Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ben je van plan een Xbox One te kopen?
Ja, bij launch
11%
 11%  [ 3 ]
Ja, een tijd na launch
7%
 7%  [ 2 ]
Misschien, ik twijfel
22%
 22%  [ 6 ]
Nee, nooit. **** Microsoft
59%
 59%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 27

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
FloriX BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 22:38    Onderwerp: Ik ben klaar met Microsoft... Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Voor mij is het is voorbij.



Mijn god zeg, ALLES dat Microsoft heeft gedaan tot nu toe is een klap in het gezicht van elke gamer, een schending van onze rechten en één grote gigantische grap.



De Xbox One biedt een dure, ingewikkelde, restrictieve, beledigende ervaring, is honderd euro duurder dan de PS4 en zet ook nog eens een high tech camera in je huiskamer met stem en gezichtsherkenning, info over je gegevens, internetgedrag, kennissen etc. die MOET aanstaan, wil de console functioneren.



We weten ook sinds vorige week dat Microsoft de eerste was die zich in 2007 bij het PRISM-programma aansloot. Dat wil zeggen dat de NSA in Amerika, de National Security Agency, de klantgegevens van Microsoft mag inkijken, en MS is een van velen.

http://www.mediaite.com/online/since-2007-nsa-fbi-also-mining-data-from-microsoft-yahoo-google-aol-youtube/

Citaat:

One day after the Guardian unearthed evidence that the National Security Agency had secretly obtained the phone records of millions of Verizon customers, the Washington Post reports that the NSA and FBI have been “tapping directly” into the servers of nine of the largest American Internet companies through a secret program code-named PRISM.


The tech giants whose servers are tapped by the NSA “participate knowingly” and reportedly include: “Microsoft, Yahoo, Google, Facebook, PalTalk, AOL, Skype, YouTube, Apple.”

The companies receive a “directive” from the federal government requesting access to their servers. In 2008, the WaPo reports, Congress gave the DOJ authority to force a reluctant company “to comply.” Apple apparently resisted cooperation for several years, though the details are unknown.


Volgens de informatie die is vrijgekomen blijkt dat miljoenen mensen wereldwijd zijn bespioneerd. Voornamelijk buiten Amerika, and Microsoft is about to take it to the next level.



Er zijn een heleboel redenen om ver weg van de Xbone te blijven, en dat zeg ik niet als fanboy. Ik heb een Xbox, twee 360's en een kast vol games.



**** Microsoft, en thank the universe dat Sony heeft geluisterd naar wat hun klanten willen. Een simpel apparaat, dat GAMES AFSPEELT OP EEN TV, games waarvan ik de EIGENAAR ben.



Sony heeft mij niet overtuigd, Microsoft heeft mij weggejaagd.

YouTube: toon


I leave you with this.


Laatst aangepast door FloriX op 11 Jun 2013 23:10; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Een mening herhaaldelijk brengen als feit is uberhaupt al fanboygedrag, dus ik stopte al snel met lezen/kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Dellion schreef:
Een mening herhaaldelijk brengen als feit is uberhaupt al fanboygedrag, dus ik stopte al snel met lezen/kijken.


Ja dit dus. Best wel laag dit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:
Een mening herhaaldelijk brengen als feit is uberhaupt al fanboygedrag, dus ik stopte al snel met lezen/kijken.

Ik stopte bij de titel al.

Moeten we nu ook een Sony thread maken met foto's van Vettel met het gezicht van Kutaragi erop met ''We have won E3''?

Iedereen mag zelf bepalen of Xone je centen waard is. Net als dat geld voor Wii U en PS4. Dit hele draadje is niks meer dan een hele grote fanboy reactie op hoe Microsoft het heeft gedaan tijdens de persconference.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Wauw. Sony heeft zijn boodschap op de E3 beter gebracht op de E3 dan Microsoft en alles is volgens sommigen al besloten. Dit is geen sprint van korte duur maar een marathon van enkele jaren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Dellion schreef:
Een mening herhaaldelijk brengen als feit is uberhaupt al fanboygedrag, dus ik stopte al snel met lezen/kijken.


De paar honderd Xbox/Xbox 360 games in mijn kast zijn het niet met je eens. Maar goed, aangezien het je stoort heb ik de titel voor je veranderd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Want het aantal games van een bepaalde console bepaald of je een fanboy bent, logica, yolo.. right?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
FloriX BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Dellion schreef:
Want het aantal games van een bepaalde console bepaald of je een fanboy bent, logica, yolo.. right?!


