Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 171, 172, 173  Volgende  
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik, Facebook generatie? Volgens mij is dit een -/+ topic. Als ik het leuk vond dat ik met Ellen naar The Hobbit ging, dan mag ik dat toch hier als + neerzetten? Als ik met haar sushi eet ook. Dat jullie elkaar niet spreken in real life, so be it. Maar Ellen en ik wel en dat zetten we wel eens neer hier ja.

Zo vaak spreken we niet af en zo vaak zetten we het ook niet neer hier. Maar het wordt vaker aangehaald dat Ellen en ik elkaar in real life zien dan dat het ook echt gebeurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

+ Fashionweek was weer leuk.
- Jammer genoeg niet zelf mee gedaan.
+ Eindelijk me monitor kunnen kalibreren
+ Vakantie naar Turkije geboekt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Hmm, laten we Redneckerz eens vergelijken met een game. Oh ja, Guild Wars 2, het presenteert zich als iets groots maar heeft eigenlijk niet zoveel te bieden behalve gezeur en een leeg verhaal.

Ik kijk teveel DBZ Abridged, sorry.

Ergens is het wel een compliment. Jij bent slechts een karakter uit een spel, Ik een sequel op een succesvolle MMORPG.

(En ja, ik weet dat je dat kan overtreffen. Laat mij maar even hiervan genieten totdat moment daar is.)

Nin007 schreef:
Nee ik snap 'm niet echt eigenlijk.

Nou, spookjes (Nelus/Ellen) worden altijd opgegeten door Pac-Man als die zon happy pill opheeft, vergelijkbaar met jouw verhaal dat Nelus en Ellen nooit eens terughappen.

(Waarom leg ik dit ook uit, lol)

Nin007 schreef:

Maar kom op het lijkt me logisch dat er mensen gaan denken als die twee zovaak hier uitgebreid neerzetten dat ze een super awesome tijd met elkaar hebben.

In Nelus's zijn verdediging (Ik bedoel immers niks serieus met die plagertijes), zovaak hebben ze het er nu ook niet over. Het is voornamelijk koffie. Besides.. Jij kan er ook wat van

Nin007 schreef:

Ofja das normaal tegenwoordig met de Facebook generatie ik vat hem.... lopen we binnenkort ook op straat met een groot spandoek dat we vanochtend lekker gegeten hebben. :')

Hoe dom ik dergelijke mensen vind zou ik Nelus/Ellen daar niet onder willen scharen.

Ze gebruiken namelijk Whatsapp.

Ba dum tissss!

Nin007 schreef:

Ik vind wel dat een geintje op z'n tijd moet kunnen.

En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Nelus schreef:
Ik, Facebook generatie?

Whatsapp Nelus?

Nelus schreef:

Volgens mij is dit een -/+ topic. Als ik het leuk vond dat ik met Ellen naar The Hobbit ging, dan mag ik dat toch hier als + neerzetten? Als ik met haar sushi eet ook. Dat jullie elkaar niet spreken in real life, so be it. Maar Ellen en ik wel en dat zetten we wel eens neer hier ja.

Okee, wat Nino probeert te zeggen is..

Jullie zetten het neer alsof het een soap is. En vervolgens reageert de een op andermans intern grap (Oh haha Ellen, over die beha's bij de Hema! Koop ze toch bij de V&D! of iets in die richting) en heeft de rest van het actieve volk het idee dat het A: serieus is of B: niet bijzonder. Dus plagen we daarover.

Nelus schreef:
Maar het wordt vaker aangehaald dat Ellen en ik elkaar in real life zien dan dat het ook echt gebeurt.

Nelus.

Koffie.

That is all.

+ Alles van DBZ Abridged gezien in een paar dagen. Nerd, ik weet het. Maar wel grappig. En het vrolijkt je humeur ook op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Jullie zetten het neer alsof het een soap is. En vervolgens reageert de een op andermans intern grap (Oh haha Ellen, over die beha's bij de Hema! Koop ze toch bij de V&D! of iets in die richting) en heeft de rest van het actieve volk het idee dat het A: serieus is of B: niet bijzonder. Dus plagen we daarover.


Dat vind ik nou eens een heel goed punt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Redneckerz schreef:
Nelus schreef:
Hmm, laten we Redneckerz eens vergelijken met een game. Oh ja, Guild Wars 2, het presenteert zich als iets groots maar heeft eigenlijk niet zoveel te bieden behalve gezeur en een leeg verhaal.

