Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Welkom terug D:. Ik hoop dat je dit keer blijft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Weer iemand die claimt dat hij weg gaat maar toch terug komt.(ChrisVuye, JasperCLA, etc.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Redneckerz schreef:
Welkom terug D:. Ik hoop dat je dit keer blijft.

waarom moet ik blijven :/


nee garpje ik dacht ik log weer eens in ik heb onderhand een nieuwe ps3 superslim, helaas wel meeste data kwijt, veel savedata ook van copyprotected games..

Maar goed, ik wilde zo graag de nieuwe gta5 hebben, en de nieuwe jojo's adventure en de nieuwe diablo 3 voor ps3 en de nieuwe tales of xilia.

Paintskillz schreef:
Weer iemand die claimt dat hij weg gaat maar toch terug komt.(ChrisVuye, JasperCLA, etc.)
Ja gek he als je geen console meer hebt dat je dan niet meer op een console forum rondhangt.

Heb nu trouwens ook een supernintendo met killer instinct, goof troop, mario all stars, fzero, en donkey kong country 1 en 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Welkom terug!

Ik heb ook een console, maar ik zit hier niet op het forum omdat ik een console heb. Ik zit op dit forum, omdat ... Uhh.. Gewoon omdat het kan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

D: schreef:

waarom moet ik blijven :/

Dat is voor jou een weet, en voor mij een vraag

D: schreef:

Heb nu trouwens ook een supernintendo met killer instinct, goof troop, mario all stars, fzero, en donkey kong country 1 en 2.

Dat zijn hele leuke games. Ik draag de SNES een warm hart toe, dus geniet van de games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nickdhnick schreef:
Welkom terug!

Ik heb ook een console, maar ik zit hier niet op het forum omdat ik een console heb. Ik zit op dit forum, omdat ... Uhh.. Gewoon omdat het kan!
Ik heb er zelfs twee, en ze staan beide stof te happen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Redneckerz schreef:
D: schreef:

waarom moet ik blijven :/

Dat is voor jou een weet, en voor mij een vraag

D: schreef:

Heb nu trouwens ook een supernintendo met killer instinct, goof troop, mario all stars, fzero, en donkey kong country 1 en 2.

Dat zijn hele leuke games. Ik draag de SNES een warm hart toe, dus geniet van de games.

Wil eigenlijk ook nog een NEs, maar atm zo blut als een afrikaan en mn marktcontact is ook al 2 weken niet in heerenveen geweest dus tja, en er komen veel ps3 games aan die ik hebben wil ;o

Hoop wel dat mn ps3 superslim dit keer het wat langer overleeft, ik had die ps3 slim maar anderhalf jaar oid, en deze superslim heeft zon schuifklep met een volledig onafgedekte lens eronder, vind dat maar achterlijk inelkaargezet, of juist met de intentie dat mensen zo snel mogelijk een nieuwe kunnen kopen ivbm lens naar de tyfes oid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

D: schreef:

Hoop wel dat mn ps3 superslim dit keer het wat langer overleeft, ik had die ps3 slim maar anderhalf jaar oid, en deze superslim heeft zon schuifklep met een volledig onafgedekte lens eronder, vind dat maar achterlijk inelkaargezet, of juist met de intentie dat mensen zo snel mogelijk een nieuwe kunnen kopen ivbm lens naar de tyfes oid.

Ik ken ook iemand die pas recentelijk een PS3 heeft gekocht, al speelt hij er vooralsnog alleen Valkyria Chronicles op. Hij gebruikt meer zijn X360, maar hij is een beetje een kneus met dingen.. Dan wilt hij graag een HDMI kabel hebben, dan doet hij er 6 maanden over om zon ding te kopen, en ipv het gelijk te installeren, speelt hij eerst nog 2 weken op SD resolutie onder het mom van ''Ik zet die HDMI kabel er wel in wanneer ik vaker op de Xbox speel.'', terwijl dat praktisch al elke dag is.

Ieder zijn eigen meug hoor, daar niet van... maar als je veel vrije tijd hebt, dan zet je die kabel er toch gewoon gelijk op?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Hoe is het met je Daniël?
Volgens mij worden we binnenkort provinciegenoten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ellentjeeah schreef:
Hoe is het met je Daniël?
Volgens mij worden we binnenkort provinciegenoten!

Kom je dan langs?

Verder is het niet geweldig, nogsteeds hier en daar ziekenhuisbezoeken, maar voel me vandaag wel ok.

Speel ook niet zo veel ps3 tbh, pas als gta 5 uitkomt weer denk ik, maar zit op het moment ook met mn bankrekening in het rood, en dan kreeg ik te horen dat binnenkort teruggaves worden afgeschaft dus kom ik helemaal niet meer rond, kan ik naar de voedselbank en 1x per half jaar een game kopen oid..

Maar goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Hoi D: wat leuk dat je weer langskomt op Gamed. Heb je net een Snes aangeschaft? Goof Troop is echt bruut.

@red, lol die jongen klinkt echt lui.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Jun 2013 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:

@red, lol die jongen klinkt echt lui.

Is hij ook. Maar dat heb ik onderhand opgegeven. Hij leeft zijn leven zoals hij het wil en wie ben ik om hem op bovenstaande dingen te wijzen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Jun 2013 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:

@red, lol die jongen klinkt echt lui.

Is hij ook. Maar dat heb ik onderhand opgegeven. Hij leeft zijn leven zoals hij het wil en wie ben ik om hem op bovenstaande dingen te wijzen?


Dat hoef je sowieso niet te doen bij mensen behalve bij je eigen kinderen of aps je meester bent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Jun 2013 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:

@red, lol die jongen klinkt echt lui.

Is hij ook. Maar dat heb ik onderhand opgegeven. Hij leeft zijn leven zoals hij het wil en wie ben ik om hem op bovenstaande dingen te wijzen?


Dat hoef je sowieso niet te doen bij mensen behalve bij je eigen kinderen of aps je meester bent.

Zolang zijn gedrag anderen niet schaadt, dan niet nee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group