Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Jun 2014 16:51    Onderwerp: E3 2014 Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Volgende week is het weer zover, tijd voor de E3! Dit zou wel eens een hele belangrijke E3 kunnen worden.

Het is natuurlijk de eerste E3 voor zowel de Xbox One als de PS4. We hebben tot nu toe al een aantal mooie games gehad op de PS4 en Xbox One en er zijn al een aantal grote games voor deze next-gen systemen aangekondigd maar daar is verder nog niet heel veel over bekend.

En ook voor Nintendo is deze E3 uiterst belangrijk, de Wii U is nog niet gered met alleen Mario Kart 8. Mogelijk krijgen we Zelda voor de Wii U te zien en uiteraard nog meer gameplay van de nieuwe Smash Bros! Ik hoop vooral dat ze nu de Wii U op gang kunnen brengen qua releases, er zit voor mijn gevoel nog teveel tijd tussen maar wat vooral nodig is zijn een paar blockbusters van een games.




Zelf verwacht ik dat Sony weer de show zal stelen, ik ben zelf een groot fan van de PS4. Het hele systeem werkt gewoon super en het heeft voldoende kracht om games er goed uit te laten zien in 1080p. Er zijn al een hoop leuke games te spelen op de PS4, vooral downloadable games naar mijn mening, maar wat er nog mist zijn de echte Sony toppers. Ik zou heel graag een Ratchet & Clank game willen zien op de PS4, ik kan alleen maar fantaseren nu over hoe verschrikkelijk mooi dat eruit zal zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Jun 2014 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik heb een lijstje met specifieke games tijden. De conferenties staan er echter niet bij en het kan best zijn dat ik verkeerd heb gerekend qua tijden (Ik zuig daar in) maar voor wie het wil:

Spoiler: toon

Dinsdag 10 Juni:
21:00 Sunset Overdrive
21:20 Fable Legends
21:40 Killer Instinct Season 2
22:00 The Witcher 3: Wild Hunt
22:20 Destiny
22:40 Secret E3 Game
23:00 Call of Duty: Advanced Warfare
23:20 Secret E3 Game
23:40 Batman: Arkham Knight
0:00 Dragon Age: Inquisition
0:20 Secret E3 Game
1:20 Battlefield: Hardline
1:40 Secret Deep Silver Game
2:00 The Division
2:20 Civilization: Beyond Earth
3:00 Secret E3 Game
3:20 Secret E3 Game
3:40 Secret E3 Game

Woensdag 11 Juni:
20:00 Secret E3 Game
20:20 Secret E3 Game
20:40 Secret E3 Game
21:00 Secret Deep Silver Game
21:20 Shadow of Mordor
21:50 Secret E3 Game
23:10 Secret E3 Game
23:40 Secret WB Game
0:00 Assassin's Creed Unity
0:20 Secret E3 Game
0:40 Secret E3 Game
1:00 Secret E3 Game
1:20 Secret E3 Game
1:40 Secret E3 Game
2:00 Project Spark
2:20 Borderlands: The Pre-Sequel
2:40 Far Cry 4
3:00 The Crew
3:20 Secret Ubisoft Game
3:40 Secret E3 Game

Donderdag 12 Juni:
20:00 Secret E3 Game
20:20 Lego Batman 3
20:40 Secret Crytek Game
21:00 Secret E3 Game
21:20 Secret E3 Game
21:40 EVE: Valykrie
23:10 Secret E3 Game
23:40 Secret E3 Game
0:00 Tales of Xilia 2
0:20 Secret E3 Game
0:40 Secret E3 Game
1:00 Lords of the Fallen
1:20 Arena of Fate
1:40 Hotline Miami 2
2:00 Secret E3 Game
2:20 Secret E3 Game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Jun 2014 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Het zou mooi zijn om zoals elk jaar een overzicht te hebben van wanneer de grote bedrijven zoals Ubisoft, EA, en uiteraard Sony, Microsoft en Nintendo hun conferenties houden. Ik wil alles graag volgen voor zover het kan, en dit is dan een essentieel overzicht.

Ik weet dat Nintendo hun Digital Event op 10 juni zal houden om 18:00 uur voor ons. En volgens mij is Sony in de nacht van maandag 9 juni op dinsdag 10 juni om 03:00 's nachts. Andere conferenties weet ik helaas niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Jun 2014 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Asianator schreef:
Het zou mooi zijn om zoals elk jaar een overzicht te hebben van wanneer de grote bedrijven zoals Ubisoft, EA, en uiteraard Sony, Microsoft en Nintendo hun conferenties houden. Ik wil alles graag volgen voor zover het kan, en dit is dan een essentieel overzicht.

