Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Sayonara BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2015 14:57    Onderwerp: Nieuwe tv Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Halloooo,

Kan iemand mij helpen? Ik zoek een nieuwe tv. Heb nu een Philips van 10 jaar oud en de hoogste resolutie is 720p volgens mij. Ik zoek dus een nieuwe voornamelijk voor m'n ps4. Hij moet dus een goede resolutie hebben etc. Zit nu te kijken naar Sony w6 of w8 serie +- 40 inch. Ik kan alleen niet kiezen. Ik hoor verschillende verhalen. W6 heeft een 50hz paneel (ook al anders aangegeven) ofzoiets maar w8 heeft mindere beeldkwaliteit lees ik weleens. Iemand nog ideeën of suggesties? Ik hoor het graag!!!

Alvast bedankt

Budget is iets van 800 en overige functies zoals smart tv, 3d interesseren me niet zoveel(leuk als het er bij zit, maar hoeft niet). Gaat echt om de optimale game ervaring
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2015 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Heb zelf de KDL-40W605B laatst aangeschaft. Mooie mid-range TV en ik kan er echt prima op gamen. Smart functies werken snel en naar behoren en hij synchroniseert met PlayStation-consoles. Dus wanneer ik m'n PS3 opstart gaat de TV gelijk mee aan. TV is erg licht qua gewicht en geeft mooie kleuren. Ben zelf erg tevreden

Maar met jou budget zou je natuurlijk net iets duurder/groter kunnen gaan en een betere TV kunnen halen, maar daar heb ik verder geen verstand van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2015 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Stefan van B schreef:
Heb zelf de KDL-40W605B laatst aangeschaft. Mooie mid-range TV en ik kan er echt prima op gamen. Smart functies werken snel en naar behoren en hij synchroniseert met PlayStation-consoles. Dus wanneer ik m'n PS3 opstart gaat de TV gelijk mee aan. TV is erg licht qua gewicht en geeft mooie kleuren. Ben zelf erg tevreden

Maar met jou budget zou je natuurlijk net iets duurder/groter kunnen gaan en een betere TV kunnen halen, maar daar heb ik verder geen verstand van


cool bedankt voor je input, das alvast een +puntje voor de w6 ! Anderen nog suggesties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2015 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik zou ook voor een Sony gaan, op zaken als input lag scoort Sony nog altijd het beste.
http://www.displaylag.com/display-database/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sayonara BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2015 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

streetfighter schreef:
Ik zou ook voor een Sony gaan, op zaken als input lag scoort Sony nog altijd het beste.
http://www.displaylag.com/display-database/


ja alleen heb ik dan gehoord dat de w6 50 hz heeft waardoor het beeld langzamer is. Maar ik hoor meer mensen over de w6 dan de w8 (misschien door de prijs?). Ik vraag me af of je dat ziet. Volgens de verkoper van bcc wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group