Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
deadlytown BerichtGeplaatst: 06 Nov 2013 23:03    Onderwerp: doorzettings vermogen,thuis sport Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

hey allemaal.

ik zit namelijk met een probleem en een vraag.
als ik iets voor ogen heb. dan wil ik dat wel doen maar na een aantal tijd dan heb ik er geen zin meer in, om er verder mee te gaan. hoe kan ik me zelf er in trainen?

en mijn 2de vraag is hoe kan je toch zonder cash lichaam trainen?

bedankt alvast voor t lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Nov 2013 23:27    Onderwerp: Re: doorzettings vermogen,thuis sport Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

deadlytown schreef:
hey allemaal.

ik zit namelijk met een probleem en een vraag.
als ik iets voor ogen heb. dan wil ik dat wel doen maar na een aantal tijd dan heb ik er geen zin meer in, om er verder mee te gaan. hoe kan ik me zelf er in trainen?

en mijn 2de vraag is hoe kan je toch zonder cash lichaam trainen?

bedankt alvast voor t lezen.

Ik dacht even aan de titel dat dit een spam bericht was

Je eerste punt: Hoe kan ik mijzelf aanmoedigen om te trainen? Probeer er een tegenprestatie aan te verbinden, of een groot doel. Zoiets als ''Als ik dit een maand doe, dan x'', waarbij x iets is wat je graag wilt (Maar niet iets groots, want anders stel je te hoge eisen.

Je tweede punt: Bekijk eens wat videos op YT over pushups en dergelijke. Het is heel zwaar in het begin, maar als je er een regelmaat in kan bouwen zal het geleidelijk aan makkelijker gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 00:18    Onderwerp: Re: doorzettings vermogen,thuis sport Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Redneckerz schreef:
deadlytown schreef:
hey allemaal.

ik zit namelijk met een probleem en een vraag.
als ik iets voor ogen heb. dan wil ik dat wel doen maar na een aantal tijd dan heb ik er geen zin meer in, om er verder mee te gaan. hoe kan ik me zelf er in trainen?

en mijn 2de vraag is hoe kan je toch zonder cash lichaam trainen?

bedankt alvast voor t lezen.

Ik dacht even aan de titel dat dit een spam bericht was

Je eerste punt: Hoe kan ik mijzelf aanmoedigen om te trainen? Probeer er een tegenprestatie aan te verbinden, of een groot doel. Zoiets als ''Als ik dit een maand doe, dan x'', waarbij x iets is wat je graag wilt (Maar niet iets groots, want anders stel je te hoge eisen.

Je tweede punt: Bekijk eens wat videos op YT over pushups en dergelijke. Het is heel zwaar in het begin, maar als je er een regelmaat in kan bouwen zal het geleidelijk aan makkelijker gaan.



Dankje redneckerz . alleen hoe kan je zelf er voor zorgen dat je niet het tegenprestatie aanpakt voor dat je doel hebt bereikt? of dat ik het uitstel. ander vorm van tips of ideeën zijn welkom

btw hoezo dacht je dat het spam was?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 01:09    Onderwerp: Re: doorzettings vermogen,thuis sport Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

deadlytown schreef:

Dankje redneckerz . alleen hoe kan je zelf er voor zorgen dat je niet het tegenprestatie aanpakt voor dat je doel hebt bereikt? of dat ik het uitstel. ander vorm van tips of ideeën zijn welkom

btw hoezo dacht je dat het spam was?

Als je het wilt uitstellen, moet je er een straf tegenover zetten die voor jou effectief werkt. Net zoals je jezelf een beloning geeft als je het wel redt.

Ik dacht dat het spam was omdat de titel niet erg ''mensachtig'' las.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 12:13    Onderwerp: Re: doorzettings vermogen,thuis sport Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

deadlytown schreef:
Redneckerz schreef:
deadlytown schreef:
hey allemaal.

ik zit namelijk met een probleem en een vraag.
als ik iets voor ogen heb. dan wil ik dat wel doen maar na een aantal tijd dan heb ik er geen zin meer in, om er verder mee te gaan. hoe kan ik me zelf er in trainen?

en mijn 2de vraag is hoe kan je toch zonder cash lichaam trainen?

bedankt alvast voor t lezen.

Ik dacht even aan de titel dat dit een spam bericht was

Je eerste punt: Hoe kan ik mijzelf aanmoedigen om te trainen? Probeer er een tegenprestatie aan te verbinden, of een groot doel. Zoiets als ''Als ik dit een maand doe, dan x'', waarbij x iets is wat je graag wilt (Maar niet iets groots, want anders stel je te hoge eisen.

