Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
fluffyfluf BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 16:35    Onderwerp: Xbox 360 Emuator. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Okt 2012
Berichten: 2

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Xbox 360 Emulator.

Ik heb een Xbox 360, maar ik speel liever op de PC dan Xbox.

Xbox heeft daarbij wel leukere spellen zoals Halo.

Graag zou ik die games willen overzetten naar mijn PC.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

LOLOLOLOL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Gamed support geen piratenrij (emulator software) dus je kan het beter niet hier vragen. Xbox 360 heeft tegenwoordig veel leuke voordeel pakket met games als Halo voor een aangename prijs.

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=107&select=Hardware&show=1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Buiten het feit dat piraterij lame is, denk je echt dat er een 360 emulator is? Er is niet eens een deftige xbox emulator, zelfs als die er zou zijn zou je met je i5je niks kunnen spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ik zoek nog een WiiU PS4 xbox720 emulator waar je 4-5 high end PCs tegelijk voor nodig hebt, weet iemand waar ik die kan vinden???
Piraterij maakt de industrie dood.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

sotarK schreef:
Ik zoek nog een WiiU PS4 xbox720 emulator waar je 4-5 high end PCs tegelijk voor nodig hebt, weet iemand waar ik die kan vinden???
Piraterij maakt de industrie dood.


Idd, als je zo graag wilt spelen, spaar desnoods wat langer als je het zo graag wilt kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Bestond het maar...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 17:39    Onderwerp: Re: Xbox 360 Emuator. Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

fluffyfluf schreef:
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Xbox 360 Emulator.

Ik heb een Xbox 360, maar ik speel liever op de PC dan Xbox.

Xbox heeft daarbij wel leukere spellen zoals Halo.

Graag zou ik die games willen overzetten naar mijn PC.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.


Wel buiten het feit dat Gezer as usual niet normaal kan reageren, doe ik dat wel:

Hoewel consoles zoals de X360/PS3 al nogal verouderd zijn, is het op dit moment niet mogelijk om deze te emuleren. De enige console van deze generatie die geemuleerd kan worden, is de Wii dmv Dolphin (Ik ga niet linken, Google kan je uitkomst bieden)

De PS2 bijv is extra moeilijk te emuleren vanwege zijn vele processoren. De aanbevolen systeemeisen zijn dan ook:
Citaat:

Windows Vista / Windows 7 (32bit or 64bit) with the latest DirectX
CPU: Intel Core 2 Duo @ 3.2 GHz or better OR i3/i5/i7 @ 2,8 GHz or better OR AMD Phenom II @ 3,2 GHz or better
GPU: 8800gt or better (for Direct3D10 support)
RAM: 1GB on Linux/Windows XP, 2GB or more on Vista / Windows 7


Ga er maar vanuit dat X360 nog een fiks aantal jaren zal duren voor dat mogelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

360 en ps3 hebben nog geen (goede) emulator, de meeste andere consoles wel. Emulaters zijn volgens mij ook niet illigaal. De meeste 360 games zijn ook beschikbaar op PC, ik zie niet in waarom je momenteel een 360 emulator zou willen hebben.

PS2, WII, DS en oudere consoles hebben werkende emulators waar 95% van de games zo goed als perfect op draaien, niet eens perfect, beter zelfs, je kunt gewoon HD resoluties nemen enzo voor PS2 en WII. Over 10 jaar heb je misschien wel een 360 emulator.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

AltairJack schreef:
360 en ps3 hebben nog geen (goede) emulator, de meeste andere consoles wel. Emulaters zijn volgens mij ook niet illigaal. De meeste 360 games zijn ook beschikbaar op PC, ik zie niet in waarom je momenteel een 360 emulator zou willen hebben.



