Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 15:14    Onderwerp: PAYDAY 2 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495



PAYDAY 2

Citaat:
PAYDAY 2 is an action-packed, four-player co-op shooter that once again lets gamers don the masks of the original PAYDAY crew - Dallas, Hoxton, Wolf and Chains - as they descend on Washington DC for an epic crime spree.

The new CRIMENET network offers a huge range of dynamic contracts, and players are free to choose anything from small-time convenience store hits or kidnappings, to big league cyber-crime or emptying out major bank vaults for that epic PAYDAY. While in DC, why not participate in the local community, and run a few political errands?

Up to four friends co-operate on the hits, and as the crew progresses the jobs become bigger, better and more rewarding. Along with earning more money and becoming a legendary criminal comes a new character customization and crafting system that lets crews build and customize their own guns and gear.








Naam: Payday 2
Genre(s): FPS
Platform(s): PC, PlayStation 3, Xbox 360
Releasedatum: 13-08-2013
Ontwikkelaar: Overkill Games a Starbreeze Studio.
Uitgever: 505 GameStreet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Zo even een nieuw topic aangemaakt aangezien ik weinig response kreeg op het pc forum gedeelte ^^ Zijn er nog meer mensen die wel uitkijken naar deze game? Ik zat er zelf aan te denken om deze week een pre-purchase te doen op Steam, maar als er nou nog een aantal zijn die het ook willen, dan kunnen we misschien een 4-pack nemen en is het goedkoper (22,50 pps) voor iedereen.

Het is ook wel echt een coop game, dus als Gamed leden eens willen afspreken om een potje Payday te spelen, dan kan dat ook meteen hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik wil wel, maar ik speel hem dan 1x en daarna nooit meer. Het lijkt me wel een vet spel though.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Misschien haal ik em later. GekooktEi is best wel actief met deze game. Misschien moet je met hem maar iets doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Aug 2013 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik heb een gratis bèta-key omdat een vriend van me het heeft gepre-ordert. Het is best leuk maar ook ik ben bang dat het snel gaat vervelen... Dat heb ik met Payday: The Heist ook heel erg gehad namelijk.

Anyway, mochten we nou een four-pack doen, dan stel ik Amazon.com voor (mocht je met een Nld creditcard daar kunnen betalen), want dan is het $22,50 per persoon in plaats van €22,50.

Maar ik weet nog niet zeker of ik hem wil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Aug 2013 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik heb geen CC, dus dat kan ik niet doen. Vooralsnog lijkt er ook weinig animo om de 4-pack aan te schaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group