Je tweede punt: Bekijk eens wat videos op YT over pushups en dergelijke. Het is heel zwaar in het begin, maar als je er een regelmaat in kan bouwen zal het geleidelijk aan makkelijker gaan.



Dankje redneckerz . alleen hoe kan je zelf er voor zorgen dat je niet het tegenprestatie aanpakt voor dat je doel hebt bereikt? of dat ik het uitstel. ander vorm van tips of ideeën zijn welkom

btw hoezo dacht je dat het spam was?
Wilskracht.

Dat kan je maar trainen op 1 manier: keihard op je bek gaan.

Dus als jij niet de wilskracht hebt om iets af te maken, dan zou je er eens flink door in de problemen moeten komen. Dan heb je de volgende keer wel de wilskracht.

In sport kun je je wilskracht niet trainen. Pas, als je 50 bent, dichtgeslibtje aderen hebt, veel te zwaar bent en als je een trap op loopt bijna in coma raakt en de dokter zegt tegen jou "als je nu niet gaat sporten haal je de 60 niet" zul je de wilkracht hebben.

Wat is dit voor vraag? Je wilt toch iets bereiken? doe het dan gewoon. Niet zeiken maar sporten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 13:09    Onderwerp: Re: doorzettings vermogen,thuis sport Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Weslii schreef:
deadlytown schreef:
Redneckerz schreef:
deadlytown schreef:
hey allemaal.

ik zit namelijk met een probleem en een vraag.
als ik iets voor ogen heb. dan wil ik dat wel doen maar na een aantal tijd dan heb ik er geen zin meer in, om er verder mee te gaan. hoe kan ik me zelf er in trainen?

en mijn 2de vraag is hoe kan je toch zonder cash lichaam trainen?

bedankt alvast voor t lezen.

Ik dacht even aan de titel dat dit een spam bericht was

Je eerste punt: Hoe kan ik mijzelf aanmoedigen om te trainen? Probeer er een tegenprestatie aan te verbinden, of een groot doel. Zoiets als ''Als ik dit een maand doe, dan x'', waarbij x iets is wat je graag wilt (Maar niet iets groots, want anders stel je te hoge eisen.

Je tweede punt: Bekijk eens wat videos op YT over pushups en dergelijke. Het is heel zwaar in het begin, maar als je er een regelmaat in kan bouwen zal het geleidelijk aan makkelijker gaan.



Dankje redneckerz . alleen hoe kan je zelf er voor zorgen dat je niet het tegenprestatie aanpakt voor dat je doel hebt bereikt? of dat ik het uitstel. ander vorm van tips of ideeën zijn welkom

btw hoezo dacht je dat het spam was?
Wilskracht.

Dat kan je maar trainen op 1 manier: keihard op je bek gaan.

Dus als jij niet de wilskracht hebt om iets af te maken, dan zou je er eens flink door in de problemen moeten komen. Dan heb je de volgende keer wel de wilskracht.

In sport kun je je wilskracht niet trainen. Pas, als je 50 bent, dichtgeslibtje aderen hebt, veel te zwaar bent en als je een trap op loopt bijna in coma raakt en de dokter zegt tegen jou "als je nu niet gaat sporten haal je de 60 niet" zul je de wilkracht hebben.

Wat is dit voor vraag? Je wilt toch iets bereiken? doe het dan gewoon. Niet zeiken maar sporten.


ik zeik niet ik vraag alleen tips en ideeën.


Laatst aangepast door deadlytown op 07 Nov 2013 13:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Dit gaat klinken als zo'n spammailtje, maar ik ben in 5 maanden meer dan 20kg afgevallen en dat is puur en alleen discipline.

Dit plan heb ik zelf gemaakt en heeft mij ontzettend geholpen en dat doet het nu nog.

1. kijk 's morgens in de spiegel en bedenk: 'is dit mijn doel?'
2. Ontbijt goed, drie crackers met wat gezonds er op, een dikke laag chocopasta kan dus niet.
3. Drink veel water op de dag, je zuivert je lichaam en je pist alles weer uit.
4. Als je 's avonds thuis komt ga je een uur na het avondeten sit-ups doen en ga je daarna even een rondje rennen.
5. een minuutje of tien met gewichten trainen
6. Douchen
7. Kijk weer in de spiegel en denk:'is dit mijn doel?'


Het klinkt super demotiverend, die stappen 1 en 7, maar in de praktijk werkte het erg goed voor mij.

