Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ben je van plan een Xbox One te kopen?
Ja, bij launch
11%
 11%  [ 3 ]
Ja, een tijd na launch
7%
 7%  [ 2 ]
Misschien, ik twijfel
22%
 22%  [ 6 ]
Nee, nooit. **** Microsoft
59%
 59%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 27

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:
Redneckerz schreef:
sotarK schreef:
Sandalig eh?
Willen ze N de doodssteek geven ofzo???
Dan gaan ze samen met Sony denk ik, en hebben we mario en zelda op de PS4

Dat lijkt mij een utopie die niet gaat werken.


En ik denk dat dat heel goed kan gaan werken, 2 Japanse bedrijven die de handen ineen slaan....

Lijkt mij een beetje onzinnig voor de nabije toekomst nu net de PS4 is aangekondigd en de Wii U minder dan een jaar op de markt is. Wat jij voorstelt, kan pas werkelijk van toepassing zijn op de generatie na de PS4, of dat onverhoopt Microsoft, Sony of Nintendo het opgeeft in deze generatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

zou het kunnen dat microsoft de handoek gooit voor de release van de console?
met al deze negatieve feedback en boe-geroep van het publiek lijkt het me niet gek dat ms zegt ''zoek het uit dan, geen console van onze kant meer''
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Redneckerz schreef:
of dat onverhoopt Microsoft, Sony of Nintendo het opgeeft in deze generatie.


Nintendo zou zomaar de handdoek in de ring kunnen gooien met consoles die de WiiU als voetbal gebruiken.
Korte quote he?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

insignificat schreef:
zou het kunnen dat microsoft de handoek gooit voor de release van de console?
met al deze negatieve feedback en boe-geroep van het publiek lijkt het me niet gek dat ms zegt ''zoek het uit dan, geen console van onze kant meer''
Yep, ze hebben ook meteen Windows 8 de vuilbak ingegooid en voeren WIndows Phone 8 af. Microsoft heeft een strategie en die gooien ze echt niet in de vuilbak omwille van de kritiek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

ik snap niet waarom microsoft niet luistert naar het publiek, je moet je console toch verkopen?
het publiek in zijn gezicht slaan met dingen die ze dik word afgeraden en doorgaan met wat ze zelf willen.
sony deed dit ook, ging op zijn bek en heeft ervan geleerd en doet nu wat het publiek wil.
DAAROM is iedereen zo positief en kreeg sony het applaus of a lifetime.
toen microsoft zijn meldingen deed was het ongeloofwaardig stil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

insignificat schreef:
ik snap niet waarom microsoft niet luistert naar het publiek, je moet je console toch verkopen?
het publiek in zijn gezicht slaan met dingen die ze dik word afgeraden en doorgaan met wat ze zelf willen.
sony deed dit ook, ging op zijn bek en heeft ervan geleerd en doet nu wat het publiek wil.
DAAROM is iedereen zo positief en kreeg sony het applaus of a lifetime.
toen microsoft zijn meldingen deed was het ongeloofwaardig stil
Windows Vista en 8 verkopen ook hoor. Op dit moment gelooft Microsoft dat het klagende publiek de moeite niet is, en dat er voldoende consumenten zijn voor de visie die ze brengen. Met de verhoogde omzet per consument welke dit systeem zal veroorzaken, is dit een afweging die het hen waard is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Vergeet ook niet, Microsoft kijkt ook niet alleen naar de korte termijn. Ik heb gelezen dat er in Amerika tegenover drie pre-orders voor een PlayStation 4 twee pre-orders voor een Xbox One staan. Hoewel Microsoft het uiteraard liever andersom ziet kijken ze ook naar de langere termijn en zal dit ze nog echt geen zorgen maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
insignificat BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

het verbaast me nog dat mensen met al dit negatieve nieuws alsnog voor de one gaan.
aan de andere hand dat 2dehands verkoop word ook wel een beetje opgeblazen.
microsoft zegt zelf ook ''developers hebben de keuze om het DRM systeem te gebruiken. wij geven ze de mogelijkheid''
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ik ga trouwens een Xbox One halen, zie me als een wandelende schietschijf!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

insignificat schreef:
zou het kunnen dat microsoft de handoek gooit voor de release van de console?
met al deze negatieve feedback en boe-geroep van het publiek lijkt het me niet gek dat ms zegt ''zoek het uit dan, geen console van onze kant meer''

Lijkt mij niet echt realistisch als je bekijkt hoe groot Microsoft is. Ze maken niet alleen maar consoles.

sotarK schreef:

Nintendo zou zomaar de handdoek in de ring kunnen gooien met consoles die de WiiU als voetbal gebruiken.
Korte quote he?

