Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 171, 172, 173  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Sep 2020 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

- Iedereen om me heen begint raar te doen met hun complot theorieen die ze op social media tegen zijn gekomen. Ik verwacht binnenkort weer een volledige lock-down, bedankt jongens met jullie gezeik.

Ik kom sowieso al weinig bij mensen maar als ik dan bij mensen langs ga dan zijn ze alleen maar druk bezig met hun tiefus mobieltjes en krijg ik al dat plak en knipwerk weer te zien. Zal best dat er dingen tussen zitten die waar zijn en uitkomen maar mij interesseert het niet. Ik kom niet bij vrienden langs om vervolgens in dat gezeik te zitten.

Ik vind het zorgwekkend dat iedereen weer iets anders denkt dus je krijgt een grote verdeeldheid en als ik op visite ben dan vind ik het niet zo aardig als ze me dan een laptop in mijn handen drukken zodat ik ook maar ff op itnernet kan zitten. We hadden ook gewoon een bordspel of een videogame samen kunnen spelen, maar soms zet ik dan muziek aan alleen daar word niet naar geluisterd en ik krijg vervolgens allemaal van die bagger filmpjes te zien of plaatjes, flikker nu toch eens een keer op en leg die telefoon eens weg als je bezoek hebt, stelletje aso's!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Okt 2020 08:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

- Covid gehad
- 5/6 dagen me echt rotmisselijk gevoeld
+ Eindelijk ervan hersteld nu
+ Volgende maand Playstation 5
+ Kan eindelijk verder doen met mijn fotografie nu
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Okt 2020 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

streetfighter schreef:
- Covid gehad
- 5/6 dagen me echt rotmisselijk gevoeld
+ Eindelijk ervan hersteld nu
+ Volgende maand Playstation 5
+ Kan eindelijk verder doen met mijn fotografie nu

Veel sterkte met enig verder herstel!

- Ziekenhuis IC/BWC was besmet geraakt.
+ Nu weer oke, en vergelijkbaar veel minder erg dan andere ziekenhuizen.
- De SEH's en andere afdelingen draaien overuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Nov 2020 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

+ Ik heb eindelijk mijn gamen in balans kunnen brengen. 4 uur per dag met 2 pauze's tussendoor. Kreeg keuzestress van al het aanbod wat ik inmiddels heb gekocht, dus een lijst van 30 games gemaakt op volgorde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Nov 2020 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+ Geselecteerd worden voor ziekenhuisbreed project als Coordinator
+ Bij wegvallen projectleider zelf projectleiderpet opnemen en contacten leggen/Plan van Aanpak schrijven/Grafische tekeningen maken/Tijdslijn aanleggen
+ Communicatie verloopt soepel
+ De grote overdracht: Wat uitloop, lichte foutjes, maar al met al een bijzonder succes tot dusverre
+ Je een absolute eindbaas wanen hierdoor

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lpds BerichtGeplaatst: 22 Dec 2020 08:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Aug 2008
Berichten: 435

+ na jaren weer aan gamed gedacht
+ mijn account nog inkomen
- het eens zo drukke +/- topic heeft al een maand geen reactie gehad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Dec 2020 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

lpds schreef:
+ na jaren weer aan gamed gedacht
+ mijn account nog inkomen
- het eens zo drukke +/- topic heeft al een maand geen reactie gehad

Er komt hier ook vrijwel niemand hier, de meeste activiteit is in de FP reacties en dat zijn vooral Sony trollen die het hele jaar door alles pover vinden waarbij ze hun eigen reacties gemakshalve niet meenemen hierin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 15 Feb 2021 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Gamed is idd nogal doodgebloed, bvb te merken als je ziet aan de hand van de laatste reacties dat in de Sony, Microsoft en Pc fora al jaren niet meer is gereageerd. De meesten zijn wat anders gaan doen, we hebben inmiddels een gezin, baan, studie, etc. Het is misschien ook wel een beetje een triest aanblik om zoveel nullen achter de artikelen op de frontpage te zien staan, en waar wel met zelden meer dan 10 reacties, vrijwel altijd ongeregistreerde gebruikers. En van wie wel inlogd is de avatar inmiddels verdwenen omdat imagehost-sites zoals tinypic niet meer bestaan. Ik moest de mijne ook veranderen naar een van gamed zelf. Je ziet op de frontpage nog net niet van die tumbleweeds voorbij waaien