TIP: koop gewichten(gewoon bij de kijkshop) zodat je thuis op ieder moment even kan trainen, je hebt ze al van rond de 30 euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Weslii en deadlytown, denken jullie er aan dat je niet alles weer quote?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Je gaat 's avonds een half uur lopen, compleet gratis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

@ Aaruman

Hoe sloop ik mijn lichaam v1.2

Als je gaat trainen is het niet de bedoeling om je dood te hongeren.
Alzo is 20 kilo afvallen in 5 maanden erg slecht.
Wil je afvallen ga naar je huisarts en vraag gedegen advies.

@ Deadlytown

Ik doe zelf aan cardio en kracht training/bodybuilding

Door cardio raak je veel gewicht kwijt als jet het minimaal elke dag doet voor minimaal 20 min intensief(dus zweten)en in het weekend rust.

Wil je meer spieren, ga krachttraining doen.

Het best is een sportschool met begeleiding, maar omdat je zonder geld wil doen probeer http://scoobysworkshop.com

Wilskracht heb je of heb je niet, maar meestal heeft het daar weinig mee te maken om iets vol te houden. Doe iets met regelmaat zeg maar, begin elke dinsdag en donderdag met sporten(op een vast tijdstip) om te beginnen en ga vanaf daar verder.

Begin niet als een gek te diëten maar begin met het stoppen van drinken van frisdrank en het gebruik van suiker, in stappen. Daarna in plaats van margarine halvarine enz, snoep je veel en vind je het moeilijk om er vanaf te blijven, zorg dan ook niet dat je het in huis heb, wat er niet is kan je ook niet opeten. Maar geef je ook een verwendag, vrijdag eet ik altijd wat lekkers :p

Wil je vaker sporten, doe het thuis, dan kan je zelf in je boxershort sporten. Maak het je zo makkelijk mogelijk dat er geen obstakels zijn die je kunnen tegenhouden en maak het je zo aangenaam mogelijk, muziek erbij of tv aan onder het sporten wat voor jouw prettig is.

Of sport samen en laat je ophalen door je vrienden, dan heb je een stok achter de deur als je geen zin heb, samen ga je sneller.

Ik ben ook begonnen met 2 dagen 10 min cardio,daarna met vrienden twee dagen in de week naar de sportschool, inmiddels sport ik 15 uur in de week.

Ik ben toen in 2 jaar tijd 25 kilo afgevallen(van 110 naar 85) ik mocht toen van de dokter 1 kilo in de maand afvallen.

Doe wat je wil doen veilig en ga met vragen naar een huisarts, daar kan je ook deze vragen stellen over wilskracht en hoe het best en veilig te sporten.

Je heb iedergeval al een stap gezet om het hier te posten, dus laat het hier niet bij maar ga verders.

Succes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 16:12    Onderwerp: Re: doorzettings vermogen,thuis sport Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

deadlytown schreef:
hey allemaal.

ik zit namelijk met een probleem en een vraag.
als ik iets voor ogen heb. dan wil ik dat wel doen maar na een aantal tijd dan heb ik er geen zin meer in, om er verder mee te gaan. hoe kan ik me zelf er in trainen?

en mijn 2de vraag is hoe kan je toch zonder cash lichaam trainen?

bedankt alvast voor t lezen.


Heb je geen cash te besteden of wil je het liever doen zonder geld?

Want ik raad toch aan om gewoon dat abbo op de sportschool te nemen, dat creeert een hoop motivatie en het werkt het best.

1. Je geeft er geld aan uit dus je wilt waar voor je geld.
2. Je bent samen met anderen, misschien zelfs vrienden, je kunt je meten met anderen en tips vragen.
3. Het is een leuke afwisseling op het dagelijks leven. Je bent er even uit. (tegenover thuis trainen)
4. als het weer niet mee zit ga je lekker op de loopband joggen, dan ben je meteen van die 'ik wil wel gaan maar het regent' af.
5. Ze hebben bijna alle apparatuur en gewichten en allerlei klassen.
6. je kunt er beroep doen op professionele begeleiding.

Belangrijk wel is goed blijven eten en drinken. Veel drinken, en vervang koolhydraten door eiwitten. Dat betekent niet dat je 4 shakes moet drinken per dag, maar probeer in plaats van chocopasta pindakaas op brood te doen. En vergeet de groente en fruit niet; een krachtig lichaam is een gezond lichaam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Ga bootcampen, doe je gewoon in de natuur en daar train je ook je volledige lichaam mee.

