Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 167, 168, 169  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Feb 2019 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

+ Zoontje heeft zijn A-diploma bij het zwemmen gehaald!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Feb 2019 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Rene Groen schreef:
+ Zoontje heeft zijn A-diploma bij het zwemmen gehaald!

Gefeliciteerd Familie Groen! Een heugelijk moment! En, wordt zoontje ook beloond hiervoor?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Feb 2019 02:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
No'tje schreef:
+ 19 Maart komt mijn vriendin bij me wonen.

Gefeliciteerd! Kijkt zij er naar uit?

Ik denk het wel, maar ze zit vooral te klagen over het feit dat ik ben gaan samenwonen met 2 blowers en dat zij nu ook in deze zwijnenstal moet zitten voor zolang we nog geen huis kunnen vinden. Ik had ook niet verwacht dat de vraag naar een huis in die paar jaar dat ik hier woon zo erg is gestegen dat ik nu nog steeds niet aan de beurt ben.

+ Ik ga weer beginnen met video's maken voor mijn YouTube kanaal.
- Discord Gamed kanaal is niet zo actief als ik had gehoopt.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Feb 2019 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

No'tje schreef:
Redneckerz schreef:
No'tje schreef:
+ 19 Maart komt mijn vriendin bij me wonen.

Gefeliciteerd! Kijkt zij er naar uit?

Ik denk het wel, maar ze zit vooral te klagen over het feit dat ik ben gaan samenwonen met 2 blowers en dat zij nu ook in deze zwijnenstal moet zitten voor zolang we nog geen huis kunnen vinden. Ik had ook niet verwacht dat de vraag naar een huis in die paar jaar dat ik hier woon zo erg is gestegen dat ik nu nog steeds niet aan de beurt ben.

+ Ik ga weer beginnen met video's maken voor mijn YouTube kanaal.
- Discord Gamed kanaal is niet zo actief als ik had gehoopt.

Tja, het kan niet altijd wietgeur en maneschijn wezen. Sta je al lang ingeschreven voor iets of ben je al aan het kijken voor een nieuwe stek?

Ik zal Discord weer bezoeken hoor
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Feb 2019 01:28    Onderwerp: Reageren met citaat

In4 quote toren.

Ik heb trouwens zelf nog nooit een sigaret of joint gerookt. Vind dat mensen zelf moeten weten wat ze met hun leven doen, als ze maar wel respect voor de ander blijven houden.

Ik had vorig jaar een grote appartement gevonden, stond op de eerste van lijst maar had mijn papieren niet goed geregeld. Daarom heeft die snol ervoor gezorgd dat ik de woning niet kreeg. Dat vond ik best, ik had me niet aan de 'afspraak' gehouden, maar dat ze vervolgens via de computer mijn reactie op 'geweigerd' heeft gezet snap ik niet. Dat maakt het voor mij alleen maar moeilijker, zij heeft mij afgewezen, ik heb niet geweigerd! Dat is een heel andere zaak!

ik vind dat echt heel vervelend. Iedereen kan wel eens slordig zijn, maar om me op zo'n manier te benadelen..
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 21 Feb 2019 10:11    Onderwerp: Reageren met citaat

No'tje schreef:
In4 quote toren.

Ik heb trouwens zelf nog nooit een sigaret of joint gerookt. Vind dat mensen zelf moeten weten wat ze met hun leven doen, als ze maar wel respect voor de ander blijven houden.

Ik had vorig jaar een grote appartement gevonden, stond op de eerste van lijst maar had mijn papieren niet goed geregeld. Daarom heeft die snol ervoor gezorgd dat ik de woning niet kreeg. Dat vond ik best, ik had me niet aan de 'afspraak' gehouden, maar dat ze vervolgens via de computer mijn reactie op 'geweigerd' heeft gezet snap ik niet. Dat maakt het voor mij alleen maar moeilijker, zij heeft mij afgewezen, ik heb niet geweigerd! Dat is een heel andere zaak!

ik vind dat echt heel vervelend. Iedereen kan wel eens slordig zijn, maar om me op zo'n manier te benadelen..

Zou je niet eens kunnen bellen om te vragen of ze dat kunnen aanpassen? Wellicht krijg je dan wel een aardige collega van haar aan de telefoon die dat zo voor je kan regelen. Maar goed, je zegt ook vorig jaar, dus wellicht is dat ook helemaal niet meer nodig!
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Feb 2019 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Woah.. Ellen is back. o_O

For the record, ik heb vandaag weer 2 invite mails gehad voor een appartement.

+/- Goodbye Reggie, mooi om te zien dat een CEO besluit te stoppen met te werken omdat het genoeg is geweest. Genoeg geld voor de rest van zijn leven! Maar nu wel jammer dat hij weg gaat.
+ Welkom Bowser.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2019 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

No'tje schreef:
In4 quote toren.

Zelf wel gerookt (Beiden) vond het niks en nog steeds niet, maar een hijsje, ik sta er niet onwillend tegenover.

Had je haar niet kunnen contacteren hierover?

Ellentjeeah schreef:

Zou je niet eens kunnen bellen om te vragen of ze dat kunnen aanpassen? Wellicht krijg je dan wel een aardige collega van haar aan de telefoon die dat zo voor je kan regelen. Maar goed, je zegt ook vorig jaar, dus wellicht is dat ook helemaal niet meer nodig!

Hee Ellen! Hoe is het nu??
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2019 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb haar gebeld en ze speelde nogal de baas, dus ik heb me er maar bij neergelegd ook al ben ik het er niet mee eens. Anders maak ik het vuur alleen maar erger en zorgt ze er straks voor dat ik al mijn punten verlies of zo.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2019 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

No'tje schreef:
Ik heb haar gebeld en ze speelde nogal de baas, dus ik heb me er maar bij neergelegd ook al ben ik het er niet mee eens. Anders maak ik het vuur alleen maar erger en zorgt ze er straks voor dat ik al mijn punten verlies of zo.

Ik zou het gooien op semantiek en het zo laten.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2019 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Halo MCC naar de pc. Wajoo! Beste game nieuws van 2019.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2019 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, ik weet niet of mijn post hierboven nog waar is, want..

+ Space Jam 2 komt in 2021.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 167, 168, 169
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 169 van 169

Ga naar: