Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 170, 171, 172, 173  Volgende  
laraishond BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2020 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Rene Groen schreef:
- Al paar dagen griepverschijnselen. Gelukkig zonder koorts, maar wel enorm vermoeide spieren, rillingen en verminderde eetlust. Voor de zekerheid maar even niet aan het werk nu.
+ Ziggo die niet moeilijk doet als je Fox Sports Eredivisie opzegt en nu geen maand opzegtermijn hanteert. Abonnement sluiten we wel weer af als het voetbal weer gaat beginnen.


Dat heb ik ook net met mijn trein abonnement gedaan (weekend vrij, 34 euro)... daar zullen ook wel harde klappen vallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2020 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

En dan lees ik nu dat het voetbal buiten de regel valt en er vanaf 6 april mogelijk wedstrijden zonder publiek zijn. Maar goed, dat zien we dan wel weer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2020 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

--- Waar blijft mijn Nintendo Direct
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2020 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
En dan lees ik nu dat het voetbal buiten de regel valt en er vanaf 6 april mogelijk wedstrijden zonder publiek zijn. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Zelfs zonder publiek hou je nog steeds veel te veel mensen over die buiten de verscherpte regels vallen.

Wat ook wel weer te kennen geeft. Vrijwel ieder evenement, competitie of winkel staat still, maar de KNVB zit nog in twijfel.

Hoezo prioriteiten stellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2020 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
En dan lees ik nu dat het voetbal buiten de regel valt en er vanaf 6 april mogelijk wedstrijden zonder publiek zijn. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Zelfs zonder publiek hou je nog steeds veel te veel mensen over die buiten de verscherpte regels vallen.

Wat ook wel weer te kennen geeft. Vrijwel ieder evenement, competitie of winkel staat still, maar de KNVB zit nog in twijfel.

Hoezo prioriteiten stellen.


Voor de duidelijkheid: de overheid stelt ze buiten de regel. Dat de KNVB dan met twijfel achter blijft is enigszins te begrijpen, beter kan de overheid er direct een streep door zetten zodat er ook geen discussie hoeft te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2020 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
En dan lees ik nu dat het voetbal buiten de regel valt en er vanaf 6 april mogelijk wedstrijden zonder publiek zijn. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Zelfs zonder publiek hou je nog steeds veel te veel mensen over die buiten de verscherpte regels vallen.

Wat ook wel weer te kennen geeft. Vrijwel ieder evenement, competitie of winkel staat still, maar de KNVB zit nog in twijfel.

Hoezo prioriteiten stellen.


Voor de duidelijkheid: de overheid stelt ze buiten de regel. Dat de KNVB dan met twijfel achter blijft is enigszins te begrijpen, beter kan de overheid er direct een streep door zetten zodat er ook geen discussie hoeft te zijn.

Waarom zou de KNVB moeten twijfelen omdat de overheid vooralsnog uitzondert? De KNVB zou gewoon dezelfde lijn moeten volgen als de overheid, ook al hebben ze die uitzondering.

De KNVB zegt dus eigenlijk niet eigenhandig te kunnen beslissen, ''omdat de overheid''. Dat vind ik weinig getuigen van eigen initiatief van de KNVB uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2020 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
En dan lees ik nu dat het voetbal buiten de regel valt en er vanaf 6 april mogelijk wedstrijden zonder publiek zijn. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Zelfs zonder publiek hou je nog steeds veel te veel mensen over die buiten de verscherpte regels vallen.

Wat ook wel weer te kennen geeft. Vrijwel ieder evenement, competitie of winkel staat still, maar de KNVB zit nog in twijfel.

Hoezo prioriteiten stellen.


Voor de duidelijkheid: de overheid stelt ze buiten de regel. Dat de KNVB dan met twijfel achter blijft is enigszins te begrijpen, beter kan de overheid er direct een streep door zetten zodat er ook geen discussie hoeft te zijn.

Waarom zou de KNVB moeten twijfelen omdat de overheid vooralsnog uitzondert? De KNVB zou gewoon dezelfde lijn moeten volgen als de overheid, ook al hebben ze die uitzondering.

De KNVB zegt dus eigenlijk niet eigenhandig te kunnen beslissen, ''omdat de overheid''. Dat vind ik weinig getuigen van eigen initiatief van de KNVB uit.


Simpel: het begint juist bij de overheid. Als zij een streep door de competitie/wedstrijden zetten hoeft er helemaal geen vorm van twijfel te zijn. Je statement 'de KNVB zou gewoon dezelfde lijn moeten volgen als de overheid, ook al hebben ze die uitzondering' is nu juist het probleem: de overheid legt geen richtlijn neer. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze het in handen van de KNBV leggen. En op dat punt vind ik juist dat de overheid een bindende uitspraak neer moet leggen zodat er helemaal geen twijfel opgeworpen kan worden.