Combinatie van hardlopen en oefeningen voor (bepaalde) spiergroepen.
Heeft bij mij altijd erg goed gewerkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 07 Nov 2013 23:23    Onderwerp: Re: doorzettings vermogen,thuis sport Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

heb niet zoveel geld dus daarom zat ik meer in de richting thuis sport te kijken. er zijn redelijk veel dingen waar ik wel iets mee kan,

Ik heb trouwens van die gewicht kogels is dat voldoende voor kracht training?

hoe zit het trouwens ook met de pijngrens? als je pijn krijgt moet je stoppen of doorgaan?

btw sorry dat ik nu pas reageer was vandaag bezig met het schilderen van mn kamer.

had een website gezien http://www.hundredpushups.com/?

iemand al geprobeerd?


de reden daarvoor is dat ik ict wil vervullen bij defensie.
maar daarvoor krijg je een militaire training. dus vandaar het opkrikken van conditie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 08 Nov 2013 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

crono999 schreef:
@ Aaruman

Hoe sloop ik mijn lichaam v1.2

Als je gaat trainen is het niet de bedoeling om je dood te hongeren.
Alzo is 20 kilo afvallen in 5 maanden erg slecht.
Wil je afvallen ga naar je huisarts en vraag gedegen advies.



Ik zie niet waar jij leest dat je jezelf verhongerd? Drie crackers met kaas of een ander beleg is een gewoon decent ontbijt, lunch ziet er hetzelfde uit en 's avonds eet je gewoon je lekkere prak. Toegegeven ik zie dat ik de lunch en het diner er niet tussen gezet had.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Nov 2013 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nou sorry hoor, maar dat noem ik geen ontbijt Aaruman. Een goed ontbijt bevat een juiste portie eiwitten en koolhydraten, iets wat je met crackers met kaas heel weinig hebt.

Uithongeren is inderdaad iets wat je gewoon wilt vermijden. Het beste is om juist zeven keer op een dag te eten. Goed ontbijt, tussendoortje, goede lunch, tussendoortje (fruit bijvoorbeeld), nog een tussendoortje (nu kunnen crackers bijvoorbeeld wel), avondeten (hoeft niet per se vol koolhydraten te zitten, want die gebruikt niet iedereen als ze niet sporten erbij) en dan in de avond nog een bakje kwark. Je moet die motor in je lichaam laten draaien en voorkomen dat het op een laag pitje komt te staan. Op een laag pitje verbrand je het minst en heeft je lichaam de neiging om vetten op te slaan.

Zelf ben ik in 2010 toen 23 kilo afgevallen in 9 maanden (wat niet ongezond was, dus 1 kilo per week kan prima, ook al zeggen anderen van niet). Als je spieren wilt opbouwen, zou ik minder focussen op gewicht en lekker trainen met gewichten en juist goed eten dan. Meer spier > meer naverbranding (48 uur) > meer verbranding in ruststand > minder vet.

Maar ik ben voorstander van gedegen advies bij de dokter of boeken die onderzoek ernaar hebben verricht (ik heb zelf 'Het Wasborddieet' gelezen, hoe cheesy dat ook klinkt, maar dat ging niet zozeer over dieet, want daar is het eigenlijk tegen, maar juist over hoe je lichaam werkt).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 08 Nov 2013 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Ik zou maar eens goed kijken wat voor jou een cracker inhoudt of hoe hevig jij ontbijt, aangezien drie crackers met beleg naar keuze een gewoon normaal ontbijtje is. Natuurlijk is een bruine boterham beter, maar in smaak kan je variëren.

Maar goed uiteindelijk moeten we niet gaan discussiëren over crackers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Nov 2013 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252



Jij bedoelt wäsa-cracker zeker? wel een groot verschil dan ja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 08 Nov 2013 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

er is trouwens nog een probleem ik kan eten wat ik wil maar kom geen grammetje aan. zou dat het zelfde met spiermassa? en heb nog geen antwoord gehad op mn vragen in de laatste post.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Nov 2013 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

@Deadlytown
Als je wat meer gewicht wilt en/of spieren kweken kan je meer koolhydraten eten en/of proteine shakes.

Met gewicht kogels bedoel je misschien van dat kogelstoten of de kettlebell? Je kan er krachttraining mee doen, maar dan vrijwel alleen je armen.

