Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Jun 2013 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Chris

Daar neem je twee goede voorbeelden. Een GTA verdient zijn geld terug. Een Bioshock niet. Als je weet dat je game niet genoeg zal verkopen voor alle "AAA" features die je erin wil stoppen, maak je idd je game te duur. En welke AAA game heeft nu echt wat vernieuwend gebracht in de afgelopen paar jaren?

En waarom een andere post erbij halen als ik het nu over de argumenten van Cliffy die ik in twijfel trek. Zeker als het artikel tot een zekere hoogte mij gelijk geeft. Gamers verkopen games omdat ze er "klaar mee zijn". Het artikel die jij linkt vergeet slim de positieve punten te melden van de tweedehands sales. Gamers die games inruilen zullen dat geld weer terug stoppen in andere games. Mensen die een game tweedehands kopen, hadden wss de game anders toch niet gekocht. Maar die mensen zijn wel potentiële DLC kopers. Als de tweedehandse markt niet zou bestaan, is de kans ook groter dat de eerste persoon minder nieuwe games koopt omdat ze de het prijskaartje niet waard zijn. Dat wordt vaak vergeten bij zulke posts. Natuurlijk zijn de Gamestops van deze wereld een probleem, maar de consument moet niet de dupe worden van het stoppen van deze corporaties. Dit is ook weer bevorderlijker voor devs en pubs aangezien ze minder verdienen als de tweedehandse markt verdwijnt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Jun 2013 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

@Chris

Ik zou het juist andersom stellen, dan indie games juist ruimte hebben om te vernieuwen omdat ze niks te verliezen hebben, grote franchises hebben hun imago te verliezen. Alleen indie games hebben soms de middelen niet om het groots te maken of reclame te maken er voor, terwijl ze toch fantastische dingen introduceren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 08 Aug 2013 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

IGN bevestigd dat de Xbox One nu toch echt met een headset geleverd gaat worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Aug 2013 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Vaizard schreef:
IGN bevestigd dat de Xbox One nu toch echt met een headset geleverd gaat worden


Komt uit een Unboxing video van Major Nelson.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Vaizard BerichtGeplaatst: 08 Aug 2013 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Rene Groen schreef:
Vaizard schreef:
IGN bevestigd dat de Xbox One nu toch echt met een headset geleverd gaat worden


Komt uit een Unboxing video van Major Nelson.


Ja klopt idd, heb hem net gekeken. Een beetje raar dat ze op de website zette dat ze om een bevestiging hadden gevraagd, hoewel het in het filmpje overduidelijk word vermeld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Aug 2013 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Vaizard schreef:
Rene Groen schreef:
Vaizard schreef:
IGN bevestigd dat de Xbox One nu toch echt met een headset geleverd gaat worden


Komt uit een Unboxing video van Major Nelson.


Ja klopt idd, heb hem net gekeken. Een beetje raar dat ze op de website zette dat ze om een bevestiging hadden gevraagd, hoewel het in het filmpje overduidelijk word vermeld


In ieder geval goed dat ze eindelijk eens duidelijkheid brengen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Vaizard BerichtGeplaatst: 08 Aug 2013 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Dat is zo Ben blij dat de headset er uiteindelijk toch bij zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 09 Aug 2013 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

http://majornelson.com/2013/08/09/xbox-one-sharing-digital-games-and-gold/

Awesome!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Aug 2013 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

De console verschijnt bij ons dus pas in 2014. Een zware teleurstelling, maar mogelijk ga ik in november gewoon naar Duitsland om de console aldaar te halen als het mogelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Vaizard BerichtGeplaatst: 14 Aug 2013 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Ik heb een winkel gemaild, om te vragen of ze voor mij nog iets kunnen betekenen als ik nu nog een pre-order plaats. Vraag me af of hun ervoor kunnen zorgen dat ik toch somehow in aanmerking kom voor de gratis game. Dan plaats ik wel een pre-order met accept-giro.

Als ze dat niet kunnen, dan wacht ik lekker een aantal maanden. Heb je meteen veel meer informatie over hoe het systeem werkelijk is en hoe de spellen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Vaizard schreef:
Ik heb een winkel gemaild, om te vragen of ze voor mij nog iets kunnen betekenen als ik nu nog een pre-order plaats. Vraag me af of hun ervoor kunnen zorgen dat ik toch somehow in aanmerking kom voor de gratis game. Dan plaats ik wel een pre-order met accept-giro.

Als ze dat niet kunnen, dan wacht ik lekker een aantal maanden. Heb je meteen veel meer informatie over hoe het systeem werkelijk is en hoe de spellen zijn.

Dus je bent enkel bereid een pre-order te plaatsen als Microsoft voor je over de brug komt met een gratis game? Beetje gierig, hoor. Ik hoop dat de winkel niets voor je kan betekenen. Je hebt duidelijk het persbericht van Microsoft niet goed doorgelezen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Asianator schreef:
Vaizard schreef:
Ik heb een winkel gemaild, om te vragen of ze voor mij nog iets kunnen betekenen als ik nu nog een pre-order plaats. Vraag me af of hun ervoor kunnen zorgen dat ik toch somehow in aanmerking kom voor de gratis game. Dan plaats ik wel een pre-order met accept-giro.

