Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 00:11    Onderwerp: Barkley, Shut Up and Jam: Gaiden Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dit is al een oudje maar ik wou er toch even wat over zeggen. Ik had eerst het idee om er een post van te maken in het wat speel je nu topic maar ik vond dat dit meer aandacht verdiend.

Barkley, Shut Up and Jam: Gaiden is een F2P game voor de PC, het is een Japanse RPG in de 16bit stijl toen het gerne op zijn hoogtepunt was naar mijn mening. Het is een parodie van allerlei dingen uit de jaren 90 en zo zie je af en toe ook een reverence naar Space Jam.

Ik ben al een paar uur aan het spelen en vind het werkelijk moeilijk om neer te leggen. Denk niet dat dat komt omdat ik een RPG sletje ben, nee. Deze game is met passie gemaakt en heeft best wel wat sterke kanten, het ziet er op het eerste gezicht een beetje goedkoop uit maar qua gameplay is zit het wel goed.

YouTube: toon


Er is op dit moment een vervolg aangekondigd welke een Kickstarter heeft. Zit al ver over het doel heen dus een vervolg zit er zeker aan te komen.

Ik raad mensen het aan om het een kans te geven, het kost niets.

Download link:
http://www.talesofgames.com/related_game/barkley-shut-up-jam-gaiden/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ziet er wel leuk. Ga het vast en zeker wel eens bekijken.

Enne, vette muziek op die trailer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group