Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Roderick BerichtGeplaatst: 10 Nov 2013 11:30    Onderwerp: I love Last-Gen Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

GameTrailers heeft een schitterende serie gelanceerd: I love Last-Gen. Hierin komen Amerikaanse videogamejournalisten aan het woord om de grote successen (en meest epic-fails) van deze generatie te bespreken. Heb er echt van genoten! Ondanks dat deze gen nog 'alive and kicking is' (thanks to GTAV) is het wel leuk om terug te blikken op een aantal dingen en je ongezouten mening erop los te laten. Join me!

De Gametrailers episodes zijn hier te bekijken

Imo een paar toppertjes:
Gears of War
Eigenlijk begon next-gen pas met Gears of War. Er waren nog niet echt games waarvan je zei "wow, wat is dit vet". Alles wat nog een beetje 'mwah'. De PS3 was nog niet uit en de Xbox 360 had best een mager jaar achter de rug. Met Gears zagen we gruwelijke graphics en een vrijwel perfect stukje gameplay. Het door Gears populair gemaakte coversysteem werd uiteindelijk overal gekopieerd. De vervolgen vond ik ook top, maar de impact van Gears maakt het imo de beste in de serie. 7 keer uitgespeeld

Uncharted: Drakes Fortune
Eigenlijk geldt bovenstaande ook voor deze game. Wat mij betreft de eerste 'wow' game van de PS3. Prachtige graphics, een supercoole hoofdpersoon en veel afwisseling. Het coversysteem kwam ook hier terug en werkte ook hier top. De vervolgen waren misschien net zo goed, zo niet beter. Toch heeft deel 1 me altijd het meest geboeid. En Naughty Dog is gewoon de beste developer out there, period. 5 keer uitgespeeld

Indie games
Even een veer in de reet van Microsoft hoor: ze hebben indie games écht fantastisch op de kaart gezet deze generatie (jammer dat ze het met de One zo genadeloos verneuken). Ook de PS3 mag er wezen nu, met een prachtige library. Geometry Wars, Braid, Limbo, Castle Crashers, Tomb Raider: Guardian of Light, Dead Nation (Left 4 Dead eat your heart out!). Echt fantastisch.

Red Dead Redemption
GTA noemen als grootste succes van deze gen vind ik zo cliché. Met Red Dead had Rockstar ook alles raak. Het is weer eens wat anders dan rondknallen in het midden-oosten of een grote Amerikaanse stad. Een supercoole sfeer en toffe gameplay maakten het af. 2 keer uitgespeeld.

Dead Space
Oprecht eng, spannend en griezelig goed. Dead Space vat samen wat een 'ouderwets' goede game heeft en combineert dit met freaky horror. Echt enorm van deze game genoten. Ook hier geldt: de vervolgen heb ik toch minder lol aan beleefd, helaas. Hoop wel op een next-gen game, al denk ik dat de kans klein is. 4 keer uitgespeeld

Een paar floppertjes:
Too Human
Need I say more? Zoveel blabla en heisa om deze game en dan met een mdidelmatig product komen. Heb de game nog uitgespeeld maar je vraagt je eigenlijk af wat je ermee bent opgeschoten. Het speelde wel aardig, maar het ging nergens over, nergens naartoe. Een losse flodder.

Metal Gear Solid 4
Hier ga ik mensen kwaad mee maken: kaa uu tee met hoofdletters. De ene na de andere cutscene rijgen een onbegrijpelijk plot vol shit aan elkaar. De gameplay was nog niet eens zo gek, al was het sneaken wel een beetje beperkt. Je kwam alleen nooit aan gamen toe! Wel uitgespeeld, daarna nooit meer naar gekeken.

Kinect/Move
Dat Nintendo iets magisch had met de Wii weten we wel. De manier waarop Microsoft en Sony ook een graantje probeerden mee te pakken was allesbehalve magie. Kinect is zo ruk dat ze er nooit een fatsoenlijke game voor hebben kunnen maken. En ohja Microsoft, bedankt voor het schaamteloos verkrachten van de getalenteerde Rare studio. Deze jongens en dames kunnen toch echt meer dan ze nu doen. Move werkte overigens wel, maar (los van Heavy Rain) waren er ook geen leuke games. Overigens is de blauwe dildo geen gezicht.

