Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 04 Mei 2014 22:15    Onderwerp: E-reader kopen Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Hey allemaal!

Voor aankomende zomervakantie ben ik op zoek naar een e-reader, aangezien ik dan met het vliegtuig ga en ik mijn normale bagage van 15 boeken niet mee kan nemen.

Nu heb ik totaal geen verstand van e-readers, qua hoeveel inch ze moeten zijn en hoeveel GB opslagruimte nodig is etc. heb alleen op internet gelezen dat bij een e-reader met een touchscreen het beeld vaak minder helder is.

Kan iemand me verder helpen of weet iemand een relatief goedkope goedwerkende variant?

Dankjewel!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Mei 2014 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Kindle schijnt goed te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Mei 2014 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

http://nl.kobo.com/koboglo#overview

Die heb ik sinds kerst, wat meer uitgeven aan een e-book met ingebouwd lichtje is echt heel handig. Verder met opslagruimte moet je niet te veel aan denken, boeken van 1700 pagina's zijn rond de 2.3mb. En je kan hem makkelijk in één hand houden(ik iniedergeval).

Kan verder alle bestanden wel zo'n beetje draaien: .pdf, .mobi en .epub enzo.

Geloof dat ik hem bij de mediamarkt voor 100 euro heb gekocht.

Edit: Oh en levensduur zit rond een maand, met het lichtje aan is het iets minder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 05 Mei 2014 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

hou er rekening mee dat op sommige vluchten geen elektronica aan gezet mag worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group