Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 19:18    Onderwerp: Wat in de actual flying fuck did i just read on FB. Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Goed, een van mijn ''vrienden'' post dit op FB:

Citaat:
"Ja, nou, eh, we hebben je score bekeken. Je kane en score van 1 tot 4 halen, en... voor op alle vlakken heb je een vier gehaald, de hoogste score, dus dat is goed."
"Krijg ik nu een sticker?"

Hoe krijg je een best wel leuke meid aan het lachen. Hahaha ze kon iig niet meer doorpraten zonder te giechelen


Dus ik als taalnazi een beetje jolig erop reageren:
Citaat:
Het ging toch niet over het vak Nederlands he? Anders zou het cijfer wel wat lager uitvallen namelijk als ik dit zo lees...


Krijg ik dit terug:
Citaat:
Rick, je bent bekend met de concepten straattaal, afkortingen en gemakzucht? Ik was namelijk in de veronderstelling dat ik in een besloten groep zat, waar ik mijzelf op mijn eigen wijze kon uitdrukken. Wel wil ik laten weten dat ik een winnaar ben, maar ook valsspeler. Als jij persé een 'battle of the brains' wilt houden, meneer Commandeur, dan doen wij dat. Ik zal alleen ook fysieke kracht op je uitoefenen omdat ik bijdehand gedrag niet tolereer.

Om af te sluiten. Stop eens met ruzie zoeken. Ik stond boven je toen jij een vmbo kadertje was en ik een VWO-scholier. Ik stond boven je als HBO student tegenover je MBO3tje en ik sta boven je als ambtenaar tegenover je nerdbedrijfje.

Als het je niet zint wat je ziet, kan je uithuilen bij je vriendinnetje in Rusland, of je weet waar de ontvriendknop is te vinden. Welke oplossing je ook kiest, dit is de laatste bijdehande opmerking die je onder een van mijn berichten plaatst.

PS je bent lelijk


Wat?

Vervolgens liked mijn vriends vriendin hierop, want het was in haar woorden ''Een goede comeback'' en moet ik het maar niet zo serieus nemen. Ik bied vervolgens nog mijn excuses aan, maar ik krijg alleen dit terug:

Citaat:
Als je geen klap can incasseren, begin dan ook geen ruzies. Ik kan gemeen zijn omdat het mij niks uitmaakt als je iets terugzegt, daar is het verschil tussen jou en mij, dat verschil noemen ze 'Succesvol'


Talking about a backfire. Ik zit nu nog te shaken, ik zag dit totaal niet aankomen?
Ben ik te ver gegaan? Was zijn reactie overtrokken? Ik wil graag jullie mening.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik zou gewoon all out reageren, je hebt je excuses aangeboden maar hij blijft superieur doen ipv het goed met je te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik snap ook niet echt wat er mis is met zijn nederlands?

Daarbij, zijn reactie kan nooit alleen over je opmerking gaan en terwijl ik zijn reactie las, dacht ik: ´wat een triest figuur´, want hij heeft duidelijk ego issues met zijn ´ik sta boven iemand´. Als zo´n iemand zo´n grote bek tegen mij geeft face to face, dan lach ik hem keihard uit, want het toont duidelijk zijn innerlijke zwakte.

Ik zou als troll op zijn reactie al zijn taalfouten er uit halen en verbeteren, hahaha.

Maar ik kan niet echt fouten bespeuren naast, wat hij al zegt, de normale straattaal/internet afkortingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Die "vriend" van je heeft nogal een hoge dunk van zichzelf.


ik vind dat je helemaal niet te ver ging met je opmerking. Wat je schreef was gewoon een klein grapje. Snap dan ook niet waarom hij zo idioot reageert. Wat hij zegt over je opleiding is overigens echt smerig, man! Slaat echt helemaal nergens op. Volgens mij snapt zijn vriendin dat ook wel (aangezien ze het in de doofpot probeert te stoppen).
Hij moet zich gewoon niet zo aanstellen.

Denk dat je het beste het kan negeren als het gewoon een vriend van je is waar je er tig van hebt. Als het echt veel voor je betekend kun je er beter later over terug komen, en zeggen wat je ervan vond.

iig ( ), sterkte ermee!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:
Ik zou gewoon all out reageren, je hebt je excuses aangeboden maar hij blijft superieur doen ipv het goed met je te maken.