Wat zijn jullie toppers en welke games hebben achteraf de verwachtingen toch totaal niet ingelost?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Nov 2013 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mijn favoriete

PLAYSTATION 3
Tales of Vesperia
Tales of Graces f
Tales of Xillia
Star Ocean:The Last Hope International
Eternal Sonata
Kingdom Hearts 1.5 HD Remix
Tales of Symphonia Unisonant Pack
((((iets minder mooie PS3 games maar toch wel de moeite waard zijn))))
Final Fantasy XIII
Final Fantasy XIII-2
Tales of Xillia 2
Ni no Kuni
Grand Theft Auto V

XBOX 360
Star Ocean:The Last Hope
Eternal Sonata
Blue Dragon
Lost Odyssey
Infinite Undiscovery
Tales of Vesperia
((((iets minder mooie 360 games maar toch wel de moeite waard zijn))))
Final Fantasy XIII
Final Fantasy XIII-2

NINTENDO Wii
Final Fantasy Crystal Chronicles, The Crystal Bearers
Fragile Dreams
Xenoblade Chronicles
The Last Story
Pandora's Tower
Tales of Graces
Tales of Symphonia:Dawn of the New World
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Aaruman BerichtGeplaatst: 10 Nov 2013 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Wat gaat dat toch allemaal hard, tijdens het typen van deze zin kijk ik mijn kamer rond. Daar zie ik op twee plekken hele mooie spellen staan en ook spellen die wat minder gaaf waren. Een hoop mooie herinneringen...

Fable II: Wat je ook zou kunnen zeggen over deze game, na Fable was dit een mooi vervolg waarin nieuw met oud werd gemixt. De trailer/intro waarvan ik gewoon kippenvel kreeg en de sfeer die in Bowerstone werd neergezet is voor mij nooit meer geëvenaard.

Fallout 3: Het spel waar ik tegen de 600 uur in heb zitten, waar ik over mijn haat voor DLC ben afgestapt. Het spel waarin ik mezelf he-le-maal kon verliezen. Voor mij echt het toppertje van deze generatie..en ja ik hoor een groot aantal mensen al roepen:'Maar de bugs dan?!'. Ik heb daar nooit zo'n last van gehad, natuurlijk deed een npc wel eens raar, maar dat nam ik op de koop toe.

Alone in the Dark: De reden dat ik een Xbox360 wilde hebben, nu waren de reviews uiteindelijk vrij harsh voor dit spel en toegegeven niet alles werkte lekker, maar dat had voor mij gewenning nodig. De intense theatrale spanning in deze game....WOW!

DeadSpace: Als groot fan van de Alien reeks, kon deze game niet uitblijven. Intense horror, waarin je eens niet een overpowered son of a bitch was, een spel waar je echt bang was en de monsters er nog realistisch eng uit zagen ook!

GTAIV (en later V): Mooi verhaal (vooral IV) en realisme, toppers.

Skyrim: 200 uur in zitten, een geweldig spel met uitstekende graphics en sfeer.



Ik heb erg genoten van deze generatie en heb, nu ik zo om me heen kijk helemaal niet zoveel spellen gekocht in die jaren, ik kom er op 33 uit. In die paar jaar dus maar 33 spellen. Ik heb erg geselecteerd en niet zomaar aankopen gedaan. Wat voor mij denk ik wel de sensatie stukken beter gemaakt heeft, echte flops heb ik namelijk (naar mijn idee) niet in huis.


Wat is één ding die ik graag op de next-gen wil zien?

- Red faction guerilla destrcutie: Heb ik helaas nooit meer zo goed terug gezien in een game




Klik even voor de Fable II intro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 10 Nov 2013 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

1.Ni No Kuni: The Wrath of the White Witch
2.The Last of Us
3.Xcom: Enemy Unknown
4.Dead Space
5. Uncharted 2
6. Bioshock
7. The Elder Scrolls: Oblivion
8. Castlevania: Lords of Shadow
9. Condemned 2
10. Fallout 3

Ben het met je eens wat metal gear solid 4 betreft, vond hem niet goed, maar ook geen aanfluiting, dat niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Nov 2013 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Uncharted Drakes Fortune
Mijn eerste 'next gen' PS3 game. Kende de game totaal niet en helemaal met 0 verwachting ingestapt. Wat een geweldig avontuur was dit zeg! Hierdoor blijft deel 1 ook voor mij de 'beste' van de 3.

