Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Mei 2013 22:54    Onderwerp: Rate the Soundtrack - Deel 2 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Kurosaki01 schreef:
Kijken of we dit topic de lucht in kunnen schieten. Aangezien het soundtrack topic gesloten is kunnen we op deze manier wellicht blijven genieten van alle goede en slechte nummers die de game industrie in onze schoot heeft geworpen. Dus geen films, anime enz. Een raad de soundtrack topic leek me geen goed idee overigens.


En hierbij wil ik het topic nieuw leven in blazen, met de functie om YouTube video's te posten op Gamed zou het wel makkelijker moeten zijn.

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Mei 2013 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Is dit zo'n 0-10 score topic... Had nu een slotje op het oude topic gedaan voordat ik effectief gelezen had waar het effectief voor diende. Ja, soms kunnen ook almachtige redacteurs in de fout gaan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Mei 2013 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Zelda is standaard 10/10

http://www.youtube.com/watch?v=Rbm6GXllBiw

Burnout paradise
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Aug 2015 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

https://www.youtube.com/watch?v=jYRZvMkJNeg&list=PLKhGJxaIhpIuGQwmje7QP243qvm3rLShL&index=3

Tales of Zestiria, battle against Zaveid, 1 of ander manier doet het me vee denken aan Wild Arms 5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arjan BerichtGeplaatst: 02 Sep 2015 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2008
Berichten: 35

Je moet nu wel Burnout Paradise raten hè. Ik ga het niet doen want ik houd niet van Guns 'n Roses.

Dat Tales of Zestiria nummer: 7,5/10. Ik wilde lager geven, maar rond 1:40 werd het awesome.

Dan deze: Journey
https://www.youtube.com/watch?v=2m9d4ae0Psg

Spoel even door naar 1:10!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group