Ik kijk teveel DBZ Abridged, sorry.

Ergens is het wel een compliment. Jij bent slechts een karakter uit een spel, Ik een sequel op een succesvolle MMORPG.

(En ja, ik weet dat je dat kan overtreffen. Laat mij maar even hiervan genieten totdat moment daar is.)


Klopt, terwijl ik een klassieke character ben, ben jij een afgang van een succesvolle MMORPG (nee, ik bedoel er ook niks mee. Dit is meer voor de sake van de game-vergelijking-off)

Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:

Ofja das normaal tegenwoordig met de Facebook generatie ik vat hem.... lopen we binnenkort ook op straat met een groot spandoek dat we vanochtend lekker gegeten hebben. :')

Hoe dom ik dergelijke mensen vind zou ik Nelus/Ellen daar niet onder willen scharen.

Ze gebruiken namelijk Whatsapp.


Klopt, maar gelukkig niet zoveel als eerst. Ben niet zo'n apper eigenlijk

Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:

Ik vind wel dat een geintje op z'n tijd moet kunnen.

En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Nelus schreef:
Ik, Facebook generatie?

Whatsapp Nelus?


Niet meer zo erg. Real life > whatsapp

Redneckerz schreef:
Nelus schreef:

Volgens mij is dit een -/+ topic. Als ik het leuk vond dat ik met Ellen naar The Hobbit ging, dan mag ik dat toch hier als + neerzetten? Als ik met haar sushi eet ook. Dat jullie elkaar niet spreken in real life, so be it. Maar Ellen en ik wel en dat zetten we wel eens neer hier ja.

Okee, wat Nino probeert te zeggen is..

Jullie zetten het neer alsof het een soap is. En vervolgens reageert de een op andermans intern grap (Oh haha Ellen, over die beha's bij de Hema! Koop ze toch bij de V&D! of iets in die richting) en heeft de rest van het actieve volk het idee dat het A: serieus is of B: niet bijzonder. Dus plagen we daarover.


True, true. Is leuk voor ons, deal with it

Redneckerz schreef:
Nelus schreef:
Maar het wordt vaker aangehaald dat Ellen en ik elkaar in real life zien dan dat het ook echt gebeurt.

Nelus.

Koffie.

That is all.


Amen

Redneckerz schreef:

+ Alles van DBZ Abridged gezien in een paar dagen. Nerd, ik weet het. Maar wel grappig. En het vrolijkt je humeur ook op.


'You know, you talk a lot of shit for a washing machine' (ik moest zo hard lachen toen hij dat zei)

'Henceforth, I shall be called Superkameguru!!'

+ DBZ Abridged, geweldig om als DBZ fan te kijken! De film versies zijn ook erg vet
- ik wil nog steeds een awesome DBZ spel voor current of next-gen. RPG achtig met een mooi vechtsysteem en verhalend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Ik snap hier echt geen reet meer van, ik reageer op een vraag waarvan ik dacht dat het serieus was bedoeld en ineens ben ik een pacman spookje en is de vriendschap tussen Niels en mij een soap..

What the hell.

+ Vanavond eten met Iris
- Huizenjacht schiet nog niet erg op[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:

Klopt, terwijl ik een klassieke character ben, ben jij een afgang van een succesvolle MMORPG (nee, ik bedoel er ook niks mee. Dit is meer voor de sake van de game-vergelijking-off)

Dank u. Die zag ik niet aankomen (Eigenlijk wel, want ik vertelde je net dat je hier een goede comeback uit kon maken.)

Nelus schreef:

Klopt, maar gelukkig niet zoveel als eerst. Ben niet zo'n apper eigenlijk

Jammer dat je deze dan weer niet snapt

Nelus schreef:

True, true. Is leuk voor ons, deal with it

En daarom grappen we er ook over. Bij deze dus een free pass voor verdere grappen hierover in de toekomst.

Nelus schreef:

'You know, you talk a lot of shit for a washing machine' (ik moest zo hard lachen toen hij dat zei)

'Henceforth, I shall be called Superkameguru!!'

''How about Nail Gun?''

Ellentjeeah schreef:
Ik snap hier echt geen reet meer van, ik reageer op een vraag waarvan ik dacht dat het serieus was bedoeld en ineens ben ik een pacman spookje en is de vriendschap tussen Niels en mij een soap..

