Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Jul 2013 21:08    Onderwerp: Is een studie volgen via NTI een goed idee? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Beste mensen, weet iemand of het goed is via NTI een studie te volgen?

Ik was van plan via NTI chinees te leren, maar met het chinese taal in China studeren/werken kom je er niet.

Weet iemand ook welke diploma's ik moet behalen om in china te kunnen werken/studeren, heb er zelf nog geen enkele.

Ik hoop alle info te krijgen, google helpt me niet echt mee met welke diploma ik nodig heb om in china te studeren.

Er zijn namelijk honderden cursussen die ik kan volgen, en of ik HAVO moet doen of HBO en als ik HBO moet doen dat ik eerst HAVO moet behalen en dat soort dingen.

Ik hoop graag van jullie te horen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Aug 2013 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Misschien kun je een mailtje sturen, of even bellen naar dat NTI.
Zij zullen gerust weten wat je behaald moet hebben om daar een cursus te mogen volgen.
Mijn moeder heeft destijds een opleiding gedaan bij het LOI en daar heeft ze gewoon een prima baan mee gekregen, dus de betrouwbaarheid zit wel goed lijkt me.

Misschien heb je iets aan deze site
http://www.stepstone.be/Carriere-Tips/Werken-Buitenland/werken-in-china.cfm?layout=4

Overigens heb je volgens mij alleen een diploma van een opleiding nodig van waar je van plan bent daar te werken.
Want als je een technische opleiding hebt gedaan zul je bij een sollicitatie voor een baan bij een bank niet erg ver komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Aug 2013 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik heb al een email gestuurd naar NTI, ze konden me niet vertellen of ik met een bepaalde studie in china kon werken/studeren, moet ik daarvoor de chinese ambassade bellen, die zouden wel weten wat voor studie ik kan volgen om in China aan de slag te kunnen.

Dan ga ik die binnen kort ff bellen, en die site wat je me gaf ga ik vanavon ff door lezen, thanks
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group