Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 11:30    Onderwerp: +/- Discussie topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Aangezien we nu al honderden topic's hadden moeten openen voor elke discussie die we hebben gevoerd in het +/- topic.....

Zo word het originele +/- topic niet vol gegooid met discussie's en kunnen de Facebook lui daar tot rust komen door elke dag opnieuw te zeggen dat hun kopje koffie lekker heeft gesmaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

+Koffie
-Nog geen koffie hebben gehad
-Wil Pokémon X en Y spelen

On purpose
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik gooi alvast wat onderwerpen in de mix:

- Dellions huiswerk. Doe gewoon je huiswerk man!
- D:'s redacteurschap. Ben je ooit redacteur geweest?
- SteamOS.
- Hardlopen. Nino, hardlopen is gewoon goed, en je praat poep.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

GekooktEi's mening over de discussie: "Hardlopen"

Ik heb wel eerder hardgelopen Nino, als je rustig aan doet (jezelf niet te veel pusht) verminder je de kans op een blessure significant.

Je moet 'weten wat je doet', ja. Ik denk dat veel mensen er in duiken zonder vooronderzoek (ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat hij wilde beginnen met 5 km duurloop, dat is een heel slecht idee) maar ik heb een trainingsschema gevolgd (twee eigenlijk) naar 5K en dat wilde prima.

Dus als ik weer ga lopen zal ik even interval lopen om te kijken hoe erg mijn conditie is verslechterd, en dan rustig aan weer duurloop gaan doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Citaat:
- Dellions huiswerk. Doe gewoon je huiswerk man!


:')

Kunnen we dit topic niet Redneckerz vrij maken? No offence, hè?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Redneckerz schreef:
- D:'s redacteurschap. Ben je ooit redacteur geweest

Als Gamed historicus zal ik een reactie geven: Wij geven geen commentaar op geruchten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:
Citaat:
- Dellions huiswerk. Doe gewoon je huiswerk man!


:')

Kunnen we dit topic niet Redneckerz vrij maken? No offence, hè?

De kracht van emoticons gaat je blijkbaar voorbij

Joni Philips schreef:
Redneckerz schreef:
- D:'s redacteurschap. Ben je ooit redacteur geweest

Als Gamed historicus zal ik een reactie geven: Wij geven geen commentaar op geruchten.

Veelzeggend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Redneckerz schreef:



- D:'s redacteurschap. Ben je ooit redacteur geweest?



Niet op gamed , desondanks ben ik qua functies op (ik laat de namen even weg maar een aantal sites waren veel groter dan gamed) fora en sites zowel moderator als co-admin geweest, ook ben ik beheerder geweest van een organisatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

D: schreef:
Redneckerz schreef:



- D:'s redacteurschap. Ben je ooit redacteur geweest?



Niet op gamed , desondanks ben ik qua functies op (ik laat de namen even weg maar een aantal sites waren veel groter dan gamed) fora en sites zowel moderator als co-admin geweest, ook ben ik beheerder geweest van een organisatie.


Suuuuuure
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

D: schreef:
Redneckerz schreef:



- D:'s redacteurschap. Ben je ooit redacteur geweest?



Niet op gamed , desondanks ben ik qua functies op (ik laat de namen even weg maar een aantal sites waren veel groter dan gamed) fora en sites zowel moderator als co-admin geweest, ook ben ik beheerder geweest van een organisatie.


Wat is de reden dat je daarmee bent gestopt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2013 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

@ Robert: Ik kan niet zeggen dat moderator zijn (althans hier) veel stress oplevert, dus het zou best kunnen. Misschien een slechte vergelijking though.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 13 Okt 2013 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Nin007 schreef:
D: schreef:
Redneckerz schreef:



- D:'s redacteurschap. Ben je ooit redacteur geweest?



Niet op gamed , desondanks ben ik qua functies op (ik laat de namen even weg maar een aantal sites waren veel groter dan gamed) fora en sites zowel moderator als co-admin geweest, ook ben ik beheerder geweest van een organisatie.


Wat is de reden dat je daarmee bent gestopt?