Ik weet het. Ik weet echter ook dat zoiets alleen maar negatief is. Dit zijn mensen die niet snappen dat als je iets wilt oplossen, je gewoon een privebericht kan sturen. Dit zijn mensen die mijn FB letterlijk doodspammen met berichten zoals: ''Mijn Iphone bijna binnen, ja, hij is binnen!'' en dan verwachten dat iedereen dat leuk vind.

Zoals gezegd, de schrik zat er wel in. Ik heb deze dude ook maar ontvriend. Iemand met 400 buddies kan echt niet zeggen dat hij mij respecteert als je zo volslagen idioot reageert.

Nelus schreef:
Ik snap ook niet echt wat er mis is met zijn nederlands?

Er stond ''Kane'' ipv ''Kan.'' Dat vond ik wel opmerking waardig

Nelus schreef:

Daarbij, zijn reactie kan nooit alleen over je opmerking gaan en terwijl ik zijn reactie las, dacht ik: ´wat een triest figuur´, want hij heeft duidelijk ego issues met zijn ´ik sta boven iemand´. Als zo´n iemand zo´n grote bek tegen mij geeft face to face, dan lach ik hem keihard uit, want het toont duidelijk zijn innerlijke zwakte.

Helaas is dat wel zo. Ik zeg altijd tegen mensen: ''Ik maak veel lollige opmerkingen ten koste van jullie, maar neem het niet al te serieus, want ik doe het met een knipoog.''

Ergens is zijn redenatie ook absurd. Hij studeerde op hoger niveau, dus is hij automatisch superieur aan anderen? Wat jij ook nu zegt, het toont juist eerder zijn zwakte aan.

Nelus schreef:
Ik zou als troll op zijn reactie al zijn taalfouten er uit halen en verbeteren, hahaha.

Gezien hoe vaak hij postte met onzin dingen, zal dat wel even duren. Hij is ook wel eens kwaad geworden omdat hij op elke reactie die werd gegeven 3 buzzers op zn mobiel terugkreeg en dat irriteerde hem.

Uiteindelijk komt het erop neer dat ik mijzelf teveel heb laten meeslepen over wat een gast zegt op Facebook. De nutteloosheid straalt er imo gewoon vanaf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

LOL xD

Wat een kinderachtige shit man... "PS Je bent lelijk"... Mr. HBO/VMBO/Ambtenaar is niets meer dan een simpel broekventje met een serieus meerwaardigheidscomplex.

En nog een beetje dreigen met fysieke kracht hahaha... Wat een geweldig ambtenaar is me dat!

Persoonlijk zou ik 'm nog maar eens uitdagen totdat ie aan m'n voordeur stond om vervolgens de sterkte van zijn oogkas en neusbeentje te testen.

Wat een zeikerd...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

MaartenL schreef:
LOL xD

Wat een kinderachtige shit man... "PS Je bent lelijk"... Mr. HBO/VMBO/Ambtenaar is niets meer dan een simpel broekventje met een serieus meerwaardigheidscomplex.

En nog een beetje dreigen met fysieke kracht hahaha... Wat een geweldig ambtenaar is me dat!

Persoonlijk zou ik 'm nog maar eens uitdagen totdat ie aan m'n voordeur stond om vervolgens de sterkte van zijn oogkas en neusbeentje te testen.

Wat een zeikerd...

Ik moet alleen eens afleren niet op zulke opmerkingen in te gaan. Ik was alleen werkelijk verbaasd dat hij zo aggressief reageerde.

Ironisch is het wel. Constant benadrukken waar hij beter in is, maar niet realiseren dat alleen al het noemen van diezelfde dingen dom overkomt.

Helaas, Deze mensen willen graag aandacht wat ook wel blijkt uit zijn veelvuldige posts. Een HBOer zou beter moeten weten.

Ik heb hem nogmaals een excuus gestuurd en hem ontvriend. Eigenlijk zou ik hem ook moeten rapporteren.. maar goed.

