: 166

Dragonball Z: Final Bout en Pandemonuim (II) zijn toch wel games waar ik erg goede herinneringen aan heb, voor de PSOne. Echter ben ik toch een ''moderne gamer''. Wat voor mij zegt, dat ik liever de huidige, nieuwe games prefereer.

Laatst aangepast door Donux op 18 Jul 2007 09:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 17 Jul 2007 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

keb geen favoriet spel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Scarface BerichtGeplaatst: 29 Jul 2007 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2007
Berichten: 31

Srry maar ik ken geen van die spellen maar ik doe wel een goed woordje voor Adult link das toch et Zelda
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Legostarwars2DS BerichtGeplaatst: 30 Jul 2007 07:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2007
Berichten: 25

weetje bij mij komen er leuke herinneringen naar boven als ik denk aan Pokemon ruby maar zoals jullie kunnen zien in mijn naam ben ik nog veel meer fan van lego star wars 2 !
ik heb Pokemon ruby 4 jaar geleden uitgeleend maar nooit terug gekregen gierig he al mijn herinneringen dus ik ging overstappen op de DS en naar lego star wars 2. ik ben best blij dat ik ben gestopt met pokemon want het was onderhand best saai aan het worden


ps hebben jullie mijn pokemon neem contackt met me op (grapje lol)

en leuke spellen allemaal !!

MVG van Legostarwars2DS of je mag ook Jack zeggen (mijn naam)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group