Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jul 2014 18:46    Onderwerp: [ALG] Tekken 7 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



Ontwikkelaar: Bandai Namco Games
Uitgever: Bandai Namco Games
Platform(en): PlayStation 4, Xbox One
Genre: Fighting
Releasedatum: 2015
Formaat: Blu-ray Disc
Trailer: Japanstalige trailer
Trailer: Engelstalige trailer

Vanavond rond 20:30 uur zal het tijdens EVO 2014 een aankondiging gedaan worden m.b.t. Tekken 7, een game die zal draaien op Unreal Engine 4, zal worden uitgegeven door Bandai Namco Games en waarvan de ontwikkeling momenteel word geleid door Tekken-producer Katsuhiro Harada. Momenteel zijn er nog geen verdere details bekend. We weten enkel dat het spel in ontwikkeling is en waarschijnlijk in 2015 zal verschijnen. Wat dit betekent voor het nog steeds niet verschenen "Tekken x Street Fighter," is helaas onbekend...

Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar wat Harada en zijn team kunnen bedenken voor de eerste Tekken-game die voor de PlayStation 4 en Xbox One zal verschijnen. Uiteraard hoop ik op een grafische stap vooruit. Daarnaast zouden nieuwe personages (en dus geen kloons van reeds bestaande vechters) niet misstaan. Desondanks hoop ik wel dat ze ook de oude vertrouwde strijders zoals Marshall Law, Julia Chang, Ling Xiaoyu, Paul Phoenix, Kazuya Mishima, King, Bryan Fury en al die andere niet zullen vergeten. Uiteraard verwacht ik dat de customization weer terugkeert en hoop ik dat het verhaal zich zal vervolgen vanaf Tekken 6. Dan is er nog hetgeen wat Mr. Harada een tijd geleden vertelde. Hij dacht erover na om toekomstige Tekken-games te voorzien van Tag-modi zodat er niet telkens een aparte "Tekken Tag Tournament"-game dient te verschijnen. Als hij dit nog steeds voor ogen heeft, lijkt het mij niet meer dan normaal dat Tekken 7 de eerste titel is uit de hoofdserie die een Tag-modus zal bevatten. Het laatste waar ik benieuwd naar ben, is het uiterlijk van oude rot Heihachi Mishima. In Tekken 3D Prime Edition en Tekken Tag Tournament 2 hebben ze hem jonger gemaakt en een volle kop met haar gegeven. Dit was echter te wijten aan de zelfmoord van zijn vorige stemacteur. Verhaaltechnisch gezien zou de beste man weer rond de 70 moeten zijn, dus hopelijk is dat ook gewoon weer aan 'm te zien...

Update:
De aankondiging is reeds gedaan. Katsuhiro Harada was niet voorbereid op de aankondiging van Tekken 7 simpelweg door het feit dat dit niet de titel was die hij wilde aankondigen op dat moment. Een andere titel (vermoedelijk Tekken x Street Fighter) zou eigenlijk getoond moeten worden. Echter, helaas heeft Harada-san zijn keuze moeten herzien na de lek van het zevende Tekken-deel. Om deze reden moest hij vlug terug naar zijn hotelkamer om een korte trailer in elkaar te zetten. Dit is gelukt, maar laat ons nog niet erg veel zien. Meer informatie rondom het spel zal tijdens de San Diego Comic-Con uit de doeken worden gedaan. Waarschijnlijk zullen we daar ook de eerste gameplay-beelden mogen gaan waarnemen. Nu blijft het echter wel gissen naar wat die mysterieuze titel nu zou zijn die eigenlijk op het programma stond...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group