Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 37, 38, 39  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 11:46    Onderwerp: Battlefield 3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569


Zie je? het is duidelijk, PC is nr 1, dan de ps3 en dan de 360


Platform:
PC

Playstation 3, Xbox 360

Teaser:
http://www.youtube.com/watch?v=xP0Ij1_VTY0&feature=player_embedded

Superior PC gaming versie info:
- Jets aanwezig
- 64 players
- DX 10/11 only
- Vista/ Windows 7 only
- Commo rose



Algemene informatie:
- Frostbite 2.0
- modern scenario
- helicopters zijn wederom van de partij
- MLAA als Anti-Ailiasing techniek
- vernietiging van terein verder uitgewerkt
- explosies hebben effect op de speler (als in; je wordt op de grond geworpen door een explosief die dicht bij tot ontploffing komt)
- Prone
- geen dolphin diving
- 24 players op consoles
- Knife/dogtags
- nieuw bullet drop systeem (meer geavanceerd)
- geen tracer darts
- spotting systeem van BC2 keert terug

Release date:
- Oktober 2011

Source:
http://blogs.battlefield.ea.com/
http://techspotlight.net/news/new-battlefield-3-details


Laatst aangepast door Robert op 17 Okt 2011 17:53; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Instant buy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Hoezo Pc versie nr 1 ps3 nr 2 en xbox360 nr 3. Als je kijkt naar hoe lang ze zijn dan is 360 nr 2 hoor :p

Maar tof. Misschien zijn we straks wel van CoD af en wordt dit de nieuwe franchise
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

@ Jonezy:



PC Versie zal het voor mij worden in ieder geval; kan ik sowieso met vrienden en 60 anderen tekeer gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik wil een nieuwe pc :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Stefan van B schreef:
@ Jonezy:



PC Versie zal het voor mij worden in ieder geval; kan ik sowieso met vrienden en 60 anderen tekeer gaan


A zo had ik het nog niet gezien!

Je moet trouwens even bij het Saints Row 3 artikel kijken want een bar verhogen is niets in het Nederlands..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Paintskillz schreef:
Ik wil een nieuwe pc :/


This.

@Robert, een beetje offtopic maar heb jij misschien tips voor een leuke PC voor onder de 750E? (Monitor niet inbegrepen, ik sluit hem aan op mijn 40Inch Tv 1080P)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

ninodude schreef:
Paintskillz schreef:
Ik wil een nieuwe pc :/


This.

@Robert, een beetje offtopic maar heb jij misschien tips voor een leuke PC voor onder de 750E? (Monitor niet inbegrepen, ik sluit hem aan op mijn 40Inch Tv 1080P)


Hmm je kan het 't best in het Hardware of PC topic plaatsen. Ik weet eigenlijk niet heel veel van PC hardware af, meestal ga ik ook naar een expert toe. Al kan ik je wel natuurlijk wat tips geven en er naar kijken. Hoewel er is wel iemand (Cain oid volgens mij) die er wel een hoop van af weet.

Ik neem wel aan dat je een normale monitor er naast wil hebben? Want een 2e scherm (TV in dit geval) er aan vast maken is leuk, maar voor andere PC activiteiten is het toch wel handig om je scherm op t bureau te hebben staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Waarom zijn de PS3 en 360 gerekend als "alternatieve platformen?" Zet gewoon alle platformen onder het kopje "Platformen"... PC-versie is niet veel meer, hoor... misschien ietsjes mooiere textures...

Overigens heb ik niet echt interesse in deze titel. Heb het zo allemaal wel gezien, die shooters...

No offence, though, voor diegenen die het spel wel aan zullen schaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mr. Awesome schreef:
Waarom zijn de PS3 en 360 gerekend als "alternatieve platformen?" Zet gewoon alle platformen onder het kopje "Platformen"... PC-versie is niet veel meer, hoor... misschien ietsjes mooiere textures...


Je begrijpt het niet. Maargoed jij bent dan ook een console gamert die niet open staat voor PC gaming dus ik verwacht het ook niet.

Bovendien had ik eerst nog andere termen voor 'Alternatief platform' dus het valt nog mee.
--------------------------------

Eigenlijk wel teleurstellend. Dat prone, jets en 64 players nu als features worden genoemd. BF1942 had al deze dingen al 11 jaar geleden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Enkele (geweldige) grafische features van Battlefield 3:
- Nog meer en meer realistische real time vernietiging.
- De engine maakt gebruik van MLAA, zowel op PC als op console. God of War III en meer recent, Killzone 3, maken hier gebruik van. Goede oplossing voor het implementeren van Anti-Aliasing, zonder daarbij teveel bandbreedte te verliezen. Bovendien had Bad Company 2 op de consoles gewoonweg geen AA, waardoor dit een echte vooruitgang is.
- Deferred Shading en realtime radiosity.

Bovendien zijn enkele details verschenen op de website van de winkelketen GAME:

Citaat:
"Battlefield's back and looking better than ever."

"Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite 2, the next instalment of DICE's cutting-edge game engine.

