Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 19:30    Onderwerp: Algemeen Amiibo Discussie-topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De Amiibo; Nintendo's antwoord op Skylanders en Disney Infinity, maar dan nog nét een stapje verder. Deze poppetjes zijn de nieuwste rage, en ze verkopen aan de lopende band. Toch blijkt het dat lang niet alle Amiibo zo makkelijk te vinden zijn als je misschien zou verwachten, en dat is ook één van de redenen dat ik dit topic ben gestart. Op het moment van schrijven zijn er enkele reeksen Amiibo verschenen. en hieronder een klein overzicht van de reeds te verkrijgen Amiibo alsook de Amiibo die nog dienen te verschijnen. Welke heb jij?

Super Smash Bros. Collection:
Serie #1:


Serie #2:


Serie #3:


Serie #4:


Super Mario Collection:
Serie #1:


Splatoon:
Serie #1:


LET OP: De 'Inkling Squid'-Amiibo zal enkel verkrijgbaar zijn via de speciale 'Splatoon + Inkling Squid Amiibo'-bundel, en zal niet afzonderlijk verkrijgbaar zijn. De Inkling Boy en Girl Amiibo zijn dat echter wel.


Laatst aangepast door Asianator op 29 Mei 2015 13:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik heb nooit de lol ingezien van die dingen, maar ieder zijn meug.

Leuk verhaal voor erbij: Er is een man die alleen maar Rosalina en vrijwel alle vrouwelijke personages opkoopt omdat hij er een hekel aan heeft.

Zie: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=969074
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Ik heb nooit de lol ingezien van die dingen, maar ieder zijn meug.

Leuk verhaal voor erbij: Er is een man die alleen maar Rosalina en vrijwel alle vrouwelijke personages opkoopt omdat hij er een hekel aan heeft.

Zie: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=969074

Van dat verhaal geloof ik niets. En hoe kun je die dames nu niet leuk vinden? Ik vind ze juist leuk! Alleen is het jammer dat er (nog) geen Amiibo is van Daisy...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Het zijn leuke beeldjes. De kwaliteit kon beter, maar het is wel leuk om er naar te kijken. Ze blijven bij mij in verpakking.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Van dat verhaal geloof ik niets.

Dat zou je zeggen, maar het is weldegelijk waar. Ik kan je desnoods zijn Youtube en zijn Encyclopedia Dramatica entry geven. Vrijwel iedereen in dat draadje gaat er eerst vanuit dat dit een trol betreft. Totdat blijkt dat het weldegelijk serieus is.

Het is ook nog eens onlogisch, want door het opkopen van zoveel Amiibo's verdient Nintendo er juist aan. En wie weet, drukken ze er dan nog wel meer.. Nog meer poppetjes die hij haat. Hij draagt dus bij aan het probleem waar hij een hekel aan heeft.

Asianator schreef:

En hoe kun je die dames nu niet leuk vinden? Ik vind ze juist leuk! Alleen is het jammer dat er (nog) geen Amiibo is van Daisy...

Ik ben ongevoelig voor slimme poppetjes zoals deze, Skylanders en Disney Infinity. Kost een godsvermogen en wat krijg je er dan voor terug? Wat lollige functionaliteit in spelletjes en een poppetje wat leuk staat. Het rechtvaardigt de prijs niet imo. Maar ieder zijn meug. Vroeger was Furby ook een hot item immers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Het zijn leuke beeldjes. De kwaliteit kon beter, maar het is wel leuk om er naar te kijken. Ze blijven bij mij in verpakking.

Zelf maak ik ze allemaal open. Want waarom zou ik ze anders kopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Asianator schreef:
Joni Philips schreef:
Het zijn leuke beeldjes. De kwaliteit kon beter, maar het is wel leuk om er naar te kijken. Ze blijven bij mij in verpakking.

Zelf maak ik ze allemaal open. Want waarom zou ik ze anders kopen?
Omdat ze mooier zijn met verpakking en ze zo niet beschadigd raken. Ik vind het wel spijtig dat je ze niet kunt gebruiken terwijl ze in verpakking zitten, dat lukt wel met Skylanders en Disney Infinity speeltjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wat ik leuk aan Amiibo vind is dat je het voor verschillende games kan gebruiken zowel op 3DS en Wii U.

