Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik mis Yugioh... vooral serie 1. Seto Kaiba was boss.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Die van mij is idd van Frodo uit Lotr. Hiervoor had ik avatars van Genesis uit Crisis Core Final Fantasy 7. Die bever herinner ik me nog wel van de yugioh kaarten van vroeger. Yugioh kaarten waren wel leuk, omdat je gewoon het echte spel uit serie na kon spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

waren ook de enige kaarten van toen de tijd waarmee echt gespeeld werd geloof ik.
ik heug me dat niemand echt met pokemon kaarten speelde maar alleen verzamelde
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Ik had wel wat Pokémonkaarten.

Duelists of the Roses speel ik vandaag de dag nog steeds. Tenminste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

In japan heb je ook een alternatieve anime van yugioh ze noemen het volgens zij zero of abridged. Die gaat wat minder over de kaarten, maar meer over het spelen van rare spelletjes in het algemeen waar de verliezer doodgaat, die was vet. De alter ego van Yugi, Yami is ook gewoon evil in die versie van yugioh.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Wow wist ik niet, eens checken dan!


Yugioh duelleren met kaarten vind ik nog steeds leuk, heb mijn deck van toen bewaard. Kom maar op! Heb 3 blue eyes white dragons
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Mikazukimoyaiba
Blue-Eyes White Dragon
Pumpking the king of ghosts
Dark Magician
Swordstalker
The Great mammoth of fire
Gaia the fierce knight.
Soul Hunter
Suijin
Slot Machine
Kaiyru-shin 2 x
King of Yamimakai
See king Dragon
Panther Warrior
Garoozis
Blue Dragon Jungle King
Machine King
Milennium Golem
Patrician of Darkness
Curse of Dragon
Garvas
Rude Kaiser

Beaver Warrior kan ik maar niet krijgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

En het meest offtopic gamed awards topic gaat naaarrrrr....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 02:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:
En het meest offtopic gamed awards topic gaat naaarrrrr....

+1. Ik heb moeite er iets van te zeggen.

Hou het ontopic guise.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 03:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Redneckerz schreef:
deadlytown schreef:
- De Behulpzame
niet een persoon maar de club gamed.

vanwege dit http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=299809#299809

Eerlijk gezegd, dit is veel belangrijker dan een achterlijke award, de zoveelste spelfout of weer eens moeten lezen hoe blij Nelus met koffie is.


vind wel dat het een award verdient
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik ook, niemand anders houdt zoveel van koffie. Sterker nog, ik ga nu koffie halen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nelus schreef:
Ik ook, niemand anders houdt zoveel van koffie. Sterker nog, ik ga nu koffie halen!

Wedden dat ik meer van koffie houd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Ik drink teveel koffie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Haha lekker soggen dit. Ik kan me dit formulier nog herinneren en dat het precies lijkt op die van vorig jaar/2 jaar geleden. Enkele titels zijn echter behoorlijk irrelevant geworden door het afnemen van de useractiviteit of de beschrijving van de titel faalt een beetje.


- De Behulpzame
Joni

- De Grammar Nazi
Nelus
Maar dan volgens de daadwerkelijke betekenis van de term.


- De Favoriet
Mafusto, houdt van chille games en series als mn geheugen klopt en doet nooit moeilijk.

- Het Hardst GekookteEi
Redneckers


- De Intelligente
Weslii. Geraffineerde smaak en kan kritisch beoordelen.


- De Japanner
Dantekloon? Haha mocht hij willen Als Japanfanboy een award is, misschien. Ik wil niet onbeschoft zijn maar de meeste gebruikers hier weten meer van anime en manga dan deze jongen. Ik ga dan toch voor L!nk. Omdat ik ergens heb opgepikt dat ie Japans studeert.

- De Medialiefhebber
Mr Awesome, als die gast nog bestaat


- De Nieuwkomer

Nieuwkomer?

- De Ondergewaardeerde
Redneckerz, houdt het forum en de site nog levendig en is erg begaan met zijn medemens. Soms een beetje te begaan waardoor reacties uit de hoogte lijken.

- De Spamkoning
Redneckers, desalniettemin zijn een hoop reacties inhoudsloos.

mijn 2 cent, nu maar weer verder met studeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wilde eerst ook Japans studeren, maar ik wil wat verder kijken in de wereld, Japan is niet de enige land in deze wereld. Ook al is Japan tot nu toe mijn favoriete bestemming, maar toch, maybe in future

en Mr. Awesome, is er niet meer, zijn naams verandering is de oorzaak, Asianator bedoel je ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

dantekloon schreef:
Wilde eerst ook Japans studeren, maar ik wil wat verder kijken in de wereld, Japan is niet de enige land in deze wereld. Ook al is Japan tot nu toe mijn favoriete bestemming, maar toch, maybe in future

en Mr. Awesome, is er niet meer, zijn naams verandering is de oorzaak, Asianator bedoel je ?