HEUH!

Wel een beroemd spookje.

En ja, jullie vriendschap is een soap, net als GTST, met het enigste verschil dat jullie geen miljoen kijkers halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Don't tempt me Red, met die 'enigste'

Als het GTST was, dan was Ellen al lang zwanger, had ik haar bedrogen met een vriendin van haar en komt ze er achter dat het eigenlijk een nichtje is van Ellen's ex die in het geheim al een kind hebben....

+ thee (HA! C-C-C-COMBOBREAKER)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nelus schreef:
Hmm, laten we Redneckerz eens vergelijken met een game. Oh ja, Guild Wars 2, het presenteert zich als iets groots maar heeft eigenlijk niet zoveel te bieden behalve gezeur en een leeg verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Don't tempt me Red, met die 'enigste'

Als het GTST was, dan was Ellen al lang zwanger, had ik haar bedrogen met een vriendin van haar en komt ze er achter dat het eigenlijk een nichtje is van Ellen's ex die in het geheim al een kind hebben....

Het zou wel spannender weglezen dan de soap die we nu hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 27 Jan 2014 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

+- weet niet of ik persona 4 arena moet kopen omdat er ook een geupdate versie gaat verschijnen, maar duurt wrs best lang, en de oude arena is nu heel goedkoop. Fighting genre was vroeger me favoriete genre en persona vind ik ook een van de betere jrpgs, dus de game spreekt me wel aan, ookal vind ik het een gemiste kans dat ze geen rpg sequel hebben gemaakt met dit verhaal. En jammer natuurlijk dat er weinig character inzitten uit deel 3.
+ get lucky van daft punk heeft grammys gewonnen, vond het wel een goede song, iig beter dan bieber of one direction
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 07:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nelus schreef:
Don't tempt me Red, met die 'enigste'

Als het GTST was, dan was Ellen al lang zwanger, had ik haar bedrogen met een vriendin van haar en komt ze er achter dat het eigenlijk een nichtje is van Ellen's ex die in het geheim al een kind hebben....


Ja we zijn wel een oninteressante soap dan, weet niet of we hoge kijkcijfers zouden scoren met eens in de paar maanden een hapje eten en naar een film te gaan.

+ Vandaag weer een dagje praktijk, sta als het goed is in de bar, dat lijkt me leuk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 08:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+ haha geweldig, de petitie tegen Justin Bieber hem te bannen in amerika


https://petitions.whitehouse.gov/petition/deport-justin-bieber-and-revoke-his-green-card/ST1yqHJL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Weslii BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Nelus schreef:


Als het GTST was, dan was Ellen al lang zwanger, had ik haar bedrogen met een vriendin van haar en komt ze er achter dat het eigenlijk een nichtje is van Ellen's ex die in het geheim al een kind hebben....

Wat niet is kan nog komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nee, sowieso bedrieg ik Ellen niet en ik maak haar ook niet zwanger (toch Ellen?)

+ paper over World of Warcraft, altijd leuk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:

Ja we zijn wel een oninteressante soap dan, weet niet of we hoge kijkcijfers zouden scoren met eens in de paar maanden een hapje eten en naar een film te gaan.

Oninteressant toch? Dus dit hoeft helemaal niet op Gamed?

Nelus schreef:
Nee, sowieso bedrieg ik Ellen niet en ik maak haar ook niet zwanger (toch Ellen?)

Dat laatste niet, dat eerste wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Redneckerz schreef:
Ellentjeeah schreef:

Ja we zijn wel een oninteressante soap dan, weet niet of we hoge kijkcijfers zouden scoren met eens in de paar maanden een hapje eten en naar een film te gaan.

Oninteressant toch? Dus dit hoeft helemaal niet op Gamed?

Dus ik mag het +/- topic niet gebruiken waarvoor het is bedoeld. Als een + aan mijn dag is dat ik met Niels uit eten ga post ik dat, als jij weer drama hebt post je dat. Ik vind jouw drama niet interessant en jij mijn diner niet. Boeiend, dan lees je lekker verder!

+ Kan nu hele mooie capuccino's maken, hoera!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Dat is het verschil, Redneckerz. Wij weten dat onze verhalen misschien oninteressant zijn voor anderen. Jij post allerlei drama en betweterige verhaaltjes met de gedachte dat je wel interessant bent. Deal with it.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Sayonara schreef:
Jullie zetten het neer alsof het een soap is. En vervolgens reageert de een op andermans intern grap (Oh haha Ellen, over die beha's bij de Hema! Koop ze toch bij de V&D! of iets in die richting) en heeft de rest van het actieve volk het idee dat het A: serieus is of B: niet bijzonder. Dus plagen we daarover.