"This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before."

"Watch buildings crumble and cover disappear as bullets and explosion tear through your surroundings! Even landmarks you recognise aren't safe from the destruction you'll inflict!"

"In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik zit eigenlijk na Killzone 3, Rage en Brink niet echt op nog een shooter te wachten... Ik heb dan wel weer erg genoten van BC2, vooral de Rush mode die wss niet in BF3 gaat zitten? Ik weet het dus nog niet echt. Hopelijk komen er snel beelden vrij De onderverdeling van PC vs Consoles vind ik gewoonweg zielig gedoe. Robert zoekt altijd wel iets om denigrerend te zijn t.o.v. consoles. Tuurlijk zijn shooters beter op de pc en zal de game vooral voor de pc ontwikkeld worden, maar dan nog hoef je je niet als een kind te gedragen.

Laatst aangepast door elemeNt op 05 Feb 2011 12:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

elemeNt schreef:
Ik zit eigenlijk na Killzone 3 en Brink niet echt op nog een shooter te wachten... Ik heb dan wel weer erg genoten van BC2, vooral de Rush mode die wss niet in BF3 gaat zitten? Ik weet het dus nog niet echt. Hopelijk komen er snel beelden vrij De onderverdeling van PC vs Consoles vind ik gewoonweg zielig gedoe. Robert zoekt altijd wel iets om denigrerend te zijn t.o.v. consoles. Tuurlijk zijn shooters beter op de pc en zal de game vooral voor de pc ontwikkeld worden, maar dan nog hoef je je niet als een kind te gedragen.


Quote of the year

Met de aankondiging van Battlefield 3 kan ik binnenkort mijn tweede bonus van de Medal Of Honor Limited edition inlossen.

"Naast deze voordelen biedt de Limited Edition je toegang* tot de bèta van de langverwachte game Battlefield ™3. Battlefield 3 is het nieuwste deel in de alom geprezen Battlefield-reels van DICE."

Hopelijk wast het de slechte smaak weg die MOH heeft nagelaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lol Robert, meteen weer duidelijk dat jij de OP hebt gemaakt. Beetje jammer wel Ik vind die 1, 2, 3e plaats wel leuk gevonden, maar Platform en Alternatief Platform toch een beetje jammer.

Wie weet koop ik hier wel een nieuwe pc voor. Laten we zeggen: als ik ergens een nieuwe pc voor zou kopen.......

Robert schreef:
Algemene informatie:
- Frostbite 2.0
- modern scenario
- helicopters zijn wederom van de partij

Robert, dat uitgerekend jij vergeet te noemen dat ook 64 spelers, prone, en jets terugkeren... Snap overigens niet waarom je helikopters noemt; die zitten in elke Battlefield.

Everybody Lies schreef:
"Naast deze voordelen biedt de Limited Edition je toegang* tot de bèta van de langverwachte game Battlefield ™3."
Ja, dat is zeker heel tof. Maar goed, je hoeft waarschijnlijk niet te denken dat die codes exclusief zijn. Je kan er vanaf dag één in, that's all. Weet iemand eigenlijk ook of Battlefield sneller iemands account kiest om in een bèta te zitten als hij al een ervaren BF-tester is? Dan maak ik meer kans

Citaat:
"and explosions throw you to the ground"

Dit zou wel een hele toffe gameplay feature zijn vind ik zelf Dat dat dan ook kan als je bijv. naast een ontploffende friendly tank staat. Want bij BFBC2 gebeurt er dan helemaal niets. erdoor doodgaan is ook overdreven, maar dat je dan tegen de grond vliegt zou wel awesome zijn.

Citaat:
"Even landmarks you recognise aren't safe from the destruction you'll inflict!" (...) "ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York."

Dit vind ik gecombineerd toch wel twee van de tofste puntjes Trophy voor het eraf blazen van het hoofd van het Vrijheidsbeeld, of de Eiffeltoren omver gooien lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 09:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

duuuuuuuh natuurlijk ben ik consoles aan t bashen. Als er een reden is waarom Battlefield 3 gaat tegenvallen zijn het de consoles wel. Kijk naar wat er is gebeurd met F.E.A.R, Crysis, Red Alert, Call of Duty, rainbow six, Unreal tournament etc. etc.

De enige game (voor zover ik me kan herinneren) die er op voorruit is gegaan is Hitman. Maargoed ik zal de eerste post een beetje wijzigen aangezien ik m'n punt wel heb gemaakt.

@ GekooktEi
Ik heb die details opgeschreven bovenin, ze staan ook in mijn bron vermeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Tot nu toe hoor ik nog niet echt hele vernieuwende dingen.. helaas. Hopelijk worden deze nog wel bekend gemaakt Dat je herkenbare dingen terug gaat zien van Parijs, Tehran en New York is ook tof. Hopelijk gaan er geen ministers/bevolkingsgroepen lopen klagen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Day 1 DLC
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Christian Vuye schreef:
Day 1 DLC
En dat nog voordat we echte screens of gameplay hebben gekregen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

laat maar heb verkeerd gelezen... best jammer ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Christian Vuye schreef:
Day 1 DLC

Een maand na de release staat er onderaan Misschien weer zo'n VIP key actie om 2e hands verkoop tegen te gaan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Maar diegenen die hem pre-orderen (de Limited Edition) krijgen deze DLC er gratis bij. Dat heeft EA ons ook geflikt met Dragon Age II.