Verschillende redenen, bij het ene was er intern gekloot door mensen, bij het ander kreeg ik een aanbod dat ik niet wilde aannemen, bij weer iets anders groeide ik er gewoon uit en kreeg ik andere interesses etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 13 Okt 2013 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

GekooktEi schreef:
@ Robert: Ik kan niet zeggen dat moderator zijn (althans hier) veel stress oplevert, dus het zou best kunnen. Misschien een slechte vergelijking though.


Wil ik wel voor zorgen hoor..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 14 Okt 2013 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

GekooktEi schreef:
GekooktEi's mening over de discussie: "Hardlopen"

Ik heb wel eerder hardgelopen Nino, als je rustig aan doet (jezelf niet te veel pusht) verminder je de kans op een blessure significant.

Je moet 'weten wat je doet', ja. Ik denk dat veel mensen er in duiken zonder vooronderzoek (ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat hij wilde beginnen met 5 km duurloop, dat is een heel slecht idee) maar ik heb een trainingsschema gevolgd (twee eigenlijk) naar 5K en dat wilde prima.

Dus als ik weer ga lopen zal ik even interval lopen om te kijken hoe erg mijn conditie is verslechterd, en dan rustig aan weer duurloop gaan doen.
Dat geldt uiteraard voor alle sporten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Okt 2013 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Wat vinden mensen van het 'phonebloks' idee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Nov 2013 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Wat vinden mensen van het 'phonebloks' idee?


Verduidelijking: http://tweakers.net/nieuws/91221/nederlandse-designer-komt-met-concept-voor-modulaire-smartphones.html

Ik ben gematigd enthousiast. Eigenlijk maken ze van de mobiel een PC in de zin dat je deze kan aanpassen wat je wilt. Echter zijn er wel problemen op de weg:

  • Geen standaard. Het voordeel van PC's is dat ze richtlijnen voor bepaalde apparatuur hebben. Phonebloks heeft dit niet, en zal dat eigenhandig uit de grond moeten stampen. Dat zal imo het grootste probleem zijn.
  • Custom modules. In het begin zal een blokje ontzettend duur zijn om te fabriceren. Om die kosten te drukken, zou Dave Hakkens kunnen kijken naar 3D printers.
  • Kosten voor ontwikkeling. De smartphone wereld is zwaar onderhevig aan de nieuwe ontwikkelingen. Nvidia wilt bijvoorbeeld zijn Kepler desktop technologie in een mobieltje proppen getuige Project Logan en het Kayla platform. Om dit bij te kunnen houden, zou Phonebloks veel verschillende modules moeten produceren, van CPU tot GPU tot WIFI/3G/4G antennes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 01 Nov 2013 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Nin007 schreef:
Wat vinden mensen van het 'phonebloks' idee?

Hoopte dat het phone - block was maar het is dus gewoon een nieuw type :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Nov 2013 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

D: schreef:
Nin007 schreef:
Wat vinden mensen van het 'phonebloks' idee?

Hoopte dat het phone - block was maar het is dus gewoon een nieuw type :/


Oh, die zijn er hoor. Alleen wel illegaal in Nederland. Ik snap niet waarom je dat zou willen, als er dan iemand de ambulance moet bellen lukt dat niet. Kijk dat jij je stoort aan mensen met hun gedrag hoe ze omgaan met smartphones, oke.. ik zou ook willen dat iedereen voor een betere beschaving kiest in plaats van hebzucht, kapitalisme en egoïsme.

Ik wil je dan hier nogmaals bij zeggen dat het gedrag niet ligt aan de smartphone maar aan de gebruiker achter de smartphone.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 01 Nov 2013 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Nin007 schreef:
D: schreef:
Nin007 schreef:
Wat vinden mensen van het 'phonebloks' idee?

Hoopte dat het phone - block was maar het is dus gewoon een nieuw type :/


Oh, die zijn er hoor. Alleen wel illegaal in Nederland. Ik snap niet waarom je dat zou willen, als er dan iemand de ambulance moet bellen lukt dat niet. Kijk dat jij je stoort aan mensen met hun gedrag hoe ze omgaan met smartphones, oke.. ik zou ook willen dat iedereen voor een betere beschaving kiest in plaats van hebzucht, kapitalisme en egoïsme.