Je hele leven voornamelijk op de consoles van Microsoft gamen, vervolgens heel veel hele foute/beledigende dingen zien aan hun volgende console, en overstappen naar een console die al die dingen niet doet is wat anders dan een "fanboy" zijn. Ik ben gewoon blij dat Sony laat zien dat het zijn klanten respecteert.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik vind het terecht waarom je niet mee wil doen aan de xbox one, maar je wordt ook geraped door Sony. Ze hebben niks nieuws toegevoegd, maar laten je nu wel betalen voor online play.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Robert schreef:
Ik vind het terecht waarom je niet mee wil doen aan de xbox one, maar je wordt ook geraped door Sony. Ze hebben niks nieuws toegevoegd, maar laten je nu wel betalen voor online play.


Ik koop geen consoles voor online gaming, dat doe ik wel op mijn PC. Ik koop consoles voornamelijk voor single player exclusives. En hoewel ik nog nooit PS+ heb gehad, hoor ik er niets dan goede dingen over, met regelmatig gratis games. Maargoed, zoals ik al zei, online boeit me niet heel veel op consoles.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Voor mij is het niet voorbij voor Microsoft. Maar ik zal toch zeker eerst met PS4 beginnen, en misschien jaren later pas de Xbox One. Ik houd inderdaad niet van Kinect, herkenning dat heel gimmicky werkt. Het heeft hele goede techniek, maar gaarne niet voor de doeleinden als door je menu heen gaan. Ik zit op de bank, ik ga niet staan..

Kinect zou awesome zijn als ze daar veel meer mee doen nu, behalve skype, kinect bullshit spellen en weet ik veel wat voor zooi ze promoten dat het ene oor in gaat en het andere weer uit.

Bij Sony kreeg ik gewoon gelijk het gevoel van 'ik ben gamer, deel van een game community en houd van games' en niet 'waar doelen ze eigenlijk op? Is dit wel naar mij geadresseerd als Europeaan? Is hun focus uberhaupt nog games?' dat ik bij MS kreeg.

Daarbij ook nog de tweedehands spellen, niet constant online en authenticatie. Ik wil ook gewoon off the grid kunnen gamen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Redneckerz schreef:
Dellion schreef:
Een mening herhaaldelijk brengen als feit is uberhaupt al fanboygedrag, dus ik stopte al snel met lezen/kijken.

Ik stopte bij de titel al.

Moeten we nu ook een Sony thread maken met foto's van Vettel met het gezicht van Kutaragi erop met ''We have won E3''?

Iedereen mag zelf bepalen of Xone je centen waard is. Net als dat geld voor Wii U en PS4. Dit hele draadje is niks meer dan een hele grote fanboy reactie op hoe Microsoft het heeft gedaan tijdens de persconference.


Jammer dat je het zo ziet. Ik geef toe, ik amuseer mezelf met wat gifs, maar ik geef toch echt goede redenen WAAROM ik klaar ben met MS en overstap op PS4. Dat is naar mijn mening toch echt wat anders dan een fanboy, aangezien ik nooit loyaal ben geweest aan Sony noch een ander bedrijf. NES->SNES->PS1->Xbox->Xbox 360->PS3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

http://images.lazygamer.net/2013/05/wpid-psgreatness.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
Ik vind het terecht waarom je niet mee wil doen aan de xbox one, maar je wordt ook geraped door Sony. Ze hebben niks nieuws toegevoegd, maar laten je nu wel betalen voor online play.

Mwoh, eerder een stap waar je overheen moet kijken. Als dat nu het enige vervelende was.

FloriX schreef:

Jammer dat je het zo ziet. Ik geef toe, ik amuseer mezelf met wat gifs, maar ik geef toch echt goede redenen WAAROM ik klaar ben met MS en overstap op PS4. Dat is naar mijn mening toch echt wat anders dan een fanboy, aangezien ik nooit loyaal ben geweest aan Sony noch een ander bedrijf. NES->SNES->PS1->Xbox->Xbox 360->PS3

Je zegt alleen maar dat de Xone ontzettend beperkt is en dat Microsoft dankzij Prism gegevens afstaat.