Spoiler: toon


Dat heeft voor mij toch wat meer waarde dan Skylanders en Disney Infinity. Natuurlijk als Nintendo fan leuk om te verzamelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb er nu 3, koop ze echter alleen voor de sier. Stelt verder geen fluit voor, alleen in Mario Kart 8 heb ik er een klein beetje lol van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik koop er alleen van karakters die me interesseren. Zo heb ik nu Pikachu, Fox en Little Mac en komen Lucario,Charizard,Sonic en Megaman er ook nog bij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Voorlopig richt ik me eerst op Disney Infinity, op een later moment zullen daar ongetwijfeld Amiibo's bijkomen. Of ik er veel mee zal doen op gamegebied weet ik niet, ze gaan (uitgepakt) de vitrine in, simpelweg omdat ik ze leuk vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Lelijke foto van mijn collectie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Awesome!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Feb 2015 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Met Mega Man en Shulk aan mijn collectie toegevoegd, zit ik momenteel op een totaal van 12 Amiibo! Nu is het wachten op de officiële Europese aankondiging van de gouden en zilveren Mario-Amiibo. ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Feb 2015 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Joni Philips schreef:
Lelijke foto van mijn collectie


I see what you did there.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Feb 2015 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nin007 schreef:
Joni Philips schreef:
Lelijke foto van mijn collectie


I see what you did there.
Wat heb ik gedaan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2015 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Nu ik Disney Infinity compleet heb is het moment aangebroken om me op de Amiibo's te gaan richten. Nu is dit een redelijk nieuwe richting voor me als het gaat om het verzamelen, dus enkele vragen:

- Welke figuren zijn momenteel zeldzaam?
- Als ik de figuren bij Amazon (DE) koop, krijg je ze dan wel met een normale hoes, of is deze Duits?

Alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2015 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Rene Groen schreef:
Nu ik Disney Infinity compleet heb is het moment aangebroken om me op de Amiibo's te gaan richten. Nu is dit een redelijk nieuwe richting voor me als het gaat om het verzamelen, dus enkele vragen:

- Welke figuren zijn momenteel zeldzaam?
- Als ik de figuren bij Amazon (DE) koop, krijg je ze dan wel met een normale hoes, of is deze Duits?

Alvast bedankt

- Wii Fit Trainer, Villager, Marth, Rosalina, Little Mac, Captain Falcon, Pit, Shulk, Meta Knight, King Dedede zijn het zeldzaamst. Maar alles na reeks 1 is redelijk zeldzaam.
- De hoes is voor volledig Europa hetzelfde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2015 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2015 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Heb er eerlijk gezegd al wat verkocht trouwens, ik ben niet blij met de onbeschikbaarheden van Nintendo dus kon ik even goed maar wat verdienen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2015 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Joni Philips schreef:
Heb er eerlijk gezegd al wat verkocht trouwens, ik ben niet blij met de onbeschikbaarheden van Nintendo dus kon ik even goed maar wat verdienen.


Het 'vervelende' is ook dat ik deze reeksen, net als bij Disney Infinity, graag compleet heb. Als dat betekent dat je een X aantal keer vijftien Euro uit moet geven, dan weet je dat van tevoren. Nu zie je figuren echter voor vijftig Euro of meer eruit gaan omdat ze zeldzaam zijn, en dan begint het wel vervelend te worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Er is vooral veel afschuw voor handelaars die van tevoren al figuren die mogelijk zeldzaam worden, gaan inslaan. Dit soort mensen halen mij soms ook het bloed onder de nagels vandaan.

Zelf heb ik van de Super Mario Collection inmiddels een tweetal amiibo gekocht; Princess Peach en Luigi. En hoe vaker ik naar ze kijk, hoe leuker ik ze vind. Ze zijn in mijn optiek in elk geval beter dan hun Super Smash Bros. Collection-uitgaven. Nu Mario nog... en misschien Toad?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

vind wel grappig maar ik speel niet games zoals smash brothers enzo dus zou niet weten waar ik ze voor nodig heb anders.

herken niet alle figuren trouwens, sommigen zijn zeker van die ene rpg oid
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Er is vooral veel afschuw voor handelaars die van tevoren al figuren die mogelijk zeldzaam worden, gaan inslaan. Dit soort mensen halen mij soms ook het bloed onder de nagels vandaan.

Er was iemand die alle Rosalina Amiibo had gekocht, puur omdat hij een hekel aan haar heeft en zo wilt voorkomen dat iemand anders ze ook heeft. Kosten: 40.000 dollar tot nu toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 01 Apr 2015 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Er is vooral veel afschuw voor handelaars die van tevoren al figuren die mogelijk zeldzaam worden, gaan inslaan. Dit soort mensen halen mij soms ook het bloed onder de nagels vandaan.

Er was iemand die alle Rosalina Amiibo had gekocht, puur omdat hij een hekel aan haar heeft en zo wilt voorkomen dat iemand anders ze ook heeft. Kosten: 40.000 dollar tot nu toe.

Begrijpelijk, had ik ook gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group