Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2014 10:52    Onderwerp: A Hackers' Hunt (GekooktEi) Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Hey guys,

Ik heb het in het +/- Topic al enkele keren aangekondigd, maar hier is de beloofde linkspam omdat de game waar ik op dit moment aan werk op Steam Greenlight staat!



Het spel in kwestie is A Hackers' Hunt, een platformer gemaakt om de best mogelijke co-op ervaring te bezorgen. Er is een speelbare build (denk erom dat het spel nog niet af is ) te downloaden vanaf hier, en natuurlijk is die ook het leukst met zijn tweeën.

Wat ik naast jullie stem graag zou willen is feedback op het spel, zowel op de trailer (hieronder gelinkt) als de speelbare versie. We zijn nu nog druk bezig met development, dus als we richting krijgen door constructieve feedback zou dat heel erg helpen!

YouTube: toon


En hier de Greenlight link:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=231717272

Mijn kersverse gamebedrijfje BlauwPrint is ook te volgen op Facebook en Twitter!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2014 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Ziet er goed uit, trailer is ook leuk, ik krijg zo wel zin om het te spelen en de stijl is ook lekker origineel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2014 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Het titel plaatje vind ik sowieso geniaal, met die dithering.

Footage is ook erg goed. Artstyle doet mij denken aan Liero, alleen dan met wat meer kleur. Het is wel te zien dat het alpha footage is - Het is nog wel wat rauw te noemen.

Desalniettemin indrukwekkend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2014 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Redneckerz schreef:
Footage is ook erg goed. Artstyle doet mij denken aan Liero, alleen dan met wat meer kleur. Het is wel te zien dat het alpha footage is - Het is nog wel wat rauw te noemen.

Zou je kunnen toelichten wat er 'rauw' aan voelt? Grafische overhaul is op dit moment onze #1 prioriteit, maar niettemin is het fijn om te weten wat daarbinnen nog voorrang heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2014 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lastig uit te leggen, maar ik ga een poging doen

Ik heb even naar 0.28 in de video gekeken. Je ziet daar dat de speler omringd is met muren. Die muren zien er wat ''rauw'' uit. De kleur mag wat voller, meer rood zodat het een echte muur is. Voorbeeldjes: - > https://www.google.nl/search?q=2d+muur&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TywkU7OSNOf-ygPUyYCYCA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=443#q=2d+brick+wall&tbm=isch

Menu systeem dat boven in het scherm hangt doet mij erg denken aan Minecraft en Worms. Ik kan echter niet echt aangeven wat hier anders moet, haha.

Wat is dat ''The World Of Dreams'' plaatje? Heeft dat toegevoegde waarde?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2014 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Jaa oké. Tilesets zijn sowieso iets waar we nu hard aan werken hoor. En je bedoelt dus ook among other things de variatie tussen verschillende stenen, dat zijn nu aandachtspunten. Ook de achtergronden, bijvoorbeeld de wolken in het zonsondergang-level, krijgen een revisie.

Die plaatjes daarboven zoals World of Dreams, Peril en Armadillo zijn Add-ons die spelers op kunnen pakken in de vorm van floppy's. Die geven je afhankelijk van je situatie (de effecten zijn 'geheim' als in, spelen om erachter te komen) bepaalde bonussen.

En de UI wordt nog wel een beetje veranderd, maar ik weet niet in hoeverre. Bijvoorbeeld de plaatjes voor de health etc. zullen waarschijnlijk wel worden vervangen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2014 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

GekooktEi schreef:
Jaa oké. Tilesets zijn sowieso iets waar we nu hard aan werken hoor. En je bedoelt dus ook among other things de variatie tussen verschillende stenen, dat zijn nu aandachtspunten. Ook de achtergronden, bijvoorbeeld de wolken in het zonsondergang-level, krijgen een revisie.

Die plaatjes daarboven zoals World of Dreams, Peril en Armadillo zijn Add-ons die spelers op kunnen pakken in de vorm van floppy's. Die geven je afhankelijk van je situatie (de effecten zijn 'geheim' als in, spelen om erachter te komen) bepaalde bonussen.

En de UI wordt nog wel een beetje veranderd, maar ik weet niet in hoeverre. Bijvoorbeeld de plaatjes voor de health etc. zullen waarschijnlijk wel worden vervangen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het stijltje erg leuk. Maar het is goed te lezen dat dingen een overhaul krijgen

Nogmaals pluim voor het titel artwork. Deed mij denken aan Quake
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2014 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Redneckerz schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het stijltje erg leuk. Maar het is goed te lezen dat dingen een overhaul krijgen

Nogmaals pluim voor het titel artwork. Deed mij denken aan Quake

Haha, no worries. Ik vraag ook om kritiek, daar heb ik meer aan (zo lang het constructief is natuurlijk) dan hielengelik, dus dank je! En onconstructieve feedback krijg ik al genoeg op Greenlight, haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group