Waaruit zou dat moeten blijken?

insignificat schreef:
het verbaast me nog dat mensen met al dit negatieve nieuws alsnog voor de one gaan.
aan de andere hand dat 2dehands verkoop word ook wel een beetje opgeblazen.
microsoft zegt zelf ook ''developers hebben de keuze om het DRM systeem te gebruiken. wij geven ze de mogelijkheid''

Los van het hele restrictie verhaal heeft Microsoft wel een aantal sterke games in ontwikkeling die kopers moeten lokken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Ik ga trouwens een Xbox One halen, zie me als een wandelende schietschijf!

Neem je enkel een Xbox One? Of kies je daarnaast ook nog voor een PlayStation 4?

En als je enkel voor de Xbox One gaat, mag ik dan vragen wat de redenen zijn? Met uitzondering van Dead Rising 3, want ik weet al dat je die wilt hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Rene Groen schreef:
Vergeet ook niet, Microsoft kijkt ook niet alleen naar de korte termijn. Ik heb gelezen dat er in Amerika tegenover drie pre-orders voor een PlayStation 4 twee pre-orders voor een Xbox One staan. Hoewel Microsoft het uiteraard liever andersom ziet kijken ze ook naar de langere termijn en zal dit ze nog echt geen zorgen maken.


Amerikanen willen hun thuisland ondersteunen voor een reden die ik niet snap. Ik vind het eigenlijk jammer want wat Microsoft doet met de One is naar mening niet niks. Ik snap dat ze DRM en zo willen invoeren maar naar mening is dit té streng en ook niet nodig. Voor wie is dit allemaal een voordeel? Dat vraag ik me af, ik denk dat ontwikkelaars dat geld niet eens te zien krijgen wat je moet betalen om de game bij een vriend te spelen.

Het zou erg zijn als Microsoft hier uiteindelijk winst op gaat maken, echter zijn de mensen een stuk minder afhankelijk van Microsoft als het gaat om game consoles. Er zijn 2 andere consoles om uit te kiezen en desnoods een Pc. Ik hoop dat ze ook op hun plaat gaan net zoals Sony dat deed met de Ps3. Microsoft is een naar bedrijf, ze halen winst uit het uitbuiten van consumenten, de boete's zijn lager dan de winst dus ze denken 'waarom niet?'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

Redneckerz schreef:
insignificat schreef:
zou het kunnen dat microsoft de handoek gooit voor de release van de console?
met al deze negatieve feedback en boe-geroep van het publiek lijkt het me niet gek dat ms zegt ''zoek het uit dan, geen console van onze kant meer''

Lijkt mij niet echt realistisch als je bekijkt hoe groot Microsoft is. Ze maken niet alleen maar consoles.

sotarK schreef:

Nintendo zou zomaar de handdoek in de ring kunnen gooien met consoles die de WiiU als voetbal gebruiken.
Korte quote he?

Waaruit zou dat moeten blijken?

insignificat schreef:
het verbaast me nog dat mensen met al dit negatieve nieuws alsnog voor de one gaan.
aan de andere hand dat 2dehands verkoop word ook wel een beetje opgeblazen.
microsoft zegt zelf ook ''developers hebben de keuze om het DRM systeem te gebruiken. wij geven ze de mogelijkheid''

Los van het hele restrictie verhaal heeft Microsoft wel een aantal sterke games in ontwikkeling die kopers moeten lokken.

dit zal dan halo zijn en hoop op een banjo kazooie.
ik weet zeker dat ik een paar exclusives mis.
ik heb met een paar lui binnen de game sales gepraat en die zeggen allemaal dat ze het wel goed vinden wat ms doet.
en wie kan ze blamen?
ze hebben op zich niks te willen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

sotarK schreef:

Nintendo zou zomaar de handdoek in de ring kunnen gooien met consoles die de WiiU als voetbal gebruiken.
Korte quote he?
Waaruit zou dat moeten blijken?