Maar inderdaad, de gloriedagen van gamed liggen ver achter ons, dat is zeker. Tijden zijn veranderd... Ik wil van m'n NeoGeo games af maar ik vraag me af of het de moeite waard is om hier een advertentie te posten voor die ene verdwaalde ziel die hier nog komt en het toch niet kan betalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Feb 2021 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik kom af en toe langs als ik verdwaald ben op internet, dit was toch wel de beste plek om te verdwalen en eigenlijk nog steeds. Ik ben blij dat ik hier jaren lang lid ben geweest en we hebben met z’n allen de community ontwikkeld. Als er een site de moeite waard is om mijn verhalen op te delen dan is het Gamed. Lekker neutraal en niet overbevolkt met idioten.

1 December 2020 heb ik mijn laatste game sessie gehouden, ik ben daarna andere dingen gaan doen met mijn leven. Ik heb het te druk met andere dingen op het moment om me bezig te houden met gamen. Ik heb geen baan en ben gestopt met mijn studie, maar dat is nu juist het probleem. Ik heb veel tijd en energie over voor andere dingen, maar dat wil ik niet gebruiken om 6 uur per dag aan games te spenderen.

Het verwerken van emoties van het verleden en heden is voor mij al een hele dagtaak. Hoe zorg ik ervoor dat ik niet in mijn emoties verstrikt raak en hoe krijg ik structuur en balans in mijn leven. Hoe zorg ik voor een stabiele basis als ik nooit stabiliteit heb gekend. Hoe ga je in deze tijd om met prikkels. Het huis schoon houden, goed op mijn uitgaves blijven letten, goeie zelf verzorging.

Ik heb met al die dingen moeite, maar ik zie gelukkig wel verbetering. Het lijkt alsof ik niks aan het doen bent, maar in mijn hoofd ben ik hier de hele dag mee bezig. Het is niet perse vermoeiend, ik vond het vermoeiender om ervan weg te lopen en te gaan gamen, want ik raakte in een sleur en vond het gamen niet eens leuk. Dus dan kan ik beter tijdelijk even stoppen totdat ik de rest op orde heb en als ik er dan weer zin in heb dan is dat oprechte interesse en geniet ik er ook veel meer van.

Ik ben nu wel de maatschappij tot last omdat ik op dit moment geen bijdrage lever maar wel een uitkering ontvang. Maar er is in een korte tijd zoveel veranderd in mijn leven dat ik er zelfs moeite mee heb om bij te sturen, ik denk dat ik binnenkort weer gewoon een baan heb.

Ik ben niet de enige die het leven hier in het moderne westen ingewikkeld vind. Al die vrijheid zorgt voor veel onduidelijkheden, hoeveel mensen raken het spoor wel niet kwijt. Hoe je het ook doet het is toch nooit goed genoeg. En als je dan ook nog eens opgevoed bent door iemand die het zelf niet op een rijtje heeft en gefrustreerd rondloopt en de ander er niet is dan word het al helemaal lastig. Je moet dan ook nog juist denken en niet mensen in een kwaad daglicht zetten, je netjes gedragen enz..

Ik heb laatst weer anime gekeken, wat korte series van 12 afleveringen maximaal. Want anders ga ik er weer teveel tijd in een keer insteken en ben ik niet meer bezig met de belangrijke dingen zoals hierboven.