Ik weet dat Nintendo hun Digital Event op 10 juni zal houden om 18:00 uur voor ons. En volgens mij is Sony in de nacht van maandag 9 juni op dinsdag 10 juni om 03:00 's nachts. Andere conferenties weet ik helaas niet...


Zal ik dit eens op de frontpage uiteen zetten dan? Ga er nu aan werken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Jun 2014 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Neeeeeeeen! Geen KH3 & FF15..

Wat een afknapper, dat waren twee grote games waar ik het meest naar uitkeek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Jun 2014 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Asianator schreef:
Het zou mooi zijn om zoals elk jaar een overzicht te hebben van wanneer de grote bedrijven zoals Ubisoft, EA, en uiteraard Sony, Microsoft en Nintendo hun conferenties houden. Ik wil alles graag volgen voor zover het kan, en dit is dan een essentieel overzicht.

Ik weet dat Nintendo hun Digital Event op 10 juni zal houden om 18:00 uur voor ons. En volgens mij is Sony in de nacht van maandag 9 juni op dinsdag 10 juni om 03:00 's nachts. Andere conferenties weet ik helaas niet...


Zal ik dit eens op de frontpage uiteen zetten dan? Ga er nu aan werken!

Heel erg bedankt! Dat zou fijn zijn.

Nin007 schreef:
Neeeeeeeen! Geen KH3 & FF15..

Wat een afknapper, dat waren twee grote games waar ik het meest naar uitkeek.

Over die titels moet je niet inzitten. Als ze wel wat toonden en toch geen releasedatum zouden vrijgeven, zou ook niemand blij zijn. Zoals het nu is, weet je helemaal niets. Kun je alleen maar blijer zijn wanneer er wél gameplay en een datum worden gegeven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Jun 2014 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

KH3 was gewoon te vroeg aangekondigd net als Smash Bros. Zou me niet verbazen dat we die game ergens laat 2016 zien. FF XV verwacht je wel dat ze alles uit te kast te halen. Die game moet wel in 2015 uitkomen toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2014 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Het is onrealistisch om te verwachten dat die Square-Enix games echt worden onthuld op de E3. Voor SE is Tokyo Game Show de ideale plek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Jun 2014 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Joni Philips schreef:
Het is onrealistisch om te verwachten dat die Square-Enix games echt worden onthuld op de E3. Voor SE is Tokyo Game Show de ideale plek.


Maar vorig jaar waren ze ook aanwezig met en aankondiging van een aankondiging? Ik heb zo'n vermoeden dat de Japanners ook in gaan zien dat ze de E3 serieus moeten nemen door het flink afzwakken van de TGS. Zou me niet verbazen als ze dit jaar wel veel laten zien.

edit... SE heeft min of meer al laten weten met een filmpje dat KH3 en FF XV niet echt aanwezig zijn xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jun 2014 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

elemeNt schreef:
Maar vorig jaar waren ze ook aanwezig met en aankondiging van een aankondiging? Ik heb zo'n vermoeden dat de Japanners ook in gaan zien dat ze de E3 serieus moeten nemen door het flink afzwakken van de TGS. Zou me niet verbazen als ze dit jaar wel veel laten zien.

Tokyo Game Show 2010 final numbers show a record 207k visitors
Tokyo Game Show 2011 Saw More Visitors Than Ever Before
Tokyo Game Show 2012 hits record attendance
TGS 2013 breaks attendance records

Als ze dit jaar iets te tonen hebben, iets echt, dan is de TGS nog altijd de ideale plek, zeker omdat als ze dit jaar iets aankondigen op de TGS, ze nog altijd ruim de tijd hebben om volgend jaar op E3 iets te zeggen over het Westen. De E3 kent diezelfde groeicurve trouwens niet, de nieuwe E3s zijn nog altijd veel kleiner dan de recordeditie van 2005 die 70.000 bezoekers had, TGS 2013 had er 270.000 door zijn open natuur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Jun 2014 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Asianator schreef:
Over die titels moet je niet inzitten. Als ze wel wat toonden en toch geen releasedatum zouden vrijgeven, zou ook niemand blij zijn. Zoals het nu is, weet je helemaal niets. Kun je alleen maar blijer zijn wanneer er wél gameplay en een datum worden gegeven.


Dan moeten ze de games op een goeie tijd aankondigen, lijkt net of Sony iedereen opkoopt om zoveel mogelijk titels in hun presentatie te stoppen en vervolgens hoor je er nooit meer wat over of stelt het 8 jaar later zwaar teleur, waar is Agent?

Ik denk niet dat ze op TGS groot gaan uitpakken met deze twee games, want dan hadden ze wel een kleine update kunnen tonen tijdens de E3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Jun 2014 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Joni Philips schreef:
elemeNt schreef:
Maar vorig jaar waren ze ook aanwezig met en aankondiging van een aankondiging? Ik heb zo'n vermoeden dat de Japanners ook in gaan zien dat ze de E3 serieus moeten nemen door het flink afzwakken van de TGS. Zou me niet verbazen als ze dit jaar wel veel laten zien.