Dat de KNVB overigens nu niet reageert ligt overigens aan het eerdere verwijzen naar 6 april, zolang die datum niet is verstreken of er geen verdere maatregelen zijn aangekondigd kunnen zij denk ik ook weinig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2020 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

+ 50.000 subs gehaald op YT
+ Weer eens op Gamed zitten

Hoi

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2020 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

laraishond schreef:
--- Waar blijft mijn Nintendo Direct


+/- krijg ik soort van mijn zin, maar heb ik me toch te lekker laten maken door de geruchten...

Welkom terug the.dan en gefeliciteerd! Heel knap!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Apr 2020 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Veel meegemaakt de afgelopen jaren. Het is nu bijna een jaar geleden dat ik mijn moeder op 66-jarige leeftijd heb verloren aan Alzheimer. Zes weken na haar overlijden ging ook mijn vader. De man was 71 jaar en had geen fut meer om door te gaan nadat zijn grote liefde deze wereld had verlaten. Dat waren de moeilijkste momenten voor mij en mijn zus. Het leegruimen van het huis was erg vreemd en het is dan ook iets wat ik nooit meer hoop te doen. Helaas is het mij niet gelukt om zelf in dat huis te mogen wonen en is het reeds verhuurd aan een ander persoon. Sinds de dag dat ik de sleutel heb ingeleverd ben ik ook niet meer in de buurt geweest van het huis. Het geeft me een te vreemd gevoel.

Verder gaat het goed. Ik game nog steeds en heb een vaste baan. Ik woon samen met mijn vriendin. Ze komt uit de Filippijnen en heeft het hier naar haar zin. Spijtig genoeg gaat onze geplande reis naar het land niet door. Mijn 31e jaar op rij zonder vakantie, dus. Hopelijk in september naar Engeland, als al dieCOVID-19-drama weg is...

Maar... hoe is het met jullie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 10 Apr 2020 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Heftig hoor! Gecondoleerd. Ik begin het ook best eng te vinden dat mijn ouders een dagje ouder worden (70 en 69). Ik moet er niet aan denken ze te verliezen. Gelukkig zijn ze wel heel vitaal, al neem ik momenteel met Corona het zekere voor het onzekere en ga ik niet bij ze langs.

+/- Over een maand heb ik mijn go/no-go interview voor mijn PhD waar ik hem best wel voor knijp. Thuis werken door Corona waardoor de dagen op elkaar lijken helpt daar niet echt mee...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Apr 2020 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
Veel meegemaakt de afgelopen jaren. Het is nu bijna een jaar geleden dat ik mijn moeder op 66-jarige leeftijd heb verloren aan Alzheimer. Zes weken na haar overlijden ging ook mijn vader. De man was 71 jaar en had geen fut meer om door te gaan nadat zijn grote liefde deze wereld had verlaten. Dat waren de moeilijkste momenten voor mij en mijn zus. Het leegruimen van het huis was erg vreemd en het is dan ook iets wat ik nooit meer hoop te doen. Helaas is het mij niet gelukt om zelf in dat huis te mogen wonen en is het reeds verhuurd aan een ander persoon. Sinds de dag dat ik de sleutel heb ingeleverd ben ik ook niet meer in de buurt geweest van het huis. Het geeft me een te vreemd gevoel.

Verder gaat het goed. Ik game nog steeds en heb een vaste baan. Ik woon samen met mijn vriendin. Ze komt uit de Filippijnen en heeft het hier naar haar zin. Spijtig genoeg gaat onze geplande reis naar het land niet door. Mijn 31e jaar op rij zonder vakantie, dus. Hopelijk in september naar Engeland, als al dieCOVID-19-drama weg is...

Maar... hoe is het met jullie?



Dat is echt heftig. Gecondoleerd. Mijn ma is 54 en pa 60. Ik woon zelf nog bij mijn ouders en werk al 7 jaar bij hetzelfde bedrijf dagelijks bij mensen thuis, zelfs nu in deze corona tijd. Mijn vader zou het zomaar op kunnen lopen, qua gezondheid zou het snel te pakken hebben.

Relatie leven, steeds met mijn indootje, aankomende december/januari gaan we trouwen(altans, dat is de bedoeling), afgelopen december ben ik er nog geweest(2 weken Jakarta, 15 dagen Japan, 10dagen Bali, 3 dagen Jakarta,). Was net ootijd weg toen Japan de eerste corona slachtoffers kreeg.

Ondertussen heeft mijn vriendin geen toeristen visum gekregen ivm dat ze niet kan aantonen dat ze terug gaat naar eigen land. We gaan gelijk voor de MVV nu.

En nog steeds erg bezig met gamen voornamelijk de ps4.