Waarschijnlijk snapt hijzelf niet dat zijn post bijdraagt aan het stereotype wat mensen zoals hij zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Haha wat een douchebag is dat zeg met z'n machopikkie gedrag >.<

Ik vind het echt grandioos overdreven wat hij zegt en dat laat maar zien dat dat soort mensen het totaal niet waard zijn. Gewoon lekker uit je vriendenlijst gooien als ze zichzelf echt zo superieur vinden en er verder niet over na denken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ben zelf ook niet fan van mensen die lollige opmerkingen ten koste van andere, ook al zit er een sarcastische toon onder, want meestal wordt dit gewoon opgevat als ´steek onder water´, wees dan een vent en zeg wat je echt wilt. Plagen kan, maar ik ken inderdaad ook mensen die dit constant doen en dat vind ik persoonlijk vervelende mensen, die zich schuilen achter hun ´sarcasme´, omdat ze te laf zijn om het echt te zeggen.

Of je nou MBO/HBO of WO doet, sommige mensen hebben nou eenmaal bepaalde issues
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wat een hoop frustratie en gezanik voor een simpele opmerking. Hoe bedoel je je staat niet sterk in je schoenen! Maar de vraag aan jou is nu, was dit je eerste opmerking of heb je wel vaker hem gecorrigeerd? Ik kan me best indenken dat er dan frustratie in hem opbouwt. Wat ik me ook afvraag of hij dyslectie heeft.

Je hebt wel een punt dat men alles maar op Facebook neerzet, meest nutteloze dingen en dan ook ruzie maken terwijl iedereen het kan lezen. Soms lijkt het wel een grote aandacht zoekplek op Facebook. Dat is ook de reden waarom ik bij de meeste mijn abonnee heb opgezegd. Jammer dat er dan ook van die types zijn die dan denken dat je niets om ze geeft omdat je drie weken geen like heb gegeven, fucking bullshit!


Laatst aangepast door No'tje op 12 Nov 2012 23:16; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

"persé". Verder valt zijn Nederlands wel mee in dat laatste bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 12 Nov 2012 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Dus die kerel heeft VWO en HBO gedaan...

...En wordt vervolgens ambtenaar. Ja, die heeft het helemaal gemaakt in het leven.

Verder dacht ik de eerste keer dat ik zijn reactie las dat het om een 'vriendin' ging. Wat een schok om te lezen dat het een reactie van een 'volwassen' kerel is. Zijn er echt mannen die zo reageren?! Een jongetje van 13 of jonger kan ik nog inkomen maar een volwassen kerel? WTF.

Vooral dat; "ik zal alleen ook fysieke kracht op je uitoefenen"... Dat verwacht ik van een vrouwen emansipatie groep, niet van een zelfrespecterende kerel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Unfriend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

lol de volgende keer wanneer je hem tegenkomt gewoon heel hard in z'n gezicht slaan en zeggen ja dat noemen ze succesvol :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Vaizard schreef:
Haha wat een douchebag is dat zeg met z'n machopikkie gedrag >.<

Ik vind het echt grandioos overdreven wat hij zegt en dat laat maar zien dat dat soort mensen het totaal niet waard zijn. Gewoon lekker uit je vriendenlijst gooien als ze zichzelf echt zo superieur vinden en er verder niet over na denken.

Dat heb ik bij ook gedaan. Het idee alleen al dat sommige van je andere vrienden zeggen dat het een goede comeback was maakt het alleen maar meer bizar.

Nelus schreef:
Ben zelf ook niet fan van mensen die lollige opmerkingen ten koste van andere, ook al zit er een sarcastische toon onder, want meestal wordt dit gewoon opgevat als ´steek onder water´, wees dan een vent en zeg wat je echt wilt. Plagen kan, maar ik ken inderdaad ook mensen die dit constant doen en dat vind ik persoonlijk vervelende mensen, die zich schuilen achter hun ´sarcasme´, omdat ze te laf zijn om het echt te zeggen.

Ik vertel het altijd mensen dat ik graag lollige opmerkingen maak. Wat mensen zoals deze gast niet zien, is dat ik vaak mensen help die het ook wat moeilijker hebben of een luisterend oor voor ze bied. Ik spreek daar niet vaak over omdat ik zulke hulp vanzelfsprekend vind en dat het niet benoemd hoeft te worden. Maar ja, dat ziet hij dus niet..

Citaat:
Of je nou MBO/HBO of WO doet, sommige mensen hebben nou eenmaal bepaalde issues

Kijk, als hij nou gewoon had gezegd dat ik te bijdehand was, dan had ik dat prima begrepen. Nu verpest hij het voor zichzelf met zijn praat.

Nin007 schreef:
Wat een hoop frustratie en gezanik voor een simpele opmerking. Hoe bedoel je je staat niet sterk in je schoenen!