Ik ben aan het leren hoe je eten kookt, vooral Thais eten omdat ik dat erg lekker vind. Heb net Nam Jim Seafood gemaakt, een dipsaus voor seafood. Behoorlijk pittig, 28 rawit pepers heb ik erin gedaan omdat ik een pot wou vullen met die dipsaus zodat ik er wat langer mee zou doen, maar voor 1 portie dipsaus gebruik je 2 tot 7 pepers, ik dacht als ik alles x4 doe kan ik een potje vullen. Alleen die pepers had ik niet perse x4 hoeven doen, want het werd veel pittiger dan toen ik het de eerste keer had gemaakt.

Dat zijn van die dingen die ik zelf moet ontdekken. Ik heb geen Thaise vriendin en ken ook geen Thaise mensen die het mij even vertellen. Ik sta er compleet alleen voor met mijn Thaise kookboek en de grote Aziatische supermarkt waar ik alle ingrediënten kan vinden die ik nodig heb. Het Thaise eten wat je in de restaurants kan halen vind ik ook vrij beperkt en vaak is het aangepast aan de Nederlandse cultuur. Alleen alle moeite die ik erin heb gestoken begint nu wel langzaam zijn vruchten te laten zien, ik begin mijn draai erin te vinden en ik weet ook hoe het hoort te smaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Feb 2021 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

No'tje schreef:
Ik kom af en toe langs als ik verdwaald ben op internet


Ahh ja precies dit

Die goede oude tijd hier. Nooit vergeten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Feb 2021 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Boogieboyz schreef:
Gamed is idd nogal doodgebloed, bvb te merken als je ziet aan de hand van de laatste reacties dat in de Sony, Microsoft en Pc fora al jaren niet meer is gereageerd. De meesten zijn wat anders gaan doen, we hebben inmiddels een gezin, baan, studie, etc. Het is misschien ook wel een beetje een triest aanblik om zoveel nullen achter de artikelen op de frontpage te zien staan, en waar wel met zelden meer dan 10 reacties, vrijwel altijd ongeregistreerde gebruikers. En van wie wel inlogd is de avatar inmiddels verdwenen omdat imagehost-sites zoals tinypic niet meer bestaan. Ik moest de mijne ook veranderen naar een van gamed zelf. Je ziet op de frontpage nog net niet van die tumbleweeds voorbij waaien

Maar inderdaad, de gloriedagen van gamed liggen ver achter ons, dat is zeker. Tijden zijn veranderd... Ik wil van m'n NeoGeo games af maar ik vraag me af of het de moeite waard is om hier een advertentie te posten voor die ene verdwaalde ziel die hier nog komt en het toch niet kan betalen.

Maar hoe zou dat komen allemaal denk je? En wat moet beter?

No'tje schreef:
Ik kom af en toe langs als ik verdwaald ben op internet, dit was toch wel de beste plek om te verdwalen en eigenlijk nog steeds. Ik ben blij dat ik hier jaren lang lid ben geweest en we hebben met z’n allen de community ontwikkeld. Als er een site de moeite waard is om mijn verhalen op te delen dan is het Gamed. Lekker neutraal en niet overbevolkt met idioten.

Ik ben er trots op dat je langzaamaan je weg aan het vinden bent in een wereld die altijd even begrijpelijk is voor je.

Ik had hier eerder een reactie gepost, maar die is blijkbaar nooit geplaatst. Met excuses.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Feb 2021 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ben er ook nog :p
Helaas wel erg jammer dat het zo dood is geworden op gamed.
Kom hier nog dagelijks langs aangezien mijn telefoon aan mijn hand geplakt is
Maar reageren doe ik er bijna niet meer, de website blijft gewoon qua nieuws erg overzichtelijk wat gewoon altijd fijn is.

Probeer in mijn gedachten te minderen met gamen voornamelijk games kopen dat ik toch niet speel en aan mijn toekomst denken maar dat lukt me helaas niet en dat belemmert me wel met wat ik graag wil en dat is bij mijn vriendin zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2021 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Ben er ook nog :p
Helaas wel erg jammer dat het zo dood is geworden op gamed.
Kom hier nog dagelijks langs aangezien mijn telefoon aan mijn hand geplakt is
Maar reageren doe ik er bijna niet meer, de website blijft gewoon qua nieuws erg overzichtelijk wat gewoon altijd fijn is.