De pijngrens is voor ieder weer apart en hangt er vanaf welke oefeningen je mee doet. Met gewichten tillen moet je wel goed opletten met je pijngrens, want een keer had ik wel effe doorgebeten met het gewichten tillen, maar de dagen er na zeer zware spierpijn en verstijvingen. Dus mocht je pijn krijgen probeer dan iets lichter te trainen of neem even rust. Rekken en strekken voor het trainen is zeer belangrijk en kan de pijngrens verminderen. Sauna of een warm bad is ook goed voor de spieren.

Ik begrijp dat je voornamelijk wilt trainen voor je conditie voor de defensie. Dan is joggen echt een must. Vooral buiten joggen is zeer goed voor je conditie. Ik had ook een tijdje gejogged en kwam op de punt dat ik 2x per week 8 KM ging joggen binnen een uur. Je bouwt er zeer goede conditie mee op. Ook goed is touwtjespringen en een fitness circuit.

Uiteindelijk gaat alles om wilskracht, maar ook de regelmaat. Je moet zelf een training schema maken en het gewoon doen. Begin is het zeeer vervelend. Ik had ook dagen dat ik soms mijn training ging skippen. Eenmaal toen er echt regelmaat in me training zat en resultaat zag begon ik het leuk te vinden. Het maakt de training ook wat minder zwaar en minder vervelend.

Ik begrijp dat je niet veel geld kan uitgeven, maar probeer toch een sportschool te pakken. Je hebt al veel goedkope sportscholen die rond de 16 euro zijn tegenwoordig als je goed zoekt. Toch wel lekker als je serieus meer in de krachttraining wilt gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 08 Nov 2013 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Als mijn ontbijt bestaat uit 3 crackers val ik flauw, echte kerels moeten eten!

Overigens, brood is op zich niet bijzonder goed voor je. Als gezond ontbijt kun je beter voor muësli met yoghurt gaan.
Kies dan wel voor een soort muësli met rozijnen of zo iets er doorheen, je hebt ook met appel en banaan etc. Want alleen muësli raak je ook snel zat. Je kunt natuurlijk ook zelf stukjes fruit er doorheen doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 09 Nov 2013 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

las dat voor koolhydraten pasta een goede mogelijkheid is. of t waar is weet ik niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Nov 2013 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ja, dat is waar. Pasta, aardappelen, rijst.

''Gezonde keuzes zijn koolhydraatbronnen die veel voedingsvezels bevatten zoals volkorenbrood, volkorenpasta, zilvervliesrijst en peulvruchten. Daarnaast zitten er in deze voedingsmiddelen B- vitamines en belangrijke mineralen, zoals ijzer, magnesium, chroom en zink.''

(http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/koolhydraten.aspx)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Nov 2013 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

deadlytown schreef:
las dat voor koolhydraten pasta een goede mogelijkheid is. of t waar is weet ik niet.


Probeer altijd goede koolhydraten te eten zoals zilvervliesrijst, meergranen pasta en meergranen brood. Let op eiwitrijke voeding is ook belangrijk. Je kan er wel mee aankomen, maar je moet dan wel ondertussen goed aan krachtraining doen als je spiermassa ermee wilt kweken. Ik raad je toch aan om eerst aan je conditie te werken en de regelmaat van je training. Anders ga je misschien wel afhaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Nov 2013 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Op je eerste vraag heb ik denk ik wel wat tips:

1) Vind een maatje die ook geïnteresseerd is om hetzelfde te doen, bijvoorbeeld hardlopen of andere vorm van training, dan kun je elkaar motiveren
2) Stel jezelf een duidelijk (uiteindelijk) doel, zo meetbaar mogelijk. Als je bijvoorbeeld een schema maakt per week waarbij je jezelf ook elke week benchmarkt. Zo is de voortgang ook meetbaar, en als je erop vooruit gaat kan dat een goede drijfkracht zijn. Dus stel dat je nu 10 keer kan opdrukken en na zoveel weken 50 keer wilt kunnen (ik zeg maar iets) dan werk je ergens naartoe. Het moet natuurlijk wel haalbaar zijn, anders is het niet motiverend
3) Als je niet zelf een doel kunt bedenken, gebruik een bestaand trainingsschema waarmee je jezelf 'verplicht' om er een paar keer in de week mee bezig te zijn. Als je alle workouts aankan voelt dat als een kleine 'win' en zo wordt het uiteindelijk best leuk.

Vooral 2 is best universeel. Ik doe het ook als ik een projectje in mijn vrije tijd doe, per week neerzetten wat ik ongeveer wil bereiken. Als je je doelen haalt werkt dat motiverend en het kost mij in ieder geval minder moeite om er dan mee verder te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 12 Nov 2013 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

ik kan niet naar een sport school te weinig geld er voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group