Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
StijnNL BerichtGeplaatst: 01 Jul 2007 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2007
Berichten: 361

Joris schreef:
Ocean's Thirteen, (veel) beter dan het vorige deel en gewoon echt een aanrader


Ocean's Thirteen is idd een SUPERGOEDE film, ik ben er met mijn vader naartoe geweest.
Ik zal maar niks verklappen, maar ik vond het duidelijk de beste van de Ocean's serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 01 Jul 2007 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Transformers!

Heb hem gezien en hij is echt vet. Scenes met robots (vechtscenes) zijn eenbeetje chaotisch maar voor de rest is het een echte aanrader.!!

Ik weet nu al bijna zeker dat dit DE film van het jaar gaat worden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 02 Jul 2007 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Nu al Transformers In België komt ie pas op 25/7
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 02 Jul 2007 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Transformers komt hier komende woensdag....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hannibal BerichtGeplaatst: 28 Jul 2007 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mei 2004
Berichten: 13

Uiteraard op dit moment Harry Potter and the order of the Phoenix.
Verder komt over een paar weken The Simpsons Movie uit (in Nederlands en Engels, over de Engelse versie waren voor Nederland nog wat vraagtekens of die uit zou komen).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 29 Jul 2007 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

aanrader:
die hard 4.0... tijdje geleden gezien en echt een vette film

voor gewoon een leuk avondje zou ik kiezen:
harry potter, chuck en larry, transformers of f-four. zijn allemaal geen toppertjes maar ze zijn allemaal wel lachen, vooral chuck en larry is een aanrader uit deze lijst maar dat is omdat ik fan ben van sandler
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hannibal BerichtGeplaatst: 29 Jul 2007 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mei 2004
Berichten: 13

argh, van alle films die nu draaien noem je toch wel een van de slechtste films namelijk I now pronounce you Chuck & Larry, dat is misschien wel de enige film van dit moment die je MOET overslaan, het niveau is laag en de film duurt gewoon te lang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 29 Jul 2007 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

Hannibal schreef:
argh, van alle films die nu draaien noem je toch wel een van de slechtste films namelijk I now pronounce you Chuck & Larry, dat is misschien wel de enige film van dit moment die je MOET overslaan, het niveau is laag en de film duurt gewoon te lang.


ik kijk m ook alleen maar omdat sandler erin speelt , zijn comedys zijn in mijn ogen allemaal grappig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hannibal BerichtGeplaatst: 29 Jul 2007 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mei 2004
Berichten: 13

Fiercy Dragon schreef:
Hannibal schreef:
argh, van alle films die nu draaien noem je toch wel een van de slechtste films namelijk I now pronounce you Chuck & Larry, dat is misschien wel de enige film van dit moment die je MOET overslaan, het niveau is laag en de film duurt gewoon te lang.


ik kijk m ook alleen maar omdat sandler erin speelt , zijn comedys zijn in mijn ogen allemaal grappig

Toch vond ik dit wel zijn zwakste film, hij is beter dan 2 uur aan homo grappen en cliché's op het witte doek te brengen (toch?).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 29 Jul 2007 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

Hannibal schreef:
Fiercy Dragon schreef:
Hannibal schreef:
argh, van alle films die nu draaien noem je toch wel een van de slechtste films namelijk I now pronounce you Chuck & Larry, dat is misschien wel de enige film van dit moment die je MOET overslaan, het niveau is laag en de film duurt gewoon te lang.


ik kijk m ook alleen maar omdat sandler erin speelt , zijn comedys zijn in mijn ogen allemaal grappig

Toch vond ik dit wel zijn zwakste film, hij is beter dan 2 uur aan homo grappen en cliché's op het witte doek te brengen (toch?).


true, so true. ik zal deze dan ook niet op dvd aanschaffen... in tegenstelling tot anger management, 50 first dates, enz, enz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group