Probeer in mijn gedachten te minderen met gamen voornamelijk games kopen dat ik toch niet speel en aan mijn toekomst denken maar dat lukt me helaas niet en dat belemmert me wel met wat ik graag wil en dat is bij mijn vriendin zijn.

Tja, het leven gaat door.
Ik ben wel eens benieuwd wat er van Niels, Christian Vuye en Ellen geworden is.

+- gestemd
+ Nieuwe telefoon! Hallo OnePlus!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2021 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Citaat:
Ik ben wel eens benieuwd wat er van Niels, Christian Vuye en Ellen geworden is.

Ouch (geintje)

Ik weet het van hen niet eigenlijk. Ik weet dat the_dan a.k.a. DannyonPC leuke YouTubefilmpjes maakt, verder weet ik niet waar iedereen uitspookt. Ja trouwens, Christian zit wel in de gamejournalistiek, maar dat wisten jullie denk ik ook wel.

Misschien moeten we gewoon wat momentum creëren in die mooie discordserver!

Wat spelen jullie de laatste tijd? Hoe is het met jullie?

Ik kwam stiekem op Gamed om te kijken of de game waar ik aan werk ook coverage had gekregen, EN (edit) ik keek niet goed maar ik zie dat hij gisteren in het nieuws stond <3 Ik doel op Isonzo!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2021 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik leef ook nog. Af en toe kom ik hier nog wel eens kijken, jammer dat het hier zo rustig is.

Ik speel eigenlijk niet zo veel games meer, als ik dat wel doe dan zijn het vooral oude games (Zoals nu; Far Cry 2004) of de wat meer obscure spelletjes zoals Factorio en Opus Magnum. 10 jaar geleden was ik helemaal fan van Anno, maar helaas pakt het me niet meer. RTS blijft het gaafste genre, maar helaas is dat genre zo goed als dood.


+ Ook een nieuwe OnePlus telefoon gekocht
+ Hele mooie werkplek thuis ingericht
+/- Huis aan het bouwen per november (projectbouw)
- Ik wil wel weer eens naar een restaurant gaan
- De woningmarkt
--- De woningmarkt voor starters
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2021 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Citaat:
Wat spelen jullie de laatste tijd? Hoe is het met jullie?


Ik heb nog steeds sinds 1 December 2020 niet meer gegamed.

Ik heb nu ook een Koreaans kookboek en een Japans kookboek gekocht, naast het Thaise koken wat ik al deed. En bij koken hoort ook muziek.. <3

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2021 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

No'tje schreef:
Citaat:
Wat spelen jullie de laatste tijd? Hoe is het met jullie?


Ik heb nog steeds sinds 1 December 2020 niet meer gegamed.

Ik heb nu ook een Koreaans kookboek en een Japans kookboek gekocht, naast het Thaise koken wat ik al deed. En bij koken hoort ook muziek.. <3

YouTube: toon


Wat vindt je zelf van het thaise eten?
Ben zelf veel in verschillende aziatisch landen geweest maar vindt de thaise keuken stukken minder eerlijk gezegd.

Ben in Thailand geweest paar jaar geleden en heb nooit zo vaak bij de mc gegeten dan in Thailand🤣 maar ieder zijn ding.
Heb in China, Singapore, Indonesië, Japan en Vietnam erg genoten van het eten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2021 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

+ Nog 12 uurtjes uithouden, maar nog steeds in staat geweest om Super Mario 3D All Stars niet aan te schaffen (veel te duur voor veel te weinig moeite). Ik ben benieuwd wat er vanaf morgen op Marktplaats en e-bay gaat gebeuren

Ik ga er nog steeds van uit dat alle drie de games later alsnog los in de e-shop zullen staan. Niet vanaf morgen al, want dan krijgen ze meteen de wrath van het internet over zich heen.