Maar ik ben best bang omtrend de corona gebeuren.
In Jakarta en omgeving heerst er veel corona en ook veel bij mijn vriendin in haar ongeving. Haar ouders zijn zwak qua gezondheid en hoop dat ze zoveel mogelijk thuis blijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Apr 2020 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

#reunie

+/- Corona, heb nog nooit geld verdiend met zo weinig te doen. Wij dobberen al een maand lang rond aan het anker omringd door andere cruiseschepen. Geen geld voor onderhoud, af en toe rondje varen om water te maken en water te dumpen, geen passagiers en het belangrijkste: geen Corona.

Veiligste plek op Aarde op dit moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Apr 2020 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Damn iedereen komt precies terug nu

+ Nog een maand extra thuis nu
+ Elke Trump press conference nu is een pareltje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 07 Mei 2020 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Sup mensen


- Vakantie/festivalseizoen gaat niet door (joh)
+/- thuiswerken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Mei 2020 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
Sup mensen


- Vakantie/festivalseizoen gaat niet door (joh)
+/- thuiswerken

Hi Robert! Hoe gaat het nu?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mei 2020 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

+ Er is iets hilarisch met al die gasten hier die Chinezen beledigden omdat corona daar van mens op dier is overgesprongen, en dan Nederland het enige andere land ter wereld zijnde waar het nu ook gebeurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Jun 2020 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:
Robert schreef:
Sup mensen


- Vakantie/festivalseizoen gaat niet door (joh)
+/- thuiswerken

Hi Robert! Hoe gaat het nu?


Goed hoor. Ben blij dat er weer meer dingen te doen zijn vanaf juni. Verder druk bezig met sport en gezond eten.

+ Gisteren lekker wezen zwemmen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Jun 2020 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
Redneckerz schreef:
Robert schreef:
Sup mensen


- Vakantie/festivalseizoen gaat niet door (joh)
+/- thuiswerken

Hi Robert! Hoe gaat het nu?


Goed hoor. Ben blij dat er weer meer dingen te doen zijn vanaf juni. Verder druk bezig met sport en gezond eten.

+ Gisteren lekker wezen zwemmen
Wat doe jij zoal voor werk, Robert?

+ Werk!
- De gelegenheidsverontwaardiging die nu op socials rondwaart. Men wilt maar wat graag een ander vertellen hoe men dient te reageren, en dat je bepaalde hashtags moet vermijden. Ja, dat lost het probleem op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jun 2020 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Mijn vriendin haar vader is overleden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Jun 2020 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
-Mijn vriendin haar vader is overleden

Dat is rot om te horen, Dante. Gecondoleerd. Hopelijk was het relatief pijnvrij en niet corona-gerelateerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2020 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
-Mijn vriendin haar vader is overleden

Dat is rot om te horen, Dante. Gecondoleerd. Hopelijk was het relatief pijnvrij en niet corona-gerelateerd.


Hij heeft een beroerte gekregen en lag erdoor in coma. Gebeurde eergister avond laat(NL tijd), ze warem bezig hem over te plaatsen naar een ander ziekenhuis en heeft het helaas niet gehaald.

Hij was anders nog kern gezond, hij is 74 jaar geworden.
Helaas al voordat ik ga trouwen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Jun 2020 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

dantekloon schreef:
Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
-Mijn vriendin haar vader is overleden

Dat is rot om te horen, Dante. Gecondoleerd. Hopelijk was het relatief pijnvrij en niet corona-gerelateerd.


Hij heeft een beroerte gekregen en lag erdoor in coma. Gebeurde eergister avond laat(NL tijd), ze warem bezig hem over te plaatsen naar een ander ziekenhuis en heeft het helaas niet gehaald.

Hij was anders nog kern gezond, hij is 74 jaar geworden.
Helaas al voordat ik ga trouwen


Sterkte en gecondoleerd!

+ Lekker een weekje vrij
- Weekje was vorig jaar al vrij gevraagd om de E3 te volgen, net zoals ieder jaar. Ging helaas niet door. Gelukkig kon ik dan nog de vervangende evenementen volgen. Gingen helaas niet door
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Jun 2020 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Persona 4 Golden en Persona 3 komen naar Steam. Had echt liever dat ze naar de ps4 kwamen.
Tegenwoordig maakt het helemaal niks meer uit of je de Playstation hebt of de Xbox. Echt goede exclusives JRPGs heb je nauwelijks meer. Vroeger was het echt de Playstation dat je moest hebben voor exclusives.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Jun 2020 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Heel veel zin in de PS5 presentatie. Hopelijk is er niet teveel hype en worden we niet teleurgesteld, iets wat ik wel was na de eerdere third-party presentatie van Microsoft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 170, 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 171 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group