Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2013 14:44    Onderwerp: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Zwarte 16gigh versie, iemand geintresseerd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2013 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Daar hebben we een verkooptopic voor in het algemene gedeelte. Mag je dit ook in zetten met wat meer informatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 12:26    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

no-ps3-no-living schreef:
Zwarte 16gigh versie, iemand geintresseerd?
Te ruil voor wat? Misschien handig als je dat er bij vermeld.

Ik heb nog tuinstoel over maar die wil je vast niet hebben.

Mocht je interesse hebben, laat het dan weten, dan krijg je er nog gratis een kattenbak bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 15:11    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Weslii schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Zwarte 16gigh versie, iemand geintresseerd?
Te ruil voor wat? Misschien handig als je dat er bij vermeld.

Ik heb nog tuinstoel over maar die wil je vast niet hebben.

Mocht je interesse hebben, laat het dan weten, dan krijg je er nog gratis een kattenbak bij.
Al zou jij mij 10 ipads aanbieden zou ik hem niet met jou ruilen, en nee je bent niet grappig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 15:13    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

no-ps3-no-living schreef:
Weslii schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Zwarte 16gigh versie, iemand geintresseerd?
Te ruil voor wat? Misschien handig als je dat er bij vermeld.

Ik heb nog tuinstoel over maar die wil je vast niet hebben.

Mocht je interesse hebben, laat het dan weten, dan krijg je er nog gratis een kattenbak bij.
Al zou jij mij 10 ipads aanbieden zou ik hem niet met jou ruilen, en nee je bent niet grappig.
Vond hem wel grappig, denk niet dat je zo mensen krijgt die er serieus op gaan reageren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deem BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 15:37    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Jan 2009
Berichten: 9

Paintskillz schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Weslii schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Zwarte 16gigh versie, iemand geintresseerd?
Te ruil voor wat? Misschien handig als je dat er bij vermeld.

Ik heb nog tuinstoel over maar die wil je vast niet hebben.

Mocht je interesse hebben, laat het dan weten, dan krijg je er nog gratis een kattenbak bij.
Al zou jij mij 10 ipads aanbieden zou ik hem niet met jou ruilen, en nee je bent niet grappig.
Vond hem wel grappig, denk niet dat je zo mensen krijgt die er serieus op gaan reageren.


Gamed, de plek om je iPhone te verkopen. Tjoh.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 18:29    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Deem schreef:
Paintskillz schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Weslii schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Zwarte 16gigh versie, iemand geintresseerd?
Te ruil voor wat? Misschien handig als je dat er bij vermeld.

Ik heb nog tuinstoel over maar die wil je vast niet hebben.

Mocht je interesse hebben, laat het dan weten, dan krijg je er nog gratis een kattenbak bij.
Al zou jij mij 10 ipads aanbieden zou ik hem niet met jou ruilen, en nee je bent niet grappig.
Vond hem wel grappig, denk niet dat je zo mensen krijgt die er serieus op gaan reageren.


Gamed, de plek om je iPhone te verkopen. Tjoh.


Hij was anders best grappig en verder zijn er betere sites dan Gamed om je spullen te verkopen, dat weerhoudt je niet om het te proberen. Misschien moet je ook even wat foto's posten, zodat we weten dat je niet loopt te lullen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ruilen met mijn iphone 3G?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2013 09:56    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

no-ps3-no-living schreef:
Weslii schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Zwarte 16gigh versie, iemand geintresseerd?
Te ruil voor wat? Misschien handig als je dat er bij vermeld.

Ik heb nog tuinstoel over maar die wil je vast niet hebben.

Mocht je interesse hebben, laat het dan weten, dan krijg je er nog gratis een kattenbak bij.
Al zou jij mij 10 ipads aanbieden zou ik hem niet met jou ruilen, en nee je bent niet grappig.
Zo, beetje gefrustreerd jonguh?

Maar wat wil je er nou voor hebben, want dat weet nog steeds niemand. Wordt lastig ruilen zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2013 10:10    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

best grappig?

hmm hollandse humor neem ik aan.

Ik ben niet specifiek opzoek naar iets om het tegen te ruilen, iphone is gewoon niks voor mij en ik heb hem soort van cadeau gekregen. Als ik zeg dat ik hem wil ruilen neem ik aan dat ik een aanbod krijg van ongeveer gelijke waarde. Foto's heb ik geen zin om te maken als iemand een interessante bod doet maak ik wel eventueel foto's.

Klopt gamed is niet bepaald de perfecte plek om een telefoon te ruilen, heb hem al op marktplaats gezet en best goeie aanboden toegediend gekregen. Ik dacht alleen ben hier al lang lid als iemand hier hem nodig heeft gun ik het die gene meer dan een vreemde op marktplaats...... nou heb gezien hoe dat op prijs gesteld werd -.-

danniet gamed is toch een stervende site
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2013 10:33    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

no-ps3-no-living schreef:
Foto's heb ik geen zin om te maken als iemand een interessante bod doet maak ik wel eventueel foto's.