Tokyo Game Show 2010 final numbers show a record 207k visitors
Tokyo Game Show 2011 Saw More Visitors Than Ever Before
Tokyo Game Show 2012 hits record attendance
TGS 2013 breaks attendance records

Als ze dit jaar iets te tonen hebben, iets echt, dan is de TGS nog altijd de ideale plek, zeker omdat als ze dit jaar iets aankondigen op de TGS, ze nog altijd ruim de tijd hebben om volgend jaar op E3 iets te zeggen over het Westen. De E3 kent diezelfde groeicurve trouwens niet, de nieuwe E3s zijn nog altijd veel kleiner dan de recordeditie van 2005 die 70.000 bezoekers had, TGS 2013 had er 270.000 door zijn open natuur.

Het gaat alleen niet zozeer om aantal bezoekers, maar media aandacht die de aanwezige games krijgen. Over de TGS is elk jaar steeds minder 'nieuws', daar waar de E3 elk jaar steeds groter en groter online gebracht wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jun 2014 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik denk dat dat puur een interpretatie is. De Japanse game-industrie groeit weg van de Westerse, dus is er heel veel nieuws dat simpelweg niet interessant is voor onze contreien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Jun 2014 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Als de Japanners zogenaamd alles bewaren voor TGS, waarom krijgen we dan een grote trailer van MGS:V? Ik vind het echt grote onzin, er is gewoon geen goed excuus om niet met Final Fantasy XV aan te komen, ik dacht dat S.E. zich had verbeterd vorig jaar met de 2 games maar ze zijn nog steeds lousy ontwikkelaars.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Jun 2014 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nin007 schreef:
Als de Japanners zogenaamd alles bewaren voor TGS, waarom krijgen we dan een grote trailer van MGS:V? Ik vind het echt grote onzin, er is gewoon geen goed excuus om niet met Final Fantasy XV aan te komen, ik dacht dat S.E. zich had verbeterd vorig jaar met de 2 games maar ze zijn nog steeds lousy ontwikkelaars.
Konami is Square-Enix niet. Konami is altijd al meer E3-minded geweest en wil met The Phantom Pain opnieuw scoren in het Westen. SE scoort daarentegen altijd zwaar in Japan. De gap in releasedatums is ook belangrijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dat klopt, ik ben niet zo heel bekend met de geschiedenis van Square en de E3. Ik had alleen verwacht dat ze een stuk verder waren met Final Fantasy XV, maar blijkbaar moeten we nog wel een jaartje of zo gaan wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Beetje teleurgesteld met de briefing van Ubisoft. Assassin's Creed: Unity is natuurlijk geweldig, maar ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat ze "Assassin's Creed: Comet" zouden aankondigen/tonen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 01:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Hetzelfde gevoel. Op zich geen slechte persconferentie, maar had er simpelweg wat meer van verwacht. Geen Beyond Good & Evil 2 en geen nieuwe Prince of Persia zijn voor mij toch wat afknappertjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 01:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik had geen verwachtingen bij deze persconferentie en maar goed ook. Ze hadden helemaal niets boeiends om te laten zien, alleen die UbiArt game vond ik vet maar dat is nou niet echt een grootse game te noemen.. alles komt ook pas volgend jaar uit of zo, echt irritant is dat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 02:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Rainbow ziet er gaaf uit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 03:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Arggh ben gestopt met het kijken van de SONY press conference. Wat saaaiiiii
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 03:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Moest je verder kijken, wordt nu wel awesome

en waarom is niemand in de chat

http://xat.com/Gamed_E3_Discussie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 05:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Microsoft persconferentie: goede presentatie met de nadruk op games, games en nog eens games. Enige minpunt: hadden wel iets meer games naar voren geschoven mogen worden.
Sony persconferentie: zeer sterke opening, een zeer matig tot zelfs slaapverwekkend middenstuk en sterker afsluiter.

Ben benieuwd naar Nintendo morgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 07:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sony voor het eerst in jaren gemist. Was bliksem dus alles moest uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Joni Philips schreef:
Sony voor het eerst in jaren gemist. Was bliksem dus alles moest uit.
Niet zo'n klein beetje ook, werd er meerdere keren wakker van vannacht.

Verder over de E3; meh, af en toe even gekeken. Enige waar ik van onder de indruk was Rainbow Six. Verder had ik gehoopt op meer Star Wars.

Voor iemand zonder next gen console of superpc was dit weinig interessants.


Laatst aangepast door Paintskillz op 10 Jun 2014 10:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group