Ik moet toegeven dat bij mij de schrik goed inzat. Zulke bedreigingen zijn namelijk nog uit mijn kindertijd.

Nin007 schreef:
Maar de vraag aan jou is nu, was dit je eerste opmerking of heb je wel vaker hem gecorrigeerd? Ik kan me best indenken dat er dan frustratie in hem opbouwt. Wat ik me ook afvraag of hij dyslectie heeft.

De enige reden die ik kan bedenken, is van een weekje of wat terug toen hij op zichzelf 8 keer reageerde over hoe de postbode zijn nieuwe Iphone kwam brengen. Toen heb ik hem verteld dat dit wel een duidelijk voorbeeld was dat hij aandachttekort had, natuurlijk wel luchtig met een smiley enzo.

Voor de rest kan ik niet zoveel bedenken.

Nin007 schreef:
Je hebt wel een punt dat men alles maar op Facebook neerzet, meest nutteloze dingen en dan ook ruzie maken terwijl iedereen het kan lezen. Soms lijkt het wel een grote aandacht zoekplek op Facebook. Dat is ook de reden waarom ik bij de meeste mijn abonnee heb opgezegd. Jammer dat er dan ook van die types zijn die dan denken dat je niets om ze geeft omdat je drie weken geen like heb gegeven, fucking bullshit!

Ik post zelf bijna geen status updates. Ik zie vooral hoe elke keer dezelfde personen status updates posten of allerlei onzin liken dat al 10 miljoen keer is geliked. Het nut ontgaat mij daarvan een beetje.

Daarnaast heb ik ook geen 504 vrienden zoals hun dat hebben. FB is er puur als communicatie middel en ik ga niet met 500 vrienden contact onderhouden omdat niemand zoveel goede vrienden heeft. Het is puur bedoeld om te braggen, nou daar doe ik dus niet aan mee.

Cain schreef:
Dus die kerel heeft VWO en HBO gedaan...

Ik snap ook niet waarom hij zo kleinerend doet omdat ik VMBO heb gedaan.. Natuurlijk heeft het VMBO geen goede naam, maar dat betekent nog niet dat daar volslagen incompetente lui zitten..

Cain schreef:

...En wordt vervolgens ambtenaar. Ja, die heeft het helemaal gemaakt in het leven.

Hij noemt het zelf ambtenaar, maar hij is eigenlijk beveiliger. Oftwel, zint hem iets niet, dan reageert hij dus vanuit dat stereotype.

Cain schreef:

Verder dacht ik de eerste keer dat ik zijn reactie las dat het om een 'vriendin' ging. Wat een schok om te lezen dat het een reactie van een 'volwassen' kerel is. Zijn er echt mannen die zo reageren?! Een jongetje van 13 of jonger kan ik nog inkomen maar een volwassen kerel? WTF.

Ik vind het niet erg als iemand ''prettig'' gestoord is, het is wel een issue als je totaal geen maat weet te houden in je leven. Zijn slaapritme is serieus fucked, dus in die zin is het ook weer niet raar dat hij zo debiel reageert..

Cain schreef:
Vooral dat; "ik zal alleen ook fysieke kracht op je uitoefenen"... Dat verwacht ik van een vrouwen emansipatie groep, niet van een zelfrespecterende kerel.

Ach ja, hij weet dat hij ondanks zijn HBO wezen het niet kan winnen met woorden en dialoog dus meent hij maar dat dreigen met geweld de oplossing is. Toch jammer dat ze altijd alles maar met negativisme menen te moeten oplossen.

Enige probleem dus nog dat mijn vriends vriendin zijn reactie dus steunt en zegt dat ik wel wat aardiger had moeten wezen. Aan de andere kant heb ik ook niet meer de puf om haar te snappen. Er is altijd wel wat met haar. Laatst dacht ze nog dat ze zwanger was.. wat niet zo was, maar ze ''vergat'' de pil wel eens en ze kon dat niet helpen.

Ik zit nu zon beetje op het punt dat ik niet meer de wil op kan brengen om met zulke futiliteiten als deze bezig te houden. Als hun nog lekker willen puberen, prima, maar laat mij er gewoon buiten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

die vent klinkt als een manchild.

iemand met het gedrag van een 13 jarige :')

nee echt.

