Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Apr 2015 22:32    Onderwerp: LEGO Dimensions Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857


YouTube: toon


LEGO gaat ook mee doen aan de nfc figurine/game business. Hoewel het eerder onder speelgoed valt..

Denk dat dit een echte kas kraker kan worden. LEGO is al wereldberoemd en de laatste LEGO film was geweldig plus al een sterke line up aan games. Zou dope zijn als je een LEGO set koopt dat je het ook in de game kan spelen zoals Disney Infinity toybox mode. Vraag me dus ook af of Disney het wel toelaat om Marvel en Star Wars in te doen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Apr 2015 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Ben ik enthousiast? Ja en nee.
De LEGO games hebben me tot nu toe nooit teleurgesteld, maar vraag me nog wel af of ik bereid ben al deze uitbreidingen te kopen. Ik heb nu alles compleet van Disney Infinity en spaar hard aan de Amiibo's, maar weet nog niet of ik dit ook weer ga doen voor LEGO.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group