Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 171, 172, 173  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Jan 2014 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

+Een Fucking 5 voor sketching!!!!!!
+Daardoor zo goed als zeker mijn 15EC voor dit kwartiel binnen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Jan 2014 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Redneckerz schreef:
Nelus schreef:

Zo komt het misschien over bij jou, maar we zijn erg braaf (toch Ellen?) Alleen ja...wat is braaf hè..

Geef nou maar gewoon toe dat Ellen aan je Solid Snake zit.


Volgens mij wordt het tijd dat jij een trip naar Rusland maakt misschien kan je Russian bride je verhaal van Solid Snake aanhoren en er iets mee doen.

@Mafusto
Een 5...van de 10? (oh well, punten zijn punten)

+ zo meteen turkse pizza
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Jan 2014 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Je wil niet weten hoe blij ik ben met die 5/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Jan 2014 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:

Volgens mij wordt het tijd dat jij een trip naar Rusland maakt misschien kan je Russian bride je verhaal van Solid Snake aanhoren en er iets mee doen.

Already happend my friend Maar kom op, het ligt er zo dik bovenop tussen jullie.

Hihi, ik zei bovenop in een post tegen Nelus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 23 Jan 2014 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Mafusto schreef:
Je wil niet weten hoe blij ik ben met die 5/10


Oke, dan niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 23 Jan 2014 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

+pokerus

+/- al me pokemon pokerus geven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 05:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Redneckerz schreef:
Maar kom op, het ligt er zo dik bovenop tussen jullie.


Als iedereen waarmee ik het zo goed kan vinden mijn boyfriend to be is krijg ik een druk leven..

- Ik ben echt kapot, de avondshift van gisteravond was pas om kwart over 12 af en mijn wekker ging alweer om kwart over 5..
+ Vanmiddag weer voor het eerst naar huis sinds de kerstvakantie, zo veel zin in
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

MaartenL schreef:
Nelus schreef:
MaartenL schreef:

+ Sleeping Dogs nog eens onder het steam-stof gehaald. Blijft nog steeds een steengoede game.

Ja! Dat zei ik nog tegen je op Steam via chat, maar monsieur Graeves negeert mij!

Was erg geconcentreerd bezig en zag de chatbox pas toen je al offline was >_<

Door jullie conversatie ga ik Sleeping Dogs nu kopen. Zag hem toevallig ergens voor een paar euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

You will not regret it! Helemaal niet voor een paar euro. Ik ga later waarschijnlijk (zomer) nog een soort GOTY editie kopen ofzo, waar de DLC bij zit. Lijkt me wel awesome om opnieuw te spelen!

+ koffie
- koud weer buiten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:

Als iedereen waarmee ik het zo goed kan vinden mijn boyfriend to be is krijg ik een druk leven..

- Ik ben echt kapot, de avondshift van gisteravond was pas om kwart over 12 af en mijn wekker ging alweer om kwart over 5..
+ Vanmiddag weer voor het eerst naar huis sinds de kerstvakantie, zo veel zin in

Je hebt toch al een druk leven?

- Doge is een klote meme. So much hate.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Mafusto schreef:
Je wil niet weten hoe blij ik ben met die 5/10

Is het een moeilijke opleiding dan? Ik ben misschien een streber, maar ik ben niet eens blij met een 6.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

- vriendin van me haar vriend gaat vreemd. Ik bemoei me er niet mee want ik wil niet in die shit zitten. Ben al een paar keer eerbij betrokken geweest en dat beviel me miet zo. .

Tuurlijk heeft ze haar buien en zo. Daar weet ik alles van maar dat dat de reden is om dan maar met iemand anders te gaan. Dat irriteert me enorm. Zulke types verdienen en pak slaag zo hoor je niet met vrouwen om te gaan. Neem dan geen vriendin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
- vriendin van me haar vriend gaat vreemd. Ik bemoei me er niet mee want ik wil niet in die shit zitten. Ben al een paar keer eerbij betrokken geweest en dat beviel me miet zo. .

Tuurlijk heeft ze haar buien en zo. Daar weet ik alles van maar dat dat de reden is om dan maar met iemand anders te gaan. Dat irriteert me enorm. Zulke types verdienen en pak slaag zo hoor je niet met vrouwen om te gaan. Neem dan geen vriendin.

Ik wist niet dat haar een vriendin kon hebben.
Wie gaat er nu vreemd? Die vriendin, of de vriend van die vriendin?
Beetje losse flodder zo. Zit ik te denken ''Ooh snap'' en dan van ''Ik wil niet in die shit zitten.'' expectations to minimum.

TLDR:
Mijn vriend kreeg van de week van zijn cheatende ex te horen dat zij zwanger van hem is geweest en ze abortus heeft gepleegd, no joke. Oh, en ze is ook bipolair. Feel sorry for both of them.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

++ deze april naar Portugal gratis verblijf bij quinta botanica.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

De vriend van een vriendin van me.

Het is toch hem en haar, haar vriend.. of zie ik het nu verkeerd?

