Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Mei 2014 13:15    Onderwerp: Bloodborne (Project Beast) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

PROJECT BEAST (working title)



Gaat dit de nieuwe next gen Demon's/Dark Souls zijn van From Software? Dark Souls werd ook 'bekend' als 'Project Dark'.


Citaat:
Daarnaast verscheen er ook een mysterieuze tekst:

Citaat:
he walked around
fought enemies
i can describe a giant mindflayer type enemy
a character placing a shining magic sword into a pedestal at the base of a statue
a huge pyromancy fireball
shotguns
there was text "This is a nightmare."

Een next gen Dark Souls met beesten en een shotgun? Wat denken jullie?










Ontwikkelaar: From Software
Platform:PS4 exclusive
Release: 25 maart 2015

(edit, ben met de post bezig, dus images worden aangepast )


Laatst aangepast door elemeNt op 12 Nov 2014 23:16; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mei 2014 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Kan je het titel plaatje een beetje croppen? Ik weet het, het komt van Gamed zelf af maar waar de FP het plaatje correct schaalt doet het forum dat niet Dat is trouwens wel bijzonder..

Laatst aangepast door Redneckerz op 09 Mei 2014 13:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Mei 2014 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Redneckerz schreef:
Kan je het titel plaatje een beetje croppen? Ik weet het, het komt van Gamed zelf af maar waar de FP het plaatje correct schaalt doet het forum dat niet


Daarom had ik eronder gezet dat ik er mee bezig was... drukte per ongeluk al op posten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mei 2014 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

elemeNt schreef:
Redneckerz schreef:
Kan je het titel plaatje een beetje croppen? Ik weet het, het komt van Gamed zelf af maar waar de FP het plaatje correct schaalt doet het forum dat niet


Daarom had ik eronder gezet dat ik er mee bezig was... drukte per ongeluk al op posten

Geeft niets, het was voor mij aanleiding om het eens met Cor erover te hebben Immers, het plaatje wordt wel correct geschaald op de FP, maar niet hier.. Dat kan makkelijker lijkt me, en dan hoef jij niet het plaatje te croppen

Ontopic:
Ik ben zeker benieuwd naar waar dit toe gaat leiden. De game ademt zeker de ''Souls'' sfeer uit, maar ik twijfel of het gebruik van guns een goede toevoeging zal zijn, de reeks is immers meer van de zwaarden, bijlen en spreuken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Mei 2014 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Het oogt zeker als een deel van de Souls serie. De sfeer, de fog wall, From Software etc. De souls serie heeft ook al aardig wat ranged combat met zoals je al zei spreuken, maar ook handbogen, kruisbogen en throwing knifes. Ik denk dat bepaalde guns dus zeker wel in de game toegepast kunnen worden. Maar hopelijk niet vol automatische guns en rocket launchers etc. Echt van die old school shotguns of semi fire flintlock pirate guns lijken me toch wel tof!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mei 2014 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

elemeNt schreef:
Het oogt zeker als een deel van de Souls serie. De sfeer, de fog wall, From Software etc. De souls serie heeft ook al aardig wat ranged combat met zoals je al zei spreuken, maar ook handbogen, kruisbogen en throwing knifes. Ik denk dat bepaalde guns dus zeker wel in de game toegepast kunnen worden. Maar hopelijk niet vol automatische guns en rocket launchers etc. Echt van die old school shotguns of semi fire flintlock pirate guns lijken me toch wel tof!

Als het van dezelfde mysterieuze makelij is (Met andere woorden, From Software kan een goed argument verzinnen waarom er guns in de game zitten en niet dat het een dudebro mechaniek is) dan zou het wel kunnen werken ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mei 2014 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Kanonnen en dergelijke zitten ook al in de Souls serie, dus een geweer is niet zo vergezocht. Daarbij komt dat er ook al bogen en kruisbogen aanwezig zijn zonder dat het echt OP is. Het lijkt me niet dat een shotgun-achtig iets daar verandering in gaat brengen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Mei 2014 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Bewegende beelden! http://www.youtube.com/watch?v=w0YvHBxv-3Y




Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 03:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Nu dus officieel Bloodborne!

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=XfYyJtyLf0o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 03:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

SICK
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495



release 31 maart 2015??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 11 Jun 2014 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:
Miyazaki-san "If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Jun 2014 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

elemeNt schreef:
Citaat:
Miyazaki-san "If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne."
HYPE!!!!!!!!! Dat is echt een van de levels waar ik me gewoon ongemakkelijk ging voelen door de sfeer. SO MUCH HYPE RIGHT NOW!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Jun 2014 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Wat een boud game - Is gewoon Dark Souls 3 - Zelfs de cover art ziet er shit uit.

Doe ik het goed zo?

Lijkt mij een prima game, maar dit zal toch ook wel naar XB1 komen gezien DS1 en 2?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group