Dat doen ze bij Activision dan weer niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 05 Feb 2011 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Christian Vuye schreef:
Maar diegenen die hem pre-orderen (de Limited Edition) krijgen deze DLC er gratis bij. Dat heeft EA ons ook geflikt met Dragon Age II.

Dat doen ze bij Activision dan weer niet.
Maar daar vragen ze wel geld voor maps die al in de vorige game zaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

KingLikesCookies schreef:
Maar daar vragen ze wel geld voor maps die al in de vorige game zaten.

Hier eigenlijk ook, als je een beetje op let. Nou ja, het zijn revisioned maps; ze zijn dus bijna identiek maar opnieuw opgebouwd. Laat Gulf Of Oman er dan wel bij zitten! Strike at Karkand vind ik helemaal niet zo heel interessant, maar Gulf of Oman is één van mijn favoriete maps uit BF2.

Ik moet trouwens zeggen dat ik dit nog een betere LE vind dan die van BFBC2, die zoog echt kont. Je kreeg er eigenlijk niets extra's bij, te triest. Dit vind ik nog best een aardige deal. Een soort Game of the Year Edition maar dan vantevoren!

Trouwens:


Typisch hè Misschien krijgen wij ook wel echt iets anders.

Trouwens, was het iemand al opgevallen dat de man op het packshot een HK416 (Heckler & Koch 416, in het spel genoemd M416) heeft met een demper erop? Ik ruik silenced assault rifles Of het is een extreem dikke loop, maar dat zou raar zijn.

Is hier misschien nog wel beter te zien (ik embed hem niet, dan wordt mijn post een beetje overkill): http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Battlefield3/gami_215_front.jpg Lijkt me duidelijk een demper!

elemeNt schreef:
Misschien weer zo'n VIP key actie om 2e hands verkoop tegen te gaan?

Dat zou super zijn, als dit d.m.v. VIP codes vrijgespeeld kon worden. Er komt trouwens sowieso wel weer iets soortgelijks in BATTLEFIELD 3; Bad Company 1 had een systeem dat je met elke Veteran-point (ofwel het ownen van een BF-spel) een extra wapen vrijspeelde. Technisch gezien is dat hetzelfde systeem, want dat spel telt ook alleen maar voor je Veteran-score als je hem als eerste geregistreerd hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Geen offline multiplayer? :@ Ik hoop dat ze het vergeten zijn in te vullen.
Code:
http://www.gameinformer.com/games/battlefield_3/b/pc/default.aspx#


Silencers lijken me een wat vreemde keus in een oorlog situatie. Anyway het lijkt me wel eens leuk om Parijs of LA als strijdtoneel te zien. Is weer eens wat anders dan die zandbakken. Hopenlijk zit ook het mapsysteem (icm playercount) van BF2 er weer in, dat was best wel slim bedacht. Daarnaast mogen de mappen ook weer vierkant worden met heel veel ruimte om je vrij te bewegen zodat je ook daadwerkelijk de kans kan benutten om de vijand te flanken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Robert schreef:
Geen offline multiplayer? :@ Ik hoop dat ze het vergeten zijn in te vullen.
http://www.gameinformer.com/games/battlefield_3/b/pc/default.aspx#

Waarschijnlijk gewoon een "unknown"...

Citaat:
Silencers lijken me een wat vreemde keus in een oorlog situatie.

True, maar het is wel een leuk extraatje. Plus, Battlefield 2 had ze ook op pistolen, en BFBC2 op submachinegeweren. Zou ik dus niet heel raar vinden als ze dat uitbreiden. Je kan er vast wel wat specs-veranderingen aan toevoegen waardoor ze nut krijgen. Plus, ze hebben stijl En ik zou het bij Spec-Ops eenheden of iets dergelijks nog niet zo heel gek vinden...

Citaat:
Hopelijk zit ook het mapsysteem (icm playercount) van BF2 er weer in, dat was best wel slim bedacht. Daarnaast mogen de mappen ook weer vierkant worden met heel veel ruimte om je vrij te bewegen zodat je ook daadwerkelijk de kans kan benutten om de vijand te flanken.

Nou ja, op console zou het wel een rare boel worden als je in het spel halve maps hebt omdat je maar met 24/32 (?) spelers kan spelen Maar inderdaad, ruimte om te flanken moet écht terug keren. Heb wel zo'n idee dat DICE snapt wat fans terug willen zien hoor. Blijkbaar zagen ze Bad Company echt als een soort spin-off, want het zegt wel genoeg dat ze meteen prone, jets en 64-spelers weer terug hebben gebracht, toch?

Denk echt wel dat ze een echte BF3 gaan maken nu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 37, 38, 39  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 39

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group