Ik wil je dan hier nogmaals bij zeggen dat het gedrag niet ligt aan de smartphone maar aan de gebruiker achter de smartphone.

Phone block-ers zijn juist nog schadelijker dan telefoons zelf al zijn.

overigens zijn het 2 dingen, en gedrag wbt smartphones maar ook de schadelijkheid van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Nov 2013 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Ja ik had al een maand of wat geleden over Phonebloks gelezen op Tumblr, ziet er wel goed uit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Nov 2013 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ellentjeeah schreef:
Ja ik had al een maand of wat geleden over Phonebloks gelezen op Tumblr, ziet er wel goed uit!


Wouw, vet stoer dat jij het al wist.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Nov 2013 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Wat vinden mensen hiervan?

http://justgetflux.com/

Ik gebruik het vandaag voor het eerst en ik ben benieuwd of het echt helpt. Ik heb wel vaak dat als ik achter de computer ga zitten in de avond dat ik dan daarna moeilijk in slaap kom terwijl ik er soms maar een paar minuten achter heb gezeten. Het zou wel tof zijn want het is een probleem wat mij al jaren lastigvalt.

======

Ik heb sowieso problemen met surf gedrag. Ik doe het elke dag ook al is het maar 5 minuten. Het zorgt ervoor dat het in mijn routine blijft zitten en dat is vervelend want ik houd altijd dezelfde gedachten gang bij me. Het zou goed zijn als ik een weekje de computer links laat liggen, maar dat zeg ik ook al jaren.. het lukt me soms om even een paar dagen alleen een aantal sites te checken maar dan val ik daarna weer terug op mijn eindeloze surfgedrag.

Ik ben altijd aan het zoeken hoe dit of dat zit. Het is aan de ene kant wel heel nuttig want ik kom dingen te weten en zo maar het zorgt er ook voor dat ik me niet kan concentreren op andere dingen. Ik blijf met de dingen in mijn hoofd zitten die ik dan heb opgezocht en zodra ik dan weer achter de PC zit wil ik daar mee verder. Het probleem is dat het op een gegeven moment niet meer productief is. En als ik niet productief wil zijn dan ga ik liever ontspannen: boekje lezen, film kijken, gamen......

Ik moet soms terugdenken aan een goede vriend van 10 jaar terug, hij had geen computer thuis en zat dus elke avond ontspannen lekker te gamen. Terwijl ik daar leeggezogen achter de pc een beetje zat te zoeken. Hij had meerdere vrijetijdsbestedingen terwijl ik voor het grootste deel toch alleen achter het internet zit te surfen.

Nu met mijn smartphone kan ik dat dus ook doen als ik niet thuis ben. Ik zit eraan te denken om mijn oude Nokia weer uit de kast te pakken want het risico dat ik buitenshuis doelloos ga surfen is gewoon te groot. En het gebeurd ook.

Ik vind dit allemaal erg vervelend en ik wou dat ik dit niet had, dat ik zoals vele andere even de sites checkt die ik wil checken en daarna lekker ga ontspannen of iets creatiefs doen ofzo. Ik vind het zo vervelend worden dat ik een zelfmoordpoging heb gewaagd vanmiddag. Het gaat nu beter met me, maar er moet echt iets hieraan gebeuren. Natuurlijk is dit niet het enige, ik ben mijn beste vriend kwijtgeraakt en mijn broertje zit aan de harddrugs, we hebben veel stress op het werk door bezuinigingen en vrienden zijn mij ontrouw, dat is allemaal heel vervelend maar het ergste vind ik dit nog om eerlijk te zijn, ik hou er geen leven aan over en de tijd tikt maar door.