Killzone 2
Net als Uncharted een van mijn eerste PS3 games die ik speelde. Deze game was zoveel beter dan het eerste deel. De lore en het design van de Helghast vond ik al heel tof. Ondanks dat vele er over klaagde vond ik de game juist erg goed aanvoelen op zijn eigen manier en speelde gewoon lekker. Vooral de multiplayer was ook erg sterk en ondergewaardeerd!

Assassin's Creed
Door alle filmpjes en plaatjes die ik in de media zag, was dit de game waarom ik een PS3 wilde gaan halen. Tuurlijk de game bleek vrij veel van hetzelfde en had wat minpuntjes. Toch vind ik ook dit het beste deel uit de serie. Het was moeilijk en de focus lag echt op sneak kills.

Batman Arkham City
Misschien wel de beste Batman game ooit gemaakt! Re-design van de personages was erg tof gedaan. Het zweven door de stad gaf een geweldig gevoel. De combat werkte fantastische. Je voelde je echt Batman. Dan had je ook nog de vele kleine easter eggs verstopt in de game. Voor iedereen die hem nog niet heeft, ga NU de humble bundle aanschaffen voor een paar dollar!

Limbo
Klein, maar o zo fijn! Grafische stijl die mij enorm ligt. Donkere humor. leuke puzzles. De game zet je toch ook wel erg aan het denken door het subtiele verhaal.

Borderlands 2
Het origineel heb ik nooit gespeeld, maar toen ik aan deze game begon werd ik echt weggeblazen! Het stijltje, de personages, de humor, de wapens, de vele geweldige dlc missies... en natuurlijk LOOOOOOOOT!

Mass Effect 2
Als PS3 eigenaar kreeg ik pas laat de kans om deze titel te spelen. Maar wat een geweldige game! Het was volgens mij ook net die tijd dat ik de tv serie/film Firefly en Serenity nog eens keek. Hierdoor zat ik echt helemaal in dat scifi wereldje.

Bioshock en Bioshock Infinite
Tussen deze 2 kan ik echt niet kiezen. Beide games zijn echt fantastisch op hun eigen manier. De werelden en karakters zijn zo fantasierijk en tof bedacht dat je er uren in rond wilde lopen om alleen maar rond te kijken. Het verhaal was erg tof en vooral de mindfuck van Infinite vond ik zo goed.

Demon's Souls
Ook pas vrij laat achter gekomen hoe tof deze game was toen ik hem een keer bij een vriend van me speelde. De moeilijke bossfights, de creepy wereld, de zoektocht naar betere en speciale wapens, het vechten voor je leven om je verdiende souls niet kwijt te raken, de werelden die je keer op keer wisten te verrassen met nieuwe gevaren. Deze game blijft voor mij ook echt een niveautje hoger dan zijn spirutuele opvolger Dark Souls. De Nexus werkte veel fijner en er waren meer toffe wapens in de game.

Soort van honoroable mention:

Indie games in het algemeen
Voor een klein prijsje een game die je een paar uurtjes enorm kan vermaken. Voor mij was dat deze generatie een nieuw fenomeen. Mede door studie en een druk persoonlijk leven werd ik na fanatieke game tijd werd ik hier soort van ingedrukt. Games die me meer dan 10 uur speeltijd zouden kosten liet ik vaker links liggen door de wat kleinere en makkelijk tussendoor op te pakken games. Limbo die ik eerder noemde was hier al een voorbeeld van, maar er zijn er natuurlijk nog veel meer; Journey, Super Meat Boy, Shank, Castle Crashers, Bastion, FEZ etc.


Tegenvallers

Final Fantasy XIII
Dit was geen FF game meer. Personages waren niet interessant en het verhaal verloor me al ergens op de helft van de game. Battle systeem was irritant. Wat een sleur om dit door te spelen was dit zeg. Uiteindelijk ook niet meer mee verder gegaan.

Lair
Een game met draken en awesome muziek, hoe vet was dat! Nou niet dus... wat een kansloze sixaxis controles haha

Call of Juarez The Cartel
Gewonnen met een prijsvraag, maar wat een schijtgame was dit zeg haha.

Andere kan ik nu even niet bedenken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
flip122 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2013 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Apr 2008
Berichten: 51

Folklore

Een ps3 game van Japan studio.
Dit vind ik een heel magische en leuke game.
Het gebruiken van de sixaxis is ook goed gedaan om er de zielen van de folklore mee te vangen en te gebruiken als krachten vind het zelf nog steeds een hele mooie game. Toch wel een pareltje van deze gen volgens mij.