Er wordt nu heel erg geroepen ''PS4 masterrace'' en op papier heeft Sony het beter voor dan Microsoft. Dat betekent niet dat er ook wat te zeggen valt voor Microsoft. Titanfall, Halo.. Als je graag een gesloten systeem wilt, dan kan ik mij wel voorstellen dat je een Xone wilt, net zoals veel mensen prefereren voor Apple ipv Android.

Overigens @ Gezer: Kan je je plaatje wat resizen/spoileren? De layout is helemaal van de kaart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Als ik het zo lees en zie lijkt me dat Xbox One meer uit haast is gebouwd vanwege PS4. want als ze geen nieuwe console hadden dan ja raakte ze heel veel klanten kwijt en dat willen ze niet. en dat betekend ook minder geld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Dit topic lijkt wel erg anti microsoft, houdt het wel netjes en zorg dat we geen oorlog krijgen tussen fanboys. Dan vind ik het prima
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 09:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

@ FloriX:

Uit welk interview komt dat eerste gifje?

Ik herken Geoff Keighley well, maar de andere persoon niet >_>

Edit: nvm, had het al gevonden. Jack Tretton dus. Leuk interview ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 09:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Nickdhnick schreef:
Dit topic lijkt wel erg anti microsoft, houdt het wel netjes en zorg dat we geen oorlog krijgen tussen fanboys. Dan vind ik het prima


Uiteraard hou ik het netjes. Ik heb nooit anders gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Microsoft, not even once
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Nickdhnick schreef:
Dit topic lijkt wel erg anti microsoft, houdt het wel netjes en zorg dat we geen oorlog krijgen tussen fanboys. Dan vind ik het prima


ik ben geen fanboy heb ze allebij niet. (oke playstation 1 heb ik wel)
nou ik blijf lekker bij old school gaming consoles.

geen gezeur met updating, dlc's en ik beleef er tenminste plezier aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik moet zeggen dat ik ook geen fanboy ben, maar de Xbox One komt hoogst waarschijnlijk niet in mijn huis. Het heeft leuke games, maar we moeten maar zien hoeveel er nog exclusive blijven.

Xbox One gaat totaal de verkeerde richting in en met namen het online gedeelte trek ik echt niet vooral nu dat Amerika stiekem aan het afluisteren is. Ik heb nooit problemen met de Xbox gehad, maar deze ga ik totaal boycotten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik kijk gewoon waar de leukste games op komen. Ik heb zelf niet zoveel met de Forza's, Halo's en Gears of wars, dus daarom ga ik waarschijnlijk geen X1 halen. Titanfall ziet er dan wel tof uit, maar die komt ook op de PC. Sowieso ga ik dit jaar nog geen next gen console halen en wacht ik er altijd een jaartje mee tot de eerste prijsverlaging of dat er echt musthave games uit zijn gekomen.

Wat mij het meest stoorde aan MS is eigenlijk dat er totaal geen toffe games meer uit komen voor de 360. Het afgelopen jaar was het ook al vrij matig met hun exclusive games. Daar waar Sony gewoon nog hard doorgaat met The Last of Us en Beyond Two Souls
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

For my line of work en studies ga ik waarschijnlijk, ook al ben ik geen grootse fan van Microsofts domme regels, zowel de Xbox One als PlayStation 4 in huis moeten halen. Beide op launch? Nee, waarschijnlijk niet. Dan kies ik waarschijnlijk eerst voor de PS4 en later de Xbox One.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Christian Vuye schreef:
For my line of work en studies ....


Want een opleiding gamedesign verplicht je daartoe? Overigens is het indie-platform (waar je waarschijnlijk op zal starten) niet echt toegankelijk op X1. Tenzij je natuurlijk een aardige spaarpot hebt klaarstaan.

Ik zou gewoon zeggen dat ik PS4-exclusives zou ontwikkelen en niet ga meedoen aan die overdreven praktijken van MS. Iets wat vele developers ondertussen wel zullen denken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

MaartenL schreef:
Christian Vuye schreef:
For my line of work en studies ....


Want een opleiding gamedesign verplicht je daartoe? Overigens is het indie-platform (waar je waarschijnlijk op zal starten) niet echt toegankelijk op X1. Tenzij je natuurlijk een aardige spaarpot hebt klaarstaan.

Ik zou gewoon zeggen dat ik PS4-exclusives zou ontwikkelen en niet ga meedoen aan die overdreven praktijken van MS. Iets wat vele developers ondertussen wel zullen denken.


This. ''moeten halen'' lol. Niemand verplicht je om voor de Xbox One te ontwikkelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group