Forza, gears, (vroeger alan wake) Halo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 17:54    Onderwerp: Re: Xbox 360 Emuator. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Citaat:
Wel buiten het feit dat Gezer as usual niet normaal kan reageren, doe ik dat wel


Er is geloof ik wel een vete aan de gang tussen jullie.
Hij zei niet echt iets overdreven, maar als je een vete hebt is dat al meer dan zat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 18:15    Onderwerp: Re: Xbox 360 Emuator. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Redneckerz schreef:
fluffyfluf schreef:
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Xbox 360 Emulator.

Ik heb een Xbox 360, maar ik speel liever op de PC dan Xbox.

Xbox heeft daarbij wel leukere spellen zoals Halo.

Graag zou ik die games willen overzetten naar mijn PC.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.


Wel buiten het feit dat Gezer as usual niet normaal kan reageren, doe ik dat wel


Zoals gewoonlijk moet je mij eruitpikken van al de mensen die hier hebben gereageerd. Is het onderhand niet genoeg geweest? Hoezo kan ik niet reageren. Is het voor jou niet duidelijk genoeg als ik zeg dat de 360 niet emuleerbaar is als er zelfs geen deftige Xbox 1 emulator is?


@sotark: helemaal niet, rednek heeft iets tegen mij en dat laat hij bij elke gelegenheid merken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 18:48    Onderwerp: Re: Xbox 360 Emuator. Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

AltairJack schreef:
360 en ps3 hebben nog geen (goede) emulator, de meeste andere consoles wel. Emulaters zijn volgens mij ook niet illigaal. De meeste 360 games zijn ook beschikbaar op PC, ik zie niet in waarom je momenteel een 360 emulator zou willen hebben.

PS2, WII, DS en oudere consoles hebben werkende emulators waar 95% van de games zo goed als perfect op draaien, niet eens perfect, beter zelfs, je kunt gewoon HD resoluties nemen enzo voor PS2 en WII. Over 10 jaar heb je misschien wel een 360 emulator.

Emulators zijn ook inderdaad niet illegaal, maar het gebruik van roms is dat echter wel, tenzij je het spel zelf in bezit hebt.

Neemt echter niet weg hoeveel rekenkracht er al niet nodig is om een Wii te emuleren.


sotarK schreef:
Citaat:
Wel buiten het feit dat Gezer as usual niet normaal kan reageren, doe ik dat wel


Er is geloof ik wel een vete aan de gang tussen jullie.
Hij zei niet echt iets overdreven, maar als je een vete hebt is dat al meer dan zat.

Ik heb zijn latere post niet gelezen, maar als je op een normale vraag zoals TS die stelde antwoord met ''HAHAHAHAHAHAHA'' dan ben je imo gewoon aan het trollen. TS is ogenschijnlijk niet zo technisch begaafd, dus daar kan prima gewoon een normale reactie gegeven worden.

Tuurlijk snap ik best dat het weer zal worden opgevat als ''vete, eruit pikken enzovoorts'' maar ik ben van mening dat zon vraag die TS stelt gewoon normaal beantwoord kan worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Gezer schreef:
Buiten het feit dat piraterij lame is, denk je echt dat er een 360 emulator is? Er is niet eens een deftige xbox emulator, zelfs als die er zou zijn zou je met je i5je niks kunnen spelen.


Dit is toch een net antwoord?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Even duidelijk maken dat een emulator op zich geen Piraterij is...

Met legaal gekochte X360 games is het namelijk geen probleem. Wat wel een probleem zou vormen is echter als je de games download, dan is het wel piraterij.

Alhoewel de X360 architectuur dicht bij de PC architectuur ligt is er inderdaad nog geen goede emulator in de omloop.

Als je kijkt naar de PS2 emulators, zelfs die zijn nog vrij buggy. Jak 3 speelt bijvoorbeeld helemaal niet zoals het hoort... De Jak-reeks is het enige wat nog overblijft van m'n PS2 tijdperk en aangezien ik m'n PS2 had verkocht en verwacht had dat de PS3 Backwards compatible zou zijn zit er een beetje mee.