Ik hoop niet in Leiden? Want dan houd je geen leven meer over . En je zult er in de eerste week stoppen geloof me. Kun je beter zelfstudie doen in de taal. Als je wilt kan ik je er zelfs bij helpen.
Ben je trouwens ook in Fukuoka geweest?

Juist, die. Asianator.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

musthavethisgame schreef:
dantekloon schreef:
Wilde eerst ook Japans studeren, maar ik wil wat verder kijken in de wereld, Japan is niet de enige land in deze wereld. Ook al is Japan tot nu toe mijn favoriete bestemming, maar toch, maybe in future

en Mr. Awesome, is er niet meer, zijn naams verandering is de oorzaak, Asianator bedoel je ?


Ik hoop niet in Leiden? Want dan houd je geen leven meer over . En je zult er in de eerste week stoppen geloof me. Kun je beter zelfstudie doen in de taal. Als je wilt kan ik je er zelfs bij helpen.
Ben je trouwens ook in Fukuoka geweest?

Juist, die. Asianator.


Nee helaas niet veel van Japan mogen bewonderen. Ben grote deels in Tokio gebleven.
Maar was van plan toen weer naar Japan heen te gaan in 2012, maar je weet wat gebeurde
Ging dus naar China toe 2x, maar hoop in zomer 2014 wel naar Japan te kunnen gaan, of ik dan weer met mijn pa ga of alleen weet nog niet. Dan sowieso Tokio, Yokohama, Osaka en Kyoto, maar moet ff alles nog uit zoeken.

Ja ik was zelf van plans zelfstudie te doen omdat het makkelijker gaat. heb werk in mijn regio en kan niet zomaar naar Leiden heen verlies ik mijn baan uiteraard en heb dan geen goede inkomsten

Maar Japanse taal pak ik sowieso ooit nog op,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 15 Dec 2013 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Nou ja, ik zit dus vanaf april drie maanden in Fukuoka als het geluk me mee zit volgende week.
Als je vragen hebt over het Japans of hoe je het beste kunt leren moet je me maar ff pm´en.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xavior BerichtGeplaatst: 21 Dec 2013 04:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 72

Qua fanboy zou ik toch graag insignificunt willen aanmelden.
Meest goede kennis van zaken Joni.

Insig is meer het eindeloze discusie model om iemand te wijzen (vaak puur voor fun) dat hij zijn hoofd van Sony af moet halen en moet gaan kijken wat andere doen, al kwam dit laatst goed door smash bros ;l
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Dec 2013 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Xavior schreef:
Qua fanboy zou ik toch graag insignificunt willen aanmelden.
Meest goede kennis van zaken Joni.

Insig is meer het eindeloze discusie model om iemand te wijzen (vaak puur voor fun) dat hij zijn hoofd van Sony af moet halen en moet gaan kijken wat andere doen, al kwam dit laatst goed door smash bros ;l

Het is Insignificat. Niet cunt. En aangezien dit geen lijstje is (Wat in de TS staat) kan deze stem ook niet worden meegerekend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 21 Dec 2013 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Precies, ofwel iedereen nog even stemmen met formulier. Je hebt nog tot het einde van het jaar!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 21 Dec 2013 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

Xavior schreef:
Qua fanboy zou ik toch graag insignificunt willen aanmelden.
Meest goede kennis van zaken Joni.

Insig is meer het eindeloze discusie model om iemand te wijzen (vaak puur voor fun) dat hij zijn hoofd van Sony af moet halen en moet gaan kijken wat andere doen, al kwam dit laatst goed door smash bros ;l


vind het vooral amusant dat hij negeert hoe positief ik altijd ben geweest over de xbox games gears of war, kameo elements of power, banjo kazooie HD, blue dragon,
nintendo games :
donkey kong country, mario games, smash bros games, mario kart al post ik daar niks over, metroid, legend of zelda,
en dan vergeet ik er zeker weten nog een paar maar ik een fanboy?
het is dat er meer nieuws is van de dingen waar ik niet zo voor sta te juigen zoals het team van halo hoeft maar te niezen en het is nieuws
dat is waar mensen vooral lijken te denken dat ik een fanboy ben omdat ik halo al 3 games geleden beeindigd wilde zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Dec 2013 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Insignificat, ga er dan ook niet op in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 21 Dec 2013 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

insignificat schreef:

het is dat er meer nieuws is van de dingen waar ik niet zo voor sta te juigen zoals het team van halo hoeft maar te niezen en het is nieuws
dat is waar mensen vooral lijken te denken dat ik een fanboy ben omdat ik halo al 3 games geleden beeindigd wilde zien


En ik wil jou beëindigd zien xoxo
Hoe kun je niet van Halo houden

Oké Halo 4 viel me ook tegen, maar alsnog de rest was zo genieten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 21 Dec 2013 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

kwestie van smaak meer kan ik er niet van maken, ik hou van games met verhaal en boeiende characters.
maar we gaan off topic hiero
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group