Omdat EA en alle andere grote spelers zich hoofdzakelijk gaan focussen op de PS4 en XB1.
En alles tegenspreken geeft jou nog geen gelijk ...
Ik zeg het zou zomaar kunnen 2 japanse bedrijven die de handen in elkaar slaan...
Ik zeg niet dat het zo is.
Het zou kunnen, we kunnen ook nog 3 pagina's quote na quote plaatsen en alles tegenspreken maar dan kan het nog steeds
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:

Omdat EA en alle andere grote spelers zich hoofdzakelijk gaan focussen op de PS4 en XB1.

Laat ik een bekend argument van stal halen: Je koopt de Wii U voor de Nintendo games. EA is op dit moment gewoon lullig aan het doen jegens de Wii U.

sotarK schreef:

En alles tegenspreken geeft jou nog geen gelijk ...

Ik zeg ook nergens dat ik geen gelijk heb.

sotarK schreef:

Ik zeg het zou zomaar kunnen 2 japanse bedrijven die de handen in elkaar slaan...
Ik zeg niet dat het zo is.
Het zou kunnen, we kunnen ook nog 3 pagina's quote na quote plaatsen en alles tegenspreken maar dan kan het nog steeds

Het zou inderdaad kunnen. Als ik Microsoft en Sony hoor en lees over hun cloud processing faciliteiten, dan zou jouw stelling ook kunnen. Maar zoals gezegd, alleen mogelijk in de volgende generatie of dat 1 van de 3 console bouwers ermee kapt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Echt precies de reactie die ik had verwacht.
Persoonlijk hoop ik dat er geen 1 stopt, concurrentie is gezond.
Een ZombiU2 komt ook pas als de sales omhoog gaan en dat is toch echt Ubisoft.
Kijk naar die Rabbits van Ubi , was echt een Wii game maar nu een XboxOne game.
En Nintendo games, waar blijft die originele WiiU Zelda??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:
Echt precies de reactie die ik had verwacht.
Persoonlijk hoop ik dat er geen 1 stopt, concurrentie is gezond.
Een ZombiU2 komt ook pas als de sales omhoog gaan en dat is toch echt Ubisoft.
Kijk naar die Rabbits van Ubi , was echt een Wii game maar nu een XboxOne game.
En Nintendo games, waar blijft die originele WiiU Zelda??

Nintendo heeft genoeg games in ontwikkeling waarmee een Wii U koop voor de Nintendo fan gerechtvaardigd kan zijn. Een Zombi U 2 prototype is al in ontwikkeling bij Ubisoft. Qua Zelda zijn het vooral remakes en HD remakes die eraan zitten te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zelda U was origineel bedoeld om deze E3 onthuld te worden. Maar omdat Wind Waker HD en A Link Between Worlds er al aankomen hebben ze het project teruggetrokken.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/06/11/nintendo-considered-showing-new-zelda-wii-u-game-at-e3.aspx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Asianator schreef:
Rene Groen schreef:
Ik ga trouwens een Xbox One halen, zie me als een wandelende schietschijf!

Neem je enkel een Xbox One? Of kies je daarnaast ook nog voor een PlayStation 4?

En als je enkel voor de Xbox One gaat, mag ik dan vragen wat de redenen zijn? Met uitzondering van Dead Rising 3, want ik weet al dat je die wilt hebben.


Ik ga in eerste instantie voor een Xbox One, later voor de PS4, maar dat laat het budget momenteel niet toe. Samenwonend, sinds twee maanden vader, kortom: even niet het budget voor om ze tegelijkertijd te halen, hetgeen ik bij de Xbox 360 en PlayStation 3 wel gedaan heb.

