Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
ubiy BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 09:15    Onderwerp: Gamification onderzoek Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Apr 2012
Berichten: 21

Dag allen,

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar de invloed van 'gamification' bij het beslissingsproces van de aankoop van sportschoenen. Ik wil iedereen vragen om mij mee te helpen met het invullen van mijn enquête. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn Meer informatie kan je vinden in de eerste pagina van de enquête die hieronder gegeven staat. Bedankt.

Deze enquête is onderdeel van mijn pre-masterthesis aan Universiteit Twente. Het onderzoek richt zich op het effect van 'gamification' op beslissingen die een consument neemt tijdens de aankoop van een sportschoen. Hoewel de betekenis van gamification onbelangrijk is voor uw deelname, kan ik het kortweg uitleggen als: het toevoegen van aspecten uit (video)spellen aan een omgeving dat normaliter geen videospel is.

Link:
https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_1A2RSgh5V2SBHQp


Laatst aangepast door ubiy op 13 Mei 2013 13:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 11:55    Onderwerp: Re: Gamification onderzoek Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

ubiy schreef:
Dag allen,

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar de invloed van 'gamification' bij het beslissingsproces van de aankoop van sportschoenen. Ik wil iedereen vragen om mij mee te helpen met het invullen van mijn enquête. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn Meer informatie kan je vinden in de eerste pagina van de enquête die hieronder gegeven staat. Bedankt.

Link:
https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_1A2RSgh5V2SBHQp


Helaas heb ik er vooralsnog niet de rechten voor, maar tenzij dit is overlegd met een redactielid van Gamed, accepteren wij dergelijke enquetes niet, en ik vermoed daarbij ook dat topic een slotje krijgt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Niet voor redacteur gaan spelen anders worden ze boos.
En wie zijn wij nou weer?
Je praat alsof het jouw site is ....
Het is wel spammen deze topic, maar best beleefd gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

@ sotarK

Het is misschien nog niet duidelijk omdat Red nog geen 'titeltje' heeft maar hij is sinds kort wel onderdeel geworden van de redactie (hoofdzakelijk als nieuwsposter)

Met wij bedoelde hij dus de redactie ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Hopelijk leren jullie hem respect te hebben voor andere meningen en geen onfeitelijke informatie simpelweg bij te verzinnen, en het te brengen als de waarheid. Just saying, zou iig een stuk fijner zijn zeker als je een redactielid bent. Anders ben ik (nogmaals) weg, maar dan voor langere tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ubiy BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Apr 2012
Berichten: 21

Geldt dat ook voor schoolonderzoek? Er zit geen commercieel belang bij ofzo. Naar wie kan ik een pm sturen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

ubiy schreef:
Geldt dat ook voor schoolonderzoek? Er zit geen commercieel belang bij ofzo. Naar wie kan ik een pm sturen?


In dat geval zullen we het momenteel toelaten.

Mocht een moderator later anders beslissen, dan zal je het wel merken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ik heb er geen probleem mee. Ik zou alleen wat meer informatie in je eerste post verwerken. Mensen klikken niet graag door voor informatie maar lezen liever eerst iets voordat ze klikken. Dat verhoogt misschien je kans op feedback
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:
Niet voor redacteur gaan spelen anders worden ze boos.
En wie zijn wij nou weer?
Je praat alsof het jouw site is ....
Het is wel spammen deze topic, maar best beleefd gedaan.

Wat Maarten eigenlijk al zegt, sinds kort ben ik een ''Redacteur in opleiding.'', Wat zoveel inhoud is dat ik mee ga helpen aan het posten van nieuws aangezien ik toch al vaak genoeg in de nieuws-submit rondhang.

Met ''we'' bedoelde ik inderdaad de redactie

Dellion schreef:
Hopelijk leren jullie hem respect te hebben voor andere meningen en geen onfeitelijke informatie simpelweg bij te verzinnen, en het te brengen als de waarheid. Just saying, zou iig een stuk fijner zijn zeker als je een redactielid bent. Anders ben ik (nogmaals) weg, maar dan voor langere tijd.

Geen zorgen, dat zit wel goed. Als redactielid heb je toch een andere verantwoordiging af te leggen dan als regulier lid. Ik zal het er dan ook bij vermelden wanneer ik op persoonlijke toon spreek of niet.

Zonder respect geen Gamed

ubiy schreef:
Geldt dat ook voor schoolonderzoek? Er zit geen commercieel belang bij ofzo. Naar wie kan ik een pm sturen?

Nee hoor, dat is inderdaad begrijpelijk. Gezien de reactie kan je al raden naar wie je een PM kan sturen, maar mocht je dat niet weten, Rene Groen en Nickdhnick en Joni zijn de voornaamste mensen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ubiy BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Apr 2012
Berichten: 21

Nickdhnick schreef:
Ik heb er geen probleem mee. Ik zou alleen wat meer informatie in je eerste post verwerken. Mensen klikken niet graag door voor informatie maar lezen liever eerst iets voordat ze klikken. Dat verhoogt misschien je kans op feedback

Top, bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik vind het een beetje een bijzondere enquête. Er wordt mij opeens verplicht op 40% om een favoriet merk basketbalschoenen te kiezen, maar ik weet er niet eens welke merken basketbalschoenen maken. En voor hetzelfde geld vullen mensen dit in die totaal niet sportief zijn en van geen enkel soort sportschoenen verstand hebben.

Ik vind de opbouw dus niet geweldig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ik had bij allebei Nike ingevuld , en dan word er steeds gevraagd of ik dit merk(Nike) liever zou kopen dan mijn merk(Nike) .
Makkelijk antwoord dan he?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ubiy BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Apr 2012
Berichten: 21

sotarK schreef:
Ik had bij allebei Nike ingevuld , en dan word er steeds gevraagd of ik dit merk(Nike) liever zou kopen dan mijn merk(Nike) .
Makkelijk antwoord dan he?

Het gaat erom dat je Free5.0 of Hyperdunk vergelijkt met je algemene kijk op Nike.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ubiy BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Apr 2012
Berichten: 21

GekooktEi schreef:
Ik vind het een beetje een bijzondere enquête. Er wordt mij opeens verplicht op 40% om een favoriet merk basketbalschoenen te kiezen, maar ik weet er niet eens welke merken basketbalschoenen maken. En voor hetzelfde geld vullen mensen dit in die totaal niet sportief zijn en van geen enkel soort sportschoenen verstand hebben.

Ik vind de opbouw dus niet geweldig.

Die vraag is meer inleidend op de vervolgvragen en is niet belangrijk voor de analyse (ik weet dat dit dan eigenlijk niet gevraagd hoort te worden, maar het is makkelijker voor de beeldvorming). Ik snap dat punt wel, bedankt voor de kritiek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ubiy BerichtGeplaatst: 15 Mei 2013 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Apr 2012
Berichten: 21

Ik heb genoeg respondenten. Bedankt voor het deelnemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group