Batman arkham asylum en city
Ik kan me nog herinneren dat ik een batman spel had op de cube , wat was dat een rotspel zeg, had daarom destijds ook niet veel hoop voor het volgende Batman spel. Nou dat had ik geweten zeg wat een topper was Arkham asylum en dan nog eens het vervolg die ook een topper was.

Flower
Een random dag op gamed.nl zag ik ineens een trailer van Flower.
My mind was blown away. Het was zo mooi en vreedzaam dat ik het gewoon moest hebben. Het gaf gewoon echt een goed gevoel de trailer alleen al.

White knight chronicles 1 &2
Ik was al helemaal weg van Level 5 na rogue galaxy(ps2) en toen ik erachter kwam dat ze met een ps3 Rpg kwamen werd ik zo blij.
Niet echt een heel super vechtsysteem maar nog steeds een hele leuke game. En wat ik echt super vond was dat ze besloten om Deel 1 bij deel 2 te doen zodat mensen het eerste deel eerst konden spelen als ze dat niet gedaan hadden , je kon zelfs verder met de characters op je oude save.

Ni No Kuni
Ghibli en Level 5 geen verdere uitleg nodig hoop ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Nov 2013 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Geen zin om spellen neer te zetten, iedereen weet wel wat topspellen zijn en wat niet. Echt het minst boeiende ooit om neer te zetten, tenminste.. ik vind het leuk om te lezen wat andere mensen vinden van spellen maar ik ga het zelf niet weer neerzetten. Dat doe ik in andere topics.

Terugkerende klassiekers

We gaan natuurlijk steeds meer voorruit met technologie en zo maar het is soms ook wel eens leuk om een lekker oldschool spelletje te spelen. Dit vinden ontwikkelaars ook en zo hebben we deze generatie twee nieuwe Mega Man spellen gekregen in de oude 8-bit stijl. Ook een Duck Tales remaster en een hele hoop nieuwe spellen ook met oldschool tintjes hier en daar. Ik vind het echt geniaal wat mensen hebben gedaan voor de oldschool gamers onder ons.

De vooruitgang van de PC

Vroeger was PC gaming achter je bureau zitten met een muis/toetsenbord of een crappy controller. Nu kun je bijna elke denkbare controller aansluiten op je PC. Je kan je PC ook op je PC aansluiten tegenwoordig, veel makkelijker dan vroeger is het allemaal geworden. En omdat de technologie zo hard gaat is het ook nog eens betaalbaar geworden voor de gemiddelde gamer. Ik heb er zelf ook maar een gekocht uiteindelijk.

Indiegames steeds populairder

Altijd mooi om te zien als men zelf ook spellen gaat maken, we hebben aardig wat gems gekregen deze generatie door deze mensen en als er een pluspunt is aan de volgende generatie is dat ze dit alleen maar meer geen ondersteunen.

Flops:

Wii motioncontrols

Ik heb nooit Kinect of Move gespeeld dus kan daar weinig over zeggen maar ik vind de motion controls op de Wii niet goed. Zelfs toen Nintendo wanhopig hun add-on hadden uitgebracht kwamen er alsnog geen goede spellen voor uit, alleen Red Steel 2 en hun eigen Zelda. Verder waren het allemaal minigames of shooters waar het goed mee werkten, maar voor het grootste gedeelte was het een gimmick en vaak geforceerd.

Het is jammer want motiongames kunnen echt heel leuk zijn, Boomblox is een heel goed voorbeeld daarvan maar van die spellen zijn er zo weinig van.

Xbox 360

Nadat ik een spel heb moeten weggooien omdat er een dikke kras op zat door de Xbox zelf heb ik de console weggedaan. Sindsdien is er nooit meer wat goeds op uitgekomen wat ik nou echt wilde hebben. Ik vind het een kansloze console terwijl de originele Xbox nog wel degelijk was.

Consoles zijn wannabe PC's geworden

Game installaties, eindeloze updates. Microsoft tegen Sony met shooters of andere spellen die van aard van de PC komen en gewoon niet werken op een console naar mijn mening.. flikker toch op zeg.