Reden dat ik eerst voor de Xbox One ga is ten eerste omdat de mensen uit mijn friendslist dit eveneens doen. Met enkele van mijn vrienden speel ik veelal FIFA en soms ook wat Call of Duty en ook zij gaan voor de Xbox One, voor mij al meteen een reden om dit ook te doen. Ten tweede heb ik niet zo'n problemen met de maatregelen die Microsoft neemt. Doet Sony het daarin beter? Zeker weten, maar ik lig niet wakker van de dingen die Microsoft anders doet. Mijn vriendin vindt Kinect geweldig, Kinect 2.0 schijnt zeer goed te werken, tweedehands games koop ik niet en vele andere maatregelen stuiten mij niet tegen de borst. Daarnaast heb ik persoonlijk meer op met de exclusives van Microsoft dan van Sony, ondanks dat ik die laatste zeker niet wil missen, maar er dus enkele maandjes tussen de aanschaf van een Xbox One en een PlayStation 4 zullen zitten. Ooit wil ik hier ook nog een Nintendo Wii U aan toevoegen, maar dit enkel voor de exclusives.

sotarK schreef:
Echt precies de reactie die ik had verwacht.
Persoonlijk hoop ik dat er geen 1 stopt, concurrentie is gezond.
Een ZombiU2 komt ook pas als de sales omhoog gaan en dat is toch echt Ubisoft.
Kijk naar die Rabbits van Ubi , was echt een Wii game maar nu een XboxOne game.
En Nintendo games, waar blijft die originele WiiU Zelda??


Rayman Legends komt naar de Wii U, PS3, Xbox 360 en Vita, dus niet naar de Xbox One en / of PlayStation 4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sotarK BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Nou wat een system seller, N moet exclusives gaan kopen denk ik...
Ik had het over die interactieve rabbits serie...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:
Nou wat een system seller, N moet exclusives gaan kopen denk ik...

Die zijn er genoeg. Donkey Kong, Mario... Het is veel van hetzelfde, maar wel exclusief
sotarK schreef:

Ik had het over die interactieve rabbits serie...

Welke fundamenteel verschilt van de normale Raving Rabbids games, terwijl Rabbids Invasion meer een interactief experiment is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Dat is first party en geen grote third party franchise , kijk naar Bayonetta2 dat is netjes.
En voor de rest?
Redneckerz schreef:
sotarK schreef:
Nou wat een system seller, N moet exclusives gaan kopen denk ik...

Die zijn er genoeg. Donkey Kong, Mario... Het is veel van hetzelfde, maar wel exclusief
sotarK schreef:

Ik had het over die interactieve rabbits serie...

Welke fundamenteel verschilt van de normale Raving Rabbids games, terwijl Rabbids Invasion meer een interactief experiment is.

Als het goed is (op COD en AC na) zouden games inderdaad fundamenteel moeten verschillen met hun voorgangers om het interresant te houden
vvv
Bring on the quotes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:
Dat is first party en geen grote third party franchise , kijk naar Bayonetta2 dat is netjes.
En voor de rest?

Ik herhaal wat ik laatst heb gezegd: Een Nintendo console koop je voor de Nintendo games. 3rd party exclusives zijn een extraatje.

sotarK schreef:

Als het goed is (op COD en AC na) zouden games inderdaad fundamenteel moeten verschillen met hun voorgangers om het interresant te houden
vvv
Bring on the quotes

Hangt van het type game af. Rabbids zijn casual genoeg om voor allerlei speltypen te worden ingezet. en de Xone Rabbids is meer een interactieve tv show dan dat het werkelijk een game is. Misschien doet Ubi nog wel iets hiermee op de Wii U, Zombi U was immers oorspronkelijk genaamd Killer Rabbids.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ja .. misschien
Jij herhaald wat jij hebt gezegd ? Ja en?
Is het dan de waarheid? Nee..
Als papa voor de kids een WiiU koopt dan wil hij ook wel kunnen farcry3'en.
Wil jij nou gewoon niet inzien dat de sales van de WiiU zwaar ondermaats zijn , of is alles tegenspreken gewoon jouw ding ?
Er was idd 1 rabbits U game, maar die was meer van hetzelfde van wat je op de Wii ook kon doen op een paar dingen na.. innovatie , want party games heeft of krijgt de Wii(U) al meer dan genoeg...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

niet te aggro worden he sotarK?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group