EDIT: Ik heb al sinds september niet meer gegamed... Had mijn Switch aan mijn broer geleend, maar hem niet meer gezien ivm de lockdown
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Apr 2021 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

dantekloon schreef:
No'tje schreef:
Citaat:
Wat spelen jullie de laatste tijd? Hoe is het met jullie?


Ik heb nog steeds sinds 1 December 2020 niet meer gegamed.

Ik heb nu ook een Koreaans kookboek en een Japans kookboek gekocht, naast het Thaise koken wat ik al deed. En bij koken hoort ook muziek.. <3

YouTube: toon


Wat vindt je zelf van het thaise eten?
Ben zelf veel in verschillende aziatisch landen geweest maar vindt de thaise keuken stukken minder eerlijk gezegd.

Ben in Thailand geweest paar jaar geleden en heb nooit zo vaak bij de mc gegeten dan in Thailand🤣 maar ieder zijn ding.
Heb in China, Singapore, Indonesië, Japan en Vietnam erg genoten van het eten.


Smaken verschillen, maar wat heb je dan voornamelijk zitten eten? Ik weet dat Thais ook veel weg heeft van Chinees eten. Veel wokgerechten die ik heb gemaakt zijn een combinatie van Thais en Chinees.

Wel chill dat jij nog steeds met je vriendin bent, ik ben uiteindelijk genaaid en het heeft me emotioneel met de grond gelijk gemaakt. Ik moet er nog steeds van herstellen, maar zou wel leuk zijn als ik weer eens een nieuwe meid ontmoet. Helaas woon ik niet in China of zo dus heel snel kom ik hier niet iemand tegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Apr 2021 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Robert schreef:
Ik speel eigenlijk niet zo veel games meer, als ik dat wel doe dan zijn het vooral oude games (Zoals nu; Far Cry 2004) of de wat meer obscure spelletjes zoals Factorio en Opus Magnum. 10 jaar geleden was ik helemaal fan van Anno, maar helaas pakt het me niet meer. RTS blijft het gaafste genre, maar helaas is dat genre zo goed als dood

Ja, wel een beetje hè? Het ligt er wel aan welke slag RTS denk ik — Iron Harvest was best leuk, alleen jammer dat het zo de vergelijking trok met Company of Heroes, want dat verliest het gewoon op elk vlak. Ik droom nog steeds van een CoH 3

Northgard is ook leuk, aan de meer Settlers achtige kant. Ik denk dat ik me daarmee het meest heb vermaakt op RTS-gebied, vele leuke potjes met collega's en vrienden.

No'tje schreef:
Ik heb nu ook een Koreaans kookboek en een Japans kookboek gekocht, naast het Thaise koken wat ik al deed.

Wat cool, wat voor kookboeken heb je? Ik heb zelf het boek Thailand (erg duidelijke titel), een dik turkoois boek van de Wereldchef-serie. Ik ga voor Chinees binnenkort Every Grain of Rice kopen. En ik kijk veel op YouTube; School of Wok en Chinese Cooking Demystified.

Heb je ook een hele set Aziatische kookspullen? Ik ben nog steeds superblij met de ijzeren wok die ik een jaar geleden ofzo kocht!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Apr 2021 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik heb voor Thais Hot Thai Kitchen en ik gebruik de gelijknamige website. En voor Koreaans gebruik ik de site van Maangchi en haar eerste kookboek, het tweede boek moet ik nog bestellen maar ga ik ook zeker doen. Voor Japans heb ik JapanEasy.

Ja, ik heb een vijzel, een geavanceerde rijstkoker waat je ook dumplings in kan stomen. Moet nog wat goeie pannen halen, zo'n wokpan heb je die in een toko gehaald? Ik zie ze altijd liggen maar niet gekocht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Apr 2021 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

No'tje schreef:
dantekloon schreef:
No'tje schreef:
Citaat:
Wat spelen jullie de laatste tijd? Hoe is het met jullie?