Dat vind ik nou eens een heel goed punt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Nelus schreef:
Dat is het verschil, Redneckerz. Wij weten dat onze verhalen misschien oninteressant zijn voor anderen. Jij post allerlei drama en betweterige verhaaltjes met de gedachte dat je wel interessant bent. Deal with it.


Ik lees liever de posts van Red en dat zegt heel veel (no offence Red )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:

Dus ik mag het +/- topic niet gebruiken waarvoor het is bedoeld. Als een + aan mijn dag is dat ik met Niels uit eten ga post ik dat, als jij weer drama hebt post je dat. Ik vind jouw drama niet interessant en jij mijn diner niet. Boeiend, dan lees je lekker verder!

Je snapt blijkbaar niet dat de grapjes tussen jullie 2 niet bijster interesting zijn voor de rest van ons. Een dergelijk voorbeeld heb ik al gegeven.

Zonder die onnodige grapjes leest het al een stuk beter weg.

Nelus schreef:
Dat is het verschil, Redneckerz. Wij weten dat onze verhalen misschien oninteressant zijn voor anderen.

En dan toch posten. Lekker sociaal is dat.

Nelus schreef:

Jij post allerlei drama en betweterige verhaaltjes met de gedachte dat je wel interessant bent. Deal with it.

Die ene keer in de maand is ook echt teveel he

Sayonara schreef:

Ik lees liever de posts van Red en dat zegt heel veel (no offence Red )

Heh.

Citaat:
Jullie zetten het neer alsof het een soap is. En vervolgens reageert de een op andermans intern grap (Oh haha Ellen, over die beha's bij de Hema! Koop ze toch bij de V&D! of iets in die richting) en heeft de rest van het actieve volk het idee dat het A: serieus is of B: niet bijzonder. Dus plagen we daarover.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Ellentjeeah schreef:
Redneckerz schreef:
Ellentjeeah schreef:

Ja we zijn wel een oninteressante soap dan, weet niet of we hoge kijkcijfers zouden scoren met eens in de paar maanden een hapje eten en naar een film te gaan.

Oninteressant toch? Dus dit hoeft helemaal niet op Gamed?

Dus ik mag het +/- topic niet gebruiken waarvoor het is bedoeld. Als een + aan mijn dag is dat ik met Niels uit eten ga post ik dat, als jij weer drama hebt post je dat. Ik vind jouw drama niet interessant en jij mijn diner niet. Boeiend, dan lees je lekker verder!

+ Kan nu hele mooie capuccino's maken, hoera!
Ik vind jullie geen van allen interessant. Kom hier om slap te ouwehoeren. Ik ben eigenlijk alleen nieuwsgierig hoe jij eruit ziet, maar dat is omdat je het enige meisje bent.

Maar als jij een plusje wilt neerzetten omdat je met Nelus Sushi hebt gegeten dan moet je dat vooral doen. Daar is het topic tenslotte voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Nelus schreef:
Dat is het verschil, Redneckerz. Wij weten dat onze verhalen misschien oninteressant zijn voor anderen. Jij post allerlei drama en betweterige verhaaltjes met de gedachte dat je wel interessant bent. Deal with it.
Ik zal jullie uit de droom helpen. Jullie zijn alle 3 niet interessant.

maar dat hoeft ook niet wat mij betreft. Ik ben waarschijnlijk ook niet interessant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ok, klaar. Fijn, Ellen en ik posten niks meer omtrent onze omgang buiten Gamed om this discussion is taking way too many pages.

+ paper vordert steeds beter, kritischer, interessanter
+ over twee weken stage lopen. Even geen papers, maar gewoon dingen doen (wel wederom onderzoeken).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 28 Jan 2014 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Nelus schreef:
Ok, klaar. Fijn, Ellen en ik posten niks meer omtrent onze omgang buiten Gamed om this discussion is taking way too many pages.

+ paper vordert steeds beter, kritischer, interessanter
+ over twee weken stage lopen. Even geen papers, maar gewoon dingen doen (wel wederom onderzoeken).
Voor mij hoef je het niet te laten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group