Logisch ook dat iedereen de boot afhoud. Mensen willen graag zien wat ze kopen. Voor hetzelfde geld kopen ze een kat in de zak. Dan kan je wel makkelijk zeggen ''Als ik een goed bod krijg maak ik fotos'' maar zo werkt het nu eenmaal niet. Het is hetzelfde als roepen dat je een BMW te koop aanbiedt en je vervolgens een Volkswagen krijgt.

no-ps3-no-living schreef:

Klopt gamed is niet bepaald de perfecte plek om een telefoon te ruilen, heb hem al op marktplaats gezet en best goeie aanboden toegediend gekregen.

Als je daar ook al geen foto's hebt geplaatst kan ik al die mensen alleen maar naieve stumpers noemen.

no-ps3-no-living schreef:

Ik dacht alleen ben hier al lang lid als iemand hier hem nodig heeft gun ik het die gene meer dan een vreemde op marktplaats...... nou heb gezien hoe dat op prijs gesteld werd -.-

Verschaf wat meer info, maak foto's.. Is hij beschadigd ja/nee? Welk IOS draait erop? Welke prijs wil je er minimaal voor hebben? Er zijn legio dingen die je kan doen om het verleidelijker te maken voor anderen..

no-ps3-no-living schreef:

danniet gamed is toch een stervende site

Ik mag toch hopen dat je iets ouder dan 14 bent, dit zijn kinderachtige trolls.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2013 10:37    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Redneckerz schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Foto's heb ik geen zin om te maken als iemand een interessante bod doet maak ik wel eventueel foto's.

Logisch ook dat iedereen de boot afhoud. Mensen willen graag zien wat ze kopen. Voor hetzelfde geld kopen ze een kat in de zak. Dan kan je wel makkelijk zeggen ''Als ik een goed bod krijg maak ik fotos'' maar zo werkt het nu eenmaal niet. Het is hetzelfde als roepen dat je een BMW te koop aanbiedt en je vervolgens een Volkswagen krijgt.

no-ps3-no-living schreef:

Klopt gamed is niet bepaald de perfecte plek om een telefoon te ruilen, heb hem al op marktplaats gezet en best goeie aanboden toegediend gekregen.

Als je daar ook al geen foto's hebt geplaatst kan ik al die mensen alleen maar naieve stumpers noemen.

no-ps3-no-living schreef:

Ik dacht alleen ben hier al lang lid als iemand hier hem nodig heeft gun ik het die gene meer dan een vreemde op marktplaats...... nou heb gezien hoe dat op prijs gesteld werd -.-

Verschaf wat meer info, maak foto's.. Is hij beschadigd ja/nee? Welk IOS draait erop? Welke prijs wil je er minimaal voor hebben? Er zijn legio dingen die je kan doen om het verleidelijker te maken voor anderen..

no-ps3-no-living schreef:

danniet gamed is toch een stervende site

Ik mag toch hopen dat je iets ouder dan 14 bent, dit zijn kinderachtige trolls.
wat ben je ook een ezel
ONGEBRUIKT GESEALED, hij zit in de doos met plastic erom heen alles niet eens opengemaakt, is dat echt zo moeilijke te snappen.

met je 'Als je daar ook al geen foto's hebt geplaatst kan ik al die mensen alleen maar naieve stumpers noemen'

Klopt man iedereen is naif en dom behalve jij , jij bent echt goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2013 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Kortom: Hij is van de vrachtwagen afgevallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2013 11:30    Onderwerp: Re: Iphone 5 ongebruikt, gesealed, te ruil Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

no-ps3-no-living schreef:
wat ben je ook een ezel
ONGEBRUIKT GESEALED, hij zit in de doos met plastic erom heen alles niet eens opengemaakt, is dat echt zo moeilijke te snappen.

Excuus, hier heb ik in zijn geheel overheen gelezen. Blijft dus de foto's maken over.

En dat schelden maakt je deal veel minder verleidelijk.

no-ps3-no-living schreef:

met je 'Als je daar ook al geen foto's hebt geplaatst kan ik al die mensen alleen maar naieve stumpers noemen'
Klopt man iedereen is naif en dom behalve jij , jij bent echt goed

Het lijkt mij toch dat je wilt weten wat voor vlees je in de kuip hebt.. Ik had het misschien wat anders kunnen verwoorden dan ''naieve stumpers.'' Echter, iedereen plaatst tegenwoordig foto's bij zijn advertentie. Dat jij dat niet wilt omdat je er ''geen zin'' in hebt kan ik dan eigenlijk alleen maar zeggen dat je in ieder geval niet veel moeite gaat doen om kopers/ruilers aan te trekken.

Sowieso zijn je reacties van een dermate bedroevend niveau dat ik je veel succes wens met het verkopen/ruilen van je Iphone op Marktplaats.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2013 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Dit is ook echt de manier om je product te verkopen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2013 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Paintskillz schreef:
Kortom: Hij is van de vrachtwagen afgevallen.
de bon krijg je erbij, dus wat praat je allemaal?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2013 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Dit loopt uit op niets, komt een slotje aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group