MaartenL schreef:
LOL xD

Wat een kinderachtige shit man... "PS Je bent lelijk"... Mr. HBO/VMBO/Ambtenaar is niets meer dan een simpel broekventje met een serieus meerwaardigheidscomplex.

En nog een beetje dreigen met fysieke kracht hahaha... Wat een geweldig ambtenaar is me dat!

Persoonlijk zou ik 'm nog maar eens uitdagen totdat ie aan m'n voordeur stond om vervolgens de sterkte van zijn oogkas en neusbeentje te testen.

Wat een zeikerd...

Mischien is hij wel politieman
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Toon je superioriteit door over hem heen te pissen, dat doen ze vaak in films die ik kijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 01:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

D: schreef:
die vent klinkt als een manchild.

iemand met het gedrag van een 13 jarige :')

nee echt.

MaartenL schreef:
LOL xD

Wat een kinderachtige shit man... "PS Je bent lelijk"... Mr. HBO/VMBO/Ambtenaar is niets meer dan een simpel broekventje met een serieus meerwaardigheidscomplex.

En nog een beetje dreigen met fysieke kracht hahaha... Wat een geweldig ambtenaar is me dat!

Persoonlijk zou ik 'm nog maar eens uitdagen totdat ie aan m'n voordeur stond om vervolgens de sterkte van zijn oogkas en neusbeentje te testen.

Wat een zeikerd...

Mischien is hij wel politieman


Ook al is hij politie-agent en ramt hij je in elkaar... dan klaag je hem gewoon aan en kan je met dat eerste bericht al gelijk aantonen dat hij je fysiek bedreigd had.

Maar aangezien hij allemaal titeltjes kan bovenhalen, betwijfel ik dat ie agent is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 01:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Hij is dan ook beveiliger. En helaas doet hij zich voor als domme kracht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 10:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
Enige probleem dus nog dat mijn vriends vriendin zijn reactie dus steunt en zegt dat ik wel wat aardiger had moeten wezen. Aan de andere kant heb ik ook niet meer de puf om haar te snappen. Er is altijd wel wat met haar. Laatst dacht ze nog dat ze zwanger was.. wat niet zo was, maar ze ''vergat'' de pil wel eens en ze kon dat niet helpen.

Ik zit nu zon beetje op het punt dat ik niet meer de wil op kan brengen om met zulke futiliteiten als deze bezig te houden. Als hun nog lekker willen puberen, prima, maar laat mij er gewoon buiten.


Ha! Zeer herkenbaar, mijn moeder heeft twee vriendinnen en die willen ook nog even lekker door puberen, god allemachtig. Ik ga het alleen niet hier neerzetten uit fatsoen, als je het echt wilt weten kan ik je wel een P.M. sturen maar geloof me, het is echt dramatisch.

Over Facebook, tja. Ik zou wel een cartoon willen maken over Facebook cliché's. Ik heb al twee personages, Awkward Joe, is iemand die grappig op Facebook probeert te doen maar eigenlijk zichzelf voor schut zet en Generic Steve, is een slim iemand die typische Facebook cliché's naar voren haalt en er een parodie van maakt. Naar mijn idee klinkt het op papier tof alleen moet het ook goed uitgewerkt gaan worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

waar maak je je in hemelsnaam druk om.

Ik vond jouw reactie over dat Nederlands heel erg triest en ik vond zijn reactie daarop ook heel erg triest.

Ergo: Jullie zijn beiden heel triest bezig geweest.

Nou, geef elkaar een handje en klaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:

Ha! Zeer herkenbaar, mijn moeder heeft twee vriendinnen en die willen ook nog even lekker door puberen, god allemachtig. Ik ga het alleen niet hier neerzetten uit fatsoen, als je het echt wilt weten kan ik je wel een P.M. sturen maar geloof me, het is echt dramatisch.

Dat wil ik wel horen, misschien zie ik parallelen met die vriends vriendin van me

Citaat:
Over Facebook, tja. Ik zou wel een cartoon willen maken over Facebook cliché's. Ik heb al twee personages, Awkward Joe, is iemand die grappig op Facebook probeert te doen maar eigenlijk zichzelf voor schut zet en Generic Steve, is een slim iemand die typische Facebook cliché's naar voren haalt en er een parodie van maakt. Naar mijn idee klinkt het op papier tof alleen moet het ook goed uitgewerkt gaan worden.