Als ze dat niet kunnen, dan wacht ik lekker een aantal maanden. Heb je meteen veel meer informatie over hoe het systeem werkelijk is en hoe de spellen zijn.

Dus je bent enkel bereid een pre-order te plaatsen als Microsoft voor je over de brug komt met een gratis game? Beetje gierig, hoor. Ik hoop dat de winkel niets voor je kan betekenen. Je hebt duidelijk het persbericht van Microsoft niet goed doorgelezen...


Ik heb het wel goed doorgelezen. Ik ging er eigenlijk voor dat ik de Console deels zou krijgen met kerst en dan zelf de helft zou bijbetalen, omdat het redelijk prijzig is. Nu dit niet het geval is en ik deze dus niet "krijg" met kerst moet ik hem 100% met mijn eigen geld betalen. Hierdoor probeer ik nu natuurlijk zo veel mogelijk waar voor mijn geld te krijgen (anders natuurlijk ook, maar toen was deze 'actie' er nog niet).

Je bent weer lekker vriendelijk bezig zeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Wéér bezig? Nou sorry hoor, maar wanneer was ik voor het laatst lekker bezig, dan? Als ik het zelf mag zeggen ben ik hier één van de rustigste leden hier.

Overigens zijn de gratis titels waaruit je kunt kiezen bekend, als ik me niet vergis. Hier is een plaatje! Overigens kan die afbeelding ook door iemand in elkaar geknutseld zijn. Er staat namelijk Day One 2013 terwijl de console pas in 2014 in de getroffen landen verschijnt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Ik heb dat plaatje zelf nog niet naar voren zien komen, dus ik weet nog niet echt wat ik er van moet denken ^^ Thanks though Maar als het niet lukt met die webwinkel, dan wacht ik gewoon even een tijdje af.

Nu door de laatste 2 Humble Bundles toch weer een hoop spellen die ik kan spelen op de pc + Xbox Live Gold die nu ook meestal games weg geeft die ik zelf nog niet had. En verder ook te druk met school straks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Asianator schreef:
Wéér bezig? Nou sorry hoor, maar wanneer was ik voor het laatst lekker bezig, dan? Als ik het zelf mag zeggen ben ik hier één van de rustigste leden hier.

Overigens zijn de gratis titels waaruit je kunt kiezen bekend, als ik me niet vergis. Hier is een plaatje! Overigens kan die afbeelding ook door iemand in elkaar geknutseld zijn. Er staat namelijk Day One 2013 terwijl de console pas in 2014 in de getroffen landen verschijnt...


Had het plaatje ook gezien, maar lijkt me fake om meerdere redenen. Ten eerste, zoals je al zegt, prijzen ze de Day One 2013-editie aan voor 2014. Hiernaast kwam Microsoft gisteren met het nieuws dat de console 'zo spoedig mogelijk' in 2014 verschijnt 'met een game', en nu zou ineens de maand en de bijbehorende game bekend zijn? Lijkt me nogal raar.

Overigens denk ik zelf ook maart, maar dat geheel los van het plaatje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Sep 2013 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

900p voor Ryse? Wtf. De enige game in HD is dus Forza, dat valt dus heel erg tegen. En op de PS4 hebben ze ook niet altijd 1080p met 60fps. Het is zelfs nog bijna Pc architectuur.. er is gewoon geen excuus voor. Ik vind het zonde om te zien als Pc gamer, had gehoopt op grote verbeteringen maar die worden al op day 1 niet waar gemaakt.

Tja, verder ben ik nog helemaal niet enthousiast over next gen, ik zie op het moment nog geen grote innovaties. Het enige is de Wii U gamepad en dat is ook niet echt revolutionair te noemen.. het hoeft natuurlijk niet vernieuwend te zijn als het maar vet is maar dat is het ook niet. Honden in de nieuwe CoD en extra detail in sportspellen, woohoo! Nouja, tot nu dus nog niets om over naar huis te schrijven.


Laatst aangepast door No'tje op 19 Sep 2013 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 19 Sep 2013 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

next gen

Godver laat me niet lachen xD[/b]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Sep 2013 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

the_dan schreef:
next gen

Godver laat me niet lachen xD[/b]


Next generation. Heeft geen bal te maken met specs maar ik ben het er mee eens de wowfactor is nergens te bekennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
XBOt BerichtGeplaatst: 25 Dec 2013 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Dec 2013
Berichten: 1

Ik ben onlangs een site gestart voor de Xbox One. Ik ben benieuwd of al mensen de nieuwe Xbox in het buitenland hebben gekocht en ervaringen ermee hebben?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Dec 2013 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

XBOt schreef:
Ik ben onlangs een site gestart voor de Xbox One. Ik ben benieuwd of al mensen de nieuwe Xbox in het buitenland hebben gekocht en ervaringen ermee hebben?