Ik heb nog steeds sinds 1 December 2020 niet meer gegamed.

Ik heb nu ook een Koreaans kookboek en een Japans kookboek gekocht, naast het Thaise koken wat ik al deed. En bij koken hoort ook muziek.. <3

YouTube: toon


Wat vindt je zelf van het thaise eten?
Ben zelf veel in verschillende aziatisch landen geweest maar vindt de thaise keuken stukken minder eerlijk gezegd.

Ben in Thailand geweest paar jaar geleden en heb nooit zo vaak bij de mc gegeten dan in Thailand🤣 maar ieder zijn ding.
Heb in China, Singapore, Indonesië, Japan en Vietnam erg genoten van het eten.


Smaken verschillen, maar wat heb je dan voornamelijk zitten eten? Ik weet dat Thais ook veel weg heeft van Chinees eten. Veel wokgerechten die ik heb gemaakt zijn een combinatie van Thais en Chinees.

Wel chill dat jij nog steeds met je vriendin bent, ik ben uiteindelijk genaaid en het heeft me emotioneel met de grond gelijk gemaakt. Ik moet er nog steeds van herstellen, maar zou wel leuk zijn als ik weer eens een nieuwe meid ontmoet. Helaas woon ik niet in China of zo dus heel snel kom ik hier niet iemand tegen.


Heb in Thailand vele curries gegeten, dat vondt ik er erg lekker.
Pad tai ook maar dat vondt ik eigenlijk nergens maar smaken.
En nog wel wat locale eten maar ken de meeste benamingen niet

Maar wel een favo winkel in Bangkok, Animate😍

Dat is wel fucked up, had destijds een vriendin in China maar klikte niet. Zei koos er snel voor een amdere buitenlander aan de haak te gaan in plaats van het me gewoon gelijk te vertellen. Maar ik zat er toen niet echt mee.
Vriendin wat ik nu heb vertrouw ik voor 100%. Helaas heb je echt rotte appels tussen zitten. De meesten zijn uit op geld of ze willen juist naar Europa en geven niks om je.

Maar het komt vast goed dat je een relatie krijgt die je wel ziet en er 100% voor wilt gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 12 Apr 2021 08:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

GekooktEi schreef:
Robert schreef:
Ik speel eigenlijk niet zo veel games meer, als ik dat wel doe dan zijn het vooral oude games (Zoals nu; Far Cry 2004) of de wat meer obscure spelletjes zoals Factorio en Opus Magnum. 10 jaar geleden was ik helemaal fan van Anno, maar helaas pakt het me niet meer. RTS blijft het gaafste genre, maar helaas is dat genre zo goed als dood


Ja, wel een beetje hè? Het ligt er wel aan welke slag RTS denk ik — Iron Harvest was best leuk, alleen jammer dat het zo de vergelijking trok met Company of Heroes, want dat verliest het gewoon op elk vlak. Ik droom nog steeds van een CoH 3

Northgard is ook leuk, aan de meer Settlers achtige kant. Ik denk dat ik me daarmee het meest heb vermaakt op RTS-gebied, vele leuke potjes met collega's en vrienden.



Ja, helaas. Ik vond de demo van Iron Harvest erg 'janky' en te veel tegen CoH aanleunen. Northgard moet ik nog eens proberen.

+/- Age of Empires 4 trailers, wat een matige animaties. Verder ziet het er wel leuk uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Apr 2021 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

@dantekloon

Animate ben ik ook geweest, ik was in 2016 bij de opening van de winkel en toen hadden ze een speciale One Piece afdeling achterin, ik had toen echt vet veel dingen gekocht daar. Sowieso erg leuk winkel centrum MBK.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Apr 2021 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

GekooktEi schreef:
Misschien moeten we gewoon wat momentum creëren in die mooie discordserver!


Hoor ik daar... Gamed chat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 172 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group