Dan is de gast uit dit verhaal een Awkward Joe. Alleen vinden veel van zijn 400 vrienden hem ook werkelijk grappig. Maar ja, ik weet nog wel dat hij een hyve oprichtte waarin hij aangaf dat hij cool was, en dat iedereen hem daarom maar moest joinen.

So much voor een HBO student.

Weslii schreef:
waar maak je je in hemelsnaam druk om.

Ik vond jouw reactie over dat Nederlands heel erg triest en ik vond zijn reactie daarop ook heel erg triest.

Ergo: Jullie zijn beiden heel triest bezig geweest.

Nou, geef elkaar een handje en klaar.

Klopt. Ik kan het alleen maar aan mezelf wijten dat ik mij tot het niveau van een zeer slechte taalnazi verlaag.

Alleen bied ik nog mijn excuses aan (tot 2 keer toe) en hij blijft vervolgens kleineren. Als je dan toch zonodig wilt vermelden dat je HBO student bent geweest, wees dan ook zo mans om dat excuses te accepteren.

Aangezien hij dat niet wilde doen en hij maar bleef trollen dat hij dacht dat er ''wederzijds respect'' was heb ik hem er maar uitgeknikkerd. Dat was toch al conform wat hij wilde en aangezien hij toch 400 vrienden heeft zal hij er toch worst aan hebben.

EDIT: Helemaal vergeten:
laraishond schreef:
ik vind dat je helemaal niet te ver ging met je opmerking. Wat je schreef was gewoon een klein grapje. Snap dan ook niet waarom hij zo idioot reageert. Wat hij zegt over je opleiding is overigens echt smerig, man! Slaat echt helemaal nergens op. Volgens mij snapt zijn vriendin dat ook wel (aangezien ze het in de doofpot probeert te stoppen).

Hij heeft geen vriendin, dat is juist de pun. Hij wordt verdedigd door 1 van zijn 400 vriendjes. Voor de rest is het gewoon zeer laag onder de gordel stoten en vooral reageren vanuit vooroordelen. Ironisch genoeg zorgt hij er mede daardoor zelf voor dat hij zelf een stereotype word.

laraishond schreef:

Denk dat je het beste het kan negeren als het gewoon een vriend van je is waar je er tig van hebt. Als het echt veel voor je betekend kun je er beter later over terug komen, en zeggen wat je ervan vond.

Oh, dat is het niet, maar het is van mijn kindertijd geleden dat ik zulk soort bedreigingen krijg. Daarom komt het ook niet leuk over, want het doet mij aan de tijd denken dat ik zelf werd gepest.

Dat is ook een beetje het zieke van zijn reactie. In een tijd waarin je hoopt dat mensen iets genuanceerder horen te reageren krijg je zon ''natuurwonder'' die het weer allemaal verpest voor de rest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Redneckerz schreef:
Klopt. Ik kan het alleen maar aan mezelf wijten dat ik mij tot het niveau van een zeer slechte taalnazi verlaag.

Alleen bied ik nog mijn excuses aan (tot 2 keer toe) en hij blijft vervolgens kleineren. Als je dan toch zonodig wilt vermelden dat je HBO student bent geweest, wees dan ook zo mans om dat excuses te accepteren.

Aangezien hij dat niet wilde doen en hij maar bleef trollen dat hij dacht dat er ''wederzijds respect'' was heb ik hem er maar uitgeknikkerd. Dat was toch al conform wat hij wilde en aangezien hij toch 400 vrienden heeft zal hij er toch worst aan hebben.

Dan heb je dat goed gedaan. Maak je er dan verder ook niet druk om en ga over tot de orde van de dag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Wat in de actual flying fuck did i just read on FB.

Nieuw standje ?

O.T sommige mensen vinden zichzelf standaard beter dan anderen.
Ook al is het gewoon niet zo , al kom je met feiten dan nog lullen ze met een domme grijns dat ze wel gelijk hebben.
En als ze ongelijk hebben dan gaan ze hard stampvoetend weg.
Vaak nog even het kleinste mannetje wat lacht aanvallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

En moet daar nu een topic voor gemaakt worden? Stop gewoon met mierenneuken op taalfoutjes. Irritante mensen/mensen waar je niets mee te maken hebt op FB zouden al lang ontvriend moeten zijn.

Hoe dan ook, ik had gewoon dit als antwoord geplaatst:

"Amai, ambtenaarke dan nog" met deze Foto er nog bij of iets in diene aard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group