Volgende generatie word alleen maar erger zie ik, tja. Ik heb echt weinig interesse in die troep wat hun consoles noemen. De PC kan nu toch al zoveel dat een console al niet meer nodig is.

Ik vind de Wii U dan wel weer geniaal. Mario met z'n vieren spelen achteroverleunend op de bank of gewoon lekker in bed verder met je Zelda. Fucking nice! Ze proberen de Wii U nog op een console te laten lijken in hoeverre het nog kan en daar krijgen ze eigenlijk te weinig props voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 11 Nov 2013 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Spellen die mij zijn bijgebleven

Saints Row 1,2,3
Geweldige serie die nu een eigen franchise heeft weten te maken i.p.v. GTA kloon. De co-op en humor kon GTA IV niet aan tippen, maar GTA V dan weer wel.

Uncharted 1
Eerste avontuur met Nathan was echt magistraal!

.Skate 1,2,3
Ik weet niet wat het is met dit spel, maar als ik het speel op zo'n zondagmiddag, dan is het echt magisch. Gewoon in een stad skaten, challenges doen en heerlijke chille muziek op de achtergrond. Als ik er nu aan terugdenk, dan voel ik mij weer euforisch. Deel 1 vind ik nog wel het beste, deel 3 het minste.

The Darkness
Ongelofelijk vet! Wat een vertaling van comic naar game!

Batman franchise
Mijn droom is eindelijk uitgekomen toen ze Batman Arkham Asylum uitbrachten, waar ze eindelijk een goede vertaling hebben van de Batman serie naar games. De Nolan films onder de games.

Gears of War
Geweldig in co-op, goed tempo, mooie graphics en veel leuke momenten. Badass shooter met vrienden spelen is nooit mis. Multiplayer al vaker met LAN parties gedaan, wat echt spannend is soms!

Red Dead Redemption
Als er dan één spel in aanmerking komt voor een 10, dan is het wel RDR. Wat een prachtige game! De sfeer, het verhaal, de gameplay, tempo, paardrijden, alles is gewoon raak!

Grand Theft Auto V
Alles wat ik wilde in een GTA. Na GTA IV was ik teleurgesteld en GTA V heeft dit hersteld met een prachtige game waar het verhaal leuk is, de missies leuker, de voice-acting top notch(!), ijzersterke multi-player...wat wil je nog meer

The Elder Scrolls: Oblivion en Skyrim
Wat een genot zijn deze spellen. Erg veel uur gameplay in een prachtige wereld! Vrijheid, prachtige omgevingen, leuke quests zorgen voor vele uren gameplay.

Bioshock
Wat een sfeer! Verhaal was vet, krachten waren vet, gameplay was goed en heel Rapture zag er goed uit! Deel twee was minder en Infinite moet ik nog spelen.

Call of Juarez
Dan heb ik het alleen over deel 1, want die was echt heeeeel vet! Perfecte mix van gameplay tussen twee characters en mooie omgevingen voor die tijd.

Assassins Creed 1&2 (Ezio trilogie)
Waarom niet gewoon geschiedenis leren via games? De Dan Brown kwaliteit onder de games waarmee een fictief verhaal perfect wordt gecombineerd met non-fictieve feiten. Heel goed dat deze reeks verder gaat op de next-gen.

Killzone 2
Ik heb deel 3 nog niet gespeeld maar deel 2 was echt genieten! Wat een verbetering ten opzichte van 1!

Enslaved
Erg leuk spel! Viel mij echt mee dat het leuke gameplay had en een degelijk verhaal!

Far Cry 2,3
Wat waren deze titels geweldig zeg! Pure vrijheid met intense gameplay! Deel 3 vond ik het beste en ik hou van de inslag die ze gemaakt hebben qua sandbox!

Dishonored
Niet verwacht dat dit spel zo vet zou zijn! Gespeeld, genoten en nu wachten voor meer!

Chivalry: Medieval Warfare
Wie kon weten dat multiplayer zwaardje spelen zo vet kon zijn met die brute actie erbij. Simpel en leuk, maar na een tijdje verveeld het wel. Een absolute topper voor LAN parties!

Halo 3, ODST, Reach
Awesome games! Mooie voortzetting van het verhaal. Vette co-op en leuke gameplay!

