Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
insignificat BerichtGeplaatst: 31 Dec 2013 22:05    Onderwerp: alvast happy new year! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

wat een jaar zeg, zoveel mooie games. zoveel dingen gebeurt.
een nieuwe generatie voor gaming die volgend jaar gaat opbloeien,
laten we hopen dat deze generatie heeft geleerd van de fouten van de laatste generatie!

happy new year iedereen






Laatst aangepast door insignificat op 31 Dec 2013 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Dec 2013 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ja 2013 was idd een mooi jaar met minder mooie dingen en mooie dingen met geweldige games. Het minder mooie is dat het uit ging tussen mij chinese vriendin en mij. En dat mij werkgever een faillisement heeft aangevraagd. Het mooie was de trip naar China eerder dit jaar en London in augustus. Ook kwamen er goede games uit onder andere Kingdom Hearts I.5 HD Remix en Tales of Xillia. Hopen dat 2014 beter wordt en hoop sowieso dat Indonesie niet teleurstellend wordt.

Hierbij iedereen op gamed een fijne jaarwisseling en een fij e 2014 waar ook in veel gegamed wordylt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
insignificat BerichtGeplaatst: 31 Dec 2013 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

hoop vooral op veel jrpg's die lekker je uren opvreten, liever 1 game compleet waar ik 10tallen tot hopelijk 100en uren in kan steken.
ipv een mediocre spel die ik in 3 uurtjes uit heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group