Anyway. Het is nu weer de zoveelste bij haar en dan ontstaat er een groot drama verhaal wat langer stand houd dan die relatie zelf. Ik vind dat zelf ook dom. Tuurlijk kan je even terug krabben maar maanden lang? Doe normaal wat een tijdverneuking! Als je constant loopt te worstelen dan is dat toch al een grote indicatie dat je niet voor elkaar bestemt bent of geef het tenminste tijd want worstelen heeft gewoon geen enkele zin het werkt alleen maar tegen.

Het moeilijke vind ik om haar zelf te laten leren want ik vind het sneu dat ze steeds in verdriet rondloopt. Maar je moet gewoon niet dominant zijn in zulke situaties omdat je dan als een eikel overkomt.

Ander nieuws. Ik en mijn broertje zijn de enige vrijgezelle kleinkinderen en dat is wel sneu. Alhoewel ik het niet erg vind zo. Maar het valt me gewoon op omdat de andere kleinkinderen allemaal meiden zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Nin007 schreef:


Ander nieuws. Ik en mijn broertje zijn de enige vrijgezelle kleinkinderen en dat is wel sneu. Alhoewel ik het niet erg vind zo. Maar het valt me gewoon op omdat de andere kleinkinderen allemaal meiden zijn.


Same problem hier, ik heb alleen maar nichten en allemaal hebben ze een relatie of al verloofd/getrouwd en
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
De vriend van een vriendin van me.

Dit klinkt beter dan je vorige uitleg, ook al was die ook gewoon correct hoor

Nin007 schreef:

Anyway. Het is nu weer de zoveelste bij haar en dan ontstaat er een groot drama verhaal wat langer stand houd dan die relatie zelf. Ik vind dat zelf ook dom. Tuurlijk kan je even terug krabben maar maanden lang? Doe normaal wat een tijdverneuking! Als je constant loopt te worstelen dan is dat toch al een grote indicatie dat je niet voor elkaar bestemt bent of geef het tenminste tijd want worstelen heeft gewoon geen enkele zin het werkt alleen maar tegen.

Tussen die vriend en zijn vriendin komt bij mij vooral ''gebrek aan communicatie'' als reden opdrijven. Zij weet ongemerkt zwanger te raken en abortus te plegen en dat valt je niet op? Zo naief. Ik snap beide kanten wel. Het is niet leuk dat je in je eentje een dergelijke beslissing moet nemen (Zeker als je weet dat je vriend daar toch al op aanstuurt) en dan ook nog eens te horen krijgt dat je bipolair bent. Aan de andere kant, het is ook geheel terecht dat hij pissig is omdat hij al eens heeft gewaarschuwd dat ze de pil moest slikken. Dan denk ik ook wel weer: ''Een condoom is blijkbaar teveel gevraagd?'' Enfin, het is nu qua vriendschap ook helemaal over en uit. Maar goed ook, hopelijk hebben zij er allebei wat van geleerd (Zal wel niet.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Hahaha Niels ass

- Telefoon laten vallen, en eigen toegebrachte schade wordt niet vergoed door Hi, ookal heb ik een verzekering...
- 140 euro voor een nieuw scherm
+ Gelukkig is het alleen een scherm en werkt de rest nog wel
+ Weekend, zo lekker naar huis
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ellentjeeah schreef:
Hahaha Niels ass

- Telefoon laten vallen, en eigen toegebrachte schade wordt niet vergoed door Hi, ookal heb ik een verzekering...
- 140 euro voor een nieuw scherm
+ Gelukkig is het alleen een scherm en werkt de rest nog wel
+ Weekend, zo lekker naar huis


Wat voor telefoon is het dan als het al zo snel kapot gaat ? de mijne heeft al 5 keer de grond gezien en een keer in de wasbak vol water gevallen en werkt nog altijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Drie keer raden!!! Muahahaha. Ik wist dat deze dag zou komen Ellen! What did I tell you!? DO NOT BUY A FUCKING IPHONE!

Aan de andere kant vind ik het wel rot voor je Ellen, I'm sorry for your screenloss.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

''Zo snel kapot'' valt reuze mee, hij is al honderden keren gevallen.
Alleen de combinatie van touchscreen, een meter en een harde tegelvloer gaan niet samen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Even prijzen gecheckt 190 euro per dag dat 7x 1330 euro , ik blij dat ik gratis daar heen kan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

GekooktEi schreef:
Mafusto schreef:
Je wil niet weten hoe blij ik ben met die 5/10

Is het een moeilijke opleiding dan? Ik ben misschien een streber, maar ik ben niet eens blij met een 6.


Ik kan gewoonweg niet tekenen. Mijn Uni heeft nu een systeem waar je alle vakken in een module moet halen voordat je de 15EC krijgt. Gemiddeld sta ik voor de overige vakken rond de 8 waardoor dit het enige vak is waardoor ik de module kon falen, maar je mag 1 vijf hebben als je die kunt compenseren met een ander vak. Desalniettemin is nu de helft van deze opleiding de module aan het falen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Jan 2014 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

deadlytown schreef:
Even prijzen gecheckt 190 euro per dag dat 7x 1330 euro , ik blij dat ik gratis daar heen kan


Waar heb jij het over?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group