Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 13 Nov 2013 16:14    Onderwerp: PSvita TV? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Hallo,

Kan iemand bevestigen dat de PSvita TV net zoals de Vita zelf ook regiovrij is ?
Ik wil namelijk eind deze maand zo'n ding gaan bestellen.

Sank U
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Nov 2013 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zo te lezen is het apparaat regiogebonden en werken enkel Japanse games en accounts op het apparaat. Maar dit weet ik niet voor 100% zeker, want ik bezit zelf geen PSVita TV.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Nov 2013 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
Zo te lezen is het apparaat regiogebonden en werken enkel Japanse games en accounts op het apparaat. Maar dit weet ik niet voor 100% zeker, want ik bezit zelf geen PSVita TV.


Als dat zo is hoef ik hem helaas niet te hebben maar denk dat het wel regio vrij is, Playstation is met de PS3, PS4, PSP en PSVita niet meer regio gebonden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 13 Nov 2013 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Citaat:
The Vita TV is due out on November 14th in Japan at a suggested retail price of 9,954 yen (roughly $100 USD). No details have been stated for a release outside of Japan, though like the Vita itself, the Vita TV will be region free so it can be imported.


Bron

Hopelijk is dit waar.
Anders waag ik het er maar op, dan kan ik alleen dus de Japanse games op de Vita TV spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Nov 2013 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Voor zover ik weet is alleen het account dat regiogebonden is. Retailgames zouden gewoon moeten werken. Je kunt beter even wachten tot er iets meer bekend is. Dit zal hooguit enkele dagen duren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 13 Nov 2013 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Asianator schreef:
Zo te lezen .



Waar is dat te lezen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Nov 2013 01:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik lees nu net over Vita TV, wajoo!

Teringvet zeg, ik kan dus als ik een PS4 zou hebben gewoon dat kastje meenemen en bij een vriend verder spelen. Dat noem ik nou goeie innovatie, ik ben benieuwd hoe goed het werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Nov 2013 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mafusto schreef:
Voor zover ik weet is alleen het account dat regiogebonden is. Retailgames zouden gewoon moeten werken. Je kunt beter even wachten tot er iets meer bekend is. Dit zal hooguit enkele dagen duren.
Maar daarvoor kun je dan wel geen patch downloaden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group