Tegenvallers:

Medal of Honor reeks
Gewoon te standaard, niet boeiend

Call of Duty, alle titels van de laatste generatie
Hoewel het qua multiplayer ijzersterk in elkaar steekt, zijn de glorie dagen van de singleplayer allang voorbij

Too Human
Ik wil hier eigenlijk geen woorden aan vuil maken, maar gewoon echt een flop, werkt gewoon niet!

MGS4
Ben het eens met de jongens hierboven. Geen slecht spel, maar wilde iets anders en geen midden-oosten verhaal met nog meer cinematics. Geef mij dan liever Twin Snakes of MGS3

Army of Two
Niet slecht, maar ook niet optimaal. Leuk voor co-op, maar verhaal is meh, graphics zijn 'meh, de cliché's zijn 'meh'.

Dynasty Warriors reeks
Op de PS2 nog heel veel lol mee gehad, maar op deze generatie was het gewoon echt pure luiheid en ging de magie er van af.

Mafia 2
By far de grote teleurstelling. Mafia 1 is altijd nog een heilige graal voor mij, maar Mafia 2 kon daar moeilijk tegenop. Het was geen slecht spel, maar het miste gewoon de stijl.

Halo 4
Gewoon een teleurstelling qua verhaal! Het leek wel een kleine inslag Call of Duty stijl qua singleplayer. Erg jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Nov 2013 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

YouTube: toon


IGN heeft ook nog een leuke video om te kijken, ze kijken naar het beste jaar van de vorige generatie.

Man.. ik ben deze generatie echt gaan gamen, ik heb echt zoveel gegamed en er is behoorlijk veel veranderd in mijn leven. Tja, het is toch weer iets wat je afsluit. Ik kan er gelukkig met een goed gevoel op terugkijken, we hebben echt een heleboel vette spellen gezien de afgelopen jaren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 25 Nov 2013 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Deze generatie was goed, vooral op sandbox en rpg gebied, maar weet niet of het beter was dan de ps2 generatie, waar ik toen echt heel veel op gespeeld heb, van FF 12, GTA 3 tot SA, DQ 8, True Crime NY, Scarface, Bully, Tekken 5, SC 3, Persona 3/4, RE 4 tot zoveel andere games.

Deze generatie:
Little Big Planet
Fallout 3
Fallout New Vegas
Skyrim
MGS 4
MGS Peace Walker
Crisis Core Final Fantasy 7
Heavy Rain
Birth by Sleep
Deus Ex Human Revolution
GTA IV
GTA V
Sleeping Dogs
The Saboteur
Assasins Creed serie
Prince of Persia 2008
God of War Chains of Olympus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Nov 2013 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Veel spellen die jij opnoemt kwamen uit na de kickstart van de zevende generatie consoles. Vergeet dat niet, Persona 4 hebben wij ook pas begin 2009!! gekregen. De zevende generatie consoles zal ook nog wel een heleboel toppers krijgen voordat de grote massa over is gestapt naar de achtste generatie. Persona 5 is bijvoorbeeld net aangekondigd voor de PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 25 Nov 2013 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Idd xbox 360 was al uit in 2005. Ps2 ging door tot 2009 ofzo met nieuwe releases. FF 12, Rogue Galaxy en GoW 2 verschenen zelfs pas in 2007. Odin Sphere enzo kwam ook vrijlaat. Dan heb je ook nog psp games zoals GTA VCS die ik niet heb genoemd, maar die is ook in 2007 ofzo verschenen. De Yakuzadelen op ps2 vond ik ook vet, hoop dat deel 5 nog uitkomt in het westen op de ps3. Yakuza Kenzan had ik ook graag in eht westen gezien. The Warriors van rockstar uit 2005 was ook vet.

Denk dat het wel goed zit met goede games, ook voor de komende jaren met games als ME 4, Fallout 4, GTA 6 en alle nextgen versies van andere bestaande ip's en nieuwe ip's.

EDIT: Ik vond MGS 4 trouwens wel een hele vette game, ik vind het de een na beste MGS na MGS Peace Walker. Het verhaal was vet, de sneaking was anders dan andere delen, de vele settings(Middenoosten, Zuid Amerika en Oost Europa) vond ik goed uitgewerkt. Controls, cameravoering en schieten was heel veel beter dan de vorige delen. De gadgets waren vet, vooral de masker waardoor je weer op een jonge snake leek. Het einde heeft me echt verrast met bepaalde characters die ik niet had verwacht tegentekomen in de game. Al met al vind ik het na Heavy Rain de beste PS3 exclusive.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group