Ik heb het ook al tegen iedereen gezegd dat ik het echt vervelend vind maar mensen zien het niet als een groot probleem zoals ze dat wel zien met drugs/drank verslaving. Maar moet je mij dan zien, ik zie er mager uit in mijn gezicht en zit er vaak als een zombie bij alsof ik net uit bed ben gekomen. Maar alsnog is het geen probleem, het is menselijk want iedereen maakt fouten. Ik word er gek van, ik heb al een paar angstaanvallen gehad maar dat zat volgens mensen tussen mijn oren. Ik word gewoon niet serieus genomen tot dat het zeker te laat is? Niemand die het zag aankomen en niemand weet waarom. Zucht......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Nov 2013 01:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Internetverhaal

Sowieso surf ik veel, maar het internet biedt altijd iets wat mij intereseert, meestal technisch van aard. Een echte whizzkid dus.

Nin007 schreef:

Nu met mijn smartphone kan ik dat dus ook doen als ik niet thuis ben. Ik zit eraan te denken om mijn oude Nokia weer uit de kast te pakken want het risico dat ik buitenshuis doelloos ga surfen is gewoon te groot. En het gebeurd ook.

Gewoon doen. Ik gebruik een 2006 telefoon en heb nergens last van qua smartphones. Lekker geen dwangmatige handelingen om je smartphone op te nemen na elke update. De enige reden dat ik een cheap Android phone zou willen is vooral om deze aan te passen en mee rond te kloten.

Nin007 schreef:

Ik vind het zo vervelend worden dat ik een zelfmoordpoging heb gewaagd vanmiddag. Het gaat nu beter met me, maar er moet echt iets hieraan gebeuren. Natuurlijk is dit niet het enige, ik ben mijn beste vriend kwijtgeraakt en mijn broertje zit aan de harddrugs, we hebben veel stress op het werk door bezuinigingen en vrienden zijn mij ontrouw, dat is allemaal heel vervelend maar het ergste vind ik dit nog om eerlijk te zijn, ik hou er geen leven aan over en de tijd tikt maar door.

Ik vind het heel ernstig dat je een poging hebt gedaan. Zeker na de gebeurtenis in Reuver (Misschien gezien op TV?) komt dat toch weer redelijk in de spotlights te staan. Ik weet niet of ik het forum hiervoor moet misbruiken, dus ik stel voor dat je je verhaal per PM doet. Ik ken nog wel wat sites en instanties die je kunnen helpen. Wat je al goed doet, is je probleem bespreekbaar maken. Dat vergt al een flinke dosis ballen, dus die punten heb je al binnen.

Nin007 schreef:
Maar alsnog is het geen probleem, het is menselijk want iedereen maakt fouten. Ik word er gek van, ik heb al een paar angstaanvallen gehad maar dat zat volgens mensen tussen mijn oren. Ik word gewoon niet serieus genomen tot dat het zeker te laat is? Niemand die het zag aankomen en niemand weet waarom. Zucht......

Ik heb liever niet dat je nog eens een poging doet. Zeker omdat uit je relaas blijkt dat je niet echt jezelf van kant wilt maken, maar vooral wilt dat mensen jouw probleem begrijpen. Zoals gezegd: PM mij even hierover. Als je wilt, dan kan ik desnoods Rene of Cor hier ook in betrekken om te kijken of zij iets voor je kunnen doen. Het laatste wat wij willen (Ik spreek hier even voor de gehele Gamed crew) is dat jij iets doet wat je eigenlijk niet wilt.

Is dat een goed idee? Jij PMed mij, en dan kijken we verder, goed?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Nov 2013 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Redneckerz schreef:
Is dat een goed idee? Jij PMed mij, en dan kijken we verder, goed?


Ja is goed, ik zal je wel een PM sturen zodra het weer minder gaat.

Ik kijk geen TV dus nee, dat programma heb ik niet gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Nov 2013 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Redneckerz schreef:
Is dat een goed idee? Jij PMed mij, en dan kijken we verder, goed?


Ja is goed, ik zal je wel een PM sturen zodra het weer minder gaat.

Ik kijk geen TV dus nee, dat programma heb ik niet gezien.

Gewoon doen, want ik begon mij al zorgen te maken..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group