Binnenkort toch maar die Jak HD voor PS3 in huis halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:
Gezer schreef:
Buiten het feit dat piraterij lame is, denk je echt dat er een 360 emulator is? Er is niet eens een deftige xbox emulator, zelfs als die er zou zijn zou je met je i5je niks kunnen spelen.


Dit is toch een net antwoord?

Ik heb naar zijn eerste antwoord gekeken, aangezien hij de eerste was die reageerde. Zijn 2de antwoord is netjes ja, echter mijn reactie was op het eerste antwoord.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Maarten

Jij pakt net een van de uitzonderingen eruit die nog niet perfect te emuleren zijn. Zowel de Jak&Daxter als Rachet&Clank series maken op een speciale manier gebruik van de PS2-hardware. De meeste games zijn goed te emulaten zonder de nodige tweaks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Mafusto schreef:
@Maarten

Jij pakt net een van de uitzonderingen eruit die nog niet perfect te emuleren zijn. Zowel de Jak&Daxter als Rachet&Clank series maken op een speciale manier gebruik van de PS2-hardware. De meeste games zijn goed te emulaten zonder de nodige tweaks.


Tja, kon ook niet anders... Het zijn de enige games op PS2 die ik nog in huis heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

De games zijn met de nodige tweaks wel speelbaar. Ik kan ze voor je opzoeken als je nog eens een poging wil wagen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Rednecker, wij hebben afgesproken dat je Gezer met rust zou laten er niet op zou reageren. En zo ook andersom. Gezer, als hij wat zei zou je er ook niet op in gaan. Ik ga niet meer de kinderjuf bij jullie twee spelen, in het +/- topic waren jullie ook al bezig, nu is het over.

Voor allebei wederom een waarschuwing. Laat dit de laatste zijn.

Btw emulators zijn legaal, roms idd niet, dat gaan we hier dus ook niet bespreken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nickdhnick schreef:
Rednecker, wij hebben afgesproken dat je Gezer met rust zou laten er niet op zou reageren.

Aha, dus het is prima dat hij een serieuze vraag verziekt met een HAHAHA reactie?

Good to know.

Citaat:
Btw emulators zijn legaal, roms idd niet, dat gaan we hier dus ook niet bespreken.

Niemand heeft het ook over roms of verwijst er naar. Iedereen houdt zich gewoon aan de regels. Vanwaar dan die waarschuwing?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Laten we toch lief zijn voor elkaar
als er een aardbeving komt in Nederland met 1000000000.00000 op de schaal van richter zou je elkaar toch moeten helpen dan ruzie schoppen

Laten we er een aardbeving en tsunami van maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
fluffyfluf BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Okt 2012
Berichten: 2

Okay, bedankt allemaal voor de reply's.

Zoals ik er nu van op maak bestaat er nog geen Xbox 360 Emulator die goed werkt.

Ik wou namelijk de games Halo REACH, WARS en 3 overzetten naar mijn pc, maar dat gaat dan helaas niet lukken.

Bedankt voor de hulp allemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Redneckerz schreef:
Nickdhnick schreef:
Rednecker, wij hebben afgesproken dat je Gezer met rust zou laten er niet op zou reageren.

Aha, dus het is prima dat hij een serieuze vraag verziekt met een HAHAHA reactie?

Good to know.

Citaat:
Btw emulators zijn legaal, roms idd niet, dat gaan we hier dus ook niet bespreken.

Niemand heeft het ook over roms of verwijst er naar. Iedereen houdt zich gewoon aan de regels. Vanwaar dan die waarschuwing?


Het gaat mij er meer om dat je Gezer met rust zou laten, en hij is niet de enige die zo reageert en je hebt het alleen over hem.
Wanneer iemand een offtopic reactie geeft, hebben wij daar een topic voor om het te melden. Een moderator kijkt er zo snel mogelijk naar.

En de waarschuwing over roms voor het geval dat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group