Onze redacteur Rene Groen heeft er een. Stuur hem anders een bericht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 25 Dec 2013 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

XBOt schreef:
Ik ben onlangs een site gestart voor de Xbox One. Ik ben benieuwd of al mensen de nieuwe Xbox in het buitenland hebben gekocht en ervaringen ermee hebben?


Hey Xbot, op Amazon duitsland zal de Xbone in voorraad zijn op 30 december, mischien dat je em daar kan importeren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Sep 2014 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Met de naderende Nederlandse release van de Xbox One, begint het bij mij toch een beetje te jeuken. Hoewel ik het nog steeds niet eens ben met hoe Microsoft Nederlandse consumenten heeft behandeld, kan ik niet ontkennen dat er een aantal titels zijn waarin ik interesse heb. Hierbij denk ik uiteraard aan mijn meest gewilde titel; Killer Instinct. Naast deze game zijn ook Sunset Overdrive, Halo: The Master Chief Collection en Halo 5: Guardians games waar ik naar uitkijk. En in kleinere mate Rise of the Tomb Raider, sinds deze slechts tijdelijk exclusief is voor de Xbox One, en ook nog steeds naar de Xbox 360 komt, een systeem dat ik reeds bezit.

Op dit moment heb ik tegoed bij een winkel hier in de buurt waardoor een Xbox One-systeem me, als ik in echt geld reken, 'slechts' €270,- kost. Dit is een leuke prijs, en dit is ook één van de redenen waarom ik er nu ook sterk over denk om zo'n grote jongen in huis te halen. Echter zit ik dan nog steeds met een dilemma; welke versie koop ik? Aankomende vrijdag komt het 'Day One'-pakket uit welke ik vorig jaar voor het uitstel gereserveerd had. Ik zal dan gaan voor het pakket zónder Kinect en inclusief twee titels waar ik totaal geen interesse in heb; FIFA 15 en Forza Motorsport 5. Voordeel is dan wel dat ik al deze week van het systeem gebruik kan maken. Eind volgende maand komt er echter ook een witte Xbox One uit voor dezelfde prijs van €399,- waarbij één van de titels wordt geleverd waar ik naar uitkijk; Sunset Overdrive. Dit pakket doet meer voor mij, echter is het nadeel dat ik dan nog twee maanden geduld moet hebben. Een beetje advies zou ik dus niet uit de weg gaan...

Wie hier bezit reeds een Xbox One? En ben je er sinds dat je het apparaat hebt over te spreken? Zijn er minpunten? En wat zijn de pluspunten? Bedankt voor eventuele reacties!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Sep 2014 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Ik ben een Xbox One bezitter van het eerste uur en ben absoluut te spreken over de console. Games zijn er prima uit, de controller ligt fijn in de hand en ik ben zelfs een fan van Kinect, hoewel dat natuurlijk een persoonlijk ding is. Enige minpunt vond ik de menustructuur welke redelijk onoverzichtelijk is, echter ben je hier na enkele keren gebruik wel aan gewend.

Betreffende je dilemma: als FIFA 15 en Motorsport 5 niet je ding zijn, waarom dan de games (/codes) niet gewoon verkopen? Echter, zijn er in deze twee maanden dan wel games die je direct op zou pikken om te gaan spelen? Als dat niet het geval is kun je inderdaad beter wachten op de Sunset Overdrive bundel.

Als je meer vragen hebt: stel ze gerust
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 01 Sep 2014 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Citaat:
Op dit moment heb ik tegoed bij een winkel hier in de buurt waardoor een Xbox One-systeem me, als ik in echt geld reken, 'slechts' €270,- kost.


Vergeet niet dat je die tegoed opgebouwd hebt, dus de One kost je nog steeds het volledige bedrag. Verder sluit ik me aan bij René en zou ik gewoon wachten tot de games die je wilt spelen zoals Sunset en MC Collection daadwerkelijk uit zijn. Bundels zijn altijd goedkoper en misschien is er tegen die tijd ook een aanbieding op de console om de verkopen tijdens het najaar te stimuleren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Sep 2014 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Bedankt voor de meningen, heren. De enige game die direct beschikbaar is voor mij is dan Killer Instinct. Ik kan me hier prima mee vermaken, maar ik vraag me af of me dat twee maanden lukt. Ik heb dat spel slechts een uurtje mogen spelen toen deze in november vorig jaar verscheen, en kan dus nog geen uitgebreide mening vormen om te concluderen of die ene titel genoeg is voor de komende twee maanden. Zijn er misschien op Xbox LIVE nog exclusieve downloadbare titels voor de Xbox One te krijgen die de moeite waard zijn?

@Mafusto,
Je hebt gelijk. Ik weet ook dat het apparaat dan nog gewoon de volledige €399,- kost. Echter is het voor de portemonnee een minder harde klap dan wanneer ik dat tegoed niet zou hebben. Als we nu eens stellen dat ik dat tegoed niet had, dan zou ik de Xbox One op dit moment ook niet aanschaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group